POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 4 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3, 4  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek  »   Jani E30 M10 turbo - CápaFeri

L@C
2016.10.20. 07:37   






Szemcsis Basszalak meg Janikám, mi a fuck van Veled? Ne csináld mán. Ezé rokkantatok meg az építés folyamán? Kár lenne ezt a qrvaritka, sőt egyedülálló projektet elkótyavetyélni. Rálépett valaki a farkadra, hogy ekkora butaságra készülsz? Tedd be ba$dmeg a garázsba 5 évre inkább azt nem váglak nyakon, vonasd ki a picsába azt adok kölcsön kavicsot ha szorul a farokgyűrű. 5 év múlva meg majd megköszönöd, hogy ekkora getzi voltam, hogy lebeszéltelek. Adneki Ivópajtik Szöggyed össze magad me szétűtetlek. Szemcsis


Ne próbálkozz, csináld rendesen vagy hagyd a faszba az egészet!

   75    2012.08.24. 15:59
ZSOSZ
2016.10.19. 18:49   






Sad


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3317    2007.01.19. 13:46
janker
2016.10.19. 17:47   






Sziasztok!

Úgy néz ki eladóvá válik a projekt, mert sajnos egyelőre se időm, se pénzem folytatni, viszont nagyon rossz nézni, hogy csak áll.
Elsősorban olyan ember jelentkezését várom, akinek szándékában áll befejezni.
Az autó egyébként használható, viszonylag friss műszakival rendelkezik, de én hétköznapi közlekedésre sosem használtam.

A projekt részletes leírása: (M10 2.1L turbo) 1.7bar boost ~350LE

Motor:
M10B20 "vastaghüvelyes" blokk
80mm-es löketű M10B20 kovácsolt főtengely, új csapágyak
92mm-es Subaru WRX dugattyúk
S14 144mm-es H-profilú kovácsolt hajtókarok, ARP csavarok, új csapágyak
Dugattyúhűtés kiépítve
Megnövelt szállítású olajszivattyú
Olajhűtő, Mocal termosztátos adapter, AN10 csövezés
324td vízhűtő, 85C termosztát, nagyteljesítményű elektromos ventilátor 2 fokozattal
318i "nagyszelepes" hengerfej egyedi átalakításokkal, portolva
Átköszörült vezérműtengely (Szuromi)
Acél hengerfejtömítés
ARP hengerfej tőcsavar szett
Garrett GT3076R golyóscsapágyas turbófeltöltő
Turbó vízhűtés, elektromos keringetőszivattyúval
Audi S2 wastegate, elektronikus boost control, MAC solenoid
Tial Q 50mm lefújószelep
VEMS ECU (+AEM szélessávú lambda műszer), szekvenciális gyújtás és befecskendezés, 7000RPM rev limit
Egyedi alu szíjtárcsa/jeladó kerék
MSD Blaster SS trafók
680ccm injektorok
Tomei Type S benzinnyomás szabályzó
Egyedi rozsdamentes kipufogórendszer KO36-os leömlő (42.4mm), illetve szűkülő csövezés (76mm-70mm) hátsó dobbal
Egyedi rozsdamentes airbox
Egyedi intercooler és csövezés (76mm)
K&N direktszűrő
Friss Fuchs Titan Race Pro S 10W50 olaj, Mahle szűrők

Hajtás:
Egyedileg gyártott acél lendkerék, kuplung (erősített szerkezet, szintertárcsa (228mm))
M30 5 sebességes kéziváltó (Getrag 260), új hardy, átalakított kardántengely
E34 "nagyházas" sperr differenciálmű 4.45-ös áttétellel

Karosszéria:
E30 316, "kislámpás" 4 ajtós, gyári fényezés, törésmentes, szokásos helyeken nem vészes rohadások (sárvédőív, taposó, stb.)

Kerekek:
AC Schnitzer 4x100 16"

Futómű:
Eibach Pro-Kit 25mm-es ültetőrugók

Számomra a projekt a motor szempontjából lezárult, utóbbi üzembiztosan működik 1.7bar-os töltőnyomáson (eddig kb. 8000km-t futott összesen és hibamentesen).
A karosszéria, a kerekek, a fékek(!) és a futómű még törődést igényel, hogy egészében is ütőképes autóvá váljon.
Elsősorban egyben eladó, ha nem lesz érdeklődő, akkor esetleg a későbbiekben a motor mint egység eladóvá válhat (de kisebb részeire biztos nem bontom).
További részletekkel telefonon vagy privát üzenetben állok rendelkezésre, de kérem csak komoly érdeklődők keressenek!

Ár: 2.3M Ft.

Elérhetőség: 20/5522952





Szeged    60    2011.09.01. 21:38
L@C
2015.02.11. 15:56   






Na addig akkor nosztalgiázzá! Itt egy kis tedd oda Szemcsis
https://www.youtube.com/watch?v=G9NlpSiaiOc
De kiskomám azé a jóisten fonjon ám kalácsot a pöcsödből amúgy, hogy tényleg egy rohadt videót nem csináltál még! Ideges Legalább akkor valami szaftos homevideót feltolnál amin te nem vagy rajta Surprised TV Boldog


   75    2012.08.24. 15:59
janker
2015.02.10. 22:44   






L@C írta:
Hát Janker azt azért nem hiszem el, hogy nincs egy rohadt videód amin úgy rendesen megkenyed a gépet mint a vajaskenyeret! Szemcsis Szégyöjjedefele magadat! Mérges


Very Happy Lacikám, a kritikának ezen a ponton valóban helye van, legközelebb ha úgy van készítek, de lehet köllene majd mondani, hogy tedd oda...


Szeged    60    2011.09.01. 21:38
L@C
2015.02.10. 08:52   






Hát Janker azt azért nem hiszem el, hogy nincs egy rohadt videód amin úgy rendesen megkenyed a gépet mint a vajaskenyeret! Szemcsis Szégyöjjedefele magadat! Mérges


   75    2012.08.24. 15:59
janker
2015.02.07. 14:20   






Úgy jártam, hogy megrepedt az olajszűrő házam, persze van másik, de jobban tetszene az S14 verzió, ami ugye gyárilag tartalmazza az olajtermosztátot, illetve a turbó felé is lenne leágazásom. Nem túl elterjedt alkatrészről van szó, ezért is írtam fel ide, hátha hever valakinek ilyen a garázsba. Vevő lennék rá... Smile

Egyébként a projekt él, megvannak a nagyobb injektorok, várjuk a jó időt a programozáshoz.


Szeged    60    2011.09.01. 21:38
Zsaat
2014.11.22. 22:48   






Vasutas írta:
janker írta:
Történt egy kis fejlesztés: nem volt kielégítő a gyújtás és mivel a végső cél 2.x bar töltőnyomás, így indokoltnak láttam egy komolyabb rendszer kiépítését.











Köszönöm Ferinek és Lezsinek a hétvégi munkát és a bevállalós hozzáállást! Bevallom harmadiktól felfele én majdnem féltem abban a szolíd éjjeli kis tejködben... Very Happy

Tiszta Amerika! Kacsint Mellesleg jól is néz ki. Surprised Olyan "izomautós" feelingje van...

Kacsint


Nem baszik be, csak te baszol be ha megiszod Smile (greenpowerE85)
NEW: https://youtu.be/P7Tu66cWWZo

Cegléd    548    2005.06.30. 00:46
Vasutas
2014.11.11. 22:00   






janker írta:
Történt egy kis fejlesztés: nem volt kielégítő a gyújtás és mivel a végső cél 2.x bar töltőnyomás, így indokoltnak láttam egy komolyabb rendszer kiépítését.











Köszönöm Ferinek és Lezsinek a hétvégi munkát és a bevállalós hozzáállást! Bevallom harmadiktól felfele én majdnem féltem abban a szolíd éjjeli kis tejködben... Very Happy

Tiszta Amerika! Kacsint Mellesleg jól is néz ki. Surprised Olyan "izomautós" feelingje van...


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
ZSOSZ
2014.11.11. 11:48   






janker írta:
Történt egy kis fejlesztés: nem volt kielégítő a gyújtás és mivel a végső cél 2.x bar töltőnyomás, így indokoltnak láttam egy komolyabb rendszer kiépítését.
........Köszönöm Ferinek és Lezsinek a hétvégi munkát és a bevállalós hozzáállást! Bevallom harmadiktól felfele én majdnem féltem abban a szolíd éjjeli kis tejködben... Very Happy

Üdv Alright
Jó az a Mö-10-es motor ugye!?


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3317    2007.01.19. 13:46
janker
2014.11.11. 11:23   






Történt egy kis fejlesztés: nem volt kielégítő a gyújtás és mivel a végső cél 2.x bar töltőnyomás, így indokoltnak láttam egy komolyabb rendszer kiépítését.











Köszönöm Ferinek és Lezsinek a hétvégi munkát és a bevállalós hozzáállást! Bevallom harmadiktól felfele én majdnem féltem abban a szolíd éjjeli kis tejködben... Very Happy


Szeged    60    2011.09.01. 21:38
janker
2014.07.15. 15:36   






ZSOSZ írta:
Szassz Janika!
Mik a történések regélj már lécci!
Ne kelljen már elmennem Ferihez kivallatni,mert nem kommenteltek itt! Bunyós Wink

Szevasz Papa!

Eseménydús hétvégén vagyunk túl, Vadkerten jártunk VEMSesíteni. Első körben a cél az volt, hogy bekerüljön az ECU, ehhez azonban kezdésnek új ékszíjtárcsát kellett készítenünk a trigger miatt. Perunalból készült, a fogaskoszorú pedig ebay-es darab; megjegyzem hagyott is kívánni valót maga után... Mindegy végül felkerült, Lezsi pedig átalakította a kábelköteget a VEMShez. Ismét jól vizsgázott a gép. Sajnos a nagyobb injektorok még nem kerültek be, ezért ez volt a szűk keresztmetszet. Ki is használtuk őket, addig emeltünk nyomást, még lehetett. Hogy egy kicsit azért még "parasztabb" legyen úgy állítottuk be a boost controlt, hogy amíg lehet töltsön 1.5bart, majd vegyen vissza a 7000-es szabályzásig. Nagyon tetszik már így is, sokkal rugalmasabb lett, gyorsabban épít nyomást, mint eddig elektronikus boost control nélkül. A hangolásra sajnos már nem maradt sok időnk, illetve az eső is eleredt, úgyhogy folytatás következik. Mindezt olyan 1.5-2 óra alatt sikerült elérni, amiért nagy köszönet Lezsinek, valamint a Ferinek és Attilának is a segítségért! Továbbra is stabil minden, tehát legközelebb nem kizárt, hogy kipróbáljuk, mit mutat 2 baron, csak bírja a tömítés... Smile


Szeged    60    2011.09.01. 21:38
ZSOSZ
2014.07.14. 20:45   






Szassz Janika!
Mik a történések regélj már lécci!
Ne kelljen már elmennem Ferihez kivallatni,mert nem kommenteltek itt! Bunyós Wink


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3317    2007.01.19. 13:46
erik3_6
2014.06.04. 21:14   






janker írta:
spongebob írta:
Gratulálok a kivitelezéshez és az egész projecthez,szép és igényesen megépített az autó.Ezek után biztos vagyok benne,hogy teljesíti az elvártakat számotokra.
Kacsint


Köszönjük! A cél az volt, hogy építsünk egy olyan M10 motort, ami mind teljesítmény, mind kivitelezés tekintetében felveszi a versenyt újabb, manapság kedveltebb "ellenfeleivel". Szerencsémre Feri abszolút tudott azonosulni a feladattal, így olyan alap születhetett, ami a későbbiekben nagyobb nyomáson, részleteiben kihangolva minden bizonnyal a hozzáértőkből is elismerést vált majd ki. Abban is bízok, hogy kicsit kedvet csinálok az itthoni márkatársaknak hasonló feltöltött kismotoros építésekhez, mert lássuk be nemzetközi szinten máig elég komoly projektek formálódnak e téren.

A jövőre vonatkozóan továbbá még az a terv, hogy az autó külsejét, fékrendszerét és futóművét is méltó szintre emeljük, aztán ki tudja, még az is lehet, hogy a távoli jövőben, egy óvatlan pillanatban felugrik a 16 szelepes hengerfej. Mad Régi álmom egy S14 turbó...


Nekünk is volt m10 turbo, de a 16v annyival jobb hogy össze sem lehet hasonlítani!
Nagyon szép munka! Kacsint


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
janker
2014.06.04. 20:38   






spongebob írta:
Gratulálok a kivitelezéshez és az egész projecthez,szép és igényesen megépített az autó.Ezek után biztos vagyok benne,hogy teljesíti az elvártakat számotokra.
Kacsint


Köszönjük! A cél az volt, hogy építsünk egy olyan M10 motort, ami mind teljesítmény, mind kivitelezés tekintetében felveszi a versenyt újabb, manapság kedveltebb "ellenfeleivel". Szerencsémre Feri abszolút tudott azonosulni a feladattal, így olyan alap születhetett, ami a későbbiekben nagyobb nyomáson, részleteiben kihangolva minden bizonnyal a hozzáértőkből is elismerést vált majd ki. Abban is bízok, hogy kicsit kedvet csinálok az itthoni márkatársaknak hasonló feltöltött kismotoros építésekhez, mert lássuk be nemzetközi szinten máig elég komoly projektek formálódnak e téren.

A jövőre vonatkozóan továbbá még az a terv, hogy az autó külsejét, fékrendszerét és futóművét is méltó szintre emeljük, aztán ki tudja, még az is lehet, hogy a távoli jövőben, egy óvatlan pillanatban felugrik a 16 szelepes hengerfej. Mad Régi álmom egy S14 turbó...


Szeged    60    2011.09.01. 21:38
spongebob
2014.06.04. 10:43   






Gratulálok a kivitelezéshez és az egész projecthez,szép és igényesen megépített az autó.Ezek után biztos vagyok benne,hogy teljesíti az elvártakat számotokra.
Kacsint


Budapest    851    2007.05.11. 21:37
janker
2014.05.31. 17:09   






Tegnap sor került az első programozásra, nagyon sokat ígér a gép, meggyőző volt már 1 báron is 4 személlyel. Stabil volt a Feri által összeszerelt technika, jól vizsgázott a töltőlevegő- és a motorhűtés is. Minden szépen összedolgozik, ezt talán igazolja a már kettesben 4000 környékén beépült célnyomás (M10-ről és GT30-ról beszélünk, .82A/R-rel).

Ez úton is szeretném megköszönni a munkáját Lezsinek és Zolinak, valamint Turboának a helyszínt és nem utolsó sorban Ferinek az egész napos közreműködést!

A jövőben a tervek között az általános finomítás mellett szerepel az elektronikus töltőnyomás szabályzással nagyobb nyomás beállítása, merészebb gyújtástábla és az ALS beállítása... Smile


Szeged    60    2011.09.01. 21:38
CápaFeri
2014.05.25. 20:30   






[quote="janker"]Tegnap meglátogattam Ferit, beindította nekem az autót, sőt megtettük vele az első métereket is. Egyelőre még csak óvatosan, próbaképpen a régi programmal, de már most látszik, hogy nagyon ígéretes! A motor nagyon szépen jár, a motortér minden részletében rendkívül kidolgozott, de ezt a képeken vagy Soltvadkerten élőben úgyis látni fogjátok.

Ez úton is nagyon köszönöm Ferinek a kitartó, precíz munkát, valamint a kelebiai srácoknak a segítséget!

Egy-két kép még régebbről, a hűtőkről és a ventilátorról (utóbbit Feri úgy oldotta meg, hogy két fokozatban lehessen vezérelni; erre mindenképpen szükség van, mert nem kis teljesítményű Smile). Külön nagyon tetszik, hogy úgy lett megoldva, hogy a töltőlevegőt, sőt még az olajhűtőt is hűti.

Szívesen Jani
átadom a fiúknak is
örülök, hogy tetszik sok munka volt vele ,de ezt te is tudod
a lényeg hogy kész ,ígéretes és remélhetőleg nagyon sok élményt fog majd nyújtani


Ha nem megy jól, legalább szép legyen!!!

KELEBIA    290    2008.01.20. 08:57
grafo
2014.05.25. 19:59   






csatlakozom, tényleg nagyon igényes, külön nagyon tetszik a hűtők felfogatása

Zsaat írta:
janker írta:
Készen áll a programozásra:




Szép Munka Kacsint


graffo.uw.hu/dragtimes.xls

Kecskemét    1095    2007.05.30. 20:44
Roland_E30
2014.05.25. 18:56   






Kacsint Mad


E30 Tuning alkatrészek.    521    2012.03.04. 12:13
Zsaat
2014.05.25. 17:53   






janker írta:
Készen áll a programozásra:




Szép Munka Kacsint


Cegléd    548    2005.06.30. 00:46
janker
2014.05.25. 10:07   






Készen áll a programozásra:





Szeged    60    2011.09.01. 21:38
janker
2014.05.25. 10:04   






Tegnap meglátogattam Ferit, beindította nekem az autót, sőt megtettük vele az első métereket is. Egyelőre még csak óvatosan, próbaképpen a régi programmal, de már most látszik, hogy nagyon ígéretes! A motor nagyon szépen jár, a motortér minden részletében rendkívül kidolgozott, de ezt a képeken vagy Soltvadkerten élőben úgyis látni fogjátok.

Ez úton is nagyon köszönöm Ferinek a kitartó, precíz munkát, valamint a kelebiai srácoknak a segítséget!

Egy-két kép még régebbről, a hűtőkről és a ventilátorról (utóbbit Feri úgy oldotta meg, hogy két fokozatban lehessen vezérelni; erre mindenképpen szükség van, mert nem kis teljesítményű Smile). Külön nagyon tetszik, hogy úgy lett megoldva, hogy a töltőlevegőt, sőt még az olajhűtőt is hűti.














Szeged    60    2011.09.01. 21:38
lezsi
2014.04.17. 12:32   






A turbós annyiban más, hogy könnyebben előfordul a durrogás, pláne, ha Launch/ALS igénye is felmerül, márpedig itt lehet, hogy szükséges lesz.


A "felkapar" nem mértékegység...

   3214    2005.06.08. 14:21
c_sonty
2014.04.16. 21:13   






lezsi írta:
RaddíR írta:
OFF és törölhető de hirtelen meg kell kérdeznem Smile
Febi himba szóba jött, milyen tapasztalatok vannak róla? én m20at újítok fel a gyári himbák kis kopo felületei borzalmasan szétkopva... akkor vettem Febit, de még nem került beépítésre... kézben fogva semmi súlya kicsit tartok tőle. van félnivalóm? Smile


Gyorsuláson van egy citromsárga szívó E30 M20, ami 11-es időt tud, masszívan elpörgetett motorral.
A gazdája azt az elvet vallja, hogy minden szezonra vesz egy szett ilyen sima új himbát, és eddig bírja neki.
Ez azért érdekes infó, mert közel 8000-ig pörög a motor, ha jól emlékszem.

Igaz annyiból más a történet, hogy a nagy nyitású szívó tengely eleve kicsit laposabb profilú, mint egy turbós, vagy akár egy gyári. De ezzel együtt szép eredmény!

Mi mindig a gyári motorban lévő himbát használtunk nagy tengelyekkel és 7500 körüli leszabályzás mellett, jelenleg is így fut egy motorunk 272-es tengellyel..teljesen jó lesz a febi is. Smile


Székesfehérvár    447    2008.10.27. 14:20
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 4 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3, 4  Következő
Tartalomjegyzék  »   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére