POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 5 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3, 4, 5  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - VERSENYAUTÓK  »   mike99.hu - Versenyautó építés

cibus
2016.11.14. 12:54   






Helló!
Lenne egy olyan problémám, hogy vettem egy e36ost, van alatta egy 8 lamellás verseny sperr, ami most lett még csak összerakva, mondták , h mivel még elég "nyers", ezért még lehet idő kell neki, míg rendesen összekopik.
Viszont olyat csinál, hogy ha kanyarodom kinyomott kuplunggal, akkor minden oké, ha viszont kis gázzal kanyarodom, akkor recseg ropog, mintha kb egyszer zárna, egyszer nem, és szinte alapjáraton már (!) a belső hátsó kerék is elkezdi magát tolni alászedett kormánynál (kavicson látom, h meg-megforog) és ha finoman indulok akkor rotyog, kicsit rángat is, viszont ha nagyobb gázzal indulok, ha rendesen össze van zárva, vagy direkt megcsúsztatom kanyarban, vagy álló helyből nagy gáz, kuplung le és megfordítom 180ba, akkor semmi hang, semmi rángatás.
És egyenesben is..! Ha megyek és kinyomom a kuplungot, akkor egy tompa fém hang és egy nagyon picit ránt az autó, minimálisat, de érzem, mintha egy pillanatra nyomnék egy kis féket. És kuplungról leszállásról is van azt hiszem ugyan ez.. (szóval mikor kapja a nyomatékot, vagy elveszem tőle) és csak alacsonyabb fordulaton, mikor nagyon normálisan akarok indulni, ha viszont kicsit kipörgetem, akkor meg jó... nem vagyok difi spec, de nem difi gondnak tűnik SZERINTEM, mert akkor búgna, hangja lenne, egyenesben is, MINDIG!!! nem??? :/
valami ötlet esetleg?
köszönöm szépen!


Szigetvár    17    2016.02.01. 11:07
m3dtm
2010.09.03. 17:22   






Nekem 25-ért gyártják le. Ha érdekel szólj.


   186    2007.11.21. 11:35
csmario
2010.09.01. 22:06   






a dabasi szinkronpálya már nemlétezik sajnos,sőt murvás futamok se nagyon vannak amatőrben... Sad


   174    2008.08.16. 13:43
mike99.hu
2010.09.01. 21:46   






m3dtm írta:
Gratula! Nagyon jól nyomod Szemcsis
Mehetnénk újra egy szinkronpályásat,mint Dabason Very Happy


Kössz.

Az a szinkronpálya már nagyon régen volt. A kezdetek kezdetén...

Ha már így összefutottunk: nem tudsz első üvegszálas M-es lököst? Az enyém kicsit elfáradt egy lassítóval való találkozástól.





Mohács    295    2005.05.25. 21:48
m3dtm
2010.09.01. 20:57   






Gratula! Nagyon jól nyomod Szemcsis
Mehetnénk újra egy szinkronpályásat,mint Dabason Very Happy


   186    2007.11.21. 11:35
meszibalint
2010.09.01. 18:30   






mike99.hu írta:
Rég jártam a saját projektoldalamon.

Azóta sok víz lefolyt a Dunán, és változott jópár dolog az autóban.

De beteszek egy linket a hétvégi verseny belső felvételéből, ami mellesleg a hétvége legjobb kétkerékhajtásos ideje volt.

http://www.youtube.com/watch?v=QcAJJp7VUbE


ahha, pár éve. Smile

Kacsint


...AGRESSZIÓ és PRECÍZITÁS...
" HASZNÁLNI KELL EGY KOCSIT... "

www.facebook.com/koszibalintcom    476    2007.02.24. 21:34
mike99.hu
2010.09.01. 17:53   






Rég jártam a saját projektoldalamon.

Azóta sok víz lefolyt a Dunán, és változott jópár dolog az autóban.

De beteszek egy linket a hétvégi verseny belső felvételéből, ami mellesleg a hétvége legjobb kétkerékhajtásos ideje volt.

http://www.youtube.com/watch?v=QcAJJp7VUbE


Mohács    295    2005.05.25. 21:48
Tony_lb
2010.03.18. 18:21   






Ezzel azért vitáznék, nekem közel 3 éve van felhúzva és semmi baja..


Pécs    45    2005.09.19. 10:51
sixday
2010.03.18. 15:52   






jankoo írta:
525 tds motor felhúzásáhooz mit javasoltook? ugy szeretném emgcsinálni h azért még pár évig bírjaaa Shocked


buktad.
az 525 tds már gyárilag is egy konstrukciójához képest túlhajtott motor.
ezalatt értem azt hogy széria állapotban is már egy durvább hajtásra hajlamos kinyírni a hengerfejt, pláne ha még piszkálod is.
nem véletlenül 100e forint a bontósoknál a jó tds hengerfej.
ha húzni akarsz és mindenáron dízelt akkor semmiképpen nem ez a te motorod.


Budapest    1018    2006.10.05. 11:02
jankoo
2010.03.18. 12:21   





Vendég
525 tds motor felhúzásáhooz mit javasoltook? ugy szeretném emgcsinálni h azért még pár évig bírjaaa Shocked


     
srace
2009.10.20. 14:14   






nacson csini let a gép.
meg tud hatnám h a kaszni belselyét mijen szürkére fujtátok le ???


   5    2008.09.16. 18:58
AdamBond
2008.01.19. 23:08   






mike99.hu írta:
A teszteken is jól viselkedett az autó (leszámítva egy nem várt AC meghalást, amit sajna cserélni kelett) és már az első versenyen is túl vagyíunk.

Az autóra a hátsóü szárnyra felkerült egy BMWPower.hu matrica (Thx Popey)

















Flag Jeje GRATULA! Kacsint Kacsint Kacsint


Szeged    194    2005.12.19. 10:15
Tds
2007.12.31. 16:01   






mike99.hu írta:
Tds írta:

Köszi az infókat, sajna 16os a papír meg utcán használom ezért nem jó a 6hengeres motor
Chip tuningal és nagyobb kipuff rendszerrel mennyit tudok kihozni belőle (verseny chip)
Ja és a gyári hengerenkénti leömlőt cserélted, vagy ugy jo ahogy van?


Auto elad, masik auto megvasarol. Meg mindig olcsobb mint egy csomo penzt belelolni par plusz LE-be.

Vagy ne foglalkozz a papirokkal.... En is eismerek olyat akinek igazan stimmel minden adat a papirokba.... Smile

Az IS motor mar viszonylag hegyesnek szamit gyarilag is. Szerintem komolyabb es dragabb tuning nelkul max +8-10 LE hozhato ki belole...

Tavaly gyari 4 leomlom volt. Az idei motoromra egy masik gyartott kb 2x olyan keresztmetsztu kerul.

Köszi átfontolom a dolgokat
150 160Le ig szeretnézm húzni a gépet
A verseny chip 50 e ft


Székesfehérvár    2441    2005.05.18. 19:01
mike99.hu
2007.12.31. 15:34   






Tds írta:

Köszi az infókat, sajna 16os a papír meg utcán használom ezért nem jó a 6hengeres motor
Chip tuningal és nagyobb kipuff rendszerrel mennyit tudok kihozni belőle (verseny chip)
Ja és a gyári hengerenkénti leömlőt cserélted, vagy ugy jo ahogy van?


Auto elad, masik auto megvasarol. Meg mindig olcsobb mint egy csomo penzt belelolni par plusz LE-be.

Vagy ne foglalkozz a papirokkal.... En is eismerek olyat akinek igazan stimmel minden adat a papirokba.... Smile

Az IS motor mar viszonylag hegyesnek szamit gyarilag is. Szerintem komolyabb es dragabb tuning nelkul max +8-10 LE hozhato ki belole...

Tavaly gyari 4 leomlom volt. Az idei motoromra egy masik gyartott kb 2x olyan keresztmetsztu kerul.


Mohács    295    2005.05.25. 21:48
mike99.hu
2007.12.31. 15:31   






balu írta:

Köszönom a korrekt információkat! Érdeklődnék mit lehet tudni erről a Z4 főtengelyről? Biztos hogy a Z4 N46 motorjának a főtengelye jó az M42 blokkba? Nem vitaképpen gondolom, de megkérdezem, nem véletlenül a Z3 M44 motorjára gondolsz aminek 83.5-ös löketű főtengelye van ami teljesen csereszabatos az M42-vel ? Ez egy 86-os furattal (S50 dugó) adja az általad említett hengerűrtartalmat . Előre is köszi!

Üdv Balu!


De, ugy van....
rosszul irtam...


Mohács    295    2005.05.25. 21:48
Tds
2007.12.31. 15:07   






mike99.hu írta:
Tds írta:
Úgy adta a sors hogy egy 318iS-t hajtok. Kezdem megunni a 136 lovat,
a kérdésem, hogy mennyibe került ez az egész motor felhúzás? kb mi mennyi lovat hozot a házhoz az egyes elemek tuningolása? és kit kereshetek ezügyben? ár, munka, Le
Valamint miért jó a lapkás szelepállítás?
Köszönöm


Egy ilyen motor még ha nem nyúlsz nagyon bele, és nem használsz aranyárban lévő spéci cuccokat akkor is többszáz ezer Ft-ba van.

Utcára nem éri meg. Egyszerüen kell fogni egy nagyobb motort és belógatni (ugyebár rallyba kötöttek a szabályok, ott jobban megéri az adott kaegótát minnél jobban kihasználni)

Ez a motor ugy 170 LE körül tudott, de már elhalálozott. (ugyebár a hosszú élletartam se jellemző egy hegyes motorra)

A lapkás szelephézagállítása magas fordulatszám elviseléséhez kell. 8-9000 1/min környékén már minden nagyon számít.

Az uj motorom költségvetése 7 számjegyű. És ez is csak egy M42-ön (18IS) alapuló versenymotor lesz....

Köszi az infókat, sajna 16os a papír meg utcán használom ezért nem jó a 6hengeres motor
Chip tuningal és nagyobb kipuff rendszerrel mennyit tudok kihozni belőle (verseny chip)
Ja és a gyári hengerenkénti leömlőt cserélted, vagy ugy jo ahogy van?


Székesfehérvár    2441    2005.05.18. 19:01
balu
2007.12.28. 19:52   






mike99.hu írta:
balu írta:

Érdeklődés képpen kérdezem, mik azok a komponensek melyekkel ebben az új projetkben számolsz. (18IS) Énis ehhez hasonlóban gondolkodom, bár az alap az M44.


Z4 főtengely (1941 ccm) kovácsolt dugók, a hajtókar még kérdéses, hogy lesz-e pénz H hajtókarra, titan szelepek, nagyalapkörös acél vezérműtengelyek, bővített polírozott hengerfej, hengerenkénti pillamgó tölcsérekkel (had üvöltsön Smile, vesenycomputer (Vems)

Nagyjából ennyi. Cél a 100 Le/l feletti teljesítmény, tehát stabil 200 LE-t illene tudnia....


Hali!

Köszönom a korrekt információkat! Érdeklődnék mit lehet tudni erről a Z4 főtengelyről? Biztos hogy a Z4 N46 motorjának a főtengelye jó az M42 blokkba? Nem vitaképpen gondolom, de megkérdezem, nem véletlenül a Z3 M44 motorjára gondolsz aminek 83.5-ös löketű főtengelye van ami teljesen csereszabatos az M42-vel ? Ez egy 86-os furattal (S50 dugó) adja az általad említett hengerűrtartalmat . Előre is köszi!

Üdv Balu!


Nádudvar    129    2005.10.13. 19:38
mike99.hu
2007.12.28. 15:08   






balu írta:

Érdeklődés képpen kérdezem, mik azok a komponensek melyekkel ebben az új projetkben számolsz. (18IS) Énis ehhez hasonlóban gondolkodom, bár az alap az M44.


Z4 főtengely (1941 ccm) kovácsolt dugók, a hajtókar még kérdéses, hogy lesz-e pénz H hajtókarra, titan szelepek, nagyalapkörös acél vezérműtengelyek, bővített polírozott hengerfej, hengerenkénti pillamgó tölcsérekkel (had üvöltsön Smile, vesenycomputer (Vems)

Nagyjából ennyi. Cél a 100 Le/l feletti teljesítmény, tehát stabil 200 LE-t illene tudnia....


Mohács    295    2005.05.25. 21:48
balu
2007.12.28. 12:52   






mike99.hu írta:
Tds írta:
Úgy adta a sors hogy egy 318iS-t hajtok. Kezdem megunni a 136 lovat,
a kérdésem, hogy mennyibe került ez az egész motor felhúzás? kb mi mennyi lovat hozot a házhoz az egyes elemek tuningolása? és kit kereshetek ezügyben? ár, munka, Le
Valamint miért jó a lapkás szelepállítás?
Köszönöm


Egy ilyen motor még ha nem nyúlsz nagyon bele, és nem használsz aranyárban lévő spéci cuccokat akkor is többszáz ezer Ft-ba van.

Utcára nem éri meg. Egyszerüen kell fogni egy nagyobb motort és belógatni (ugyebár rallyba kötöttek a szabályok, ott jobban megéri az adott kaegótát minnél jobban kihasználni)

Ez a motor ugy 170 LE körül tudott, de már elhalálozott. (ugyebár a hosszú élletartam se jellemző egy hegyes motorra)

A lapkás szelephézagállítása magas fordulatszám elviseléséhez kell. 8-9000 1/min környékén már minden nagyon számít.

Az uj motorom költségvetése 7 számjegyű. És ez is csak egy M42-ön (18IS) alapuló versenymotor lesz....


Hali!
Érdeklődés képpen kérdezem, mik azok a komponensek melyekkel ebben az új projetkben számolsz. (18IS) Énis ehhez hasonlóban gondolkodom, bár az alap az M44.

Üdv Balu!


Nádudvar    129    2005.10.13. 19:38
mike99.hu
2007.12.27. 23:59   






Tds írta:
Úgy adta a sors hogy egy 318iS-t hajtok. Kezdem megunni a 136 lovat,
a kérdésem, hogy mennyibe került ez az egész motor felhúzás? kb mi mennyi lovat hozot a házhoz az egyes elemek tuningolása? és kit kereshetek ezügyben? ár, munka, Le
Valamint miért jó a lapkás szelepállítás?
Köszönöm


Egy ilyen motor még ha nem nyúlsz nagyon bele, és nem használsz aranyárban lévő spéci cuccokat akkor is többszáz ezer Ft-ba van.

Utcára nem éri meg. Egyszerüen kell fogni egy nagyobb motort és belógatni (ugyebár rallyba kötöttek a szabályok, ott jobban megéri az adott kaegótát minnél jobban kihasználni)

Ez a motor ugy 170 LE körül tudott, de már elhalálozott. (ugyebár a hosszú élletartam se jellemző egy hegyes motorra)

A lapkás szelephézagállítása magas fordulatszám elviseléséhez kell. 8-9000 1/min környékén már minden nagyon számít.

Az uj motorom költségvetése 7 számjegyű. És ez is csak egy M42-ön (18IS) alapuló versenymotor lesz....


Mohács    295    2005.05.25. 21:48
Tds
2007.12.26. 22:36   






mike99.hu írta:
És végre elkészült a versenymotor is.

A főbb jellemzők: könnyített centírozott főtengely és lendkerék, grammolt hajtókar dugattyúcsapszeg és dugattyú, vékony acél hengerfejtömítés, erősen síkolt hengerfej, növelt sűrítési viszony (1:12), 296 fokos vezérműtengelyek, hidrotőkék helyett lapkás szelephézagállítás, minden köszörülve polirozva a jobb légáramlás miatt.








Szeva! Először is boldog karácsonyt Smile
Úgy adta a sors hogy egy 318iS-t hajtok. Kezdem megunni a 136 lovat,
a kérdésem, hogy mennyibe került ez az egész motor felhúzás? kb mi mennyi lovat hozot a házhoz az egyes elemek tuningolása? és kit kereshetek ezügyben? ár, munka, Le
Valamint miért jó a lapkás szelepállítás?
Köszönöm


Székesfehérvár    2441    2005.05.18. 19:01
Jonesboy
2007.04.01. 15:57   






mike99.hu írta:
Végül témazárásnak egy belső videó

http://www.rally92team.hu/video/suzuki%20II%20gyonk/ss3.wmv


Kacsint Surprised


Eger    674    2006.08.22. 19:01
I-scream
2007.04.01. 11:00   






powered írta:
mike99.hu írta:
powered írta:
Eredményről tudsz beszámolni? Kacsint


Reggel a vizen kicsit elovatoskodtuk es több ellenfelet nagyon elengedtünk, majd utána már nem sikerült a felszáradó pályán utolérnünk őket.

(Októberben hasonló vizes pályán probáltam kicsit jobban bevállalni, az eredmény ismert: új autót kelett építenem)

Így összeségében kat 5 a 12 célba érőből és absz 12 az 59 célbaérőből.

Elsőre rendben van ez így! Hamar összehaverkodsz az új géppel, és akkor az eredmények sem maradnak el. Gratula! Kacsint


Gratula,ez is bőven elég.Ilyen autót sokan csak a vitrinben tárolnának.


   757    2006.07.09. 23:40
powered
2007.03.31. 19:59   






mike99.hu írta:
powered írta:
Eredményről tudsz beszámolni? Kacsint


Reggel a vizen kicsit elovatoskodtuk es több ellenfelet nagyon elengedtünk, majd utána már nem sikerült a felszáradó pályán utolérnünk őket.

(Októberben hasonló vizes pályán probáltam kicsit jobban bevállalni, az eredmény ismert: új autót kelett építenem)

Így összeségében kat 5 a 12 célba érőből és absz 12 az 59 célbaérőből.

Elsőre rendben van ez így! Hamar összehaverkodsz az új géppel, és akkor az eredmények sem maradnak el. Gratula! Kacsint


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
mike99.hu
2007.03.31. 18:51   






powered írta:
Eredményről tudsz beszámolni? Kacsint


Reggel a vizen kicsit elovatoskodtuk es több ellenfelet nagyon elengedtünk, majd utána már nem sikerült a felszáradó pályán utolérnünk őket.

(Októberben hasonló vizes pályán probáltam kicsit jobban bevállalni, az eredmény ismert: új autót kelett építenem)

Így összeségében kat 5 a 12 célba érőből és absz 12 az 59 célbaérőből.


Mohács    295    2005.05.25. 21:48
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 5 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3, 4, 5  Következő
Tartalomjegyzék  »   Projektek - VERSENYAUTÓK

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére