POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 5 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3, 4, 5  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   BMW E30   »   e30 m50 rerere...

MAXI
2016.01.17. 02:01   





































Szerencs    332    2007.02.20. 00:09
MAXI
2016.01.14. 00:20   






Összefoglalva az eddigieket:

-Levehető homlokfal
-Bal első doblemez javítása
-Bal első torony és tűzfal közötti rész cseréje
-Bal oldalsó külső vízelvezető újra építése
-Bal oldali tűzfal és taposó javítása
-Bal belső küszöb javítása
-Bal külső küszöb cseréje
-Bal hátsó kerékjárat és küszöb találkozásának újraépítése
-Bal hátsó torony alsó részének javítása
-Bal hátsó kerékjárat peremének javítása, peremezés
-Bal hátsó csomagtartó zseb újraépítése és kifolyó kialakítása
-Hátfal bal és jobb sarkának újraépítése
-Pótkeréktartó "lavór" eltüntetése, szintbe hozás a csomagtartóval
-Difi csavar felső szervizlyukak kialakítása
-Jobb hátsó zseb átalakítása akksitárolónak
-Jobb hátsó kerékjárat 4 lyuk kijavítása
-Jobb hátsó torony aljának javítása
-Tankolócső átvezető újraépítése
-Kerékjárati felső konzol kijavítása
-Bal hátsó sárvédő peremezése
-Bal hátsó kerékjárat és küszöb találkozásának felépítése
-Bal belső küszöb újraépítése
-Bal küszöb cseréje
-Bal taposó és "A" oszlop találkozásának újraépítése, lyukak javítása
-Bal külső vízelvezető javítása
-Bal első kerékjárat, torony, nyúlvány újraépítése
-Elektromos csomagtér és tankajtó zár konzolok kialakítva, beépítve
-2 új első sárvédő
-minden cserélt, hegesztett rész alapozva

Ezen kívül kapott:
Kompakt hátsó tárcsás hídat az 5x120 miatt
Megerősített pedáltartó konzolt
ix devandert az m50 miatt
"Házi" Black Hella lámpákat
Mtech 1 kormányt
Könyöklős hátsó ülést

Folyamatban:
5x120 az első kerekekhez plusz fékkonzol
Üzemanyag tank belső takarítás és "old timer"es belső kezelés

Jelenlegi állapotról holnap készítek fotókat!


Max

Szerencs    332    2007.02.20. 00:09
MAXI
2016.01.13. 23:41   






Jobb első kerékjárat javításnak indult:




aztán vágni kellett:




és jött az építkezés:







Majd ilyen lett:







Szerencs    332    2007.02.20. 00:09
MAXI
2016.01.13. 23:21   






Jobb hátulja kivágva:




és javítva:





Szerencs    332    2007.02.20. 00:09
MAXI
2016.01.13. 23:19   






egy bal hátsó zseb:




bal hátsó sarok:



és javítva:




Szerencs    332    2007.02.20. 00:09
MAXI
2016.01.13. 23:13   






Bal taposó és tűzfal teljesen roncsolódott, mert a kerék benyomta.



valamint az oldalsó külső vízelvezető és a tűzfal és a ablaktörlő motor "ház" is elvált egymástól.









A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2016.01.13. 23:24 (1).

Szerencs    332    2007.02.20. 00:09
MAXI
2016.01.13. 22:43   






Üdv!

Egy éve jelentkeztem. Ez idő alatt nagy vonalakban elkészült a kaszni.
Finomítások vannak hátra, kipufogó tartók, konzolok, bilincs- tartó- felfogató csavarok kialakítása. Minden ideiglenesen alapozva, de fémig visszacsiszolok fényezés előtt!
Ma és holnap töltök fel képeket, lehet véleményezni...


Max

Szerencs    332    2007.02.20. 00:09
MAXI
2015.01.12. 00:39   






Köszi! Akkor kész!Smile


Max

Szerencs    332    2007.02.20. 00:09
gino
2015.01.11. 23:36   






csak a bolhák helyét maxi!


'a króm úgy szép, ha matt fekete'

hol itt, hol ott... :)    435    2008.03.04. 12:55
MAXI
2015.01.11. 22:10   






Kis tanàcsot szeretnék kérni! Eltüntetem az oldaldíszleceket. Az lenne a kérdésem, hogy az egész csatornát érdemes levakolni, vagy elég csak a bolhalyukakat eltüntetni (ez màr megtörtént)! Tudom h van fent sok kép neten, de élőben nem ugyan azt nutatja. Nagy az oldalív és attól félek, ha teljesen levakolom nem lesz benne törés és egy guruló hordó lesz belőle! Vélemény!?


Max

Szerencs    332    2007.02.20. 00:09
MAXI
2015.01.03. 23:11   






Picikét félre van most téve a topic, mert idő közben beugrott egy motorcsere a kompótba és adódtak problémák! Jelenleg egy másik vezérlőre várok, így a napokban fogok tudni foglalkozni az e30al is!

Ő a hibás:




jelenleg ez van benne:




Vissza fog alakulni m52re, mert jelenleg az e30 m50 motyója van fent egy m52 blokkon...de minden vissza fog kerülni az e30ba csak várok egy Canbusos e39 vezérlőt! Addig 200plusszon üzemel....Smile


Szerencs    332    2007.02.20. 00:09
Laleeboy
2014.12.08. 09:56   






MAXI írta:
Laleeboy írta:
Vick írta:
MAXI írta:
Igen, a miértet nem írtam oda. De valóban, kell a hely a dobnak. E46 m3, csak így megy fel.


Így már értem Very Happy
Akkor viszont lehetne a lavor negatívban Very Happy Nagy árat fizetsz a kipufért, már ami a csomagtartót illeti. Akkor már betolnám a pótkereket tövig a hátsó ülés hátáig és máshogy oldanám meg a rögzítését, akkor aránylag egybefüggőbb helyed marad pakolni hátra.
A kerék meg lehetne vmi kisméretű keskenyebb is, ha nagy a baj az is jó szolgálatot tesz.


Esetleg a pótkerék helyett lehet egy ügyes kis defektjavító készlet és egy szivargyújtós kompresszor (nekem is ez van mert a pótkerék "lavórban egy egyedi mélyláda van) és több hely marad a többinek


Nos, ez egy jó ötlet! csak akkor van baj ha a borsodi útbetegséget kapja el a kerék! nem tudom emlékeztek e a "kerülgessen kátyút a 37es főúton!" című online játékra....Smile Sad


Ez benne van a pakliba akkor is ha a pótkerékben kevés a levegő (mert 15 éve nem volt elővéve) Mad Very Happy

Én is azért döntöttem így mert amióta vezetek még nem volt defektem és kellett a hely is a csomiban mert útban volt a mélyláda ezért a pókerék ment ez meg jött




Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3909    2005.07.19. 15:10
MAXI
2014.12.08. 01:32   






Laleeboy írta:
Vick írta:
MAXI írta:
Igen, a miértet nem írtam oda. De valóban, kell a hely a dobnak. E46 m3, csak így megy fel.


Így már értem Very Happy
Akkor viszont lehetne a lavor negatívban Very Happy Nagy árat fizetsz a kipufért, már ami a csomagtartót illeti. Akkor már betolnám a pótkereket tövig a hátsó ülés hátáig és máshogy oldanám meg a rögzítését, akkor aránylag egybefüggőbb helyed marad pakolni hátra.
A kerék meg lehetne vmi kisméretű keskenyebb is, ha nagy a baj az is jó szolgálatot tesz.


Esetleg a pótkerék helyett lehet egy ügyes kis defektjavító készlet és egy szivargyújtós kompresszor (nekem is ez van mert a pótkerék "lavórban egy egyedi mélyláda van) és több hely marad a többinek


Nos, ez egy jó ötlet! csak akkor van baj ha a borsodi útbetegséget kapja el a kerék! nem tudom emlékeztek e a "kerülgessen kátyút a 37es főúton!" című online játékra....Smile Sad


Max

Szerencs    332    2007.02.20. 00:09
MAXI
2014.12.07. 21:49   






Másfél éve nem volt ilyen! Újra lábon, bár csak költözés miatt pár percig! Beköltöztem egy kicsit melegebb részre, ahol föntebb emeltük a vasat egy picit. Kiugrott az első hátsó futómű is, holnap meg az ablakok.










Szerencs    332    2007.02.20. 00:09
Laleeboy
2014.12.05. 20:36   






Vick írta:
MAXI írta:
Igen, a miértet nem írtam oda. De valóban, kell a hely a dobnak. E46 m3, csak így megy fel.


Így már értem Very Happy
Akkor viszont lehetne a lavor negatívban Very Happy Nagy árat fizetsz a kipufért, már ami a csomagtartót illeti. Akkor már betolnám a pótkereket tövig a hátsó ülés hátáig és máshogy oldanám meg a rögzítését, akkor aránylag egybefüggőbb helyed marad pakolni hátra.
A kerék meg lehetne vmi kisméretű keskenyebb is, ha nagy a baj az is jó szolgálatot tesz.


Esetleg a pótkerék helyett lehet egy ügyes kis defektjavító készlet és egy szivargyújtós kompresszor (nekem is ez van mert a pótkerék "lavórban egy egyedi mélyláda van) és több hely marad a többinek


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3909    2005.07.19. 15:10
MAXI
2014.12.05. 20:20   






Meglátjuk majd, hogy mit fog mutatni! Ha nem tetszik, akkor kap 2 1.3as szuszka dobot valami discos véggel! Köbcenti megvan leömlőnként úgyis! 😄 😄
Valóban lehetett volna tologatni ide oda a tartót, de minek. Mivel már régen átléptem a felújításra szánt keretet, és kicsit átfogóbb is lett a munka mint először akartam, nem gondolom, hogy "munkába járós" gépjármű lesz, meg nem fogok mosógépet se szállítani vele!Smile Arra ott a kompót, az melós kocsi! Ha meg hétvégén bele engedem az asszonyt és megyünk valahová, az a 2 sporttáska bőven elfér a pótkerékkel, emelővel együtt! Smile De az igazi ok az az, hogy először tervbe volt egy elektronika hátrahozatal, egy állófűtés plusz aksiról, meg egy kisebb hangdoboz...de ebből csak egy nagyobb hangláda lesz megvalósítva toronytól toronyig.


Max

Szerencs    332    2007.02.20. 00:09
Vick
2014.12.05. 16:36   






MAXI írta:
Igen, a miértet nem írtam oda. De valóban, kell a hely a dobnak. E46 m3, csak így megy fel.


Így már értem Very Happy
Akkor viszont lehetne a lavor negatívban Very Happy Nagy árat fizetsz a kipufért, már ami a csomagtartót illeti. Akkor már betolnám a pótkereket tövig a hátsó ülés hátáig és máshogy oldanám meg a rögzítését, akkor aránylag egybefüggőbb helyed marad pakolni hátra.
A kerék meg lehetne vmi kisméretű keskenyebb is, ha nagy a baj az is jó szolgálatot tesz.


Dunakeszi    375    2012.02.07. 12:32
SID
2014.12.05. 13:56   






MAXI írta:
Igen, a miértet nem írtam oda. De valóban, kell a hely a dobnak. E46 m3, csak így megy fel.


Bár szubjektív, de szerintem e30 alá nagyon nem illik a négy vég Sad.


   2623    2011.08.29. 13:58
MAXI
2014.12.05. 13:43   






Igen, a miértet nem írtam oda. De valóban, kell a hely a dobnak. E46 m3, csak így megy fel.


Max

Szerencs    332    2007.02.20. 00:09
Vick
2014.12.05. 12:53   






Laleeboy írta:
Vick írta:
Jó lesz ez Smile A "lavort" miért hoztad egy szintbe?


Gondolom kell a hely a kipuffnak Very Happy (vagy kívülre kerül a pótkerék)


Lehet Very Happy de akkor sem értem.. ha ebben az állapotában levehető a pótkerék tartó akkor a csomagtartóban még lehet pótkerék, úgy viszont elveszi a helyet. Előre meg sosem lehet tudni mikor van a "mankóra" szükség Very Happy Ha kívülre kerül, akkor meg ennyi erővel maradhatott volna a lavor mert a kerék elég sérülékeny lenne nélküle.


Dunakeszi    375    2012.02.07. 12:32
Laleeboy
2014.12.05. 12:24   






Vick írta:
Jó lesz ez Smile A "lavort" miért hoztad egy szintbe?


Gondolom kell a hely a kipuffnak Very Happy (vagy kívülre kerül a pótkerék)


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3909    2005.07.19. 15:10
Vick
2014.12.05. 11:48   






Jó lesz ez Smile A "lavort" miért hoztad egy szintbe?


Dunakeszi    375    2012.02.07. 12:32
MAXI
2014.12.04. 22:56   






Csomitartó 90 százalékban kész. Néhány előzetes kép, itt még nem látszik, de a tömítőzés is elkészült.
Jobb hátsó torony környéke és a tankolócső átvezető járat javítva:



A lavor kikerült és egy szintbe hoztam a csomitartóval, ezért, hogy használható maradjon, levehető a pótkerék rögzítő:



A zár konzol átalakítva, hogy befogadja az e46 zárat, utastérből gombbal és távirányítóval lesz csak nyitható, meg még egy módon



Kapott egy elektromos tankajtó zárat is.



Balos zseb ujraépítve



És a már említett bal zseb, ami már akku tartóként funkcionál, a konzol lemaradt, mert az is rögzíthető és kivehető...



Még egy...



meg még egy:




Szerencs    332    2007.02.20. 00:09
MAXI
2014.11.09. 20:54   






Uraim! A project egy jelentősebb szakasza sikerrel zárult! Ma beindult a motor, igaz raklapon, és volt még olajcsöppenés, de ezek el lettek hárítva estére! Mivel nem volt benne víz, így csak pár másodpercig élvezhettem a munka gyümölcsét! de megérte! Köszönöm mindenkinek aki valamilyen formában hozzá járult! Djuri, Mitju, Dénes nektek külön köszönet!

íme:
http://youtu.be/AEgQpF03Ti4
http://youtu.be/6_GQWNGf0Og


Szerencs    332    2007.02.20. 00:09
MAXI
2014.10.27. 11:41   






Zombi írta:
Már volt szerencsém pár e30 kasznihoz, de néha még így is elvesztem a fonalat, hogy mi merre meddig. 3 lemez réteg egymáson etc. Smile Jó hogy ilyen részletesen írsz, az aprólékosságod meg irígylésre méltó. Elég jó lesz ez az autó ha elkészül, úgy látom:)


Köszönöm! Igyekszem! Bár biztos lesz amit sokkal jobban meg tudott volna csinálni egy profi karosszériás, de lehet nem töltött volna el ennyi időt és törődést bizonyos kisebb sérülésekre amik mondjuk 2 év múlva komolyak lettek volna!
Ilyet én se láttam máshol csak itt...Smile A hátsó torony alsó részénél van egy a nyulványról feljövő lemez, van egy a csomagtartóbol visszahajtva, ezek össze vannak ponthegesztve, és erre jön rá a torony "betét", szintén ponthegesztve! Na és itt rohad szét az összes! Sajnos! Bár tény, kell oda lemezvastagság, de jürgenék megoldhatták volna 2 vastagabb lemezzel is, ha lefelé hajtják a csomitartó peremét! De még így is kibírt 28 évet!Smile


Max

Szerencs    332    2007.02.20. 00:09
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 5 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3, 4, 5  Következő
Tartalomjegyzék  »   BMW E30

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére