POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 2 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - VERSENYAUTÓK  »   DIV1 rallycross compact készül...

bogitibi
2016.11.25. 23:00   






Szia! Ki csinálta?


   83    2013.11.01. 06:14
cibus
2016.11.14. 12:55   






Helló!
Lenne egy olyan problémám, hogy vettem egy e36ost, van alatta egy 8 lamellás verseny sperr, ami most lett még csak összerakva, mondták , h mivel még elég "nyers", ezért még lehet idő kell neki, míg rendesen összekopik.
Viszont olyat csinál, hogy ha kanyarodom kinyomott kuplunggal, akkor minden oké, ha viszont kis gázzal kanyarodom, akkor recseg ropog, mintha kb egyszer zárna, egyszer nem, és szinte alapjáraton már (!) a belső hátsó kerék is elkezdi magát tolni alászedett kormánynál (kavicson látom, h meg-megforog) és ha finoman indulok akkor rotyog, kicsit rángat is, viszont ha nagyobb gázzal indulok, ha rendesen össze van zárva, vagy direkt megcsúsztatom kanyarban, vagy álló helyből nagy gáz, kuplung le és megfordítom 180ba, akkor semmi hang, semmi rángatás.
És egyenesben is..! Ha megyek és kinyomom a kuplungot, akkor egy tompa fém hang és egy nagyon picit ránt az autó, minimálisat, de érzem, mintha egy pillanatra nyomnék egy kis féket. És kuplungról leszállásról is van azt hiszem ugyan ez.. (szóval mikor kapja a nyomatékot, vagy elveszem tőle) és csak alacsonyabb fordulaton, mikor nagyon normálisan akarok indulni, ha viszont kicsit kipörgetem, akkor meg jó... nem vagyok difi spec, de nem difi gondnak tűnik SZERINTEM, mert akkor búgna, hangja lenne, egyenesben is, MINDIG!!! nem??? :/
valami ötlet esetleg?
köszönöm szépen!


Szigetvár    17    2016.02.01. 11:07
I-scream
2009.05.12. 10:47   






balu írta:

"egy teljesen átlagos Mercedes AMG SL55 Kompresszor gyári rendszere, 360*32 mm-es tárcsával"


Hát igen, egy 360-as AMG tárcsa tényleg teljesen átlagos. Nem is értem,
miért dolgoztok ilyen gagyi cuccokkal Surprised


   757    2006.07.09. 23:40
Perta
2009.05.11. 18:16   






Balu meg kepet hogy all az auto!


Sáros erdei úton egyre gyorsabban autózni csak sáros, erdei úton lehet megtanulni.

   2    2008.11.01. 17:29
Sapphire
2009.01.28. 08:32   






balu írta:
A motor egyik különlegessége a külső hűtés, a gyári vízpumpát száműztük, helyét egy, a hátsó hűtőhöz (klímás Ducato, 2x500 mm-es Spal ventillátorral) telepített elektromos szivattyú (Davies Craig, 110l/perc szállítással) vette át.


Üdv!

Ilyen esetben a szivattyú nagy szállítási mennyisége biztosítja az elegendő hűtött vizet, vagy valamilyen vezérléssel változik a szivattyú fordulatszáma?


   15    2007.12.16. 13:11
pnanassy
2009.01.21. 18:57   






Megtaláltam!

Mostmár ideje lesz frissíteni Balu komám!

Ciao,Péter


11.18sec 202.5km/h

http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=19845

http://youtube.com/watch?v=mK19N-5Cq7Q

http://pnanassy.5mp.eu/web.php?a=pnanassy

"Pénz nem számít,a lényeg,hogy jól érezzük magunkat!"

   168    2007.12.01. 22:28
Perta
2008.11.01. 17:57   






az angol azt mondana hogy: "nice" én madzsar vagyok Balázs ez az autó nagyon tuti lesz
Tamas
www.autocross.hu


Sáros erdei úton egyre gyorsabban autózni csak sáros, erdei úton lehet megtanulni.

   2    2008.11.01. 17:29
BMW M6 POWER
2008.08.19. 22:32   






Én csak idáig tudtam eljutni!!!
Surprised Leesikazalla Leesikazalla Leesikazalla Leesikazalla Leesikazalla
Üdw. !!!


Simple M Power!!!

Délvidék    354    2008.01.23. 01:12
Turboá
2008.08.19. 16:32   






üdv! Kacsint Kacsint Kacsint


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Hexer
2008.08.18. 23:03   






balu írta:
Hexer írta:
Szep kis bicikli keszul nalatok...grat.

Szarazkarter lesz?


Szia!
Nem egyenlőre nem szertném. Szóba került ugyan a project elején mint kihagyhatatlan tényező, de később a sors úgy hozta, hogy mégis megvalósítható a gép nélküle (minden elfér, ami kell). Igy kimarad!


Igayabol en nem is ayert gondoltam hogz teszel mert nem ferne el, hanem ugy tuti lenne mindig olaj, igy nyomas is fuggetlen a korulmenytol, mivel az a 3-4cm sulypontvaltasa a motornak annyit nem oszt mind palyan.

Csak igy tovabb, szep projekt.


   1080    2007.03.10. 17:40
turbobmw
2008.08.18. 16:47   






Üdv


13,72@173 m10b18

Budapest, Debrecen    197    2006.03.06. 12:09
balu
2008.08.18. 15:39   






zacc írta:
Hűha!!! Kacsint

Nem apróztátok el a dolgot!
Ez nem lesz puha autó szerintem.
Nagyon jók az alkatrészek, ezálltal nagyon jó, ütőképes autó állítható össze.
Sok sikert nektek, és sok-sok időt az építéshez.



Szia! Köszönjük a jókivánságokat! Jól látod, ehhez rengeteg idő és türelem kell.


Nádudvar    129    2005.10.13. 19:38
balu
2008.08.18. 15:35   






Hexer írta:
Szep kis bicikli keszul nalatok...grat.

Szarazkarter lesz?


Szia!
Nem egyenlőre nem szertném. Szóba került ugyan a project elején mint kihagyhatatlan tényező, de később a sors úgy hozta, hogy mégis megvalósítható a gép nélküle (minden elfér, ami kell). Igy kimarad!


Nádudvar    129    2005.10.13. 19:38
zacc
2008.08.16. 23:33   






Hűha!!! Kacsint

Nem apróztátok el a dolgot!
Ez nem lesz puha autó szerintem.
Nagyon jók az alkatrészek, ezálltal nagyon jó, ütőképes autó állítható össze.
Sok sikert nektek, és sok-sok időt az építéshez.


B.A.Z.megye    311    2007.01.08. 15:46
powered
2008.08.16. 22:24   






Hajrá Balázs! A mesterien összeválogatott vérprofi alkatrészhalmaznak, épp ideje hogy ütőképes versenyautóvá érjen. Szeretnék hamarosan neked drukkolni a pálya mellett!!! Kacsint


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
Hexer
2008.08.16. 22:08   






Szep kis bicikli keszul nalatok...grat.

Szarazkarter lesz?


   1080    2007.03.10. 17:40
balu
2008.08.16. 21:13   






A motor működtetésének egyik fontos alkatrésze a computer, ennek szerepét esetünkben a Vems játssza. A programozást Roland barátom végzi.





Nádudvar    129    2005.10.13. 19:38
balu
2008.08.16. 21:03   






Természetesen az autó még építési stádiumban van (egy versenyautó talán soha nincs is kész) úgyhogy folytatás következik. De ez az egész nem jöhetett volna létre, ha nincs a kisöcsém. thanx











Nádudvar    129    2005.10.13. 19:38
balu
2008.08.16. 20:55   






A szükséges fékteljesítmény elérésehez a fékrendszer többi eleme sem lehet alulméretezett, az egycollos Tilton (by Champcar) főfékhenger, és a többi Tilton munkahenger természetesen Tilton pedálsorhoz csatlakozik, a hidraulikus kézifék működtetését Alcon kézfékmunkahenger végzi.




A háttérben látható "trófea" a 13-szoros Rallycross-Európabajnok, Kenneth Hansen Citroen C4 T16 autójának lökhárító darabja. Szemcsis








A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2008.08.16. 21:06 (1).

Nádudvar    129    2005.10.13. 19:38
balu
2008.08.16. 20:47   






A jármű megállítását sem bízzuk a menetszélre. Az első fék egy teljesen átlagos Mercedes AMG SL55 Kompresszor gyári rendszere, 360*32 mm-es tárcsával, és 8(!!!)-dugattyús, 4-betétes, monoblock Brembo GT alumínium nyeregből áll, Cool a hátsó fék egy mezei e46 M3 325*28 mm-es tárcsa, négydugattyús Brembo nyereggel (FIAT Coupe Turbó-ról).














Nádudvar    129    2005.10.13. 19:38
balu
2008.08.16. 20:40   






A jármű motorja elég messze van a gyáritól, Smile igyekeztünk a futóművet a kívánt szinthez illeszteni. A rugóstagok a dömsödi Bilstein Katona-műhelyben készültek, az egyedi igények, és méretek messzemenő figyelembevételével (rugókeménység, magasság, csillapítottság).





Az elsőhajtáshoz szükséges speciális bölcső, illetve első futómű Michel Norbert munkáját dícséri. Smile Köszönet érte!


Nádudvar    129    2005.10.13. 19:38
balu
2008.08.16. 20:30   






Néhány szó a "kiegészítőkről", XS Power 38 mm-es Wastegate, Havassy Motorsport biztonsági lefúvószelep, mart alumínium szíjtárcsák, (a főtengely ékszíjjal csak a generátort hajtja, vízpumpa nincs, a kormányszervó elektrohidraulikus) a olajszűrőház a könnyebb szerelhetőség miatt külső lett. Az olajteknő az elsőhajtás miatt teljesen egyedi.











Nádudvar    129    2005.10.13. 19:38
balu
2008.08.16. 20:23   






A turbósítás topic régóta visszatérő témája, a hibrid kérdéshez kis adalék: a GT3076R mellé beszerzésre került egy GT3082R (nem összetévesztendő a 3582R-rel!!! ) Smile A kettő között csak kompresszorban van eltérés. A turbó méretei megdöbbentőek, a 62/82 mm-es kompresszorhoz 60/55 mm-es turbina tartozik (talán mondhatjuk rá, hogy torz hibrid, bár gyári Smile ), fékpadi mérések fogják eldönteni, melyikük fog szolgálni a végleges konfigban.








Nádudvar    129    2005.10.13. 19:38
balu
2008.08.16. 20:14   






A motor egyik különlegessége a külső hűtés, a gyári vízpumpát száműztük, helyét egy, a hátsó hűtőhöz (klímás Ducato, 2x500 mm-es Spal ventillátorral) telepített elektromos szivattyú (Davies Craig, 110l/perc szállítással) vette át.











Nádudvar    129    2005.10.13. 19:38
balu
2008.08.16. 20:08   






A megtermelt nyomaték továbbitásáért, egyedi acél lendkeréken keresztül egy Tilton OT-II háromtárcsás, "szürke"rugós, 1200 Nm-es Nascar kuplung felel.





Nádudvar    129    2005.10.13. 19:38
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 2 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2  Következő
Tartalomjegyzék  »   Projektek - VERSENYAUTÓK

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére