POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 1 oldal     Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - VERSENYAUTÓK  »   e46 320d lendkerek

gainboy
2015.02.20. 16:42   






Mts írta:
Hexer írta:
A rezonancia a nem odavalo tarcsa miatt volt.
És talán a lenditö kerék sem volt kicentirozva, nagy
valoszinüséggel,,,,,Very Happy

De. Nyilván nem rakom föl anélkül. Jelenlegi helyén kap nagyobb fordulatokat is. A 6-seb gyári sűrűbordás tárcsával és gyári 20d szerkezettel.


Budapest    230    2007.10.13. 11:51
Hexer
2015.02.20. 10:08   






Mts írta:
Hexer írta:
A rezonancia a nem odavalo tarcsa miatt volt.
És talán a lenditö kerék sem volt kicentirozva, nagy
valoszinüséggel,,,,,Very Happy

az tommindegY. Nem kezd attol valahol berezegni mashol meg jo.
Ha nincs kicentirozva akkor raz mindenhol. Alapjarattol vegig es egyre erosodik.


   1080    2007.03.10. 17:40
Mts
2015.02.20. 08:38   






Hexer írta:
A rezonancia a nem odavalo tarcsa miatt volt.
És talán a lenditö kerék sem volt kicentirozva, nagy
valoszinüséggel,,,,,Very Happy


   628    2005.11.15. 19:23
Laleeboy
2015.02.19. 09:59   






gainboy írta:
Fogaskoszorú más. Azt a gyáriról kell lepattintani, és rárakni arra amit szeretnél. Csakhogy 265mm átmérőre szorul föl míg M50 gondolom M20 is 260-ra Smile. A tárcsa 240, az nem téma föl lehet tágítani a 228-asokat. De nemcsak ez a gond. Ennek a dízelnek a 15 kiló lendkereke nagyon kitart a motortól, így a váltó nyeles tengelye rövidebb, Ha vékony lendkereket raksz föl, nem éri el a tárcsa közepét. Én esztergáltam egyet, ami teljesen méretpontos a gyári kéttömegűvel, csak le van koppasztva, 9+ kiló. Működött vele a 20d, de bizonyos fordulaton, fokozatban, búgó hang, rezonancia lépett föl. Könnyű is volt, megszűnt a váltok, és ránt magával a következő fokozat feeling, viszont úgy pörgött föl, hogy alig kaptam észbe.
Ma egy M50-en éli mindennapi életét, amire 20d 6-seb váltó került. No azon nagyon fasza.
Ugyanígy egy gyári méretű és tömegűvel még kipróbálnám, de vagy bejön, vagy nem. Valamint 30d-n nézném még meg. Az egy sokkal szebben járó motor. A 4 hengerest légkalapács helyett is lehetne használni olyan rázkódása van.


A 30d azért jár sokkal szebben mert 6 hengeres és emiatt eleve szinte rezonanciamentes


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3914    2005.07.19. 15:10
Hexer
2015.02.19. 09:08   






A rezonancia a nem odavalo tarcsa miatt volt.


   1080    2007.03.10. 17:40
gainboy
2015.02.19. 00:39   






Fogaskoszorú más. Azt a gyáriról kell lepattintani, és rárakni arra amit szeretnél. Csakhogy 265mm átmérőre szorul föl míg M50 gondolom M20 is 260-ra Smile. A tárcsa 240, az nem téma föl lehet tágítani a 228-asokat. De nemcsak ez a gond. Ennek a dízelnek a 15 kiló lendkereke nagyon kitart a motortól, így a váltó nyeles tengelye rövidebb, Ha vékony lendkereket raksz föl, nem éri el a tárcsa közepét. Én esztergáltam egyet, ami teljesen méretpontos a gyári kéttömegűvel, csak le van koppasztva, 9+ kiló. Működött vele a 20d, de bizonyos fordulaton, fokozatban, búgó hang, rezonancia lépett föl. Könnyű is volt, megszűnt a váltok, és ránt magával a következő fokozat feeling, viszont úgy pörgött föl, hogy alig kaptam észbe.
Ma egy M50-en éli mindennapi életét, amire 20d 6-seb váltó került. No azon nagyon fasza.
Ugyanígy egy gyári méretű és tömegűvel még kipróbálnám, de vagy bejön, vagy nem. Valamint 30d-n nézném még meg. Az egy sokkal szebben járó motor. A 4 hengerest légkalapács helyett is lehetne használni olyan rázkódása van.


Budapest    230    2007.10.13. 11:51
b_peti88
2014.05.11. 19:52   






Sziasztok
Remelem itt tud valaki segiteni abban hogy szeretnem lecserelni a kettos tomegu szettemet egy egytomegure. Olvasgattam mindenfele de pontos infot nem talaltam .Az e36 325 tds re tudom hogy jo az m20 320/325i egytomegu lendkereke es kuplungja. A kerdes hogy fel megy e ugyan igy az enyemre is ? m47tud20 ? ha nem. Esetleg otletek? nem a sporolas miatt lenne lenyeges hanem a loerok es felhasznalas miatt.
Koszi elore is Udv Very Happy


Selby    1    2014.05.11. 19:44
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 1 oldal
Tartalomjegyzék  »   Projektek - VERSENYAUTÓK

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére