POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 4 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3, 4  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   BMW E30   »   BMW e30 m10 m50 update

gelgeorge
2015.10.02. 12:48   






Sziasztok!

Az autó a múlt héten új gazdára talált. Remélem vigyáz majd rá és neki is annyi vidám percet okoz, mint nekünk!
A gyerekek megsiratták. Sad

Jó mulatság volt, sokat tanultam belőle! Köszönöm mindenkinek, aki bármiben is segített!


Pilisvörösvár    116    2012.01.11. 16:45
indie
2015.01.23. 18:57   






hűtőnkön a Te BMW-d képe van kint. Mivel bnőm szerint ha valamire vágyik az ember, akkor sokat kell rá gondolni, hogy "bevonzza". Surprised
Alatta egy lottószámsor van.....


Mannheim    63    2007.01.22. 15:16
ripeete
2015.01.23. 13:48   






B@szott jó!!
Szabad kérdezni hogyan készült az első 5x120?

(szerintem ha 1,8-at kérnél érte, az sem lenne sok!)


   196    2012.02.09. 11:13
patopal
2015.01.23. 09:40   






Hátt, sajnálom Gyuri!
Egy biztos, kurva jól megy és korrekt. Aki megveszi, jól jár vele.;)
Még a motort se hiszem, hogy elkopott volna nálad azon a pár km-en.Smile


"Lehet-e gondolni arra, amire nem lehet gondolni soha?"

Bp - Érd    307    2008.12.15. 07:27
kevin_1
2015.01.22. 21:10   






Hát, ezen én is sokáig gondolkodtam volna. Remélem hozzád hasonló kezekbe kerül. Szép munka, gratula.
Még anno én írtam neked mikor megvetted, hogy én is néztem a gépet, nem semmi amit műveltél vele!!! Emlékszem, hogy nézett ki. Szemcsis Bocs az offért!


Heves    219    2009.07.04. 20:03
gelgeorge
2015.01.22. 13:57   






2 év gyűjtő és építő munkája!

Sokáig gondolkoztam rajta, de eljött az idő, hogy megváljak tőle. Komoly családi változások és az időhiány feleslegessé tette. Egyszerűen sajnálom használni. Most is anyám garázsában áll leponyvázva.

Az autó 1985-ös kislámpás 316 coupé, eredeti gazallenbeige színben.

M52b28 motor m50 bosch 413 vezérlővel, Djury féle chippel, nagy szívósor, 6 leömlő, Audi TT Bosch penzinpumpa, 28-as katalizátorok, rozsdamentes egyedi hátsó kipuf rendszer és dob. 328i ZF váltó, 3.15-ös full felújított sperr. Koni hátul állítható gátlók, Eibach pro kit rugók, az összes szilent sárga Strongflex, e36 kormánymű, m3 stabilizátorok elöl és hátul is.. Elöl 330i nagyfék e30 gólyalábon, hátul e36 compact futómű, e34 féknyergek, ix dupla devander, e34 főfékhenger, egyedi hidrós kézi lezárható hátsó fékkörrel. Breyton 8x17 et35 felni 215/40 5000 km-t futott Firenza gumikkal, igaz nem Yokohama Parada, de hibátlanul tapad vízen és szárazon. Rozsdamentes!!! karosszéria, full alváz és üregvédelem, csak külső lakkozott festés, a motortér és a többi belső eredeti, minden csavar újra passziválva, horganyozva. Egyedi combtámaszos belső. Pioneer hifi, JBL hangszórók és stb. Minden eredeti alkatrésze meg van!!! (Motor váltó, difi, kardán, futómű, kerekek.

Hibái: a bal hátsó sárvédőívnek nekicsapták az ajtót egy parkolóban, lepattant a festék, horpadás nem látszik, ugyan ez van a csomagtartón is. Az első féktárcsákat cserélni kell, mert nem újak, hanem leszabályoztatott gyárik, ezek így nem bírták a gyűrődést és ráznak, nincs mese, meg kell venni belőle az újat. A féltengelyek kottyannak, nem vészes, de észrevehető és engem zavar. Ha nem értesz hozzá, mindent kicserélek, amit kérsz.

Levezettem, nekem 1.8-ban van + 2 év szerelés, netezés, alkatrész pucolás, utánnajárás. Persze tisztában vagyok vele, hogy a belefektetett pénzt és energiát sosem kapom vissza, de értelmes ajánlatot várok. Toyota Yaris, Honda Yazz, új Swift csere érdekel

Kérlek, ha fikázni akarsz, ha kritizálni, ha csak unatkozol, ne kommenteld. Csak akkor keress, ha tudod, mennyi munka megépíteni egy ilyet, milyen ritka egy gyári törésmentes kaszni és mit érnek a benne lévő cuccok. Ja és ha rászánod az időt, hogy Balatonföldváron lehet az autót megnézni, kipróbálni az előzetesen egyeztetett vételár letételével lehet.

Köszönöm!

Érdeklődni priviben vagy emailben a gyorgy.gelencser@tv2.hu címen!


Pilisvörösvár    116    2012.01.11. 16:45
gelgeorge
2013.08.09. 12:05   






Ma végre megtörtént, aminek már rég meg kellett volna. Reggel Csepelen a Tárház utcában Preko-nál a "futóművesnél". Korrekt, gyors és árban tutti. Köszönöm!

























Bocs a képek minőségéért! Se én, se a telefonom nem voltunk a helyzet magaslatán. A tippért ismét köszönet speer-nek! Kacsint


Pilisvörösvár    116    2012.01.11. 16:45
xt198
2013.07.10. 13:57   






gé írta:
Debike, írtam privit Smile
Papirozásba bele fog törni a bicskád, hihetetlen de a kiskapuk hazájában pont ezt nem lehet megoldani. Mondjuk ha van bent ismerős, akkor egy próbát megér. Én is pörögtem rá egy időben, de minden NKH-nál mást feltételeket mondtak vagy hallani sem akartak a 10% feletti lóerőnövekedésről. A legdurvább talán Tatabányán tervezéssel volt közel 1.5 misi és valami tesztpadon 24 órás kombinált hegymenetet, városi és autópályás közlekedést szimuláltak volna. Én itt döntöttem el fuldokló röhögés közben, hogy a papirjaim teljesen jók Very Happy


hát ez vicc :DDD én is gondolkoztam ilyenen, de letettem róla én is. pontosan ugyan ezek miatt, mindenhol mindenki mást mond, és túl drága


   242    2012.04.12. 16:53
gelgeorge
2013.07.10. 12:26   






gé írta:
Debike, írtam privit Smile
Papirozásba bele fog törni a bicskád, hihetetlen de a kiskapuk hazájában pont ezt nem lehet megoldani. Mondjuk ha van bent ismerős, akkor egy próbát megér. Én is pörögtem rá egy időben, de minden NKH-nál mást feltételeket mondtak vagy hallani sem akartak a 10% feletti lóerőnövekedésről. A legdurvább talán Tatabányán tervezéssel volt közel 1.5 misi és valami tesztpadon 24 órás kombinált hegymenetet, városi és autópályás közlekedést szimuláltak volna. Én itt döntöttem el fuldokló röhögés közben, hogy a papirjaim teljesen jók Very Happy


Azt a privit nekem is elküldheted copy paste-ben! Kacsint Tudjam, mire lehet számítani!


Pilisvörösvár    116    2012.01.11. 16:45
2013.07.10. 11:44   






Debike, írtam privit Smile
Papirozásba bele fog törni a bicskád, hihetetlen de a kiskapuk hazájában pont ezt nem lehet megoldani. Mondjuk ha van bent ismerős, akkor egy próbát megér. Én is pörögtem rá egy időben, de minden NKH-nál mást feltételeket mondtak vagy hallani sem akartak a 10% feletti lóerőnövekedésről. A legdurvább talán Tatabányán tervezéssel volt közel 1.5 misi és valami tesztpadon 24 órás kombinált hegymenetet, városi és autópályás közlekedést szimuláltak volna. Én itt döntöttem el fuldokló röhögés közben, hogy a papirjaim teljesen jók Very Happy


Debrecen - Tatabánya

Debrecen - Tatabánya    58    2009.12.25. 14:11
gelgeorge
2013.07.10. 08:23   






A ku...! Bakker! Remélem a gazellabézs elég álca lesz! Very Happy Ha nem, jön a papirozás! Very Happy


Pilisvörösvár    116    2012.01.11. 16:45
Debike///M
2013.07.09. 21:19   






Ha szabad tudni akkor milyen büntetést kaptál? Érdekelt vagyok az ügyben azért kérdezem... Shocked


Gyál    388    2012.03.21. 00:34
2013.07.09. 12:44   






Azért akkora szakértő nem kell hozzá, engem is pár hete vettek ki pont a nagyfék miatt, és ha már oda bele van piszkálva akkor megcsodálták a motorteremet is. Tényleg nem volt nagy e30 fan, mert balról a 6 henger még nem sokat mondott neki, de jobbról már az MPower felirat a szelepfedélen gyanús lett Surprised
Aztán barátságosan elmeséle, hogy szeretik az korához képest túl szép gépeket, mert az tuti kaszálás lesz... hát az is lett Smile


Debrecen - Tatabánya    58    2009.12.25. 14:11
gelgeorge
2013.07.08. 13:10   






Debike///M írta:
gelgeorge írta:
Debike///M írta:
Nagyon szép lett! Gratula!
Az 5 lyukas nagyfékes futóművet tényleg álcázza a vonóhorog Very Happy Very Happy Kacsint


Más mint a tiéd, de én így szeretem, az egyszerűségével együtt. Az 5 csavar és a fék csak szakértő szemeknek tűnik fel! Very Happy Tervbe van Zamárdi, remélem összejön és élőben magyarázhatjuk a bizonyítványunkat! Very Happy


Nekem a baráti társaságomban is van jó pár e30 de Én 100%-osan ki merem mondani,hogy hiába egy azon típusról beszélünk nincs 2 egyforma e30...nem csak külsőleg..sehogy.
És a te autód is hiába más mint az enyém, látszik rajta a belefektetett munka,a precizitás és a szeretet...szerintem nem kell több,ez teszi az autót gyönyörűvé! Kacsint
Na most jól benyaltunk megint egymásnak Very Happy Very Happy De ez az igazság ;)
Kacsint Very Happy


Pilisvörösvár    116    2012.01.11. 16:45
Debike///M
2013.07.08. 12:30   






gelgeorge írta:
Debike///M írta:
Nagyon szép lett! Gratula!
Az 5 lyukas nagyfékes futóművet tényleg álcázza a vonóhorog Very Happy Very Happy Kacsint


Más mint a tiéd, de én így szeretem, az egyszerűségével együtt. Az 5 csavar és a fék csak szakértő szemeknek tűnik fel! Very Happy Tervbe van Zamárdi, remélem összejön és élőben magyarázhatjuk a bizonyítványunkat! Very Happy


Nekem a baráti társaságomban is van jó pár e30 de Én 100%-osan ki merem mondani,hogy hiába egy azon típusról beszélünk nincs 2 egyforma e30...nem csak külsőleg..sehogy.
És a te autód is hiába más mint az enyém, látszik rajta a belefektetett munka,a precizitás és a szeretet...szerintem nem kell több,ez teszi az autót gyönyörűvé! Kacsint
Na most jól benyaltunk megint egymásnak Very Happy Very Happy De ez az igazság ;)


Gyál    388    2012.03.21. 00:34
gelgeorge
2013.07.08. 12:07   






Debike///M írta:
Nagyon szép lett! Gratula!
Az 5 lyukas nagyfékes futóművet tényleg álcázza a vonóhorog Very Happy Very Happy Kacsint


Más mint a tiéd, de én így szeretem, az egyszerűségével együtt. Az 5 csavar és a fék csak szakértő szemeknek tűnik fel! Very Happy Tervbe van Zamárdi, remélem összejön és élőben magyarázhatjuk a bizonyítványunkat! Very Happy


Pilisvörösvár    116    2012.01.11. 16:45
Debike///M
2013.07.08. 10:55   






Nagyon szép lett! Gratula!
Az 5 lyukas nagyfékes futóművet tényleg álcázza a vonóhorog Very Happy Very Happy Kacsint


Gyál    388    2012.03.21. 00:34
gelgeorge
2013.07.08. 10:00   






Na szóval kéremszépen! Lemostam róla a közel egy év garázsport. Ilyen lett. Nagyon nem bántam meg, hogy nem lett más színe. Kacsint
Ami még jön rá: Alpina kötény, arany csíkok az oldalára.





















A fikázóknak: a vonóhorog direkt maradt rajta álcaképpen! Képek a belsejéről és a motortérről később.


Pilisvörösvár    116    2012.01.11. 16:45
gelgeorge
2013.07.08. 09:12   






patopal írta:
gelgeorge írta:
Sziasztok! Géza hallotta menni az autót így betegen. Kényszerből kellett vele gurulnom, ment műszakira. Elég beteg hangja volt. Hazafelé vettem bele egy felső holtpont jeladót, meg hat új gyertyát. Kicseréltem, sajnos nem volt változás. Majd kiszedtem az injektorokat és a benzinhidat. Volt otthon még két gari injektorom. Az egyik szettet kiáztattam speer titkos elixirjében, majd Djury injektortesztjét lefuttattam rajta. Mivel jónak tűntek, ráaggattam egy másik injektor hídra, oszt jól beépítettem. És lőn világosság! Very Happy Kisimúl a járása, megtalálta mind a hat hengert. Úgyhogy most aztán nagy az öröm. Annyit még hozzátennék, hogy levettem az akksi saruját egy éjszakára DME felejtés céljából. Hogy igazábol mi hozta meg a várt hatást? Csak szúrópróba szerüen leteszteltem egy injektort a kiszedettek közül. Jól messzire hordott. Very Happy Most jön a teszt időszak. Ha újra hozza a hibajelenséget, berakjuk a közösített szakaszba a lamdát. Ezen ne múljon.

No és "próbakör" nem volt? Hogy megy?


Mondjuk úgy, hogy alakul! Kacsint Kell rá a légszűrőház. Átrakjuk a lamdát és emelünk egy kis nezinnyomást! De már most nagyon élvezetes. A magas fordulatszám tartomány még nem igazán fasza, de nyomatékból simán megy neki a 60-ról 130 5.-ben. Jó ez az áttétel! Kacsint Mint amilyen a tiéd volt, csak a kerék 215/40 17. Eddig "kopp-kopp" jó a moci. Ami tőled származik, az mindenképpen! Very Happy Nem füstöl, nem kopog makog. A vezérlés hagy némi kivánnivalót maga után, de talán betudható a vékony olajnak amit átmosás képpen beletöltöttem!


Pilisvörösvár    116    2012.01.11. 16:45
patopal
2013.07.07. 10:27   






gelgeorge írta:
Sziasztok! Géza hallotta menni az autót így betegen. Kényszerből kellett vele gurulnom, ment műszakira. Elég beteg hangja volt. Hazafelé vettem bele egy felső holtpont jeladót, meg hat új gyertyát. Kicseréltem, sajnos nem volt változás. Majd kiszedtem az injektorokat és a benzinhidat. Volt otthon még két gari injektorom. Az egyik szettet kiáztattam speer titkos elixirjében, majd Djury injektortesztjét lefuttattam rajta. Mivel jónak tűntek, ráaggattam egy másik injektor hídra, oszt jól beépítettem. És lőn világosság! Very Happy Kisimúl a járása, megtalálta mind a hat hengert. Úgyhogy most aztán nagy az öröm. Annyit még hozzátennék, hogy levettem az akksi saruját egy éjszakára DME felejtés céljából. Hogy igazábol mi hozta meg a várt hatást? Csak szúrópróba szerüen leteszteltem egy injektort a kiszedettek közül. Jól messzire hordott. Very Happy Most jön a teszt időszak. Ha újra hozza a hibajelenséget, berakjuk a közösített szakaszba a lamdát. Ezen ne múljon.

No és "próbakör" nem volt? Hogy megy?


"Lehet-e gondolni arra, amire nem lehet gondolni soha?"

Bp - Érd    307    2008.12.15. 07:27
gelgeorge
2013.07.06. 22:26   






Sziasztok! Géza hallotta menni az autót így betegen. Kényszerből kellett vele gurulnom, ment műszakira. Elég beteg hangja volt. Hazafelé vettem bele egy felső holtpont jeladót, meg hat új gyertyát. Kicseréltem, sajnos nem volt változás. Majd kiszedtem az injektorokat és a benzinhidat. Volt otthon még két gari injektorom. Az egyik szettet kiáztattam speer titkos elixirjében, majd Djury injektortesztjét lefuttattam rajta. Mivel jónak tűntek, ráaggattam egy másik injektor hídra, oszt jól beépítettem. És lőn világosság! Very Happy Kisimúl a járása, megtalálta mind a hat hengert. Úgyhogy most aztán nagy az öröm. Annyit még hozzátennék, hogy levettem az akksi saruját egy éjszakára DME felejtés céljából. Hogy igazábol mi hozta meg a várt hatást? Csak szúrópróba szerüen leteszteltem egy injektort a kiszedettek közül. Jól messzire hordott. Very Happy Most jön a teszt időszak. Ha újra hozza a hibajelenséget, berakjuk a közösített szakaszba a lamdát. Ezen ne múljon.


Pilisvörösvár    116    2012.01.11. 16:45
patopal
2013.07.06. 10:57   






promega írta:
Ezen a képen úgy néz ki, hogy a kipufogó két ága közösítve van közvetlenül a katalizátorok előtt a "kanyarban", csak a lambda szenzor van sokal előbbre beépítve.

Jól látom?

Mert akkor "csak" helyet kell csinálni a szondának a közös csőszakaszban.


Nekem is úgy rémlik ezen a képen, így egyszerűbb megoldásnak tűnik.Smile


"Lehet-e gondolni arra, amire nem lehet gondolni soha?"

Bp - Érd    307    2008.12.15. 07:27
promega
2013.07.06. 10:07   






Ezen a képen úgy néz ki, hogy a kipufogó két ága közösítve van közvetlenül a katalizátorok előtt a "kanyarban", csak a lambda szenzor van sokal előbbre beépítve.




Jól látom?

Mert akkor "csak" helyet kell csinálni a szondának a közös csőszakaszban.


Kecskemét    380    2005.10.18. 14:36
patopal
2013.07.06. 09:07   






Gratulálok itt is!

Kipufogódról annyit, csak fórumos megerősítésre, hogy szép, de sose lesz jó közösített kat előtti szakasz nélkül, ahol az m50-es rendszer lambda mind a 6 hengert méri. Csak az egyik 3 henger eredménye kevés neki,nekem is ugyanez volt az e36-nál, míg meg nem oldottuk, bubaru hagja volt a kocsinak, meg nem is ment. És lassan el kezdett kormolódni a gyertya is.

Lehet hozzászólni Gyurci segítségére ;)

Amúgy meg egy hondás csak neszójjonbeeee! Very Happy


"Lehet-e gondolni arra, amire nem lehet gondolni soha?"

Bp - Érd    307    2008.12.15. 07:27
gelgeorge
2013.07.03. 15:05   






Egy kicsit elhanyagoltam a topikomat mostanában. Nem véletlenül, mert kibeba nagy munkában voltam. Gyakorlatilag befejeztem az autót, csak apróságok vannak.

Ma ezt tette SPEER ZSOLTI!

























Köszönöm neki! Köszönöm mindenkinek, akik segítettek! Börni, Djury, neki nagyon köszönöm, hogy vezette a kezem az elektromos dolgok bekötésénél! Patópál Géza barátom, akivel a mocit emeltük be! És még sorolhatnám!

Egész alakos fotók hamarosan, ha lemostam róla a port! Kacsint


Pilisvörösvár    116    2012.01.11. 16:45
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 4 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3, 4  Következő
Tartalomjegyzék  »   BMW E30

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére