POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
2 / 17 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, ... 15, 16, 17  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   BMW E30   »   E30 - M62B44 - V8 - FR Tuning

Roland_E30
2016.01.03. 11:48   













Az egész problémát a hf tőcsavar megnyúlása okozta.


E30 Tuning alkatrészek.    531    2012.03.04. 12:13
Roland_E30
2016.01.03. 11:47   






És akkor feltártuk a probléma forrását :






















E30 Tuning alkatrészek.    531    2012.03.04. 12:13
Roland_E30
2016.01.03. 11:45   






Vasutas írta:
Roland_E30 írta:
róka837 írta:
Úhh ez hamar hf-es lett és az a kuplungtárcsa belső ricni is elkopott rendesen! Confused


Jól látod Róka837, ez elég gyorsan elfáradt. Cool

Szassz Roli!
Az M Power megette... Smile Sajnálom, de egy kis energia befektetéssel biztos jobb lesz.
Sok sok erőt, kitartást és egészséget kívánok az új évre a projekthez!
Üdvözöllek!

Hi Vasutas kolléga.
Az m power még nem volt ráépítve. Észleltem, hogy baj van-lesz. Kevés volt az idő és inkább gyáriba lett hagyva.
Üdv.


E30 Tuning alkatrészek.    531    2012.03.04. 12:13
Vasutas
2015.12.31. 21:03   






Roland_E30 írta:
róka837 írta:
Úhh ez hamar hf-es lett és az a kuplungtárcsa belső ricni is elkopott rendesen! Confused


Jól látod Róka837, ez elég gyorsan elfáradt. Cool

Szassz Roli!
Az M Power megette... Smile Sajnálom, de egy kis energia befektetéssel biztos jobb lesz.
Sok sok erőt, kitartást és egészséget kívánok az új évre a projekthez!
Üdvözöllek!


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
Roland_E30
2015.12.31. 10:25   






róka837 írta:
Úhh ez hamar hf-es lett és az a kuplungtárcsa belső ricni is elkopott rendesen! Confused


Jól látod Róka837, ez elég gyorsan elfáradt. Cool


E30 Tuning alkatrészek.    531    2012.03.04. 12:13
róka837
2015.12.31. 09:37   






Úhh ez hamar hf-es lett és az a kuplungtárcsa belső ricni is elkopott rendesen! Confused


4244    264    2008.06.14. 12:52
Roland_E30
2015.12.30. 19:42   






Bontás megkezdve :






















E30 Tuning alkatrészek.    531    2012.03.04. 12:13
Roland_E30
2015.12.29. 23:25   






Pár kép a Zamárdis taliról.:










E30 Tuning alkatrészek.    531    2012.03.04. 12:13
Roland_E30
2015.12.24. 18:03   






Vick írta:
Roland_E30 írta:




Jelenleg így áll a projekt. (Repül)


Repül? Hova, miért? Csak nem egy másik motor miatt? Túl gyenge lett vagy túl erős? Very Happy


Igen repül az M62. (DE nem messzire, csak a szerelőasztalra.) Nem gyenge, nem is erős. Pont jó. Csak egy kis átalakításon esik át.


E30 Tuning alkatrészek.    531    2012.03.04. 12:13
Roland_E30
2015.12.24. 18:01   






L@C írta:
Fúj de öreg vagy már baszdkikám Szemcsis jó lesz mostmár vigyázni mert innentől kezdve minden nap ajándék.......mikor még működik a cerka! Very Happy Jó lenne már látni valami kis fejlesztést vagy videót a négykerekű mobil vízforralóról Mad Na szóval Rolcsikám ha ne beszélnénk, már pedig nem fogunk,mert én csak akkor hívlak ha kell valami vagy találkozó előtt vagyunk, Te pedig csak akkor ha unatkozól vezetés közben, így ezúton kívanok Neked Kellemes Ünnepeket és Piában gazdag ( jajj az N betű kimaradt Very Happy ) Boldog Új Évet. Csumi csá Kiskomám. Surprised


Szevasz Laci komám. Lassan jönnek a képek a fejlesztésről, igen -igen.. Vannak lesznek bőven átalakítások.
Jelenleg a motor problémát fogom megoldani, de ismerhetsz már... a motor sem fog a gyári állapotában visszakerülni.Mad

Kellemes Karácsonyi Ünnepeket nektek is .


E30 Tuning alkatrészek.    531    2012.03.04. 12:13
Vick
2015.12.20. 18:00   






Roland_E30 írta:




Jelenleg így áll a projekt. (Repül)


Repül? Hova, miért? Csak nem egy másik motor miatt? Túl gyenge lett vagy túl erős? Very Happy


Dunakeszi    375    2012.02.07. 12:32
L@C
2015.12.19. 22:40   






Fúj de öreg vagy már baszdkikám Szemcsis jó lesz mostmár vigyázni mert innentől kezdve minden nap ajándék.......mikor még működik a cerka! Very Happy Jó lenne már látni valami kis fejlesztést vagy videót a négykerekű mobil vízforralóról Mad Na szóval Rolcsikám ha ne beszélnénk, már pedig nem fogunk,mert én csak akkor hívlak ha kell valami vagy találkozó előtt vagyunk, Te pedig csak akkor ha unatkozól vezetés közben, így ezúton kívanok Neked Kellemes Ünnepeket és Piában gazdag ( jajj az N betű kimaradt Very Happy ) Boldog Új Évet. Csumi csá Kiskomám. Surprised


   75    2012.08.24. 15:59
Roland_E30
2015.12.19. 21:33   






Készült egy kis torta is a kocsiról.




E30 Tuning alkatrészek.    531    2012.03.04. 12:13
Roland_E30
2015.12.19. 21:29   










Jelenleg így áll a projekt. (Repül)


E30 Tuning alkatrészek.    531    2012.03.04. 12:13
Vick
2015.08.23. 18:26   






Úgy látom csatlakozott még pár ló a rendszerhez Very Happy Surprised Szemcsis Sikerült már betörni őket? Smile


Dunakeszi    375    2012.02.07. 12:32
Roland_E30
2015.08.23. 16:48   










E30 Tuning alkatrészek.    531    2012.03.04. 12:13
Roland_E30
2015.08.22. 21:36   






Pár kép :






[img]http://www.powerfanatics.com/gallery/albums/userpics/26807/normal_11709805_1449381138699626_7789384191440047840_o.jpg
[/img]







E30 Tuning alkatrészek.    531    2012.03.04. 12:13
Roland_E30
2015.04.14. 19:51   






Smile Endi igazuk van a srácoknak. Sok idő, pénz, kitartás.. és ha már úgy érezted a finishben vagy.. na akkor kezdődik még a java.

L@c kösz a kisegítést a válaszadásban, sajnos ritkán járok erre. Elég sok a melóm.
Üdv mindenkinek. Hamarosan képek a project haladásáról. Kacsint Mad


E30 Tuning alkatrészek.    531    2012.03.04. 12:13
Vasutas
2015.04.14. 10:49   






L@C írta:
endi000 írta:
Sziasztok!

e30 v8 projecten gondolkodom, de valami bővebb információnak örülnék, ha valaki leírná mennyinyre körülményes a dolog, hallottam már van v8 átépítő szett, ez mit takar pontosan? anyagilag mennyibe állna meg a dolog? műhelyem, szerszámom van.

Előre is köszi és bocs ha rossz topicba irtam Smile


Kedves Endi!

Úgy érzem, hogy át kell vegyem a válaszadás felelőségét a topic tulajdonosától! Mivel egy V8 "bépítése" e30-ba annyi időt és ideget vesz igénybe, hogy a topic tulajdonosának sem energiája sem ideje nincs válaszólni az ilyen kérdésekre sajnos! A műhely és a szerszám a legkevesebb ami kell egy ilyen project megvalósításához! De mivel egy baráti társaság vagyunk és ugyanazon modell után csorgatjuk a nyálunkat nap mint nap, valamint egyesek merevedését is jelentősen befolyásolja eme márka szeretete ezért leírok néhány gondolatot, ami vagy segít belevágni vagy örökre elveszi a kedved a dologtól! Na szóval az első és legfontosabb ami kell az a pénz és nem kevés, hanem qrvasok és ha lehet olyan csapból folyjon ami minden hónapban cseppent egy jelentős mennyiséget! Tévhit egyesekben, hogy egy ilyen project filléres dolog! Meg lehet csinálni minimális költségvetéssel is, de akkor többen fognak rajtad mosolyogni mint tisztelni! Idővel is lehet gazdagon bánni, mivel nem létezik "átépítő szett" és elég sok mindent saját kezűleg le kell gyártani! Ez a hallottam már "átépítő szettről" E30 V8-asításhoz, olyan mint Lisa Ann szűz verziója! Egy ilyen project a te ügyességedtől függően 2-6 Mft (ez lehet több is ha ván rá kavics) és legalább 2 év ha nem napi 12 órában csinálod nap mint nap! Kell egy jó bódé (plusz rohadékírtás és fény) ami nem törik ketté ha odaadod neki majd egyszer a lovakat meg a nyomatékot! Kell egy jó motor, amit ha még azt is mondják, hogy hibátlan, akkor is illő szétborítani és minden porcikáját átnézni kérdéses részeket javítani, cserélni! Kell egy jó váltó ez akár a sajátja is lehet a v8-nak ha van kézi, de ha nem akkor valószínű haranghegesztéses verzió lesz meg majd ugye egy jó kuplung ami bírja is ha rugdosod (Roller új kuplungja is elhányta magát pár hét alatt,pedig nem volt gyengusz)! Meg kell oldanod az e30 alá a hajtásláncot ami elviseli majd eme szerény teljesítményt, kardán, difi, difi felfogatás! És ugye meg is kell tudni állni egy ilyen szörnnyel ami nem csak egy jó futóművet hanem a féket is jelenti, ide már nem elég a hátul dobfék! De nyugi nem is úszod meg ennyivel, mivel a v8 motor olyan szépen illeszkedik az e30 motorterébe, mint lóf.sz a tehén p.csájába, így a devander úgy nem fér el a helyén ahogy az a nagykönyvben meg van írva! Lehet szépen kirakni a fényszóró mögé és mehet a matek, hogy akkor ezt hogy is akkor! Szóval ez csak a legfelületesebb néhány gondolat, ezek mellett még nagyon sok apróság van ami miatt sokan nem vágnak bele egy ilyen projectbe, hanem belepattintanak egy m50-et és gyí! A hatósági oldalról ne is beszéljünk, mert akkor máris pszichológiai kezelésre mennél! Szóval ha mégis belekezdenél, akkor sok sikert hozzá és nyugodj meg, mert azért elég sokan tudnak itt a forumokon segíteni és fognak is sokan támogatni! Ha rám hallgatsz akkor keresel egy embert aki csinál/csinált már ilyet és odaadod neki a munkát, mert a végén hidd el az lesz az olcsóbb verzió és az üzembiztos is! Egy szó csak így a végére, ezt tényleg ne bántásnak vedd! Vezetni is tudni kell!!! Nem kicsit, hanem nagyon!!! Itt nem tart úton az elektronika, hanem neki basz bárminek úgy a gép mint a taknyot! Ez már nem a játék kategória, hanem fegyver!!! Olvass utánna, hogy mi a fegyver fogalma és a használata milyen következményeket von maga után! Ez baráti jótanács és Rolinak is elmondtam, mikor gurult vele először, hogy azért ülljön le és gondolja át az életét és számolgasson egy picit mielőtt ész nélkül elkezdi rúgni neki! Szóval Endi hajrá! Sok sikert a projecthez ha belevágsz, hidd el örömmel fogunk várni a találkozókon ha kész lesz a gép! Szép napot!

Nem akarom szét OFF-olni Roller szép topicját, majd úgyis törlik ezeket innen.
L@c hozod a formád, teljesség igényével így van amit írtál. Kacsint
Endi, mivel megkérdezted már drága lesz, mert a szerszám és a műhely az kevés. Szaktudás és sok pénz egy ilyen projekt, mert ha csak beledobod a V8-at, akkor az nagyon sok szívást eredményez hosszútávon, ha nem tervezed/tervezteted meg minden részletét a gépnek, motorfelújítás-hajtáslánc-futómű-kasztni.
A kollégákról ne is beszéljünk akik vadásznak az ilyen autókra közúton.
Summa: Sok sikert, csak nem akarom hogy rossz szájíz legyen a vége, azért írtam le ezt. Szemcsis


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
L@C
2015.04.14. 09:01   






endi000 írta:
Sziasztok!

e30 v8 projecten gondolkodom, de valami bővebb információnak örülnék, ha valaki leírná mennyinyre körülményes a dolog, hallottam már van v8 átépítő szett, ez mit takar pontosan? anyagilag mennyibe állna meg a dolog? műhelyem, szerszámom van.

Előre is köszi és bocs ha rossz topicba irtam Smile


Kedves Endi!

Úgy érzem, hogy át kell vegyem a válaszadás felelőségét a topic tulajdonosától! Mivel egy V8 "bépítése" e30-ba annyi időt és ideget vesz igénybe, hogy a topic tulajdonosának sem energiája sem ideje nincs válaszólni az ilyen kérdésekre sajnos! A műhely és a szerszám a legkevesebb ami kell egy ilyen project megvalósításához! De mivel egy baráti társaság vagyunk és ugyanazon modell után csorgatjuk a nyálunkat nap mint nap, valamint egyesek merevedését is jelentősen befolyásolja eme márka szeretete ezért leírok néhány gondolatot, ami vagy segít belevágni vagy örökre elveszi a kedved a dologtól! Na szóval az első és legfontosabb ami kell az a pénz és nem kevés, hanem qrvasok és ha lehet olyan csapból folyjon ami minden hónapban cseppent egy jelentős mennyiséget! Tévhit egyesekben, hogy egy ilyen project filléres dolog! Meg lehet csinálni minimális költségvetéssel is, de akkor többen fognak rajtad mosolyogni mint tisztelni! Idővel is lehet gazdagon bánni, mivel nem létezik "átépítő szett" és elég sok mindent saját kezűleg le kell gyártani! Ez a hallottam már "átépítő szettről" E30 V8-asításhoz, olyan mint Lisa Ann szűz verziója! Egy ilyen project a te ügyességedtől függően 2-6 Mft (ez lehet több is ha ván rá kavics) és legalább 2 év ha nem napi 12 órában csinálod nap mint nap! Kell egy jó bódé (plusz rohadékírtás és fény) ami nem törik ketté ha odaadod neki majd egyszer a lovakat meg a nyomatékot! Kell egy jó motor, amit ha még azt is mondják, hogy hibátlan, akkor is illő szétborítani és minden porcikáját átnézni kérdéses részeket javítani, cserélni! Kell egy jó váltó ez akár a sajátja is lehet a v8-nak ha van kézi, de ha nem akkor valószínű haranghegesztéses verzió lesz meg majd ugye egy jó kuplung ami bírja is ha rugdosod (Roller új kuplungja is elhányta magát pár hét alatt,pedig nem volt gyengusz)! Meg kell oldanod az e30 alá a hajtásláncot ami elviseli majd eme szerény teljesítményt, kardán, difi, difi felfogatás! És ugye meg is kell tudni állni egy ilyen szörnnyel ami nem csak egy jó futóművet hanem a féket is jelenti, ide már nem elég a hátul dobfék! De nyugi nem is úszod meg ennyivel, mivel a v8 motor olyan szépen illeszkedik az e30 motorterébe, mint lóf.sz a tehén p.csájába, így a devander úgy nem fér el a helyén ahogy az a nagykönyvben meg van írva! Lehet szépen kirakni a fényszóró mögé és mehet a matek, hogy akkor ezt hogy is akkor! Szóval ez csak a legfelületesebb néhány gondolat, ezek mellett még nagyon sok apróság van ami miatt sokan nem vágnak bele egy ilyen projectbe, hanem belepattintanak egy m50-et és gyí! A hatósági oldalról ne is beszéljünk, mert akkor máris pszichológiai kezelésre mennél! Szóval ha mégis belekezdenél, akkor sok sikert hozzá és nyugodj meg, mert azért elég sokan tudnak itt a forumokon segíteni és fognak is sokan támogatni! Ha rám hallgatsz akkor keresel egy embert aki csinál/csinált már ilyet és odaadod neki a munkát, mert a végén hidd el az lesz az olcsóbb verzió és az üzembiztos is! Egy szó csak így a végére, ezt tényleg ne bántásnak vedd! Vezetni is tudni kell!!! Nem kicsit, hanem nagyon!!! Itt nem tart úton az elektronika, hanem neki basz bárminek úgy a gép mint a taknyot! Ez már nem a játék kategória, hanem fegyver!!! Olvass utánna, hogy mi a fegyver fogalma és a használata milyen következményeket von maga után! Ez baráti jótanács és Rolinak is elmondtam, mikor gurult vele először, hogy azért ülljön le és gondolja át az életét és számolgasson egy picit mielőtt ész nélkül elkezdi rúgni neki! Szóval Endi hajrá! Sok sikert a projecthez ha belevágsz, hidd el örömmel fogunk várni a találkozókon ha kész lesz a gép! Szép napot!


   75    2012.08.24. 15:59
endi000
2015.04.11. 18:51   






Sziasztok!

e30 v8 projecten gondolkodom, de valami bővebb információnak örülnék, ha valaki leírná mennyinyre körülményes a dolog, hallottam már van v8 átépítő szett, ez mit takar pontosan? anyagilag mennyibe állna meg a dolog? műhelyem, szerszámom van.

Előre is köszi és bocs ha rossz topicba irtam Smile


   40    2012.06.14. 09:29
Vasutas
2015.04.11. 05:23   






Roland_E30 írta:
Motor projekt elkezdve :












M62B44 - S62B50 kombó készül . Vems vezérlésével.

Jajjj neeee! Very Happy
Helló Rolli!

Most nézem csak mi történik itt?! Surprised
Nagyon kíváncsi vagyok, ez igazi ínyencség lesz. Tetszik ismét a projekt, le a kalappal! Üdv
Csak ügyesen! Kacsint



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2015.04.12. 11:54 (1).

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
Roland_E30
2015.04.07. 18:36   






Difi is elkészült.







E30 Tuning alkatrészek.    531    2012.03.04. 12:13
Roland_E30
2015.04.07. 18:06   






Laleeboy írta:
Roland_E30 írta:




Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy


Nyammmmmm

Kíváncsi vagyok hogy mennyit hoz (vagy vesz el) és milyen lesz

Hát úgy 3-5-6 Le-re számítok tőle... persze hengerenként Mad És annál több nyomatékra.


E30 Tuning alkatrészek.    531    2012.03.04. 12:13
Vick
2015.04.07. 09:38   






Roland_E30 írta:




Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy


Sűrűbben kéne arra járnom.. Very Happy Ígérem nem leszek útban, csak leülök egy sámlira, a motorháztetőt hagyd felnyitva és ha tudok uralkodni magamon csendben maradok Very Happy Surprised


Dunakeszi    375    2012.02.07. 12:32
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  2 / 17 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, ... 15, 16, 17  Következő
Tartalomjegyzék  »   BMW E30

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére