POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 1 oldal     Hozzászólások megtekintése:

<   Népítélet avagy BMW vásárlási tanácsok vélemények, tapasztalatok  »   5 series - E60/E61 520,23,25,30,35,40,45,50i,M5/ 2004-2009ig

missicbc
2014.12.04. 12:41   






szerelve az új ára több mint egy 100-as


   2    2014.12.04. 12:32
Dimrol193
2014.09.23. 11:28   






Sziasztok!
BMW e60 520d lci-hez 2009 keresek kapcsolási rajzot, esetleg valaki tud nekem egyet?
Ha esetleg valakinek van azt emailban küldje át köszi Smile
dimrol193@gmail.com


   1    2014.09.23. 11:25
diag
2013.11.20. 22:15   






Idézet:

Helo
E60/61-es Dieselt nem szabad megvenni 200-ezer felett


Benzinest meg főleg! Mindenképpen tekertessük vissza az órát még a vásárlás előtt Very Happy Egy dízelmotoron kb. az a nagy költség, amit leírtál a tiednél 200 ezernél, plusz egy váltóolaj csere Smile Ha azt bele kalkulálod a vételbe, még egyszer annyit elmegy nagyobb gond nélkül.


Norvégia    13    2012.08.08. 22:42
lepke
2011.02.25. 17:55   






Helo
Röviden leírnám az autó történetét E60 535d
2007.december elején került hozzám 17 ezer kilométerrel
Előtte E36 325i 328i, E39 530d
A kocsival még semmi komolyabb gond nem történt
Motor,váltó,turbók még eredetiek porlasztók sem voltak még cserélve
200 ezer kilométer után várható cserés alkatrészek amik minden bizonnyal meghibásodnak
DPF, szívósor, izzítógyertyák,porlasztók,turbók,

Az utolsó egy évben amit cserélni kellett

140.310 kilométer állás 2010.03.24
-olajcsere,szűrők,munkadíj,kartergáz szelep,prolong adalékkal --107.000 ft--

2010.március 25.
-ablaktörlő motor csere (bontott) --48.000 ft-- szerelve az új ára több mint egy 100-as

2010.március 28.
-üzemanyag szűrő csere --18.000 ft--

2010.május 12.
-hátsó fékbetét csere --25.000 ft-- + kopásjelző-- 5.000 ft-- munkadíj --5.000ft--

2010.május 18.
- nyárigumik 4db --280.000 ft --

2010.június 5.
-olajszűrő csere a tömítés elfáradt benne --14.000 ft--

2010.július 9.
-a termosztát megadta magát --15.000-- + tréler a szervizig --25.000 ft--

165.132 kilométer óra állás 2010. 07. 21.
-ekkor ment tönkre a főtengely ékszíjtárcsa
a szervizben kicseréltek azokat a dolgokat amiket a 80-90 ezres NAGY szerviznél előírnak
-ékszíjtárcsa,szíjak,feszítő görgők,vízpumpa,hűtőnek a csöveit,alsó termosztát,hűtő tisztítás + folyadék csere,
még hozzájött egy komplett motorolaj csere is
összesen ez került --410.000 ft-- amihez még hozzájött a tréler --18.000 ft--

2010.augusztus 9.
- első nyomtávrúd cseréje 2 darab-- 56.000 ft-- munkadíj + futómű állítás --15.000 ft--

173.865 kilométer óra állás 2010.08.14
Jelen pillanatban NINCS olyan gond ami miatt ne működne az autó
viszont nem tökéletes kormányoszlop még nem működik,partikuláter filter csere,ablakmosó tartály valahol elengedi a folyadékot

175.220 km augusztus 26
-Túrbó nyomócső csere,szerelve ---45.000 ft---

187.170 km november 05
- Téligumi garnitúra Nokian, felnikre szerelve ---250.000 ft---

188.880 km november 11
-Első féktárcsák + betétek + kopásjelző ---140.163 ft---
-Hátsó féktárcsák + betétek + kopásjelző --- 82.176 ft ---
- Munkadíj --- 16.000 ft ---

190.800 km november 29
-Olajcsere,olajszűrő,kartergáz szűrő,üzemanyagszűrő,levegőszűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő, első pár ablaktörlő lapát,motorolaj adalék,munkadíj, ---134.000 ft ---

201.500 km február 23.
-Akkumulátor csere + ablaktörlő lapát csere --- 50.000 ft ---

-------------------------------------
A fent leírtakban nincs benn az Autópályás történet amit nem érdemes bele számolni
-Első vészhárító borítás........168.000ft
-Első vészhárító levegőrács....14.680ft
-Lökhárító.bal.szellőzőrács.......7.310ft
-Lökhárító.jobb.szellőzőrács.....7.310ft
-B.b.ultrahang jeladó............37.930ft
-J.b.ultrahang jeladó............37.930ft
-Jobb.e.szellőzőcsonk............6.830ft
-Hűtő levegőterelő ...............7.160ft
-Jobb ködfényszóró .............33.955ft
-Motortér védőlemez............28.275ft
-Night Vision kamera AT.......929.775ft
-ACC radar állvány csavar.......1.060ft
--------------------------
Valami kérdés lenne akkor nyugodtan tegyétek fel


Tiszaújváros    11    2009.10.06. 16:55
lepke
2011.02.23. 23:37   






Dawe írta:
Firefighter írta:
Sziasztok!
Még új vagyok csak most regisztráltam tehát bocsi ha valamit nem jól csinálok!
BMW vásárlás előtt előtt állok és kellene hozzáértők segítsége, tippjei.
Igazából kétfajta autót nézegettem eddig 520; 320 több kérdésem is felmerült, dízel vagy benzin?(évi 20-nél nem nagyon megyek többet, és a használt dízeltől is félek egy picit) auto. vagy manuális váltó? mindenképp 2005-nél újabb autót szeretnék, és 2ezer ccm-nél nem nagyobbat. Minden segítséget szívesen fogadok!

köszönöm

üdv

Helo
E60/61-es Dieselt nem szabad megvenni 200-ezer felett


Tiszaújváros    11    2009.10.06. 16:55
Dawe
2011.02.21. 23:05   





Redneck Boss
Firefighter írta:
Sziasztok!
Még új vagyok csak most regisztráltam tehát bocsi ha valamit nem jól csinálok!
BMW vásárlás előtt előtt állok és kellene hozzáértők segítsége, tippjei.
Igazából kétfajta autót nézegettem eddig 520; 320 több kérdésem is felmerült, dízel vagy benzin?(évi 20-nél nem nagyon megyek többet, és a használt dízeltől is félek egy picit) auto. vagy manuális váltó? mindenképp 2005-nél újabb autót szeretnék, és 2ezer ccm-nél nem nagyobbat. Minden segítséget szívesen fogadok!

köszönöm

üdv


ADJ MEG AZ AUTÓDNAK MINDENT,MINDENBŐL A LEGJOBBAT ÉS MINDIG... ...UTÁNA MEG HASZNÁLD,AHOGY KEDVED TARTJA.
/R.R.T./

vecsés west side    2740    2005.10.08. 15:11
bmwbontas
2011.01.03. 01:51   






Kacsint


Budapest    20    2010.11.06. 10:18
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 1 oldal
Tartalomjegyzék  »   Népítélet avagy BMW vásárlási tanácsok vélemények, tapasztalatok

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére