|
|
gelgeorge |
2015.10.02. 12:48 |
|
|


|
Sziasztok!
Az autó a múlt héten új gazdára talált. Remélem vigyáz majd rá és neki is annyi vidám percet okoz, mint nekünk!
A gyerekek megsiratták.
Jó mulatság volt, sokat tanultam belőle! Köszönöm mindenkinek, aki bármiben is segített! |
|
Pilisvörösvár 116 2012.01.11. 16:45 |
|
indie |
2015.01.23. 18:57 |
|
|


|
|
ripeete |
2015.01.23. 13:48 |
|
|


|
B@szott jó!!
Szabad kérdezni hogyan készült az első 5x120?
(szerintem ha 1,8-at kérnél érte, az sem lenne sok!) |
|
196 2012.02.09. 11:13 |
|
patopal |
2015.01.23. 09:40 |
|
|



|
Hátt, sajnálom Gyuri!
Egy biztos, kurva jól megy és korrekt. Aki megveszi, jól jár vele.;)
Még a motort se hiszem, hogy elkopott volna nálad azon a pár km-en.  |
"Lehet-e gondolni arra, amire nem lehet gondolni soha?" |
Bp - Érd 308 2008.12.15. 07:27 |
|
kevin_1 |
2015.01.22. 21:10 |
|
|



|
Hát, ezen én is sokáig gondolkodtam volna. Remélem hozzád hasonló kezekbe kerül. Szép munka, gratula.
Még anno én írtam neked mikor megvetted, hogy én is néztem a gépet, nem semmi amit műveltél vele!!! Emlékszem, hogy nézett ki.  Bocs az offért! |
|
Heves 219 2009.07.04. 20:03 |
|
gelgeorge |
2015.01.22. 13:57 |
|
|


|
2 év gyűjtő és építő munkája!
Sokáig gondolkoztam rajta, de eljött az idő, hogy megváljak tőle. Komoly családi változások és az időhiány feleslegessé tette. Egyszerűen sajnálom használni. Most is anyám garázsában áll leponyvázva.
Az autó 1985-ös kislámpás 316 coupé, eredeti gazallenbeige színben.
M52b28 motor m50 bosch 413 vezérlővel, Djury féle chippel, nagy szívósor, 6 leömlő, Audi TT Bosch penzinpumpa, 28-as katalizátorok, rozsdamentes egyedi hátsó kipuf rendszer és dob. 328i ZF váltó, 3.15-ös full felújított sperr. Koni hátul állítható gátlók, Eibach pro kit rugók, az összes szilent sárga Strongflex, e36 kormánymű, m3 stabilizátorok elöl és hátul is.. Elöl 330i nagyfék e30 gólyalábon, hátul e36 compact futómű, e34 féknyergek, ix dupla devander, e34 főfékhenger, egyedi hidrós kézi lezárható hátsó fékkörrel. Breyton 8x17 et35 felni 215/40 5000 km-t futott Firenza gumikkal, igaz nem Yokohama Parada, de hibátlanul tapad vízen és szárazon. Rozsdamentes!!! karosszéria, full alváz és üregvédelem, csak külső lakkozott festés, a motortér és a többi belső eredeti, minden csavar újra passziválva, horganyozva. Egyedi combtámaszos belső. Pioneer hifi, JBL hangszórók és stb. Minden eredeti alkatrésze meg van!!! (Motor váltó, difi, kardán, futómű, kerekek.
Hibái: a bal hátsó sárvédőívnek nekicsapták az ajtót egy parkolóban, lepattant a festék, horpadás nem látszik, ugyan ez van a csomagtartón is. Az első féktárcsákat cserélni kell, mert nem újak, hanem leszabályoztatott gyárik, ezek így nem bírták a gyűrődést és ráznak, nincs mese, meg kell venni belőle az újat. A féltengelyek kottyannak, nem vészes, de észrevehető és engem zavar. Ha nem értesz hozzá, mindent kicserélek, amit kérsz.
Levezettem, nekem 1.8-ban van + 2 év szerelés, netezés, alkatrész pucolás, utánnajárás. Persze tisztában vagyok vele, hogy a belefektetett pénzt és energiát sosem kapom vissza, de értelmes ajánlatot várok. Toyota Yaris, Honda Yazz, új Swift csere érdekel
Kérlek, ha fikázni akarsz, ha kritizálni, ha csak unatkozol, ne kommenteld. Csak akkor keress, ha tudod, mennyi munka megépíteni egy ilyet, milyen ritka egy gyári törésmentes kaszni és mit érnek a benne lévő cuccok. Ja és ha rászánod az időt, hogy Balatonföldváron lehet az autót megnézni, kipróbálni az előzetesen egyeztetett vételár letételével lehet.
Köszönöm!
Érdeklődni priviben vagy emailben a gyorgy.gelencser@tv2.hu címen! |
|
Pilisvörösvár 116 2012.01.11. 16:45 |
|
gelgeorge |
2013.08.09. 12:05 |
|
|


|
|
|
Pilisvörösvár 116 2012.01.11. 16:45 |
|
xt198 |
2013.07.10. 13:57 |
|
|



|
gé írta: | Debike, írtam privit
Papirozásba bele fog törni a bicskád, hihetetlen de a kiskapuk hazájában pont ezt nem lehet megoldani. Mondjuk ha van bent ismerős, akkor egy próbát megér. Én is pörögtem rá egy időben, de minden NKH-nál mást feltételeket mondtak vagy hallani sem akartak a 10% feletti lóerőnövekedésről. A legdurvább talán Tatabányán tervezéssel volt közel 1.5 misi és valami tesztpadon 24 órás kombinált hegymenetet, városi és autópályás közlekedést szimuláltak volna. Én itt döntöttem el fuldokló röhögés közben, hogy a papirjaim teljesen jók |
hát ez vicc :DDD én is gondolkoztam ilyenen, de letettem róla én is. pontosan ugyan ezek miatt, mindenhol mindenki mást mond, és túl drága |
|
242 2012.04.12. 16:53 |
|
gelgeorge |
2013.07.10. 12:26 |
|
|


|
gé írta: | Debike, írtam privit
Papirozásba bele fog törni a bicskád, hihetetlen de a kiskapuk hazájában pont ezt nem lehet megoldani. Mondjuk ha van bent ismerős, akkor egy próbát megér. Én is pörögtem rá egy időben, de minden NKH-nál mást feltételeket mondtak vagy hallani sem akartak a 10% feletti lóerőnövekedésről. A legdurvább talán Tatabányán tervezéssel volt közel 1.5 misi és valami tesztpadon 24 órás kombinált hegymenetet, városi és autópályás közlekedést szimuláltak volna. Én itt döntöttem el fuldokló röhögés közben, hogy a papirjaim teljesen jók |
Azt a privit nekem is elküldheted copy paste-ben! Tudjam, mire lehet számítani! |
|
Pilisvörösvár 116 2012.01.11. 16:45 |
|
gé |
2013.07.10. 11:44 |
|
|



|
|
gelgeorge |
2013.07.10. 08:23 |
|
|


|
|
Debike///M |
2013.07.09. 21:19 |
|
|



|
|
gé |
2013.07.09. 12:44 |
|
|



|
|
gelgeorge |
2013.07.08. 13:10 |
|
|


|
Debike///M írta: | gelgeorge írta: | Debike///M írta: | Nagyon szép lett! Gratula!
Az 5 lyukas nagyfékes futóművet tényleg álcázza a vonóhorog |
Más mint a tiéd, de én így szeretem, az egyszerűségével együtt. Az 5 csavar és a fék csak szakértő szemeknek tűnik fel! Tervbe van Zamárdi, remélem összejön és élőben magyarázhatjuk a bizonyítványunkat! |
Nekem a baráti társaságomban is van jó pár e30 de Én 100%-osan ki merem mondani,hogy hiába egy azon típusról beszélünk nincs 2 egyforma e30...nem csak külsőleg..sehogy.
És a te autód is hiába más mint az enyém, látszik rajta a belefektetett munka,a precizitás és a szeretet...szerintem nem kell több,ez teszi az autót gyönyörűvé!
Na most jól benyaltunk megint egymásnak De ez az igazság ;) |  |
|
Pilisvörösvár 116 2012.01.11. 16:45 |
|
Debike///M |
2013.07.08. 12:30 |
|
|



|
gelgeorge írta: | Debike///M írta: | Nagyon szép lett! Gratula!
Az 5 lyukas nagyfékes futóművet tényleg álcázza a vonóhorog |
Más mint a tiéd, de én így szeretem, az egyszerűségével együtt. Az 5 csavar és a fék csak szakértő szemeknek tűnik fel! Tervbe van Zamárdi, remélem összejön és élőben magyarázhatjuk a bizonyítványunkat! |
Nekem a baráti társaságomban is van jó pár e30 de Én 100%-osan ki merem mondani,hogy hiába egy azon típusról beszélünk nincs 2 egyforma e30...nem csak külsőleg..sehogy.
És a te autód is hiába más mint az enyém, látszik rajta a belefektetett munka,a precizitás és a szeretet...szerintem nem kell több,ez teszi az autót gyönyörűvé!
Na most jól benyaltunk megint egymásnak De ez az igazság ;) |
|
Gyál 388 2012.03.21. 00:34 |
|
gelgeorge |
2013.07.08. 12:07 |
|
|


|
Debike///M írta: | Nagyon szép lett! Gratula!
Az 5 lyukas nagyfékes futóművet tényleg álcázza a vonóhorog |
Más mint a tiéd, de én így szeretem, az egyszerűségével együtt. Az 5 csavar és a fék csak szakértő szemeknek tűnik fel! Tervbe van Zamárdi, remélem összejön és élőben magyarázhatjuk a bizonyítványunkat!  |
|
Pilisvörösvár 116 2012.01.11. 16:45 |
|
Debike///M |
2013.07.08. 10:55 |
|
|



|
|
gelgeorge |
2013.07.08. 10:00 |
|
|


|
|
|
Pilisvörösvár 116 2012.01.11. 16:45 |
|
gelgeorge |
2013.07.08. 09:12 |
|
|


|
patopal írta: | gelgeorge írta: | Sziasztok! Géza hallotta menni az autót így betegen. Kényszerből kellett vele gurulnom, ment műszakira. Elég beteg hangja volt. Hazafelé vettem bele egy felső holtpont jeladót, meg hat új gyertyát. Kicseréltem, sajnos nem volt változás. Majd kiszedtem az injektorokat és a benzinhidat. Volt otthon még két gari injektorom. Az egyik szettet kiáztattam speer titkos elixirjében, majd Djury injektortesztjét lefuttattam rajta. Mivel jónak tűntek, ráaggattam egy másik injektor hídra, oszt jól beépítettem. És lőn világosság! Kisimúl a járása, megtalálta mind a hat hengert. Úgyhogy most aztán nagy az öröm. Annyit még hozzátennék, hogy levettem az akksi saruját egy éjszakára DME felejtés céljából. Hogy igazábol mi hozta meg a várt hatást? Csak szúrópróba szerüen leteszteltem egy injektort a kiszedettek közül. Jól messzire hordott. Most jön a teszt időszak. Ha újra hozza a hibajelenséget, berakjuk a közösített szakaszba a lamdát. Ezen ne múljon. |
No és "próbakör" nem volt? Hogy megy? |
Mondjuk úgy, hogy alakul! Kell rá a légszűrőház. Átrakjuk a lamdát és emelünk egy kis nezinnyomást! De már most nagyon élvezetes. A magas fordulatszám tartomány még nem igazán fasza, de nyomatékból simán megy neki a 60-ról 130 5.-ben. Jó ez az áttétel! Mint amilyen a tiéd volt, csak a kerék 215/40 17. Eddig "kopp-kopp" jó a moci. Ami tőled származik, az mindenképpen! Nem füstöl, nem kopog makog. A vezérlés hagy némi kivánnivalót maga után, de talán betudható a vékony olajnak amit átmosás képpen beletöltöttem! |
|
Pilisvörösvár 116 2012.01.11. 16:45 |
|
patopal |
2013.07.07. 10:27 |
|
|



|
gelgeorge írta: | Sziasztok! Géza hallotta menni az autót így betegen. Kényszerből kellett vele gurulnom, ment műszakira. Elég beteg hangja volt. Hazafelé vettem bele egy felső holtpont jeladót, meg hat új gyertyát. Kicseréltem, sajnos nem volt változás. Majd kiszedtem az injektorokat és a benzinhidat. Volt otthon még két gari injektorom. Az egyik szettet kiáztattam speer titkos elixirjében, majd Djury injektortesztjét lefuttattam rajta. Mivel jónak tűntek, ráaggattam egy másik injektor hídra, oszt jól beépítettem. És lőn világosság! Kisimúl a járása, megtalálta mind a hat hengert. Úgyhogy most aztán nagy az öröm. Annyit még hozzátennék, hogy levettem az akksi saruját egy éjszakára DME felejtés céljából. Hogy igazábol mi hozta meg a várt hatást? Csak szúrópróba szerüen leteszteltem egy injektort a kiszedettek közül. Jól messzire hordott. Most jön a teszt időszak. Ha újra hozza a hibajelenséget, berakjuk a közösített szakaszba a lamdát. Ezen ne múljon. |
No és "próbakör" nem volt? Hogy megy? |
"Lehet-e gondolni arra, amire nem lehet gondolni soha?" |
Bp - Érd 308 2008.12.15. 07:27 |
|
gelgeorge |
2013.07.06. 22:26 |
|
|


|
|
patopal |
2013.07.06. 10:57 |
|
|



|
promega írta: | Ezen a képen úgy néz ki, hogy a kipufogó két ága közösítve van közvetlenül a katalizátorok előtt a "kanyarban", csak a lambda szenzor van sokal előbbre beépítve.
Jól látom?
Mert akkor "csak" helyet kell csinálni a szondának a közös csőszakaszban. |
Nekem is úgy rémlik ezen a képen, így egyszerűbb megoldásnak tűnik. |
"Lehet-e gondolni arra, amire nem lehet gondolni soha?" |
Bp - Érd 308 2008.12.15. 07:27 |
|
promega |
2013.07.06. 10:07 |
|
|



|
Ezen a képen úgy néz ki, hogy a kipufogó két ága közösítve van közvetlenül a katalizátorok előtt a "kanyarban", csak a lambda szenzor van sokal előbbre beépítve.
Jól látom?
Mert akkor "csak" helyet kell csinálni a szondának a közös csőszakaszban. |
|
Kecskemét 380 2005.10.18. 14:36 |
|
patopal |
2013.07.06. 09:07 |
|
|



|
Gratulálok itt is!
Kipufogódról annyit, csak fórumos megerősítésre, hogy szép, de sose lesz jó közösített kat előtti szakasz nélkül, ahol az m50-es rendszer lambda mind a 6 hengert méri. Csak az egyik 3 henger eredménye kevés neki,nekem is ugyanez volt az e36-nál, míg meg nem oldottuk, bubaru hagja volt a kocsinak, meg nem is ment. És lassan el kezdett kormolódni a gyertya is.
Lehet hozzászólni Gyurci segítségére ;)
Amúgy meg egy hondás csak neszójjonbeeee!  |
"Lehet-e gondolni arra, amire nem lehet gondolni soha?" |
Bp - Érd 308 2008.12.15. 07:27 |
|
gelgeorge |
2013.07.03. 15:05 |
|
|


|
|
|
Pilisvörösvár 116 2012.01.11. 16:45 |
|
|
|
hirdetési felület |
|
 |
 |
|