POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 52 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 50, 51, 52  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Drag projektek  »   DOMY - E30 M5 TURBO - Románia leggyorsabb RWD-je

Attila a HUN vezér
2016.01.23. 11:31   






Szia, sziasztok!

Lacházán már találkoztunk, Én street kategóriában versenyzem, igaz öcséddel többet beszélgettem, de talán Hexer mondta, hogy ezzel Ti is szembesültetek már:

https://www.youtube.com/watch?v=NWZUL_63f8c

A fenti videó(neten találtam, nem saját) megnézését azért kérném tőletek, mert ezen látni a panaszom. A lényeg számomra 19 és 22 másodperc között van.
Amint látjátok a nyomon, hogy folyamatos csík indul ami szaggatottá válik, kívülről nem látható módon de elpattog a kerék, amit bent olyan hang kísér mintha rázató padon lenne. Mindegy az út minősége, a gumi fajtája, kivitele, mérete, csinálja...
A kerék elpattogása miatt addig tart a rajt mint egy elsőkerekes Hondának(2.0), ami szégyen, nem a Honda miatt, hanem az elsőkerék hajtás miatt!

Köszönöm!


E36 M52B28 +M50 Intake +DBilas Cams +Vems +M3 exhaust +PiperCross filter= 249HP 318Nm

Kecskemét - Nagykőrös    166    2013.07.09. 16:01
steinpatrick36
2016.01.23. 10:55   






El sikerult olvasni az osszes oldalt Very Happy nincs mit mondani ,le a kalappal a munkad es az auto elott ! Csak igy tovabb Domy! Ha van tovabb ,1026hp.. Szemcsis


Nagyvárad    1    2015.02.21. 15:12
De4dsn4ke
2014.03.11. 22:58   






Remélem ide való Smile

https://www.youtube.com/watch?v=wO1Axtc-1XM


   1    2008.07.28. 21:32
DOMY_M3
2013.11.12. 23:18   






elkezdodott a hibernalos korszak...eljott az ido hogy elmondhassam,hogy iden telen az egesz autohoz hozza sem kell nyuljak.szerintem jelenleg ugy jo ahogy van.konnyu,stabil sebessegnel,jo rajtkeszsege van(1.48 60 lab)..viszont annal tobb munka lesz a motorral.eljott az ideje egy igazan eros eroforrasnak.mostmar hasznat is tudom venni a mostani gumikkal.uj motor epitese egy rendes turboval es nyomassal...eggyenlore gyujtok es lassan keresek komplekt s38 motort...ha valaki tud vagy hall valamit kerlek szoljatok..





www.powerfanatics-garage.com http://www.youtube.com/profile_videos?user=catalovebmw&p=r

NAGYVARAD    526    2008.04.27. 13:02
DOMY_M3
2013.10.26. 08:21   






az idei szezon legjobb ideje,az mar csak uber,hogy pont brekivel mentem epp...kell ennel szebb video,romania es magyarorszag leggyorsabb bmw je es kozbe rekord dontes es ezzel iden is en maradtam a leggyorsabb hatsokerekes romaniaba..

http://www.youtube.com/watch?v=AJ1F51gwDM8


www.powerfanatics-garage.com http://www.youtube.com/profile_videos?user=catalovebmw&p=r

NAGYVARAD    526    2008.04.27. 13:02
DOMY_M3
2013.10.24. 21:01   






romaniaba tudok de irrealis aron adjak.ugyhogy privatba varok ajanlatot ha van valakinek..


www.powerfanatics-garage.com http://www.youtube.com/profile_videos?user=catalovebmw&p=r

NAGYVARAD    526    2008.04.27. 13:02
Turboá
2013.10.24. 12:39   






Hexer írta:
Turboá írta:
DOMY_M3 írta:
ugy a fekvo mint az osszes tobbi hajtokar csapagy kifogastalan alapotban volt.biztos hogy nem olajzasproblema volt.minden jarat tiszta volt.az olajtekno at lett alakitva.az aljabol kb 4 cm lett levagva es elore lett beletoldva.amit meg eszre vettem amikor leszedtem az olajteknot,az olajlecsapato lemez a 3,4,5,6 henger alatt ami van az le volt torve es szabadon mozgott.de utes nyoma vagy hasonlo dolgok nem voltak rajta..a 6 hengernel a fotengely 3/4 resze szep.kb egy 4 cm hosszusagban van rakalapalva a csapagy.abban biztam,hogy az ha lejon rola,alatta jo lesz a fotengely.de latom tevedtem..


a főtengely biztosan kuka.
Nem egyszerű találni jó s38 főtengelyt.
Ha nem találsz , arra az esetre tudok neked ajánlani replika megoldást.
De ezt még jegeljük, majd beszéljünk akkor róla ha rászorulsz. Smile


Nincs mit jegelni, ami benne volt nem mentheto.
Vagy egy s38 vagy akkor egy automata hibatlan tamcsapagyas m30 kell.


te ....negyon te!
Az m30 főtengelyes eplika megoldást jegeljük hátha talál s38-asét.
Lehetne kérni alaposabban értelmezni amit írok, köszi! Smile Smile


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7680    2005.03.14. 22:22
Hexer
2013.10.24. 10:02   






Turboá írta:
DOMY_M3 írta:
ugy a fekvo mint az osszes tobbi hajtokar csapagy kifogastalan alapotban volt.biztos hogy nem olajzasproblema volt.minden jarat tiszta volt.az olajtekno at lett alakitva.az aljabol kb 4 cm lett levagva es elore lett beletoldva.amit meg eszre vettem amikor leszedtem az olajteknot,az olajlecsapato lemez a 3,4,5,6 henger alatt ami van az le volt torve es szabadon mozgott.de utes nyoma vagy hasonlo dolgok nem voltak rajta..a 6 hengernel a fotengely 3/4 resze szep.kb egy 4 cm hosszusagban van rakalapalva a csapagy.abban biztam,hogy az ha lejon rola,alatta jo lesz a fotengely.de latom tevedtem..


a főtengely biztosan kuka.
Nem egyszerű találni jó s38 főtengelyt.
Ha nem találsz , arra az esetre tudok neked ajánlani replika megoldást.
De ezt még jegeljük, majd beszéljünk akkor róla ha rászorulsz. Smile


Nincs mit jegelni, ami benne volt nem mentheto.
Vagy egy s38 vagy akkor egy automata hibatlan tamcsapagyas m30 kell.


   1080    2007.03.10. 17:40
Turboá
2013.10.24. 09:39   






DOMY_M3 írta:
ugy a fekvo mint az osszes tobbi hajtokar csapagy kifogastalan alapotban volt.biztos hogy nem olajzasproblema volt.minden jarat tiszta volt.az olajtekno at lett alakitva.az aljabol kb 4 cm lett levagva es elore lett beletoldva.amit meg eszre vettem amikor leszedtem az olajteknot,az olajlecsapato lemez a 3,4,5,6 henger alatt ami van az le volt torve es szabadon mozgott.de utes nyoma vagy hasonlo dolgok nem voltak rajta..a 6 hengernel a fotengely 3/4 resze szep.kb egy 4 cm hosszusagban van rakalapalva a csapagy.abban biztam,hogy az ha lejon rola,alatta jo lesz a fotengely.de latom tevedtem..


a főtengely biztosan kuka.
Nem egyszerű találni jó s38 főtengelyt.
Ha nem találsz , arra az esetre tudok neked ajánlani replika megoldást.
De ezt még jegeljük, majd beszéljünk akkor róla ha rászorulsz. Smile


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7680    2005.03.14. 22:22
DOMY_M3
2013.10.24. 08:03   






ugy a fekvo mint az osszes tobbi hajtokar csapagy kifogastalan alapotban volt.biztos hogy nem olajzasproblema volt.minden jarat tiszta volt.az olajtekno at lett alakitva.az aljabol kb 4 cm lett levagva es elore lett beletoldva.amit meg eszre vettem amikor leszedtem az olajteknot,az olajlecsapato lemez a 3,4,5,6 henger alatt ami van az le volt torve es szabadon mozgott.de utes nyoma vagy hasonlo dolgok nem voltak rajta..a 6 hengernel a fotengely 3/4 resze szep.kb egy 4 cm hosszusagban van rakalapalva a csapagy.abban biztam,hogy az ha lejon rola,alatta jo lesz a fotengely.de latom tevedtem..


www.powerfanatics-garage.com http://www.youtube.com/profile_videos?user=catalovebmw&p=r

NAGYVARAD    526    2008.04.27. 13:02
Hexer
2013.10.23. 23:06   






Turboá írta:
DOMY_M3 írta:
na.9 ido nem lett,viszont volt konstansan a 10.2-223-226 os atlepokkel es 1.55-1.58 60 labakkal,meg lett meg egy csapagyas motorom.szetszedtem es a 6 dugonal a csapagy atfordult a hajtokarban.hajtokar kuka,a fotengely meg kerdeses.viszont a 100 lovas teljesitmeny esesnek is meglett az okozoja.mindegyik kipufogo szelepnek benne van a lenyomata a dugoban.nagyon kicsit de benne van.47:28 percnel tortent az incidens egy durva gumimelegites utan..

http://www.youtube.com/watch?v=CcpLq5vO3gk&feature=youtu.be


többi csapágy szép?
olajteknőben van átalakítás,már nem emlékszem..?
sajnálom. Sad


kerestetik fotengely.


   1080    2007.03.10. 17:40
Turboá
2013.10.23. 22:07   






DOMY_M3 írta:
na.9 ido nem lett,viszont volt konstansan a 10.2-223-226 os atlepokkel es 1.55-1.58 60 labakkal,meg lett meg egy csapagyas motorom.szetszedtem es a 6 dugonal a csapagy atfordult a hajtokarban.hajtokar kuka,a fotengely meg kerdeses.viszont a 100 lovas teljesitmeny esesnek is meglett az okozoja.mindegyik kipufogo szelepnek benne van a lenyomata a dugoban.nagyon kicsit de benne van.47:28 percnel tortent az incidens egy durva gumimelegites utan..

http://www.youtube.com/watch?v=CcpLq5vO3gk&feature=youtu.be


többi csapágy szép?
olajteknőben van átalakítás,már nem emlékszem..?
sajnálom. Sad


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7680    2005.03.14. 22:22
DOMY_M3
2013.10.23. 18:37   






na.9 ido nem lett,viszont volt konstansan a 10.2-223-226 os atlepokkel es 1.55-1.58 60 labakkal,meg lett meg egy csapagyas motorom.szetszedtem es a 6 dugonal a csapagy atfordult a hajtokarban.hajtokar kuka,a fotengely meg kerdeses.viszont a 100 lovas teljesitmeny esesnek is meglett az okozoja.mindegyik kipufogo szelepnek benne van a lenyomata a dugoban.nagyon kicsit de benne van.47:28 percnel tortent az incidens egy durva gumimelegites utan..

http://www.youtube.com/watch?v=CcpLq5vO3gk&feature=youtu.be


www.powerfanatics-garage.com http://www.youtube.com/profile_videos?user=catalovebmw&p=r

NAGYVARAD    526    2008.04.27. 13:02
DOMY_M3
2013.09.29. 14:44   






meglettek a 9 es idohoz az utolso alkatreszek is..









www.powerfanatics-garage.com http://www.youtube.com/profile_videos?user=catalovebmw&p=r

NAGYVARAD    526    2008.04.27. 13:02
lezsi
2013.09.18. 13:29   






En mindig shift-cut parti voltam gyari szeleprendszerrel , mert akasztottam mar ossze szelepeket durrogassal.

Ha 100% fuelcut van valtas kozben, akkor nyilvan nincs ALS funkcio, tehat lesz nyomas-eses is a teligazas valtas kozben (~0.5bar volt nekem), de igy is joval agresszivebb, mint folytoszelepzarassal valtani.

-Ha meg bizol a massziv technikaban, akkor lehet shiftcut kozben is adni neki (reszlegesen) benzint, ami effektive egy teligazas ALS. Igy akar novekedhet is a nyomas valtas kozben Mad


A "felkapar" nem mértékegység...

   3214    2005.06.08. 14:21
jlaci74
2013.09.18. 12:45   






Turboá írta:
SHIFT CUT. teligázas váltáshoz van kuplungod, hajtásod, és gumid.
als "ciruszi bohócoknak"játékmotoros rally autóknak való.

(na megint belopom magam egyesek szívébe) Very Happy


Nem először ... Very Happy


Egyedi futómű megoldások, alkatrészek...    645    2009.08.26. 11:35
Turboá
2013.09.18. 12:40   






SHIFT CUT. teligázas váltáshoz van kuplungod, hajtásod, és gumid.
als "cirkuszi bohócoknak",játékmotoros rally autóknak való.

(na megint belopom magam egyesek szívébe) Very Happy



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2013.09.18. 13:18 (1).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7680    2005.03.14. 22:22
DOMY_M3
2013.09.18. 08:15   






akkor ezek szerint veletlenul joiranyba romlott el a rasegito motorja az als nek.ilyen is ritkan tortenik.de akkor ez azt jelenti hogy amiutan beszerzek egy uj rasegito motort,felszerelem a regi helyere es ha megtaplalom 12 v al akkor beallithatom,hogy 40%tps tartson ki?regi logokban valtaskor a gazpedal visszaengedes igy nezett ki:V es vissza esett kb 20% ik.a 10.02 futamomban pedig igy nez ki:\_/ es 37-40% tps re esik vissza.a regi logokba volt 0.2 barra viiszaeses is de min 0.5 a mostaniba pedig szinte semmi.1.2 re esik vissza valtas utan es amikor betolt pedig 1.4-1.5.de a logbol ha csak a nyomast nezem nem is latszik hogy mikor tortenik a valtas.
ha jol ertem akkor pontositva akkor az als az vegul is egy allithato shift cut.jol mondom?mert ha igy van akkor jobbnak tunik,hiszen motor,turbo,valto kimelo es mint a 10.0 futamon igazolja,be lehet loni szinte nyomaseses mentesnek is.meg egy kis veszteseg lehet talan a gazpedal visszaengedesebe,de ez nem teljesen igaz mert addig a kocsi ugyse gyorsulna hiszen kuplungolni muszaj es ez kb ugyanannyi ideig tart...


www.powerfanatics-garage.com http://www.youtube.com/profile_videos?user=catalovebmw&p=r

NAGYVARAD    526    2008.04.27. 13:02
kulin-papa
2013.09.17. 22:53   






Lehet akármekkora ALS-t csinálni, így nem lesz nyomásesés semmi. A shiftcut tulajdonképpen ALS üzemmód 100% TPS állásban. A kérdés az hogy a motor, turbó, váltó, szelepek, stb bírják-e ezt. Ezért nem lett korábban csak alap szintre belőve a dolog.


   60    2011.09.21. 22:18
DOMY_M3
2013.09.17. 22:27   






felmerult egy ujabb kerdes.roviden es tomoren :;ALS avagy SHIFT CUT? en eddig als t hasznaltam,de a logokbol nem sok hasznos dolgot figyeltem meg.kb vele vagy nelkule ugyanaz volt.visoznt a 10.02 futamomban megtekeredett az als rasegito motorjanak a kabele.ez azt eredmenyezte hogy mar alapjaraton is 2500rpm en tartotta(lezsi halotta is a rajtnal)viszont a logokbol azt latom hogy valtaskor 40% ra esik max vissza a tps.regebben ez kb 20% volt.visoznt igy hogy 40% volt a futam alatt a min tps a nyomas gorbeje nagyon kiegyenesedett,eppeg ezert a nyomasom szinte nem is esik 1.1 bar ala.ez regebben 0.5-0.6 volt.szerintem ebben rejlik egy 2 tized...


www.powerfanatics-garage.com http://www.youtube.com/profile_videos?user=catalovebmw&p=r

NAGYVARAD    526    2008.04.27. 13:02
DOMY_M3
2013.09.17. 08:45   






igy mostmar megint talalo a topik cime...remelem igy marad az aradi verseny utan is..





www.powerfanatics-garage.com http://www.youtube.com/profile_videos?user=catalovebmw&p=r

NAGYVARAD    526    2008.04.27. 13:02
DOMY_M3
2013.09.17. 08:45   






igy mostmar megint talalo a topik cime...remelem igy marad az aradi verseny utan is..


www.powerfanatics-garage.com http://www.youtube.com/profile_videos?user=catalovebmw&p=r

NAGYVARAD    526    2008.04.27. 13:02
Turboá
2013.09.09. 09:36   






Grat Domy!
Mondtam, hogy a súlycsökkentést meg kell csinálni, már hamarabb is kellett volna, az idő javulás, és a műszaki hibák miatt. ( a hajtásláncra gondolok)
De nekem is tanulságos volt, mert nem gondoltam volna, mi több, vitába is szálltam volna az ellen, hogy "csak" ennyi könnyítéstől ekkora átlépő sebesség különbség lesz.
Szóval számomra is hasznos volt látni mindezt!
Gratulálunk mégegyszer, lehetett volna jobb is ha nem ragad be az a fránya gomb. Úgy látszik ezt mindenkinek ki kell járni. Lezsi is beszopta egy kapcsolóval annó.
Kacsint


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7680    2005.03.14. 22:22
kulin-papa
2013.09.08. 21:56   






Hát igen. Az az igazság hogy 50-100Kg könnyítésnek sokkal nagyobb LE növekmény felel meg. Mindenképpen érdemes csökkenteni a kg-ok számát!


   60    2011.09.21. 22:18
DOMY_M3
2013.09.08. 21:46   






talan az oktoberi utolso aradi versenyen meglesz a magikus 9 es ido.eggyenlore ez igy volt tokeletes ahogy volt.a 9 es idot otthoni palyan szeretnem elerni,reklam okok miatt.ugy latszik a konnyites meghozta a kivant eredmenyt.megerte a sok munkat es penzt.
koszonom az R.C.S sracoknak a tamogatast,biztatast,segitseget.igazi bmws tesok mind egytol eggyig,semmifele hatso szandekkal.


www.powerfanatics-garage.com http://www.youtube.com/profile_videos?user=catalovebmw&p=r

NAGYVARAD    526    2008.04.27. 13:02
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 52 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 50, 51, 52  Következő
Tartalomjegyzék  »   Drag projektek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére