POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 33 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 31, 32, 33  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Tuning témák!  »   DIESEL tuning

Dani24
2017.01.10. 19:43   






Sziasztok!

Turbócsere előtt állok. Az alany: E46 320d 150 lóerős.
Gyári 1749v van rajta még.
Mit érdemes helyette feltenni?

Köszi


PÉCS    13    2015.02.18. 09:17
Addorjan
2016.11.16. 10:09   






zsoca929 írta:
Sziasztok!

Szeretném az 520d (136le elektromos adagoló)-met kicsit lendületesebbé tenni.
Hallottam olyan megoldásokról, amelyek évek óta hibátlanok,hogy:
1.gyári állapotú chipelés, 168-170le,380nm
2.a gyári 1549v turbinát egy az egyben ki lehet cserélni garrett 1749v-re azaz a common rail 320d 150le turbóra,azzal hibáltlanul tudja a 180le-t és a 400nm-et már.
3. elvetemülteknek: garrett 20552v vagy 2556v csiga, azaz 525d,530d turbina és azzal GYÁRI cooler-rel igaz cserélt szilikon csövezéssel hibátlanul megy 200le és 420nm-es szintre is a vas chipelés után!

Ezek közül az első a költséghatékony,de nincs benne kihívás, én az utóbbira gondoltam, mivel a 30d turbók szinte egy árban vannak a jó állapotú 20d-ékkel. Tudomásom szerint az alsó felfogatáson kell módosítani ez esetben és tökéletesen felcuppan a 136le motorra a 30d turbó. a gyári 2000 körüli töltést 1750-es fordulatra állítva így már olyan teljesítményt lehet kihozni az autóból, amit elbír a cserélt csiga is.
Mi a véleményetek róla? Meg merjem próbálni? 330d-m volt korábban, ahhoz képest ez az 520d azért elég langyos. Igazából nem is a lóerő, a nyomaték hiányzik nekem nagyon...
Köszi előre is a segítséget.


Mi rendeztunk "házi gyorsulást" gyári 525d versus 520d (136 lovas csipes motor gt17 150 lovas turbo)
Hát, at 520d többszöri probalkozasra, 3. es 4. fokozatban is, kis különbséggel, de kikapott. ja a csúcsok már nem voltak az igaziak az 525d-ben.
Aki tuningolni akar szerintem csak hathengeresben gondolkozzon.


   972    2005.10.10. 15:25
IgorE34
2016.11.12. 14:43   






Ha a hűtésed is jó, és jó a program is, akkor nem lehet baj ha úgy használod ahogy leírtad. Én kb 120.000km-t tettem meg az enyémmel 4 év alatt chipelve, 1.4bar turbónyomással. Mondjuk most áll, mert hengerfejes lett Sad a termosztát hibájából. Megcsinálom újra, de most egy picit többet szeretnék kihozni belőle


facebook.com/Igor325i

Mosonmagyaróvár    87    2009.11.23. 19:19
sziszkaE36
2016.11.12. 12:29   






Sziasztok!

Mennyire bírja a chippelést a tds normális használat mellett? Adagoló jó, porlasztók, turbó jó, normális állapotú motorról lenne szó. Nem racsingra, gumifüstölésre van, kint használva többnyire, néha meghúzva a bajszát neki. Smile



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2016.11.12. 20:39 (1).

   10    2013.01.28. 13:43
IgorE34
2016.09.02. 21:38   






Sziasztok!

2.5 tds hengerfejtömítéssel kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Milyet érdemes venni, illetve érdemes-e csináltatni vastagabbat, vagy többrétegű lemezes tömítést?


facebook.com/Igor325i

Mosonmagyaróvár    87    2009.11.23. 19:19
Phantomas
2016.07.10. 22:05   






Szép! Lehet esetleg tudni hány mg lett a beküldött anyag? Egyéb módosítások a vason történtek?


   7    2013.06.24. 15:54
fricike328
2016.06.16. 11:02   






Elég jol sikerült a tuning!!! E39 530d 184ló



Budapest    590    2010.06.27. 11:48
Kisati
2016.01.13. 20:49   






Üdv

Segítség kellene 325 tds.hez milyen nagyobb turbot lehet felrakni,ami passzol a leömlőre pontos típus kellene,esetleg ha valakinek van tapasztalata e téren szívesen meghallgatnám.....


Adorjánháza    59    2012.11.22. 12:01
baleee89
2016.01.07. 09:47   






Sziasztok!

Ugyan nem tuning téma de itt ha tudtok tanácsot adni!

Kérdés: sose volt diesel autóm most szemezek egy e39 530d manuállal
Mik a tapasztalatok? mire érdemes figyelni vásárláskor? mennyire megbízható?

előre is köszönöm a segítséget!


debrecen    34    2011.12.27. 20:40
Zsaat
2015.11.02. 22:33   






Sziasztok! Ha valakit érdekel írjon ! Szemcsis

Chip Tuning = Motor Optimalizálás

A teljesítmény nyereség igen jelentős, nincs semmilyen más módosításra szükség.
Becsült teljesítmény nyereség 10%-30% attól függ, hogy benzin vagy diesel-ről , szívó vagy turbo motorról van szó. Bármilyen autó típus szóba jöhet. Az optimalizált szoftver felprogramozása után az autó minden fordulatszám tartományban erősebb, nyomatékosabb lesz mind részterhelésen, mind teljes terhelésen, és továbbra is megfelel a környezetvédelmi előírásoknak, fogyasztása pedig csökken. A motor élettartamára nincs hatással.
Ezeknek chippeknek semmi köze az OlcsÓ ellenállással becsapott ECU-hoz, hogy még több üzemanyagot kapjon a motor. Szakmailag átdolgozott térkép !

Tel. +36 70 279 29 17


Nem baszik be, csak te baszol be ha megiszod Smile (greenpowerE85)
NEW: https://youtu.be/P7Tu66cWWZo

Cegléd    552    2005.06.30. 00:46
angyalatigabika
2015.06.12. 17:17   






Sziasztok. Az után érdeklődnék, hogy a 18 tds és a 25 tds alkatrészei mennyire kompatibilisek? Elsősorban porlasztó, turbó, cooler érdekel. Van méreti különbség köztük? Szeretném egy kicsit megfürgíteni az autómat. Valakinek van tapasztalata chippelt 18 tds-sel?


Győr    2    2015.02.22. 20:25
Kissala12
2015.03.28. 21:40   






Kecskemét környékén tud valaki jó műhelyt diesel tuninghoz. Egy E46 330d-t szeretnék megpiszkálni! Privát üzenetben írjatok, vagy itt a számom: 06-30-401-5337. Előre is köszönöm!


Kecskemét    2    2013.10.07. 09:28
Sanyi.e30
2015.02.22. 09:17   






Sziasztok!

Valaki megtudná nekem mondani hogy mennyinek kell lennie a szelephézagnak 24td motoron ? Illetve hogy meleg vagy hideg motornál kell állítani ?

Válaszokat előre is köszi!


   11    2013.01.08. 21:13
zsoca929
2015.02.08. 10:28   






Sziasztok!

Szeretném az 520d (136le elektromos adagoló)-met kicsit lendületesebbé tenni.
Hallottam olyan megoldásokról, amelyek évek óta hibátlanok,hogy:
1.gyári állapotú chipelés, 168-170le,380nm
2.a gyári 1549v turbinát egy az egyben ki lehet cserélni garrett 1749v-re azaz a common rail 320d 150le turbóra,azzal hibáltlanul tudja a 180le-t és a 400nm-et már.
3. elvetemülteknek: garrett 20552v vagy 2556v csiga, azaz 525d,530d turbina és azzal GYÁRI cooler-rel igaz cserélt szilikon csövezéssel hibátlanul megy 200le és 420nm-es szintre is a vas chipelés után!

Ezek közül az első a költséghatékony,de nincs benne kihívás, én az utóbbira gondoltam, mivel a 30d turbók szinte egy árban vannak a jó állapotú 20d-ékkel. Tudomásom szerint az alsó felfogatáson kell módosítani ez esetben és tökéletesen felcuppan a 136le motorra a 30d turbó. a gyári 2000 körüli töltést 1750-es fordulatra állítva így már olyan teljesítményt lehet kihozni az autóból, amit elbír a cserélt csiga is.
Mi a véleményetek róla? Meg merjem próbálni? 330d-m volt korábban, ahhoz képest ez az 520d azért elég langyos. Igazából nem is a lóerő, a nyomaték hiányzik nekem nagyon...
Köszi előre is a segítséget.


Maglód    23    2010.12.27. 15:12
Dieselkraft
2015.02.04. 12:35   






Ha TDS motorral van valami problémád 525,325, 18tds vagy hasonló konstrukciós autóval es megbízható hozzá értő személyel szeretnéd leszervizeltetni legyen akar szó tuningról is( chipeles,adagolozas, turbozas, coolerezes) egy szóval bármi hívd bizalommal



Alábbi telefonszámon eléred:

06309374065


   227    2011.11.23. 11:51
zsitvaa
2015.02.01. 19:40   






Sziasztok

Nem rég óta vagyok diesel BMW-és és szeretnék egy kis segítséget kérni a nagy dieseles guruktól.

A kérdésem lehet-e mechanikus fejegységet rá tenni a HDK-ás pótméteres helyére?
Ha lehet milyen típusút kell beszereznem, vagy hogyan lehet összehozni?

Sajnos ebben eléggé nem vagyok jártas,hogy mit kell csinálnom, mi kell az átalakításhoz?
Ha esetleg tudna ebben segíteni, összehozni, szívesen felvenném vele a kapcsolatot.

Segítséget előre is köszönöm.


Dabas    2    2011.04.04. 22:35
primasz84
2015.01.17. 21:53   






Sziasztok. Adott 2003-s 20d chippelve de már az elejétől gyengének bizonyult nekem. Kérdés hogy tudna e valaki segíteni hogy erősebb legyen? Nagyobb turbo esetleg. Vagy ha nem éri meg akkor gondolkodtam hogy 30d motort rakatnék bele, esetleg abban tudna e segíteni valaki. Köszönöm Szép napot!


Veszprém    5    2015.01.11. 17:56
Phantomas
2015.01.01. 22:32   






BadMawrick írta:
Sziasztok!

A segítségeteket kérném abban, hogy érdemes-e hozzányúlni egy 2000-es évjáratú 320-as kombi motorjához? A 136 le-es változatról van szó.
Nem tudom, hogy bírná-e a motor vagy hogy mennyi lehetőség van még a turbóba? Nyomást tudnék emelni rajta, ha beépítek egy külső nyomásszabályzót, de nem tudom a computer meddig tudja hozzá adni az üzemanyagot.
Egyébként a 150 le-es változat miben tér el az enyémtől? Nagyobb turbó van rajta?
Minden bevált ötletet és trükköt szívesen olvasok!
Chippelésről megoszlanak a vélemények, esetleg tapasztalatok? várható eredmények?
Ha valahol van már erről leírás és én nem találtam meg akkor elnézést és megköszönném a linket!


Marhajól tuningolható a 136lovas, szoftveresen lehet emelni anyagot, és töltőnyomást is. De a nyomás nem is különösképp kell, már simán mennyiség növeléssel 5-ösben 80-nál eltekerheti a kuplungot. Csináltam vele mindent, kevlár kuplung miegymás, de kevés volt mindig. Nyomást visszavettem gyárira, jártam vele 4-5 évet ésszel, fustölt persze ha nyomtam de mondom nem a motor a szűk keresztmetszet. Imádtam. Ma már próbálkoznék más kuplunggal stb, de akkoriban még horror volt. A 150 lovas már common rail, és eggyel nagyobb turbó (GT17 vs GT15). Alapban is megy ahogy kell, tuning szempontjából passz.


   7    2013.06.24. 15:54
trtuning
2014.12.27. 15:09   






TDS a/r 48 turbónak tudja valaki a cikszámát ?


Autószerelő Technikus Biatorbágy 30 3503964    266    2012.07.13. 11:16
bmwadi
2014.12.10. 22:25   






Sziasztok!!!
Van egy 525tds -em 93-as EDC-s adagolóval és átszeretném alakítani HDK-sra! Olvastam hogy az E36 94-es computer lenne jó hozzá letudnátok írni ennek a számát vagy lefényképezni ! Szereztem egyet elvileg azt mondták hogy jó lenne hozzá ennek a BOSCH száma: 028100118 ! Ez jó lesz ha berakom a HDK-s adagolót és ezt a vezérlőt? vagy a kábel köteget is kell hozzá cserélni? Segítsetek fontos lenne!


   132    2008.12.10. 17:33
bmw525tds!!
2014.12.01. 13:35   






sziasztok!
olyan kérdésem van,hogy az evry módot hogyan lehet bekötni e34 525tds?mi kell hozzá?valaki próbálta már?fogalmam sincs hogyan induljak neki.köszi a segitséget! Smile


TÉnyö    1    2014.12.01. 13:28
Rudiie20
2014.11.26. 17:47   






Sziasztok!

Abban szeretnék segítséget kérni, hogy van egy 524td-m és szeretnék egy kicsit optimalizálni a motorteljesítményén, csak egy chipre gondoltam, nemszeretnék nagyon átépíteni semmit, esetleg erre van lehetőség, vagy hogy egyáltalán van-e értelme és ha igen, akkor tudtok ajánlani valakit?

Előre is köszönöm!


   2    2014.11.26. 17:35
Vasutas
2014.11.16. 22:56   






BadMawrick írta:
Vasutas írta:
BadMawrick írta:
Sziasztok!

A segítségeteket kérném abban, hogy érdemes-e hozzányúlni egy 2000-es évjáratú 320-as kombi motorjához? A 136 le-es változatról van szó.
Nem tudom, hogy bírná-e a motor vagy hogy mennyi lehetőség van még a turbóba? Nyomást tudnék emelni rajta, ha beépítek egy külső nyomásszabályzót, de nem tudom a computer meddig tudja hozzá adni az üzemanyagot.
Egyébként a 150 le-es változat miben tér el az enyémtől? Nagyobb turbó van rajta?
Minden bevált ötletet és trükköt szívesen olvasok!
Chippelésről megoszlanak a vélemények, esetleg tapasztalatok? várható eredmények?
Ha valahol van már erről leírás és én nem találtam meg akkor elnézést és megköszönném a linket!

Az ECU-val utána kell menni, ha többlet levegőt juttatsz a motorba. "Chiptuning" Ha nem változtatsz a motoron, akkor is jó lehet egy JÓ motoroptimalizálás! Kacsint

Abban tudnál segíteni, hogy mennyire van beállítva a gyári nyomás? és mennyit lehet beállítani "büntetlenül"?
Az ECU-t akkor ha jól értem akkor mindenképpen a programozni kell és gondolom az legyen a legutolsó dolog.
A levegőszűrővel érdemes vesződni vagy az maradhat gyári?

Nem tudom a nyomásértékeket, gondolom a gyári olyan 0.6-0.8 körül mozog, de aki csinálni fogja az úgyis tudja! (Remélhetőleg!)
Az ECU programozás az utolsó dolog és egy K&N betétszűrő a gyári légszűrő házba elengedhetetlen. Szemcsis


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
trtuning
2014.11.16. 22:42   






Szerintem vegyél inkább Bosch csúcsokat nekem az sokkal tovább bírta


Autószerelő Technikus Biatorbágy 30 3503964    266    2012.07.13. 11:16
Sanyi.e30
2014.11.09. 11:24   






Sziasztok!

Porlasztócsúcs ügyben kereslek benneteket, kinek van tapasztala superdiesel csúcsokkal. Érdemes rá költeni ?
Egyáltalán beépíthető a 24td-be ?


   11    2013.01.08. 21:13
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 33 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 31, 32, 33  Következő
Tartalomjegyzék  »   Tuning témák!

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére