POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 1 oldal     Hozzászólások megtekintése:

<   BMW E36   »   Tompi E36 320i (m52b20) -1995.06

Tompi89
2015.07.02. 11:30   






muveszur írta:

Szia!

Gyönyörű szép lett! Surprised
Régóta nézegetem már ezeket az USA szélesség jelzőket, de sehol se találtam ilyen díszlécet. Ha nem titok, meg tudnád mondani, hol lehet ilyet kapni?


Szia! Köszi szépen! Smile
Ez E32/E34 szélességjelzők, utángyártottban lehet néha találni Ebay-en elég olcsón, a gyári az kicsit borsosabb összeg és ritka Smile


Kecskemét    10    2014.03.23. 21:33
muveszur
2015.06.29. 10:13   






Tompi89 írta:
Hűha, hát régen frissült ez a bejegyzés eléggé Smile

Azt hiszem ez-az megváltozott az autón, a következő képek még mindig ugyanarról az autóról vannak, bár a mostani állapotot tükrözik már, lehet hogy nem igazán lehet már ráismerni Smile
































Szia!

Gyönyörű szép lett! Surprised
Régóta nézegetem már ezeket az USA szélesség jelzőket, de sehol se találtam ilyen díszlécet. Ha nem titok, meg tudnád mondani, hol lehet ilyet kapni?


   2347    2011.11.17. 10:51
Tompi89
2015.06.28. 18:37   






Mandula írta:
Király!
Fura, de tényleg jobban megy ehhez a sötét fényezéshez a sárga index.
A VANOS-szal nincs gond? Mert azért nem kevés az a 300 000+ km.


Nincs gondom a VANOS-szal, igyekszem a megfelelő olajat adni neki 10000 km-enként, néha hidegen 1-2 mp-ig csattog, de elhallgat, ez még elég kezdeti állapotot jelent szerencsére Smile


Kecskemét    10    2014.03.23. 21:33
Tompi89
2015.06.28. 18:35   






Hűha, hát régen frissült ez a bejegyzés eléggé Smile

Azt hiszem ez-az megváltozott az autón, a következő képek még mindig ugyanarról az autóról vannak, bár a mostani állapotot tükrözik már, lehet hogy nem igazán lehet már ráismerni Smile
































Kecskemét    10    2014.03.23. 21:33
Mandula
2015.03.30. 10:00   






Király!
Fura, de tényleg jobban megy ehhez a sötét fényezéshez a sárga index.
A VANOS-szal nincs gond? Mert azért nem kevés az a 300 000+ km.


Mandula

Múcsony    3    2015.03.19. 18:50
Katun
2015.03.28. 18:35   






Fuu de csecse, imádom a gyári szárnyat, az ugye? Smile


Kistarcsa    20    2015.03.23. 14:26
Tompi89
2015.03.28. 16:22   






Mandula írta:
Helló!
Biztos szép a kocsi de egy darab képet nem látok róla. Töltsd már fel légyszi még egyszer a képeket!



Frissítettem a linkeket a képekhez, mostmár elérhetők Smile

Amúgy egy éve készült ez a topic, azóta jópár változás történt, igyekszem még a mai nap folyamán feltenni az újdonságokat!


Kecskemét    10    2014.03.23. 21:33
Mandula
2015.03.27. 15:39   






Helló!
Biztos szép a kocsi de egy darab képet nem látok róla. Töltsd már fel légyszi még egyszer a képeket!


Mandula

Múcsony    3    2015.03.19. 18:50
Tompi89
2014.03.30. 22:24   






wherdee16 írta:
Nagyon szép a kocsi! Ezen az áron nagyon meglepődtem, ennyire olcsó és ránézésre ilyen jó állapotú..


Köszi, az E36-ok ára nagyon lecsökkent az utóbbi pár évben, de 4,5 hónap folyamatos használat, és 8000+ km megtétele után is azt mondom hogy nagyon megérte az árát, nagyon jó vétel volt.


Kecskemét    10    2014.03.23. 21:33
wherdee16
2014.03.30. 22:17   






Nagyon szép a kocsi! Ezen az áron nagyon meglepődtem, ennyire olcsó és ránézésre ilyen jó állapotú..


Budapest    331    2013.04.25. 18:04
Tompi89
2014.03.30. 19:48   






Sziasztok! Mivel rábeszéltek, hogy nyissak egy topic-ot itt a vasamnak, hát szeretném felétek publikálni ahogyan alakul a '13 novemberében vásárolt Bimmerkém élete. Előre is elnézést a regényszintű hosszúságért, de saját magamnak is ide szeretném összeírni a jövőre nézve ami történik vele nálam Smile

1995.06.20-án gördült le a m52b20-as szívvel szerelt svájci piacra szánt cosmosschwartz metallic ruhát öltött E36. Genf-ben vásárolta meg ezt a limót az akkor 30 éves Vendeiro Armindo nevű úr 1995.07.19-én, ahogy a szervízkönye mutatja.





A szervízkönyvön kívül (ami egyébként 123000 km-ig teljesen vezetve van, és a vásárlás helyén szervízelték) sajnos más információm nincs róla egészen 2003-ig, amikor is tulajdonost váltott az autó. Egy svájci sportolóhoz került, aki arra használta az autót, hogy a sportrendezvényekre járjon, szóval nagyrészt autópályán volt használva az autó. 2011-ben került hazánkba az autó, amikor ez a bizonyos sportoló öccse hazahozta, ugyanis igen, egy magyar származású sportolóé volt, aki kint él. Szóval ahogy Magyarországra került az autó eléggé megváltozott az élete. Előre kapott 3 cm ültetést, továbbá M-es diffúzort kapott a hátsó lökhárító, fehér oldalindexeket, és M-es tükröket. Az eredeti alkatrészeket átadta nekem az előző tulaj, mai napig megvannak. Én 2013. november 14-én találkoztam az autóval amikor Budapesten megnéztem. Akkor ott megmozdított bennem valamit, mert annak ellenére hogy kupét akartam eredetileg, nem is hagytam ott, azonnal megvettem 580 magyar ezresért. 307060 km-en állt az óra azon a napon, ami azóta mára 315200 fölé ugrott.

Ez az első fényképem róla, ekkor írtuk alá az adás-vételit:




És a hátulja a vásárlás napján (ami eddig nem változott):




Az autót ettől a pillanattól kezdve imádom, szeretem, és a cél az, hogy egy nagyon szép megjelenésű, patika állapotú autót csináljak belőle a saját ízlésem szerint.

A már felsorolt külső elemeken kívül belül fűthető bőrülés lapul, ami nem gyári bőr (alvázszám alapján nem is láttam a listán bőrbelsőt), viszont teljesen hibátlan állapotú még csak repedezni sem igazán repedezett még:













Az extra listán található még manuális klíma, első elektromos ablakok, légzsák, check control-os 11 gombos board, és az előbb említett ülésfűtés, hogy a jelentősebbeket kiemeljem.

Amit azóta cseréltem, az persze rögtön az olaj volt, Mobil1 10W-40-et kapott, új olaj-, és pollenszűrővel, ahogy kell. Decemberben megejtettünk egy jobb hátsó csapágy cserét, mert kicsit hangja volt már, de 310.000 km-nél talán megbocsájtható Very Happy Ezzel egyidőben a két első szilentet is kicseréltük, bár szakadva nem volt, csak a 18,5 éves gumi már repedezett így könnyen nyúlt.

Az autón semmilyen más változtatásra nem volt ezen kívül eddig szükség egy termosztátcserén kívül, ahogy az előző tulajdonos összeírta magának a szervízkönyvbe hogy mikor mit cseréltek, kopó alkatrészeken kívül semmit nem cseréltek.

Motorikusan hibátlan, kasztni rozsdamentes (csak a bal hátsó sárvédő ív kezdett el picit hólyagosodni eddig), megy mint ahogy mennie kell egy 20i-nek, a műbizonylatos sportkipufogónak köszönhetően gyönyörű, erőt sugárzóan mély, de nem nagyképűen ordítós hangja van, a sor6-ot pedig egy ilyen fórumon gondolom nem kell bemutatni, hidegrázós Smile





Végülis néhány apróságtól eltekintve (elől új BMW logó, mert kopott volt a régi, felkerültek a Bimmer Klub Miskolc matricák, műszerfalvilágítás izzók cseréje, stb) az autó ezt a állapotot mutatta egészen 3 héttel ezelőttig.





Akkor felkerült rá az autóhoz kapott eredeti gyári sárga index, amit sötétítő festékkel lefújva fel is pattintottunk, szerintem jobban áll neki mint a fehér, ráadásul a füle törött volt, és hajlamos volt kiesni rázós úton. Továbbá kapott nyomtáv-szélesítőt, elől +15 mm-es oldalanként, hátulra pedig +20 mm-es. Sokat dobott az autón, még a téli felnivel is:





Ezután már azért ment az izgulás, hogy minél hamarabb festőt találjak a frissen vásárolt gyári BMW M Styling 68-as felnigarnitúrához, ugyanis a 2 hátsónak a peremén padkanyomok voltak, így mind a 4 peremet megcsináltattam, és voilá! 225/45 R17-es gumikkal felkerültek a strandpapucsok is. A felni elől 7,5J, hátul pedig 8,5J széles. A nyomtáv-szélesítőnek köszönhetően pedig pontosan a kasztni széléig ér a kerék, imádom Smile





Jelenleg pedig így néz ki:











Remélem hamarosan írhatok ebbe a topicba további változásokról, ami kilátásban van, az az, hogy jövő héten megérkeznek a projektoros fényszórók előre, és legalább már nem fogok vakítani senkit, meg én is normálisan fogok látni a sötétben Smile

Picit hosszabb távú tervek (2-3 hónap) közt szerepel egy első M-es lökhárító, az M-packet-es csavart küszöb, és ezeknek, valamint a hátsó lökös aljának színre fújása, 18 gombos nagy board beszerzése, valamint bajuszléc csere, mert egy horpadással vettem már az autót. (Ha esetleg ezek közül valakinek van valami eladó, az írhat nyugodtan! Very Happy )

To be continued...



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2015.03.28. 16:19 (2).

Kecskemét    10    2014.03.23. 21:33
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 1 oldal
Tartalomjegyzék  »   BMW E36

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére