|
|
fmi03 |
2015.12.26. 01:08 |
|
|


|
|
KTM525 |
2015.10.26. 02:06 |
|
|



|
|
|
Miskolc 88 2009.11.20. 12:44 |
|
KTM525 |
2015.10.08. 00:40 |
|
|



|
|
CSLs Garage |
2015.09.05. 10:35 |
|
|


|
kiinacp írta: | SID írta: | KTM525 írta: |
Ha van rá igény, feltehetek pár képet az építésről |
Még jó |
Engem is érdekel minden apróság! |
engem is  |
|
271 2011.02.25. 14:37 |
|
kiinacp |
2015.09.04. 21:09 |
|
|


|
SID írta: | KTM525 írta: |
Ha van rá igény, feltehetek pár képet az építésről |
Még jó |
Engem is érdekel minden apróság! |
|
Tolna megye 524 2012.09.25. 20:39 |
|
SID |
2015.09.03. 09:09 |
|
|



|
KTM525 írta: |
Ha van rá igény, feltehetek pár képet az építésről |
Még jó  |
|
2623 2011.08.29. 13:58 |
|
KTM525 |
2015.09.03. 01:20 |
|
|



|
Szia, igazából már tavaly télen nem bírtunk tovább várni és elkezdtük a turbósítást
De sajnos csak a gyári motort....ezért is nem akartam még ide feltenni amíg nem tökéletes számomra.
Jelenleg ilyen szinten tart az autó: https://www.youtube.com/watch?v=M5yHOpkhIvc
Azóta viszont műhely hiányában nem tudtunk haladni semmit....de remélem tavasztól tudjuk tovább folytatni.
Ha van rá igény, feltehetek pár képet az építésről  |
|
Miskolc 88 2009.11.20. 12:44 |
|
henki |
2015.08.10. 10:10 |
|
|



|
|
KTM525 |
2014.09.17. 01:15 |
|
|



|
Vasutas írta: | KTM525 írta: | Vasutas írta: | KTM525 írta: | Újabb előrelépések történtek. Taz garázsnál bekerült a Vems
2 ok miatt került bele még most a szívó motorhoz.
Az egyik, hogy szeretném nagyjából megérteni, kitanulni a Vems programozását és ezt inkább ezen a szétkopott viszonylag keveset érő motoron teszem.
A másik pedig a sebességi fokozatok kijelzése az androidos app-al .
Szerencsére a legfrissebb Vems Displayen már lehet az órákat szerkeszteni, színezni, kalibrálni, így mikrovezérlővel analóg bemenetre ki tudtam vezérelni a sebességi fokozatot (R-6ig) és a rendszer hidraulika nyomását is.
https://www.youtube.com/watch?v=XwiGszs75nc

Ő pedig mehet a levesbe...
 |
Szia! Le a kalappal ismét, tetszetős! Nagyságrendekkel jobb mint az elődje.
A rákötés nagyon bonyolult? Ez a nyomásmérő funkció is benne van alapból? |
Köszi
Ugye az SMG váltóban van gyárilag egy nyomásmérő szenzor. Egy mikrovezérlővel ennek a bemenő jelével és a mért nyomással arányosan adtam ki 0-5V feszültséget PWM-mel. Ezt még Vemstune-ban át kellett kalibrálni jelen esetben 0-100 bar közé + megszerkeszteni az órát, és tulajdonképpen ennyi.
Így elsőre azért nem volt olyan könnyű megoldani mint leírni, de azért megoldható |
Nagy figura vagy, ügyes!
Hogy tetszik a VEMS? Nekem is szívómotoron volt, nekem nagyon bejött... A gyári fogyasztásmérőt sajnáltam hogy nem működött, ennyi negatívuma volt nálam. |
Még csak ismerkedek vele, de okos kis szerkezet....tetszik.
Ezt a tabletes alkalmazást is sokkal jobbnak látom mint a fizikai órákat vagy LCD-t....tudsz méretezni, rendezni, lapozni, logot ment, GPS-t használ. Fogyasztást is mér külön időre és km-re vonatkoztatva is.
Szóval eddig semmi negatív  |
|
Miskolc 88 2009.11.20. 12:44 |
|
Vasutas |
2014.09.14. 07:22 |
|
|



|
KTM525 írta: | Vasutas írta: | KTM525 írta: | Újabb előrelépések történtek. Taz garázsnál bekerült a Vems
2 ok miatt került bele még most a szívó motorhoz.
Az egyik, hogy szeretném nagyjából megérteni, kitanulni a Vems programozását és ezt inkább ezen a szétkopott viszonylag keveset érő motoron teszem.
A másik pedig a sebességi fokozatok kijelzése az androidos app-al .
Szerencsére a legfrissebb Vems Displayen már lehet az órákat szerkeszteni, színezni, kalibrálni, így mikrovezérlővel analóg bemenetre ki tudtam vezérelni a sebességi fokozatot (R-6ig) és a rendszer hidraulika nyomását is.
https://www.youtube.com/watch?v=XwiGszs75nc

Ő pedig mehet a levesbe...
 |
Szia! Le a kalappal ismét, tetszetős! Nagyságrendekkel jobb mint az elődje.
A rákötés nagyon bonyolult? Ez a nyomásmérő funkció is benne van alapból? |
Köszi
Ugye az SMG váltóban van gyárilag egy nyomásmérő szenzor. Egy mikrovezérlővel ennek a bemenő jelével és a mért nyomással arányosan adtam ki 0-5V feszültséget PWM-mel. Ezt még Vemstune-ban át kellett kalibrálni jelen esetben 0-100 bar közé + megszerkeszteni az órát, és tulajdonképpen ennyi.
Így elsőre azért nem volt olyan könnyű megoldani mint leírni, de azért megoldható |
Nagy figura vagy, ügyes!
Hogy tetszik a VEMS? Nekem is szívómotoron volt, nekem nagyon bejött... A gyári fogyasztásmérőt sajnáltam hogy nem működött, ennyi negatívuma volt nálam. |
Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál! |
Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál! 3691 2011.12.17. 12:34 |
|
KTM525 |
2014.09.14. 03:51 |
|
|



|
Vasutas írta: | KTM525 írta: | Újabb előrelépések történtek. Taz garázsnál bekerült a Vems
2 ok miatt került bele még most a szívó motorhoz.
Az egyik, hogy szeretném nagyjából megérteni, kitanulni a Vems programozását és ezt inkább ezen a szétkopott viszonylag keveset érő motoron teszem.
A másik pedig a sebességi fokozatok kijelzése az androidos app-al .
Szerencsére a legfrissebb Vems Displayen már lehet az órákat szerkeszteni, színezni, kalibrálni, így mikrovezérlővel analóg bemenetre ki tudtam vezérelni a sebességi fokozatot (R-6ig) és a rendszer hidraulika nyomását is.
https://www.youtube.com/watch?v=XwiGszs75nc

Ő pedig mehet a levesbe...
 |
Szia! Le a kalappal ismét, tetszetős! Nagyságrendekkel jobb mint az elődje.
A rákötés nagyon bonyolult? Ez a nyomásmérő funkció is benne van alapból? |
Köszi
Ugye az SMG váltóban van gyárilag egy nyomásmérő szenzor. Egy mikrovezérlővel ennek a bemenő jelével és a mért nyomással arányosan adtam ki 0-5V feszültséget PWM-mel. Ezt még Vemstune-ban át kellett kalibrálni jelen esetben 0-100 bar közé + megszerkeszteni az órát, és tulajdonképpen ennyi.
Így elsőre azért nem volt olyan könnyű megoldani mint leírni, de azért megoldható  |
|
Miskolc 88 2009.11.20. 12:44 |
|
Vasutas |
2014.09.13. 08:15 |
|
|



|
KTM525 írta: | Újabb előrelépések történtek. Taz garázsnál bekerült a Vems
2 ok miatt került bele még most a szívó motorhoz.
Az egyik, hogy szeretném nagyjából megérteni, kitanulni a Vems programozását és ezt inkább ezen a szétkopott viszonylag keveset érő motoron teszem.
A másik pedig a sebességi fokozatok kijelzése az androidos app-al .
Szerencsére a legfrissebb Vems Displayen már lehet az órákat szerkeszteni, színezni, kalibrálni, így mikrovezérlővel analóg bemenetre ki tudtam vezérelni a sebességi fokozatot (R-6ig) és a rendszer hidraulika nyomását is.
https://www.youtube.com/watch?v=XwiGszs75nc

Ő pedig mehet a levesbe...
 |
Szia! Le a kalappal ismét, tetszetős! Nagyságrendekkel jobb mint az elődje.
A rákötés nagyon bonyolult? Ez a nyomásmérő funkció is benne van alapból?  |
Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál! |
Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál! 3691 2011.12.17. 12:34 |
|
KTM525 |
2014.09.12. 18:50 |
|
|



|
Újabb előrelépések történtek. Taz garázsnál bekerült a Vems
2 ok miatt került bele még most a szívó motorhoz.
Az egyik, hogy szeretném nagyjából megérteni, kitanulni a Vems programozását és ezt inkább ezen a szétkopott viszonylag keveset érő motoron teszem.
A másik pedig a sebességi fokozatok kijelzése az androidos app-al .
Szerencsére a legfrissebb Vems Displayen már lehet az órákat szerkeszteni, színezni, kalibrálni, így mikrovezérlővel analóg bemenetre ki tudtam vezérelni a sebességi fokozatot (R-6ig) és a rendszer hidraulika nyomását is.
https://www.youtube.com/watch?v=XwiGszs75nc
Ő pedig mehet a levesbe...  |
|
Miskolc 88 2009.11.20. 12:44 |
|
KTM525 |
2014.07.28. 15:42 |
|
|



|
spongebob írta: | KTM525 írta: | Régen írtam ide, de a fejlesztés nem állt meg. Voltak a váltóval szívások egyszerű kontakthibától kezdve programozásig stb. Jelenleg még nem tökéletes, de már közlekedni lehet vele
Ugye volt a kuplung vezérlése amitől féltem (PWM szabályzás, mekkora frekvencia? program felépítése?) de végül szerintem egész jól sikerült megoldani a vezérlést. Csináltam egy videót amin látszik, hogy alapjáraton is el lehet vele indulni, de ha kell elég gyorsan rá is lehet lőni, nem akadozik szépen követi az ujjam.
https://www.youtube.com/watch?v=B_bWetoYiLY&list=UUK1s3h_U2ZzWtU0dDBVypYA
A sebváltásokon még kell egy kicsit agyalni, mert maga a váltás az elég nagy hanggal jár. Bár pl. innen Kögö-nek tetszett, hogy olyan versenyautós feelingje lett az autónak
Ezen kívül most megy majd bele a Vems és egy tablet a rendes sebességvisszajelzésért, mert ez a ledes sokszor elég láthatatlan. Azt valaki nem tudja, hogy N R sebességet hogy jelez vissza? Mert táblázatban csak 1-6ig lehet értéket megadni.
 |
Nagyon tetszik ahogyan alakulnak a dolgok,minden elismerésem a kitartásotokért és az ötletekért egyaránt!
Remélem ezt lesz alkalmam egyszer élőben is meglesni,a videón nagyon ígéretesnek tűnik. |
Köszi
Remélem, hogy ezt a pár kis hibát sikerül még kijavítani....utána egyszer majd csak összefutunk, mert én is nagyon kíváncsi vagyok a tiédre....sok sikert az építéshez nektek is  |
|
Miskolc 88 2009.11.20. 12:44 |
|
spongebob |
2014.07.24. 12:50 |
|
|



|
KTM525 írta: | Régen írtam ide, de a fejlesztés nem állt meg. Voltak a váltóval szívások egyszerű kontakthibától kezdve programozásig stb. Jelenleg még nem tökéletes, de már közlekedni lehet vele
Ugye volt a kuplung vezérlése amitől féltem (PWM szabályzás, mekkora frekvencia? program felépítése?) de végül szerintem egész jól sikerült megoldani a vezérlést. Csináltam egy videót amin látszik, hogy alapjáraton is el lehet vele indulni, de ha kell elég gyorsan rá is lehet lőni, nem akadozik szépen követi az ujjam.
https://www.youtube.com/watch?v=B_bWetoYiLY&list=UUK1s3h_U2ZzWtU0dDBVypYA
A sebváltásokon még kell egy kicsit agyalni, mert maga a váltás az elég nagy hanggal jár. Bár pl. innen Kögö-nek tetszett, hogy olyan versenyautós feelingje lett az autónak
Ezen kívül most megy majd bele a Vems és egy tablet a rendes sebességvisszajelzésért, mert ez a ledes sokszor elég láthatatlan. Azt valaki nem tudja, hogy N R sebességet hogy jelez vissza? Mert táblázatban csak 1-6ig lehet értéket megadni.
 |
Nagyon tetszik ahogyan alakulnak a dolgok,minden elismerésem a kitartásotokért és az ötletekért egyaránt!
Remélem ezt lesz alkalmam egyszer élőben is meglesni,a videón nagyon ígéretesnek tűnik.  |
|
Budapest 851 2007.05.11. 21:37 |
|
KTM525 |
2014.07.23. 17:08 |
|
|



|
Régen írtam ide, de a fejlesztés nem állt meg. Voltak a váltóval szívások egyszerű kontakthibától kezdve programozásig stb. Jelenleg még nem tökéletes, de már közlekedni lehet vele
Ugye volt a kuplung vezérlése amitől féltem (PWM szabályzás, mekkora frekvencia? program felépítése?) de végül szerintem egész jól sikerült megoldani a vezérlést. Csináltam egy videót amin látszik, hogy alapjáraton is el lehet vele indulni, de ha kell elég gyorsan rá is lehet lőni, nem akadozik szépen követi az ujjam.
https://www.youtube.com/watch?v=B_bWetoYiLY&list=UUK1s3h_U2ZzWtU0dDBVypYA
A sebváltásokon még kell egy kicsit agyalni, mert maga a váltás az elég nagy hanggal jár. Bár pl. innen Kögö-nek tetszett, hogy olyan versenyautós feelingje lett az autónak
Ezen kívül most megy majd bele a Vems és egy tablet a rendes sebességvisszajelzésért, mert ez a ledes sokszor elég láthatatlan. Azt valaki nem tudja, hogy N R sebességet hogy jelez vissza? Mert táblázatban csak 1-6ig lehet értéket megadni.  |
|
Miskolc 88 2009.11.20. 12:44 |
|
promega |
2014.06.14. 14:46 |
|
|



|
KTM525 írta: |
Nekem ennyi hely lett.
|
Tetszetősek!  |
|
Kecskemét 380 2005.10.18. 14:36 |
|
KTM525 |
2014.06.14. 13:37 |
|
|



|
promega írta: | Nekem az a bajom az e36 üléseivel, hogy sokat megyünk 4-en az autóval, de a magasságomhoz beállítva az ülést, a mögöttem ülő lába/cipője nem fér be az ülés alá...
Próbálkoztam már az E46 üléseivel is, de az ugyanez pepitában... sőt azokat még kevésbé éreztem kagylósnak... |
Nekem ennyi hely lett.

|
|
Miskolc 88 2009.11.20. 12:44 |
|
KTM525 |
2014.06.04. 12:06 |
|
|



|
Vasutas írta: | KTM525 írta: | Váltó fent a helyén
Viszonylag könnyen felment, csak a váltó tartó bakon kellett módosítani.....ja és kardán hosszt rövidíteni, ezt innen is köszi Taz-nak!


 |
Na, Taznál készül a vas?
Vadkertre mindenki jön onnan felőletek?? |
Az autót itthon csináljuk Vámoson, Dani a kardánból vágott el nekem.
Kögö, Dani úgy tudom készülnek.
spongebob írta: | Szia!
Örülök,hogy ide került a projected,nagyon szimpatikus az elszántságod és a hozzáálásod a dologhoz.Továbbra is figyelek mi lesz a végeredmény,sok sikert és kitartást hozzá!
|
Köszi szépen  |
|
Miskolc 88 2009.11.20. 12:44 |
|
spongebob |
2014.06.04. 10:40 |
|
|



|
|
Vasutas |
2014.06.04. 08:15 |
|
|



|
KTM525 írta: | Váltó fent a helyén
Viszonylag könnyen felment, csak a váltó tartó bakon kellett módosítani.....ja és kardán hosszt rövidíteni, ezt innen is köszi Taz-nak!



Mint mondtam az elektronika kezdetnek csak próbapanelen lett összedobva...
Majd meglátjuk mit bír, de lehet, hogy kijutunk vele Soltvadkertre is

 |
Na, Taznál készül a vas?
Vadkertre mindenki jön onnan felőletek?? |
Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál! |
Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál! 3691 2011.12.17. 12:34 |
|
KTM525 |
2014.06.04. 01:56 |
|
|



|
|
|
Miskolc 88 2009.11.20. 12:44 |
|
KTM525 |
2014.05.29. 02:13 |
|
|



|
Hexer írta: | KTM525 írta: | Rolcsi85 írta: | SMG váltót 28i-re...hát tényleg nem lesz egyszerű és ha nem is fél misi de nem 50ezer az is biztos, kíváncsi vagyok mi sül ki belőle ha valamiért meggondolod magad a turbósítással és tegyük fel M3-ra váltanál van egy balkormányos SMG-s motorkábelkötegem eladóban |
Ahogy így nézegetem maga az elektronika alkatrészárban nem fogja meghaladni az 50ezret, pláne nem 350ezret.
Viszont a gyári SMG vezérlést nem akarom, mivel én olyat szeretnék, hogy alapból váltásnál végezze el automatikusan a kuplungozást, de azt adott esetben bármikor felül tudjam bírálni pedállal. (pl. ha el kell rúgni vagy csúsztatni stb...) Ezen kívül semmilyen automatizálást, magától váltogatást stb. nem akarok.
És ha ez sikerülne akkor végre megszűnne az a kötöttség is, hogy SMG váltót csak az arra tervezett motorra és autóba tehetsz.... |
Nem kell feltalalni a spanyol viaszt, Syvec nevet van motorvezerlo ami kezeli az smg-t is immaron, mellete a dsg, gtr, 911tt es hasonlo kuplungos valtokat.
Ettol fugetlenul kivancsi vagyok mit sikerul nektek osszehozni, ez eltoltott idot szorgosan ird, lasd megis mennyi re saccolta be a ceg a szukseges raforditast. |
Csak én a kuplungot majd manuálisan is akarom vezérelni, amit szerintem az az ecu sem tud....és gondolom ezeknek a vezérlőknek ugyanúgy szükségük van a gyári SMG vezérlőre, óracsoporta, kábelezésre, szenzorokra stb.
Viszont nekem csak egy e36 autóm van egy e46-ba való váltóval. Szóval én ezt az irányt sem látom annyira egyszerűnek.
De azért köszi a biztatást!
acstyp írta: | Nem tudom ez a doksi tartalmazhat-e bármilyen hasznos infot számodra, de soha nem lehet tudni. Egy kattintást megér...
http://www.e38.org/electran1.pdf |
Sajnos ez sima automata váltóról ír, de azért köszi! |
|
Miskolc 88 2009.11.20. 12:44 |
|
Hexer |
2014.05.28. 21:51 |
|
|


|
KTM525 írta: | Rolcsi85 írta: | SMG váltót 28i-re...hát tényleg nem lesz egyszerű és ha nem is fél misi de nem 50ezer az is biztos, kíváncsi vagyok mi sül ki belőle ha valamiért meggondolod magad a turbósítással és tegyük fel M3-ra váltanál van egy balkormányos SMG-s motorkábelkötegem eladóban |
Ahogy így nézegetem maga az elektronika alkatrészárban nem fogja meghaladni az 50ezret, pláne nem 350ezret.
Viszont a gyári SMG vezérlést nem akarom, mivel én olyat szeretnék, hogy alapból váltásnál végezze el automatikusan a kuplungozást, de azt adott esetben bármikor felül tudjam bírálni pedállal. (pl. ha el kell rúgni vagy csúsztatni stb...) Ezen kívül semmilyen automatizálást, magától váltogatást stb. nem akarok.
És ha ez sikerülne akkor végre megszűnne az a kötöttség is, hogy SMG váltót csak az arra tervezett motorra és autóba tehetsz.... |
Nem kell feltalalni a spanyol viaszt, Syvec nevet van motorvezerlo ami kezeli az smg-t is immaron, mellete a dsg, gtr, 911tt es hasonlo kuplungos valtokat.
Ettol fugetlenul kivancsi vagyok mit sikerul nektek osszehozni, ez eltoltott idot szorgosan ird, lasd megis mennyi re saccolta be a ceg a szukseges raforditast. |
|
1080 2007.03.10. 17:40 |
|
acstyp |
2014.05.28. 20:33 |
|
|


|
|
|
|
hirdetési felület |
|
 |
 |
|