|
|
novothauto |
2016.03.15. 00:32 |
|
|



|
Üdv!
Végigolvastam az összes hsz-t, elnézést, ha belepiszkítok! Kicsit több technikai adat belefért volna!? A sajnálatos végjátékban szerintem nagyon a keverék elszegényedésre koncentráltatok, holott a szélessávú nem mutatott ilyet. Akár szar helyen volt, akár nem. Az, hogy időszakosan eldugult két befecskendezőszelep, tippnek jó is lenne, ha tényleg nem monitoroztátok volna a szondával. Ezernél több injektort teszteltem már próbapadon, az ilyesmi nagyon ritka, főleg, hogy elmondás szerint előtte tisztességesen ki volt tisztítva, bemérve. A dugattyú szétégésének valódi gyökéroka sajnos nem lett felkutatva szerintem, egy tippet mondanék, ha egyáltalán még olvassa valaki. Én ugyan nem tuningolt motorokkal foglalkozom, de napi szinten csak motortérben matatok. Ilyen hirtelen történő dugattyú olvasztást az égéstérbe kerülő bizonyos mértékű motorolaj tud végezni, ismerjük, hogy a fáradtolaj-kályha milyen hőfokon képes égni és mennyire kell rá vigyázni, hogy helyes legyen a beállítása. Néhány esetben találkoztam ilyennel, egy kezemen meg tudom számolni ugyan, de volt olyan motor, aminek egy adott hengerében kétszer csöppent el ugyanaz a szelep...gyűrűnél engedett fel egy kis olajat. Ahhoz, hogy a motorolaj katalizálja az égést, csak egy bizonyos százalékú bekerülése esetén valósulhat meg, ugyanis ha sok kerül be, az már rontja azt és csökkenti a hőmérsékletet.
Ergo a motormechanika kurva becsapós és szopatós tud lenni.
sajnálom a projektet és mégjobban a fórum végének a hangulatát, ahogy "fentről" szólták le az egyébként lelkes próbálkozást. Én egy M52B30-at kezdtem el fabrikálni, remélem nem járok így.
Azért köszönöm, hogy olvashattam, voltak tanulságos részek is! |
|
54 2015.11.21. 09:43 |
|
Vasutas |
2014.10.18. 20:14 |
|
|



|
Roland_E30 írta: | CSLs Garage írta: | Vasutas írta: | Beállt a Turbós fórum? Vagy nem működik? Mondom, írok egy hszt, megjeleníti-e?
Szerk.: Jé, működik. Már 20 napja nem történt semmi itt?! |
jahh, én is észrevettem, bizti vége a válságnak már csak nekem kell melózni! |
Én ahogy nézem, nemcsak a turbós topicok állnak, hanem szinte az egész fórum..... |
A Tiédbe nagyon várom a posztolásod!  |
Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál! |
Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál! 3691 2011.12.17. 12:34 |
|
Roland_E30 |
2014.10.18. 18:13 |
|
|



|
CSLs Garage írta: | Vasutas írta: | Beállt a Turbós fórum? Vagy nem működik? Mondom, írok egy hszt, megjeleníti-e?
Szerk.: Jé, működik. Már 20 napja nem történt semmi itt?! |
jahh, én is észrevettem, bizti vége a válságnak már csak nekem kell melózni! |
Én ahogy nézem, nemcsak a turbós topicok állnak, hanem szinte az egész fórum.....  |
|
E30 Tuning alkatrészek. 532 2012.03.04. 12:13 |
|
CSLs Garage |
2014.10.18. 11:51 |
|
|


|
Vasutas írta: | Beállt a Turbós fórum? Vagy nem működik? Mondom, írok egy hszt, megjeleníti-e?
Szerk.: Jé, működik. Már 20 napja nem történt semmi itt?! |
jahh, én is észrevettem, bizti vége a válságnak már csak nekem kell melózni!  |
|
271 2011.02.25. 14:37 |
|
Vasutas |
2014.10.18. 11:22 |
|
|



|
|
Vasutas |
2014.02.25. 13:58 |
|
|



|
Sziasztok!
Megtaláltam a 6-os dugót, megy a MÉH-be...
Ha esetleg valakit érdekelne, itt folytatom a BMW-zést:
http://www.powerfanatics.com/forum/viewtopic.php?t=1345 |
Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál! |
Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál! 3691 2011.12.17. 12:34 |
|
Vasutas |
2013.12.16. 13:28 |
|
|



|
Ez mi???  |
Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál! |
Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál! 3691 2011.12.17. 12:34 |
|
Oszi E30 is |
2013.12.16. 13:06 |
|
|



|
|
|
89 2013.12.16. 12:59 |
|
Vasutas |
2013.10.13. 21:22 |
|
|



|
blueboi69 írta: | A Vasutas írta: | Tisztelt Márkatársak!
Ezzenel a "Mozdony" projekt a végéhez ért. Remélem okos és hasznos dolgokat láttatok a topicban, ha meg netán valami hülyeséget, azért abból is lehetett tanulni...
Az okát ne kérdezzétek, több is van. (Családi, anyagi, mentális, stb...)
Eladtam a motort, váltót, kasztnit külön-külön. Szét akartam bontani, de egyben elvitték, úgyhogy tovább gurulhat majd az utakon.
Köszönöm a segítséget mindenkinek, a támogatást és sajnálom ha néha nem értettünk egyet, talán majd máskor, vagy egy másik "fórumon"...
További sok sikert és kitartást kívánok a projektekhez, sok-sok pénzt, erőt és egészséget!
Üdv Mindenkinek,
A Vasutas |
Szívből remélem, hogy maradsz bmw-s és főleg, hogy Te is sokat tanultál a projektből! |
Maradok BMW-s!
 |
Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál! |
Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál! 3691 2011.12.17. 12:34 |
|
blueboi69 |
2013.10.13. 15:42 |
|
|



|
A Vasutas írta: | Tisztelt Márkatársak!
Ezzenel a "Mozdony" projekt a végéhez ért. Remélem okos és hasznos dolgokat láttatok a topicban, ha meg netán valami hülyeséget, azért abból is lehetett tanulni...
Az okát ne kérdezzétek, több is van. (Családi, anyagi, mentális, stb...)
Eladtam a motort, váltót, kasztnit külön-külön. Szét akartam bontani, de egyben elvitték, úgyhogy tovább gurulhat majd az utakon.
Köszönöm a segítséget mindenkinek, a támogatást és sajnálom ha néha nem értettünk egyet, talán majd máskor, vagy egy másik "fórumon"...
További sok sikert és kitartást kívánok a projektekhez, sok-sok pénzt, erőt és egészséget!
Üdv Mindenkinek,
A Vasutas |
Szívből remélem, hogy maradsz bmw-s és főleg, hogy Te is sokat tanultál a projektből!  |
"blue tanácsai meg mindig a leghasznosabbak itt a fórumon, tipikusan az az állatfaj ami ha nem létezne ki kéne találni" by Rolcsi85 |
Celebfalva :Đ - Prosport User 5279 2007.04.03. 22:20 |
|
ZSOSZ |
2013.10.12. 20:51 |
|
|



|
|
Vasutas |
2013.10.12. 17:17 |
|
|



|
Tisztelt Márkatársak!
Ezzenel a "Mozdony" projekt a végéhez ért. Remélem okos és hasznos dolgokat láttatok a topicban, ha meg netán valami hülyeséget, azért abból is lehetett tanulni...
Az okát ne kérdezzétek, több is van. (Családi, anyagi, mentális, stb...)
Eladtam a motort, váltót, kasztnit külön-külön. Szét akartam bontani, de egyben elvitték, úgyhogy tovább gurulhat majd az utakon.
Köszönöm a segítséget mindenkinek, a támogatást és sajnálom ha néha nem értettünk egyet, talán majd máskor, vagy egy másik "fórumon"...
További sok sikert és kitartást kívánok a projektekhez, sok-sok pénzt, erőt és egészséget!
Üdv Mindenkinek,
A Vasutas |
A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2013.10.13. 09:44 (5). Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál! |
Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál! 3691 2011.12.17. 12:34 |
|
Addorjan |
2013.10.03. 08:10 |
|
|



|
A mozdony keresi uj tulajat!
Eredeti 25i szivvel. Erdeklodni nalam privi vagy husz/461-46_33
Adorjan |
|
972 2005.10.10. 15:25 |
|
Laleeboy |
2013.09.26. 14:10 |
|
|



|
A Vasutas írta: |
Adtam neki egy hetet. Szerdán elkel a motor és a váltó.
Ha marad az autó, akkor megy bele a V8.
Ha elkel addig, akkor meg lesz egy E39 540i... |
Akkor ígyis úgyis V8 lesz  |
|
Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál 3909 2005.07.19. 15:10 |
|
Vasutas |
2013.09.26. 13:29 |
|
|



|
Adtam neki egy hetet. Szerdán elkel a motor és a váltó.
Ha marad az autó, akkor megy bele a V8.
Ha elkel addig, akkor meg lesz egy E39 540i...  |
Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál! |
Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál! 3691 2011.12.17. 12:34 |
|
Laleeboy |
2013.09.26. 13:02 |
|
|



|
|
|
Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál 3909 2005.07.19. 15:10 |
|
Laleeboy |
2013.09.05. 09:07 |
|
|



|
A Vasutas írta: | Kész lettek a műanyagok a hátsó küszöb szilentek mellé.
Kössz Laleeboy az ötletet.
 " |
Nincs mit
Remélem hozza majd a várt eredményt
Neked is olyan a bakod mint nekem
A lemezt nézzétek át és szerintem a gyári hegesztéseket erősítsétek meg mert ez a motor már nem a játék kategória és így jobban is terhelődik a limiter miatt  |
|
Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál 3909 2005.07.19. 15:10 |
|
Vasutas |
2013.09.05. 06:51 |
|
|



|
Kész lettek a műanyagok a hátsó küszöb szilentek mellé.
Kössz Laleeboy az ötletet.
"  " |
Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál! |
Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál! 3691 2011.12.17. 12:34 |
|
BMW_KR |
2013.09.02. 17:02 |
|
|



|
A Vasutas írta: | BMW_KR írta: | A Vasutas írta: | BMW_KR írta: | A Vasutas írta: |
Így van. A 286 és a 400 egy kicsit feljebb fog kúszni... Az M62B44-et is a VEMS fogja működésre bírni. |
egy kis okossággal mellé simán lesz abból 310ló és 440Nm körüli érték is | Annyi a gyári ECU-ból is kijön, Vems-el szerintem még egy kicsivel többet is ki lehet hozni. Majd látjuk... |
bár most kicsit utána olvastam, az M62B44-et azt 420Nm-re írják alapból (96-98 gyártott no vanos) utána M62TUB44 vanost írják 440Nm-re...neked melyik lesz akkor? |
97-es no vanos. 420Nm 286Le. M62B44. |
legalább kevesebb a hibalehetőség jövő tavasszal érik majd egy kis sprint  |
|
500 2013.06.26. 12:12 |
|
Vasutas |
2013.09.02. 16:23 |
|
|



|
BMW_KR írta: | A Vasutas írta: | BMW_KR írta: | A Vasutas írta: |
Így van. A 286 és a 400 egy kicsit feljebb fog kúszni... Az M62B44-et is a VEMS fogja működésre bírni. |
egy kis okossággal mellé simán lesz abból 310ló és 440Nm körüli érték is | Annyi a gyári ECU-ból is kijön, Vems-el szerintem még egy kicsivel többet is ki lehet hozni. Majd látjuk... |
bár most kicsit utána olvastam, az M62B44-et azt 420Nm-re írják alapból (96-98 gyártott no vanos) utána M62TUB44 vanost írják 440Nm-re...neked melyik lesz akkor? |
97-es no vanos. 420Nm 286Le. M62B44.  |
Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál! |
Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál! 3691 2011.12.17. 12:34 |
|
BMW_KR |
2013.09.02. 15:35 |
|
|



|
A Vasutas írta: | BMW_KR írta: | A Vasutas írta: |
Így van. A 286 és a 400 egy kicsit feljebb fog kúszni... Az M62B44-et is a VEMS fogja működésre bírni. |
egy kis okossággal mellé simán lesz abból 310ló és 440Nm körüli érték is | Annyi a gyári ECU-ból is kijön, Vems-el szerintem még egy kicsivel többet is ki lehet hozni. Majd látjuk... |
bár most kicsit utána olvastam, az M62B44-et azt 420Nm-re írják alapból (96-98 gyártott no vanos) utána M62TUB44 vanost írják 440Nm-re...neked melyik lesz akkor? |
|
500 2013.06.26. 12:12 |
|
Vasutas |
2013.09.02. 14:50 |
|
|



|
BMW_KR írta: | A Vasutas írta: |
Így van. A 286 és a 400 egy kicsit feljebb fog kúszni... Az M62B44-et is a VEMS fogja működésre bírni. |
egy kis okossággal mellé simán lesz abból 310ló és 440Nm körüli érték is | Annyi a gyári ECU-ból is kijön, Vems-el szerintem még egy kicsivel többet is ki lehet hozni. Majd látjuk...  |
Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál! |
Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál! 3691 2011.12.17. 12:34 |
|
BMW_KR |
2013.09.02. 11:43 |
|
|



|
A Vasutas írta: |
Így van. A 286 és a 400 egy kicsit feljebb fog kúszni... Az M62B44-et is a VEMS fogja működésre bírni. |
egy kis okossággal mellé simán lesz abból 310ló és 440Nm körüli érték is  |
|
500 2013.06.26. 12:12 |
|
Vasutas |
2013.09.02. 09:15 |
|
|



|
Laleeboy írta: | A Vasutas írta: | BMW_KR írta: | A Vasutas írta: | BMW_KR írta: | A Vasutas írta: | t_ricsi írta: | Nem bántás képpen. De annyi megoldást láttunk már meg okosságot ezen a fórumon hogy pont egy dekni meg kormánymű átalakítás miatt intitek óva a v8-tól ? Engem is foglalkoztat a téma. Kíváncsi lennék hogy speckó alkatrészekkel és turbóval mit lehet kihozni belőle. Nemrégiben érdeklődtem Turboá-nál is hogy mi a véleménye erről de ő is csak lebeszélni akart róla. Igazából ha lesz egy ilyen motorom arra fogok ráméregetni meg rákeresni hogy van e lehetőség más alakatrészekkel összelegózni mint ahogy Taz csinálta az m50el ( vag-os dugó és egyébb hasonló dolgok)
http://www.youtube.com/watch?v=GAdHc9tqqJY |
Köszi a támogatást, nálam marad szívó, gyári. Majd látjuk azt a beépítést... |
V8 M5 legyen vagy M3 úgyis sok sok pillangót akartál látni a géptetőd alatt |
meg vagy b.szva ezzel az ///M motorral.
Az M62B44 jobb alternatíva... [/b] |
már bocs de ha tök mind1 a papírozás része mert van "bérleted", akkor hiányolni fogod a pillangókat, tudod milyen szexi látvány a motortérbe? Én imádom, ha az usa 6pillangós lett volna gyárilag mindjuk 300lóval a büdös életbe le nem cseréltem volna
Ne add alább ennél jó borzongást.
https://www.youtube.com/watch?v=S97_Tx4WHXk |
Tudom miről beszélsz, de az S50 projekt nekem túl sok lenne már ezek után.
Hidd el amikor remeg a föld a V8 alatt, az is van olyan felemelő mint a 6pillangó.
Az ///M V8-nál és V10-nél már nem is lehet látni a pillangókat a burkolattól...
Úgyhogy marad az M62... |
Jó lesz az a V8
Lehet hogy "csak" 286 le de 400 + (?) Nm ami igazán számít na meg az hogy nem 6500 fölött jön meg az ereje hanem 2000 körül már elég jól tol.
Egyik barátom E38 740i-jében (6 seb kézi) is elég meggyőző pedig az a kocsi vagy 2 tonna szemben az E36 1300 körüli súlyával...
Úgyhogy jó lesz az a beépítést meg megoldják ebben biztos vagyok |
Így van. A 286 és a 400 egy kicsit feljebb fog kúszni... Az M62B44-et is a VEMS fogja működésre bírni.  |
Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál! |
Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál! 3691 2011.12.17. 12:34 |
|
Laleeboy |
2013.09.02. 08:43 |
|
|



|
A Vasutas írta: | BMW_KR írta: | A Vasutas írta: | BMW_KR írta: | A Vasutas írta: | t_ricsi írta: | Nem bántás képpen. De annyi megoldást láttunk már meg okosságot ezen a fórumon hogy pont egy dekni meg kormánymű átalakítás miatt intitek óva a v8-tól ? Engem is foglalkoztat a téma. Kíváncsi lennék hogy speckó alkatrészekkel és turbóval mit lehet kihozni belőle. Nemrégiben érdeklődtem Turboá-nál is hogy mi a véleménye erről de ő is csak lebeszélni akart róla. Igazából ha lesz egy ilyen motorom arra fogok ráméregetni meg rákeresni hogy van e lehetőség más alakatrészekkel összelegózni mint ahogy Taz csinálta az m50el ( vag-os dugó és egyébb hasonló dolgok)
http://www.youtube.com/watch?v=GAdHc9tqqJY |
Köszi a támogatást, nálam marad szívó, gyári. Majd látjuk azt a beépítést... |
V8 M5 legyen vagy M3 úgyis sok sok pillangót akartál látni a géptetőd alatt |
meg vagy b.szva ezzel az ///M motorral.
Az M62B44 jobb alternatíva... [/b] |
már bocs de ha tök mind1 a papírozás része mert van "bérleted", akkor hiányolni fogod a pillangókat, tudod milyen szexi látvány a motortérbe? Én imádom, ha az usa 6pillangós lett volna gyárilag mindjuk 300lóval a büdös életbe le nem cseréltem volna
Ne add alább ennél jó borzongást.
https://www.youtube.com/watch?v=S97_Tx4WHXk |
Tudom miről beszélsz, de az S50 projekt nekem túl sok lenne már ezek után.
Hidd el amikor remeg a föld a V8 alatt, az is van olyan felemelő mint a 6pillangó.
Az ///M V8-nál és V10-nél már nem is lehet látni a pillangókat a burkolattól...
Úgyhogy marad az M62... |
Jó lesz az a V8
Lehet hogy "csak" 286 le de 400 + (?) Nm ami igazán számít na meg az hogy nem 6500 fölött jön meg az ereje hanem 2000 körül már elég jól tol.
Egyik barátom E38 740i-jében (6 seb kézi) is elég meggyőző pedig az a kocsi vagy 2 tonna szemben az E36 1300 körüli súlyával...
Úgyhogy jó lesz az a beépítést meg megoldják ebben biztos vagyok  |
|
Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál 3909 2005.07.19. 15:10 |
|
|
|
hirdetési felület |
|
 |
 |
|