POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 1 oldal     Hozzászólások megtekintése:

<   BMW 5-7 series - Projektek  »   E39 528i RHD long-term project

Tyetyi
2015.02.18. 21:19   






Laleeboy írta:
SID írta:
Laleeboy írta:
Jay350i írta:

Sajnos nemrég bevezették, hogy nem kaphat magyarországon forgalmi engedélyt olyan átépített autó ami jobbkormányosként született, de át lett építve. Csak jobbkormányosként hozható forgalomba, tehát így marad. Mondhatnám, hogy sajnos, de számomra nem kompromisszum.


Ennek sokan nem fognak örülni


Nincs mese, papíron is balkormányosítani kell... születésétől kezdve Surprised.


Igaz, még a forgalomba helyezés előtt meg kell ejteni a műtétet, bár az alvázszám alapján akkor is kilóg a lóláb szerintem(már annak aki tudja mit kell nézni) Very Happy

Bakker, minden faszságra képesek, de amivel kellene azzal nem foglalkoznak....


Békéscsaba    4994    2005.12.14. 12:46
Laleeboy
2015.02.18. 11:06   






SID írta:
Laleeboy írta:
Jay350i írta:

Sajnos nemrég bevezették, hogy nem kaphat magyarországon forgalmi engedélyt olyan átépített autó ami jobbkormányosként született, de át lett építve. Csak jobbkormányosként hozható forgalomba, tehát így marad. Mondhatnám, hogy sajnos, de számomra nem kompromisszum.


Ennek sokan nem fognak örülni


Nincs mese, papíron is balkormányosítani kell... születésétől kezdve Surprised.


Igaz, még a forgalomba helyezés előtt meg kell ejteni a műtétet, bár az alvázszám alapján akkor is kilóg a lóláb szerintem(már annak aki tudja mit kell nézni) Very Happy


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3911    2005.07.19. 15:10
SID
2015.02.18. 10:50   






Laleeboy írta:
Jay350i írta:

Sajnos nemrég bevezették, hogy nem kaphat magyarországon forgalmi engedélyt olyan átépített autó ami jobbkormányosként született, de át lett építve. Csak jobbkormányosként hozható forgalomba, tehát így marad. Mondhatnám, hogy sajnos, de számomra nem kompromisszum.


Ennek sokan nem fognak örülni


Nincs mese, papíron is balkormányosítani kell... születésétől kezdve Surprised.


   2623    2011.08.29. 13:58
Laleeboy
2015.02.18. 09:38   






Jay350i írta:

Sajnos nemrég bevezették, hogy nem kaphat magyarországon forgalmi engedélyt olyan átépített autó ami jobbkormányosként született, de át lett építve. Csak jobbkormányosként hozható forgalomba, tehát így marad. Mondhatnám, hogy sajnos, de számomra nem kompromisszum.


Ennek sokan nem fognak örülni


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3911    2005.07.19. 15:10
Jay350i
2015.02.18. 09:36   






Tyetyi írta:
Laleeboy írta:
Jay350i írta:
Sírva fakadok.
Úgy néz ki hazaköltözök nyáron, adódott egy lehetőség. Természetesen első dolgaim között szerepelt, hogy átnyálazzam a hazai 5ös BMW kínálatot, hátha találok szép balkormányost, de a látvány elkeserítő:
Egyszerűen NEM TALÁLTAM egy darab az enyémhez hasonló állapotú balkormányos benzines E39et, pedig a használtautó.hun az ÖSSZESET végignéztem szűrők nélkül, fapados 520itól fullos V8ig, autómatát, kézit mindent ami létezik, de még két kib_szott millióért sem találni olyan állapotúakat mint amilyen az én szaros 300fontos autóm! Mit gondolnak ezek az emberek??!! És büszkén irják oda a hirdetésekhez hogy "Magyarországi" hát ki az a balfasz akinek ez plusz pénzt ér de komolyan? Egy hányadék a teljes otthoni E39 felhozatal.
Eldöntöttem, befizetem a 350000ft regadót és inkább ülök a rossz oldalon. Ezt hazaviszem.
Akinek van szép E39ese az meg tartsa meg, ha eladja, balfasz. Pont.

Egyébként eladtam a kéket lecsupaszitottam mindent ami érték benne, így 215fontért szar kerekekkel, szar belsővel, klímapanel (és egyáltalán fűtés...) nélkül. Még mindig kétszer jobb állapotban mint egy milliós hazai példány.


És még balosíthatod is ha ráérsz Very Happy és nem kell rossz oldalon ülni Kacsint

A cuccokat meg elteszed, hátha még kiköltözöl Smile

Sajnos nemrég bevezették, hogy nem kaphat magyarországon forgalmi engedélyt olyan átépített autó ami jobbkormányosként született, de át lett építve. Csak jobbkormányosként hozható forgalomba, tehát így marad. Mondhatnám, hogy sajnos, de számomra nem kompromisszum.


"Az a baj az Interneten terjedő idézetekkel, hogy nem tudod róluk megállapítani, valódiak-e."
Petőfi Sándor

Bristol, United Kingdom    1038    2010.02.23. 23:19
Tyetyi
2015.02.17. 00:13   






Laleeboy írta:
Jay350i írta:
Sírva fakadok.
Úgy néz ki hazaköltözök nyáron, adódott egy lehetőség. Természetesen első dolgaim között szerepelt, hogy átnyálazzam a hazai 5ös BMW kínálatot, hátha találok szép balkormányost, de a látvány elkeserítő:
Egyszerűen NEM TALÁLTAM egy darab az enyémhez hasonló állapotú balkormányos benzines E39et, pedig a használtautó.hun az ÖSSZESET végignéztem szűrők nélkül, fapados 520itól fullos V8ig, autómatát, kézit mindent ami létezik, de még két kib_szott millióért sem találni olyan állapotúakat mint amilyen az én szaros 300fontos autóm! Mit gondolnak ezek az emberek??!! És büszkén irják oda a hirdetésekhez hogy "Magyarországi" hát ki az a balfasz akinek ez plusz pénzt ér de komolyan? Egy hányadék a teljes otthoni E39 felhozatal.
Eldöntöttem, befizetem a 350000ft regadót és inkább ülök a rossz oldalon. Ezt hazaviszem.
Akinek van szép E39ese az meg tartsa meg, ha eladja, balfasz. Pont.

Egyébként eladtam a kéket lecsupaszitottam mindent ami érték benne, így 215fontért szar kerekekkel, szar belsővel, klímapanel (és egyáltalán fűtés...) nélkül. Még mindig kétszer jobb állapotban mint egy milliós hazai példány.


És még balosíthatod is ha ráérsz Very Happy és nem kell rossz oldalon ülni Kacsint

A cuccokat meg elteszed, hátha még kiköltözöl Smile


Békéscsaba    4994    2005.12.14. 12:46
Laleeboy
2015.02.16. 09:37   






Jay350i írta:
Sírva fakadok.
Úgy néz ki hazaköltözök nyáron, adódott egy lehetőség. Természetesen első dolgaim között szerepelt, hogy átnyálazzam a hazai 5ös BMW kínálatot, hátha találok szép balkormányost, de a látvány elkeserítő:
Egyszerűen NEM TALÁLTAM egy darab az enyémhez hasonló állapotú balkormányos benzines E39et, pedig a használtautó.hun az ÖSSZESET végignéztem szűrők nélkül, fapados 520itól fullos V8ig, autómatát, kézit mindent ami létezik, de még két kib_szott millióért sem találni olyan állapotúakat mint amilyen az én szaros 300fontos autóm! Mit gondolnak ezek az emberek??!! És büszkén irják oda a hirdetésekhez hogy "Magyarországi" hát ki az a balfasz akinek ez plusz pénzt ér de komolyan? Egy hányadék a teljes otthoni E39 felhozatal.
Eldöntöttem, befizetem a 350000ft regadót és inkább ülök a rossz oldalon. Ezt hazaviszem.
Akinek van szép E39ese az meg tartsa meg, ha eladja, balfasz. Pont.

Egyébként eladtam a kéket lecsupaszitottam mindent ami érték benne, így 215fontért szar kerekekkel, szar belsővel, klímapanel (és egyáltalán fűtés...) nélkül. Még mindig kétszer jobb állapotban mint egy milliós hazai példány.


És még balosíthatod is ha ráérsz Very Happy és nem kell rossz oldalon ülni Kacsint


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3911    2005.07.19. 15:10
Vasutas
2015.02.15. 10:08   






Jay350i írta:

Akinek van szép E39ese az meg tartsa meg, ha eladja, balfasz. Pont.

Pont ezért nem találtál itthon. Very Happy
(Én amikor vettem a V8-at, manuálisat szerettem volna, de még Németországba sem volt olyan, ami jó lett volna felszereltségileg...) Surprised


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
pinyti
2015.02.14. 19:39   






Jay350i írta:
Sírva fakadok.
Úgy néz ki hazaköltözök nyáron, adódott egy lehetőség. Természetesen első dolgaim között szerepelt, hogy átnyálazzam a hazai 5ös BMW kínálatot, hátha találok szép balkormányost, de a látvány elkeserítő:
Egyszerűen NEM TALÁLTAM egy darab az enyémhez hasonló állapotú balkormányos benzines E39et, pedig a használtautó.hun az ÖSSZESET végignéztem szűrők nélkül, fapados 520itól fullos V8ig, autómatát, kézit mindent ami létezik, de még két kib_szott millióért sem találni olyan állapotúakat mint amilyen az én szaros 300fontos autóm! Mit gondolnak ezek az emberek??!! És büszkén irják oda a hirdetésekhez hogy "Magyarországi" hát ki az a balfasz akinek ez plusz pénzt ér de komolyan? Egy hányadék a teljes otthoni E39 felhozatal.
Eldöntöttem, befizetem a 350000ft regadót és inkább ülök a rossz oldalon. Ezt hazaviszem.
Akinek van szép E39ese az meg tartsa meg, ha eladja, balfasz. Pont.

Egyébként eladtam a kéket lecsupaszitottam mindent ami érték benne, így 215fontért szar kerekekkel, szar belsővel, klímapanel (és egyáltalán fűtés...) nélkül. Még mindig kétszer jobb állapotban mint egy milliós hazai példány.


Sajnos úgy ahogy van siralmas a magyar használtautó piac. Az enyém egy kifejezetten jó állapotú darabnak számított, ám még így is közel egy év kellett, hogy nagy vonalakban összeálljon. És még mindig kéne egy kartertömítést cserélni rajta, valamint a múltkor elmaradt "kevésbé lényeges" apró felületi rozsdák megszűntetése - bár ez utóbbira lehet hogy csak a jövő nyáron műszaki előtt kerítek sort, most inkább élvezem, hogy végre csak tankolni kell... Very Happy


Nagykanizsa    537    2011.11.20. 18:13
Jay350i
2015.02.13. 22:31   






Sírva fakadok.
Úgy néz ki hazaköltözök nyáron, adódott egy lehetőség. Természetesen első dolgaim között szerepelt, hogy átnyálazzam a hazai 5ös BMW kínálatot, hátha találok szép balkormányost, de a látvány elkeserítő:
Egyszerűen NEM TALÁLTAM egy darab az enyémhez hasonló állapotú balkormányos benzines E39et, pedig a használtautó.hun az ÖSSZESET végignéztem szűrők nélkül, fapados 520itól fullos V8ig, autómatát, kézit mindent ami létezik, de még két kib_szott millióért sem találni olyan állapotúakat mint amilyen az én szaros 300fontos autóm! Mit gondolnak ezek az emberek??!! És büszkén irják oda a hirdetésekhez hogy "Magyarországi" hát ki az a balfasz akinek ez plusz pénzt ér de komolyan? Egy hányadék a teljes otthoni E39 felhozatal.
Eldöntöttem, befizetem a 350000ft regadót és inkább ülök a rossz oldalon. Ezt hazaviszem.
Akinek van szép E39ese az meg tartsa meg, ha eladja, balfasz. Pont.

Egyébként eladtam a kéket lecsupaszitottam mindent ami érték benne, így 215fontért szar kerekekkel, szar belsővel, klímapanel (és egyáltalán fűtés...) nélkül. Még mindig kétszer jobb állapotban mint egy milliós hazai példány.


"Az a baj az Interneten terjedő idézetekkel, hogy nem tudod róluk megállapítani, valódiak-e."
Petőfi Sándor

Bristol, United Kingdom    1038    2010.02.23. 23:19
pinyti
2015.01.23. 20:59   






Jay350i írta:
Ha hiszed ha nem épp ezt a konkrét videót néztem meg én is mielőtt nekiálltam kiszedni a sajátomból, de azzal szembesültem, hogy a videón látható rádió rögzítése teljesen más mint az enyém.
Nekem egy fül van szemmel is látható ha benézel, amit egyszerűen jobbra kell eltolni minimális erővel és már csusszanik is ki a komplett fej. Még talán egyszerűbb is LENNE, csak a fül két pöcköt mozgat és nekem a jobboltalihoz (távolabbi) vezető "rudazat" le volt akadva, így az a pecek nem oldott.


Akkor lehet amiatt a különbség, hogy a tiéd '97-es, vagy valami más beszállítótól való a rádió, az enyémben a videón látható módon jött ki amikor szétburítottam a fűtőradiátor cseréje miatt.

Valóban jól jártál a szürkével, tényleg egész jó állapotú. Smile


Nagykanizsa    537    2011.11.20. 18:13
Jay350i
2015.01.23. 01:26   






Ha hallottatok már a figyelmetlenségi vakság fogalmáról, akkor nem hangzik olyan hülyén ha azt mondom, ketten vagy tíz percig nézegettük az eladó garázsában az autót, mire először elhangzott a "Te bazmeg ez nem is zöld!" felkiáltás Smile

Merthogy az autó szürke. És karcmentes. Gyönyörű.
Ennyit számít, hogy milyen képekkel hirdetnek egy autót. Biztos vagyok benne, hogy nem egy vásárlót riasztott már el ettől a géptől, hogy azt hitte libafoszöld.

Szerk.: Bocsánat, a karcmentességgel kapcsolatban hosszas gondolkodás után találtam egy okot amiért javítanom kell magam, egy helyen a hátfalon található egy "belejavítás" a fényezésbe. Ennyi. Tényleg.

Az autó 1998as 528i (ezúttal a gyárból) Steptronic váltóval, 140000mérföld van benne, végig vezetett szervízkönyvvel, stb.
Felszereltsége is elég gazdag, a teljesség igénye nélkül:
- Multikormány
- értelemszerűen tempomat, mert a kormányon van
- Memóriás bőrbelső, (fejtámlák is),
- elektromos, memóriás kormánymozgatás, ha leveszem a gyújtást el is húzza az útból a kormányt,
- memóriás, elektromosan behajló tükrök
- 4 villanyablak természetesen
- esőszenzor
- fényszórómosó
- gyári xenon fényszórók, egyik trafó utángyártott taiwani valami, de amíg működik, marad
- full size pótkerék, sajna volt már autón
- 6os cd váltó
- gyári riasztó

Műszakija lejárt, az egyébként 35fontba fog kerülni, de először még a hengerfejet kell megoldani. Szerencsére van tartalék is végszükség esetére ami még a fehérben volt. Tömítést még nem rendeltem hozzá. Road taxot (útadót) kell még venni rá, ami 156font fél évre, valamint a biztosítás marad, mint extra kiadás, ami OLCSÓBB, mint a 23i papíros kék autóra! Smile (arra a tax volt olcsóbb, 128font/ félév)

Gondolom, ebből már kitaláljátok, a kék lett a történet vesztese és a szürke marad!
A kéket 600fontért hirdettem meg a tartalék motorjával együtt, de előtte még egy picikét kihasználom és megcsupasztom szegényt.
Már átkerült a szürkébe a fejegységem, mindenestől. A kékbe bekerült a szürkéből amaz gyári fejegysége, a számomra felesleges cd tárral együtt, így legalább mindkét autó cd-képes is lett. Átkerült a kékből a szürkébe a nagyobb akksi is.
Napokban megcserélem a két autó világításkapcsolóját is, mert a szürkébe fakóbb és abba szeretném a szebbet, valamint a szürke egyik ködlámpája kavicsos, ezt is javítani fogom a kékből.





"Az a baj az Interneten terjedő idézetekkel, hogy nem tudod róluk megállapítani, valódiak-e."
Petőfi Sándor

Bristol, United Kingdom    1038    2010.02.23. 23:19
Jay350i
2015.01.23. 01:19   






Mire elmentünk megnézni, már csak 300volt az ára, mert facebookon annyit alkudoztak rá kommentben, hogy már a tulaj írta meg, hogy 300 az alja. Mégsem ment érte senki. Gyökerek. Very Happy

Mert az autó bizony a hengerfejességet leszámítva tökéletes! El is hoztuk azonnal, talpon hazaosontunk vele épphogy középérték fölé ért a vízhőfok mutató a ház előtt.

Beszéljenek a képek szerintem:























A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2015.01.23. 13:05 (1).

"Az a baj az Interneten terjedő idézetekkel, hogy nem tudod róluk megállapítani, valódiak-e."
Petőfi Sándor

Bristol, United Kingdom    1038    2010.02.23. 23:19
Jay350i
2015.01.23. 00:59   






Az autóhoz vettem 100fontért egy tartalék M52B25ös, 110000mérföldes komplett motort is, hogy legyen mindenem. Nem füstölt, szép hangja volt, könnyen indult, az autó is szép volt amiből kivették. E36 23i cabrió.

Aztán jött egy váratlan fordulat, megláttam a neten 350fontért egy 528i steptronicot, hengerfejes (forralja a vizet), de működik, ellenben pont olyan színű hibátlan bőrbelseje van, ajtókárpitokkal, minden kellékkel, mint az én szövetbelsőm volt azaz nem kell lecserélnem a műszerfalhéjat, középkonzolt, stb-t sem, ráadásképp van benne tempomatos kormány, bár igaz ez a - szerintem - ocsmány tojásforma, amit még egy toyota hiaceben se mondanék sportos kormánynak... de egyenlőre megteszi.
Az autóval egy baj volt, ami miatt csak és kizárólag bontási céllal mentem el megnézni, ez pedig a színe: világos libafoszöld.

Konkrétan ezekkel a képekkel hirdették, tőlem 5 mérföldre:













"Az a baj az Interneten terjedő idézetekkel, hogy nem tudod róluk megállapítani, valódiak-e."
Petőfi Sándor

Bristol, United Kingdom    1038    2010.02.23. 23:19
Jay350i
2015.01.22. 23:14   






pinyti írta:
Jay350i írta:
A gyári fejegység kivételéhez mindössze a hangerő gombot kell lehuzni, és az alatta található lyukon egy csavarhúzót bedugva jobbra kell tolni egy fém pöcköt.


Bocs, hogy belevau, de nem kell semmit jobbra tolni, hanem "counter clockwise" azaz óramutató járásával ellentétes irányba fordítani kell a lukban levő reteszelőt egy lapos fejű csavarhúzóval (az újabb fejegységeken pedig imbusszal).

https://www.youtube.com/watch?v=bMDWjKclBWc

Amúgy örülök, ha végre lesz az enyémen kívül is egy működő E39 project. Kacsint

Ha hiszed ha nem épp ezt a konkrét videót néztem meg én is mielőtt nekiálltam kiszedni a sajátomból, de azzal szembesültem, hogy a videón látható rádió rögzítése teljesen más mint az enyém.
Nekem egy fül van szemmel is látható ha benézel, amit egyszerűen jobbra kell eltolni minimális erővel és már csusszanik is ki a komplett fej. Még talán egyszerűbb is LENNE, csak a fül két pöcköt mozgat és nekem a jobboltalihoz (távolabbi) vezető "rudazat" le volt akadva, így az a pecek nem oldott.


"Az a baj az Interneten terjedő idézetekkel, hogy nem tudod róluk megállapítani, valódiak-e."
Petőfi Sándor

Bristol, United Kingdom    1038    2010.02.23. 23:19
pinyti
2015.01.22. 20:42   






Jay350i írta:
A gyári fejegység kivételéhez mindössze a hangerő gombot kell lehuzni, és az alatta található lyukon egy csavarhúzót bedugva jobbra kell tolni egy fém pöcköt.


Bocs, hogy belevau, de nem kell semmit jobbra tolni, hanem "counter clockwise" azaz óramutató járásával ellentétes irányba fordítani kell a lukban levő reteszelőt egy lapos fejű csavarhúzóval (az újabb fejegységeken pedig imbusszal).

https://www.youtube.com/watch?v=bMDWjKclBWc

Amúgy örülök, ha végre lesz az enyémen kívül is egy működő E39 project. Kacsint


Nagykanizsa    537    2011.11.20. 18:13
Jay350i
2015.01.22. 20:31   






A gyári fejegységet lecseréltem az E30amból kivett 1Din-es alsó kategóriás JVCre, ami a zenére vonatkozó igényeimet tökéletesen ki is elégíti, a hifi-építés engem teljességgel hidegen hagy. Csak szóljon valami normál hangerőn torzítás nélkül.
A beépítő keretet szettben vettem az ISO csatlakozó-adapterrel együtt 18fontért.
Előző tulaj sajnos jól kitolt velem, mert a fejegység rögzítése ki volt akadva. A gyári fejegység kivételéhez mindössze a hangerő gombot kell lehuzni, és az alatta található lyukon egy csavarhúzót bedugva jobbra kell tolni egy fém pöcköt. Sajnos ez nálam nem működött, mert a fém pöcök már nem kapcsolódott sehova. Sajnos kénytelen voltam rongálni picit, de csak a gyakorlatilag értéktelen gyári fejegységben kellett kárt tennem.




A klímapanelen pár gomb el van törve, de nem feltűnő és megfelelően nyomva még működik minden funkció. A kis ventillátor berregését kiszereléssel, kipucolással és visszaszereléssel teljesen megszűntettem. Ezt a következő E39emben is napokon belül végrehajtom és videóval fogom illusztrálni, mert ez egy sokakat érintő és teljesen költségmentes javítás.



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2015.01.23. 00:16 (2).

"Az a baj az Interneten terjedő idézetekkel, hogy nem tudod róluk megállapítani, valódiak-e."
Petőfi Sándor

Bristol, United Kingdom    1038    2010.02.23. 23:19
Jay350i
2015.01.22. 20:12   






A kék vas teljesen rozsdamentes, a tankajtó mögötti típussajátosságot leszámítva. A távolság ugyanakkor kifejezetten jól áll neki, mert karcok vannak rajta dögivel azóta szaporodtak is már. A lakk pereg le a tető kétoldali műanyagjairól valamint a bal hátsó C-oszlopról.











Megvétel után teljes szervíz, olaj, olajszűrő, légszűrő, beltéri légszűrő, gyertyák, majd egy következő alkalommal vízpumpa, viszkólapátok kerültek cserére, miután egy hazaúton kilazult a vízpumpa tengelye és a viszkó szétverte saját magát, a légterelő keretet és a vízhűtőt is. Vízhűtő nem eresztett így kicsit kiegyengettem és egyenlőre maradt a régi.





A kettőstömegű lendkerék nem látja el a funkcióját már, összevissza cibálja a hajtást. A korábban cserélt kuplung pedálja betonkemény, pár perc városi araszolás után kínszenvedéssé válik minden kikuplungolás. A pedálgumi hiánya is a kemény kuplungnak tudható be.
A hibatároló "vanos jammed"-et ír, amit a vezérmű tengely jeladók cseréje sem oldott meg. Valószínűleg megragadt felső állásban a vanos (már ha tud ilyet mert sosem szedtem szét vanost hogy megértsem hogyan is működik) alsó fordulatszámokon lustábban indul meg és igazi "tengelyes" alapjárata van amit amúgy kifejezetten szeretek Very Happy

A szelepfedél tömítéstől csöpög az olaj, ami a kipuffogó csonkra jutva el is ég, ami miatt a klímát állandó keringetésen kell használnom a javításig.

Az ablakmosó egyik csöve ereszt, gondolom ez áztatta le a géptető boritását is.





A csomagtér zárja nem húzza vissza a zárnyelvet, erre a célra egy kék madzag szolgál amit a zármechanizmusra csomóztam rá. Jobbra rántom kinyit, balra rántom becsuk Smile
A külső hőmérséklet jeladóból 6,2 fontért rendeltem új Meyle-t ebayről, így már nincs állandó -40fok az autóban.

Előző tulaj idegőrlő csivavája nem tudom mit kereshetett, de biztosan megtalálta az autóban miután az ÖSSZES ülést kibontotta, valamint feltételezem az ő tevékenységének lett áldozata a nagyszőnyeg és a hátsó légbeömlő is ami hiányzik mindenestől.
Megvételkor még a kézifékszoknya is szakadt volt, ezt egy azonos színű E46 alkatrészből javítottam. Egyébként tökéletes erre a célra az E46 kézifékszoknya ha éppen az akad valaki kezébe, minden irányban hosszabb és a középső varrása is ugyanoda esik.









A légzsák visszajelző lámpája "drivers side belt tensioner" azaz ha jóül sejtem övfeszítő miatt világít. Volt egy ülésfoglaltság-jelző hibája is, de az érdekes módon törlés után nem jelentkezett újra.



Gyakran jobb hátsó lámpa hibát ír a műszeregység, cseréltem is benne izzót többször is, de a hibajelzés megmaradt, pedig minden világít. A harmadik féklámpám nincs bekötve (törött mellesleg), én egyéb híján ennek tulajdonítom a jobb hátsó lámpára írt hibaüzenetet.
A hátsó szélvédő és a csomagtérfedél cserélve voltak, utóbbi színe el is üt picit. Állítólag létra dőlt rá az autóra még évekkel ezelőtt. A hátsó szélvédő szigetelőgumija elég kaki módra lett visszarakva sajnos.

A kormány szakadt, multit szerettem volna helyére hogy legyen tempomat, de ez még nem valósult meg. Megvételkor laza is volt a kormány amit az első adandó alkalommal meghúztunk rendesen.





A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2015.01.23. 00:25 (11).

"Az a baj az Interneten terjedő idézetekkel, hogy nem tudod róluk megállapítani, valódiak-e."
Petőfi Sándor

Bristol, United Kingdom    1038    2010.02.23. 23:19
Jay350i
2015.01.22. 19:41   






Sziasztok

Már másfél éve élek angliában, kezdetben az E30asomat használtam, de lejárt a benttartózkodási ideje, így le kellett tegyem. Jelenleg felújítás alatt áll, félig szétszedve motor és futóművek nélkül.

A kezdeti kiadásaim itt kint elég magasak voltak, lakásbérléshez a depozit, az ügynökségek díjai, egyik volt lakótársam - aki korábban barátnak tartotta magát - ráadásképp meglopott többször is mire észrevettem, stb mindezek miatt eléggé szűkössé vált büdzsémből egy eléggé lelakott E39re tellett.
Eredetileg 523i SE ként született, de előző (vagy azelőtti) tulajnak köszönhetően mára 28ivé lett.
450fontot fizettem érte, volt rajta útadó és műszaki. biztosítás depozitjával együtt 700fontban állt meg.

Biarritz blue metallic szín, SE felszereltségi szint azaz 4villanyablak, digitklíma, faberakás, fűtött tükör, és nagyjából ennyi, a többi szerintem alapból benne van az S-ben is.
170000mérföldet futott, vezetett szervízkönyve van, de érdekes mód a szervízben senkinek nem tűnt fel hogy ez egy 28i Smile Dokumentálva legalább is nincs sehol.
Hibái voltak is dögivel és nem igazán fogytak azóta sem, mert változott a szerepe a gépnek, hamarosan kifejtem.

















A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2015.01.22. 20:16 (2).

Bristol, United Kingdom    1038    2010.02.23. 23:19
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 1 oldal
Tartalomjegyzék  »   BMW 5-7 series - Projektek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére