POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 1 oldal     Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - VERSENYAUTÓK  »   BMW E36 coupe 328i

vasi89
2015.04.09. 09:44   






Laleeboy írta:
Marschall írta:
Szia Laleeboy,

Köszi a választ.
Gyári a rugó.

Egy ilyen szett szerintetek jó pályára, katona gyári gátlókkal hobbi szinten? http://hirdetotabla.duen.hu/alkatre_z/futm/vogtlandltetrugzettbmwe36191594
Vagy inkább ez ilyen tuning motyó.....
Első torony merevítő pályára valakinek eladó?


Hali

A Vogtland az egy jó márka viszont azt írja hogy "Évjárat: 1 Dec 1990-31 May 1992"
Akkor valószínűleg nem lesz jó neked mert az E36-nak az első pár évében más volt az első futómű.

A korainak ilyen





Neked pedig szerintem ilyen van





Ha jól tudom nem csak a toronycsapágy és a gátló más hanem a rugó is. úgyhogy óvatosan, inkább nézz utána alaposan

Kacsint


Jaja rugó is, én beszívtam már így Sad


Mezőkövesd/Budapest    1661    2012.06.26. 00:46
Laleeboy
2015.04.09. 08:57   






Marschall írta:
Szia Laleeboy,

Köszi a választ.
Gyári a rugó.

Egy ilyen szett szerintetek jó pályára, katona gyári gátlókkal hobbi szinten? http://hirdetotabla.duen.hu/alkatre_z/futm/vogtlandltetrugzettbmwe36191594
Vagy inkább ez ilyen tuning motyó.....
Első torony merevítő pályára valakinek eladó?


Hali

A Vogtland az egy jó márka viszont azt írja hogy "Évjárat: 1 Dec 1990-31 May 1992"
Akkor valószínűleg nem lesz jó neked mert az E36-nak az első pár évében más volt az első futómű.

A korainak ilyen





Neked pedig szerintem ilyen van





Ha jól tudom nem csak a toronycsapágy és a gátló más hanem a rugó is. úgyhogy óvatosan, inkább nézz utána alaposan

Kacsint


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3876    2005.07.19. 15:10
xt198
2015.04.08. 19:32   






Szia,

e36 325i kupéval voltam fent hungaroringen.
Ha nem csak 20 percre mész fel a pályára, akkor az a gumi (17-es) nagyon hamar el fog használódni még aznap. Kacsint


   242    2012.04.12. 16:53
Marschall
2015.04.08. 18:11   






Szia Laleeboy,

Köszi a választ.
Gyári a rugó.

Egy ilyen szett szerintetek jó pályára, katona gyári gátlókkal hobbi szinten? http://hirdetotabla.duen.hu/alkatre_z/futm/vogtlandltetrugzettbmwe36191594
Vagy inkább ez ilyen tuning motyó.....
Első torony merevítő pályára valakinek eladó?


Székesfehérvár    4    2012.10.04. 10:16
Laleeboy
2015.04.08. 08:50   






Marschall írta:
Sziasztok!

Jó régen jártam itt.
Kíváncsi lennék a véleményetekre.

Igazából most vinném rendes pályára kakucs, euroring, hungaroring stb az autót.
Jelenlegi paraméterek:

-25- ös váltó, és motor kicsit átfaragva kb 220LE
-nagy hűtő
-katona által keményített gátlók gyári rugókkal
-bukócső
-normál széria fék ferodo betéttel.
-erősítet szilentek elől hátul
-sperr
Az autó súlya most jelenleg kb 1350 kg.

A kérdés a következő lenne:
Milyen rugót(ültető) ajánlanátok pályára katona által keményített gátlókhoz, illetve mennyire szükséges-e toronymerevítő pályára az autóhoz?
Tudom, hogy egy állítható gátló az igazi, de azt majd jövőre tervezem, ahogy a komolyabb féket is.

Mit gondoltok, hogy jelenleg mit válasszak gumi terén?
Most 15-ös és 17-es felni garnitúráim vannak.
A 17-es keréken jelenleg dunlop sport utcai gumi van kb 50%-os
A 15-ös kerekeken meg régi téli gumik.
Milyen megoldásokat láttok jónak első pályázáshoz, lejárom a meglévő 17-esről a nyárit, a 15-ös re meg vegyek slicket.
Vagy a 17-es re célszerű egyből slicket venni?
A cél időre menni nem pedig keresztbe Smile

Ha valakinek van eladó rugója, toronymerevítője, vagy slick gumija az kérem keressen meg pü-be.

Köszi!
Várom a véleményeket,és persze a segítő kritikákat, hogy első pályanapozáson mire kell figyelni.
Sziasztok


A toronymerevítő szerintem kötelező, és nem csak előre hanem hátra is (hátsóm van eladó ha érdekel)

A 15-ös felnit felejtsd elfőleg ha féket is fejlesztesz mert az egyel nagyobb (a jelenlegi 286-os utáni) 300mm-es fék már csak 16-os felnibe fér el.

Szerintem keress még 1 gari 17-es felnit és arra gumit.

A rugónál figyelembe kell venni azt hogy a gátló szára rövidített vagy gyári hosszú.

Ha gyári hosszú akkor max 40 mm-es ültetést szoktak ajánlani alatta már ajánlott a gátló szárát rövidíteni is


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3876    2005.07.19. 15:10
Marschall
2015.04.07. 21:12   






Sziasztok!

Jó régen jártam itt.
Kíváncsi lennék a véleményetekre.

Igazából most vinném rendes pályára kakucs, euroring, hungaroring stb az autót.
Jelenlegi paraméterek:

-25- ös váltó, és motor kicsit átfaragva kb 220LE
-nagy hűtő
-katona által keményített gátlók gyári rugókkal
-bukócső
-normál széria fék ferodo betéttel.
-erősítet szilentek elől hátul
-sperr
Az autó súlya most jelenleg kb 1350 kg.

A kérdés a következő lenne:
Milyen rugót(ültető) ajánlanátok pályára katona által keményített gátlókhoz, illetve mennyire szükséges-e toronymerevítő pályára az autóhoz?
Tudom, hogy egy állítható gátló az igazi, de azt majd jövőre tervezem, ahogy a komolyabb féket is.

Mit gondoltok, hogy jelenleg mit válasszak gumi terén?
Most 15-ös és 17-es felni garnitúráim vannak.
A 17-es keréken jelenleg dunlop sport utcai gumi van kb 50%-os
A 15-ös kerekeken meg régi téli gumik.
Milyen megoldásokat láttok jónak első pályázáshoz, lejárom a meglévő 17-esről a nyárit, a 15-ös re meg vegyek slicket.
Vagy a 17-es re célszerű egyből slicket venni?
A cél időre menni nem pedig keresztbe Smile

Ha valakinek van eladó rugója, toronymerevítője, vagy slick gumija az kérem keressen meg pü-be.

Köszi!
Várom a véleményeket,és persze a segítő kritikákat, hogy első pályanapozáson mire kell figyelni.
Sziasztok


Székesfehérvár    4    2012.10.04. 10:16
Laleeboy
2013.09.20. 14:00   






c_sonty írta:
Írtam pü-t.
Én a 23-ast csinálnám meg, ami tulajdonképpen 25-ös.


Igen én is mert akkor adott a lehetőség egy kis fejlesztésre (nem csak 28-ra de akár 30-ra is) + új lesz a motor


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3876    2005.07.19. 15:10
c_sonty
2013.09.20. 13:05   






Írtam pü-t.
Én a 23-ast csinálnám meg, ami tulajdonképpen 25-ös.


Székesfehérvár    447    2008.10.27. 14:20
Laleeboy
2013.09.20. 08:26   






Marschall írta:
Sziasztok!

Szeretnék tanácsot kérni tőletek.
Jelenleg van egy 323i rossz motorral rendelkező bukócsöves pálya autóm (átugrott a lánc, és a szívó oldalon a szelepek megsérültek)
Elérkezett hát az idő, hogy egy komolyabb motort építessek bele.
328i-re gondoltam. Mit gondoltok mennyibe kerülne egy ilyen motor építése kábelköteggel, komputerel mindennel.
Célszerű lenne venni egy használt 28 i mocit és azt megépíteni, vagy a jelenlegi sérült 23-ból megcsinálni?
Továbbá keresnék egy jó szerelőt ,ha lehetne Fehérvár környékén aki ismeri a dörgést.
Kérlek titeket pár tippel segítsetek.

Köszi. Üdv András


Hali

Mindegyiknek megvan az előnye

Ha a komplett 28-ast teszel be az könnyebb olcsóbb gyorsabb, de mégis csak egy használt motor ismeretlen előélettel

Ha építesz az drágább meg lassabb is de van lehetőséged esetleg még fejleszeni/tuningolni a motort és tudod hogy mit teszel bele és lesz egy ÚJ motorod


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3876    2005.07.19. 15:10
Marschall
2013.09.19. 19:12   






Sziasztok!

Szeretnék tanácsot kérni tőletek.
Jelenleg van egy 323i rossz motorral rendelkező bukócsöves pálya autóm (átugrott a lánc, és a szívó oldalon a szelepek megsérültek)
Elérkezett hát az idő, hogy egy komolyabb motort építessek bele.
328i-re gondoltam. Mit gondoltok mennyibe kerülne egy ilyen motor építése kábelköteggel, komputerel mindennel.
Célszerű lenne venni egy használt 28 i mocit és azt megépíteni, vagy a jelenlegi sérült 23-ból megcsinálni?
Továbbá keresnék egy jó szerelőt ,ha lehetne Fehérvár környékén aki ismeri a dörgést.
Kérlek titeket pár tippel segítsetek.

Köszi. Üdv András


Székesfehérvár    4    2012.10.04. 10:16
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 1 oldal
Tartalomjegyzék  »   Projektek - VERSENYAUTÓK

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére