POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 6 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek  »   BMW e46 facelift M43 turbo by PWRacing

cseszter
2014.11.06. 18:06   






hát igen a helyzet az hogy én sajnos nem a megfelelo embere biztam a projektet MERT AZ EMBER HISZÉKENY ÉS ENNEK NÉHA ÁRA VAN EZT HIVJAK TANULO PÉZNEK de ennek ellenére sem bantam meg mert azért végre osszealt es most gyakorlatilag hibátlan ebbol a tanulsag az hogy mindig az a jo amit az ember maganak csinal egyébként kb most 220 230 lo kb ebben a felálásban az autoban egyébként tobb egyedi megoldas is van ezért sajnos az osszeg ennek megfeleloen kikerekedett de mégegyszer hangsujozom NEM BANTAM MEG MERT AMIKOR BELE ULOK AZ KÁRPOTOL Gumiégetős


százhalombatta    528    2008.01.16. 17:27
kinkovics
2014.11.06. 17:28   






Szia!Nekem is m43 as blokkom volt az autóban és turbósítani akartam de pont ezek miatt nem mertem bele vágni mert ez egy olyan ördögi kör aminek sosincs vége.A teljesítményére én is kíváncsi lennék hogy mennyit sikerült kihozni belőle?


Pécs    19    2014.06.19. 11:08
cseszter
2014.11.01. 16:56   






koszi nekem pontosan 6,5 milio froncsiba van most mert az utolso 300 ezret más hanyaksaga il a kontar megoldasokra ment el sajnos de most végre hibatlan a gép csak sajnos vége a nyarnak Sad


százhalombatta    528    2008.01.16. 17:27
kennylow
2014.11.01. 10:44   






hELLO SZÉP MUNKÁT VÉGEZTÉL Smile MENNYIBE KERÜLT EZ A MOKA ? ÉS MENNYI LÓERŐT SIKERÜLT BELE GYÖMÖSZÖLNI A KOCSIBA ?
(VÁLASZODAT PRIVÁTBA VÁROM ) Smile


   215    2014.01.27. 20:09
cseszter
2014.08.31. 20:52   






Hexer írta:
felnik kulon?
szia csak egyben igazabol másik auto vasarlas miatt de nem mindenáron Kacsint


százhalombatta    528    2008.01.16. 17:27
Hexer
2014.08.31. 20:50   






felnik kulon?


   1080    2007.03.10. 17:40
cseszter
2014.08.31. 20:47   






az auto elado minden rendben mukodik turbo zsir uj ganyolasok hejrehozva olajak megint lecserelve tobb info telefonon 06706154312 Kacsint Szemcsis


százhalombatta    528    2008.01.16. 17:27
Laleeboy
2014.08.06. 20:14   






kinkovics írta:
Szerintem a minimum az hogy felvállalja az ember a hibáját ,és hogy ne legyen nagyobb hitelrontás próbálok a másiknak segíteni ,és nem úgy hogy odaadom 10 százalékos kedvezményemet.Ebből csak rossz szájíz lesz.Tény hogy eltelt a 6 hónap,de akkor is a gány munka megengedhetetlen.


Nem is 6 hónap telt el hanem több, de nem is az idő itt a lényeg hanem az ez idő alatt megtett kevés (12000 ?) kilóméter ami alatt a probléma ide "fajult" és a turbó elhalálozott


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3900    2005.07.19. 15:10
kinkovics
2014.08.05. 23:16   






Szerintem a minimum az hogy felvállalja az ember a hibáját ,és hogy ne legyen nagyobb hitelrontás próbálok a másiknak segíteni ,és nem úgy hogy odaadom 10 százalékos kedvezményemet.Ebből csak rossz szájíz lesz.Tény hogy eltelt a 6 hónap,de akkor is a gány munka megengedhetetlen.


Pécs    19    2014.06.19. 11:08
cseszter
2014.08.05. 07:32   






előszőr is ezen a csavaron nincs korom es nem is volt masodszor 5w50 xado olajat használok és nem valami noném szart harmadszor az auton nem csak ez az 1 ilyen megoldás volt az hogy én nem publikáltam igy utólag sajnos. az ákos irántad lévő türelmemnek és tiszteletemnek köszönhetö. de amikor a sokadik ilyen megoldásokbol fakadó hibák tömkelege útán még ez is beszart és rádásul szerintem elég nyilvánvalo hogy miért akkor azért lássuk be hogy nem véretlenűl durrant el az agyam . kár utolag cukrozni a szart ha gondolod megadom a turbos számat hivd fel ök nagyon szivesen tájékosztatnak és szerintem késségesen elmesélik hogy miért is esett szét az állitolagos golyos turbó meg van a régi közép rész is ha gondolod azt is belinkelem részemröl ennyi nem kivánok többet foglalkozni a témával Sad Hányás!!!


százhalombatta    528    2008.01.16. 17:27
speer
2014.08.05. 07:23   






Pusztán csak szakmai oldalról néhány gondolat...
Az utóbbi 1-1,5 évben több gyári és épített rendszerű turbóssal is volt dolgom,ahol a turbó már nem volt a toppon.Általában valamilyen motorüzemben ezeket a vélhető turbó hibákat már mindíg kisebb-nagyobb mértékű füst jelezte elő,de ez a füstölés előfordúlt vadi új turbónál is!
Nagy átlagban elmondható,hogy a legtöbb siklós turbónak elég egy 1,5-3mm-es olajzó furat.A 1,5mm írányába akkor "szoktak menni",ha a mindenkori ill. a hidegüzemű olajnyomás magasabb a kelleténél,és ez nem kordában tartható egy másik viszkozitású olajjal sem.
Ugyanakkor,ha ez az olajnyomás éppen alacsonyab valamiért a kelleténél,akkor egy szűkebb olajzócsavar,egy gyors felpörgésű kisebb turbinaházas turbónál(ahol a turbinaház is több hőt ad le a középrész felé) és esetleg ha ehez egy nem túl bajnok motorolaj párosúl,akkor ez idővel turbóhibához vezethet.
Ha egy turbót a leállítást megelőzően nem hagynak visszahűlni,akkor az a turbó borítékolhatóan idejekorán meg fog dögleni.(Attinál erre nem gondolnék,mert volt már épített turbósa)
Az,hogy az oljzócsavar fekete az számomra azt jelenti,hogy a turbó középrészében forrt-rotyogott az olaj....ez az olaj rendszer bármelyik összetevőjétől lehet.szóval ezt azért végig kéne mazsolázni.... Szemcsis
Jelen esetben az olajzó csavar "kinézete" semmit nem befolyásol,ha a keresztmetszete összhangban van a kívánalmakkal...
Beszélgessetek kicsit többet és nem lesz rossz szájíz! Kacsint


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
t_ricsi
2014.08.04. 21:21   






powered írta:
Üdv urak! Néhány apróságot hozzátennék a dologhoz. Az első, hogy nagyon bánt a dolog, sajnálom, hogy másfél év használat után tönkre ment a turbó. Jobban örültem volna, ha 5 hónapnyi használat után történik, mert 6 hónap teljeskörű garanciát vállaltam az elvégzett munkára, akkor a saját költségemen ( mindegy miért ment tönkre ) javíttatom meg, nem lett volna senkinek keserű szájíze miatta. Második: a képen látható áteresztő csavart valóban én készítettem, tény hogy nem egy csokor ibolya, de nem is az a dolga! Alúl, és felül tömítőgyűrű tömít, a furatokon pedig olaj be, olaj ki. A turbós, és Ati véleménye szerint a túl szűk keresztmetszetű furat okozta a gondot. Szerintem bárki lemérheti akár a monitoron, hogy nagyságrendileg mekkora a furat a csavaron....Ha a csavar 10mm-es akkor a furat min 1.5, de inkább 2mm-es ( de kurvára nem 0.8-as, nincs is ilyen fúróm Smile ). Véleményem szerint ez nem okoz olajzási problémát, de az igen, hogy a csavar olajjal érintkező felülete koromfekete, tehát nem megfelelő minőségű kenőanyaggal lett használva. Végszóként pedig annyit hogy beszélgetésünk során én a : http://www.magyarturbo.hu/
céget javasoltam, és ajánlottam fel a kedvezményem. Még egyszer elnézést ha hibáztam, és sajnálom hogy másfél évnyi használat után ez történt.








Üdv Áki. Bocsi hogy beleszólok és nem is akarnék haragot. Mindig is tátott szájjal néztem amiket csinálsz az autókkal ( jó értelemben).Nagyon sok számomra új dolgot láttam tőled. Tegyük fel hogy a csavar jól operált ( megfelelő furatok és megfelelő áteresztése volt az olaj számára akárhogy is néz ki ), de te ebből élsz és úgy gondolom pont ezért nem engedheted meg magadnak ezt a kis támadási felületet sem. Ha nincs megfelelő csavar kb 3 perc megrajzolni és másnap 2 óra legyártatni egy műhelyben. És ezek után senki nem tud majd megszólni hogy te miattad történt egy meghibásodás.


Tiszalök    509    2010.08.03. 18:46
powered
2014.08.04. 20:44   






Üdv urak! Néhány apróságot hozzátennék a dologhoz. Az első, hogy nagyon bánt a dolog, sajnálom, hogy másfél év használat után tönkre ment a turbó. Jobban örültem volna, ha 5 hónapnyi használat után történik, mert 6 hónap teljeskörű garanciát vállaltam az elvégzett munkára, akkor a saját költségemen ( mindegy miért ment tönkre ) javíttatom meg, nem lett volna senkinek keserű szájíze miatta. Második: a képen látható áteresztő csavart valóban én készítettem, tény hogy nem egy csokor ibolya, de nem is az a dolga! Alúl, és felül tömítőgyűrű tömít, a furatokon pedig olaj be, olaj ki. A turbós, és Ati véleménye szerint a túl szűk keresztmetszetű furat okozta a gondot. Szerintem bárki lemérheti akár a monitoron, hogy nagyságrendileg mekkora a furat a csavaron....Ha a csavar 10mm-es akkor a furat min 1.5, de inkább 2mm-es ( de kurvára nem 0.8-as, nincs is ilyen fúróm Smile ). Véleményem szerint ez nem okoz olajzási problémát, de az igen, hogy a csavar olajjal érintkező felülete koromfekete, tehát nem megfelelő minőségű kenőanyaggal lett használva. Végszóként pedig annyit hogy beszélgetésünk során én a : http://www.magyarturbo.hu/
céget javasoltam, és ajánlottam fel a kedvezményem. Még egyszer elnézést ha hibáztam, és sajnálom hogy másfél évnyi használat után ez történt.









racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
veszettkutya
2014.08.04. 10:35   






Ez gyönyörű Hányás!!! nem adod nekem? Very Happy
Ha oda adtad volna egy péknek különbet csinált volna lisztből,sajnálom hogy így jártál.


VESZETTKUTYA
10.82@211 Csabix Motoren Werke THX R.C.S.

kormány mögött ball oldalt :-)    2959    2005.08.01. 13:03
t_ricsi
2014.08.04. 09:54   






cseszter írta:
EZ NEM A DANI MUNKÁJA. szerintem az illetőnek esze ágába sem jutott ilyen lehetőség magyaran szarik rá :puke:pedig én szoltam iletve hivtam telon a válasz az volt hogy van neki 1 turbos ismerőse aki olcson meg szakérti mivel neki ott van kedvezménye . hát én inkáb köszönom de ebböl már nemkérek mert az olcsó szar megoldásokkal már tele lett a faszom

Szomorú dolog. A képek nem hazudnak :/ Szerintem tudhatta volna az építő hogy amin végigmnetél ezzel a kocsival már egy 500ft-os csavar nem vágot volna a földhöz. Surprised
( " Ne tákolj fiam, drótozd meg!! " )


Tiszalök    509    2010.08.03. 18:46
cseszter
2014.08.04. 03:50   






EZ NEM A DANI MUNKÁJA. szerintem az illetőnek esze ágába sem jutott ilyen lehetőség magyaran szarik rá :puke:pedig én szoltam iletve hivtam telon a válasz az volt hogy van neki 1 turbos ismerőse aki olcson meg szakérti mivel neki ott van kedvezménye . hát én inkáb köszönom de ebböl már nemkérek mert az olcsó szar megoldásokkal már tele lett a faszom


százhalombatta    528    2008.01.16. 17:27
kögö
2014.08.03. 23:33   






Ezekkel a képekkel nehéz vitatkozni. Ha jól sejtem az az áteresztő csavar a turbó olajozásáért volt hivatott felelni. Laikusként is a vicc kategóriába sorolnám. Szemcsis Misivel kell egyet értenem, kifizettetném, pláne ilyen lófasz futásteljesítmény mellett, amit írtál.


Kazincbarcika    2695    2004.12.09. 04:35
gino
2014.08.03. 23:19   






Tóth1976 írta:
Üdv.! Ha nekem a Dani így rakta volna össze, és ez miatt ment volna tönkre a turbinám,én azonnal kifizetettem volna vele. / lehet hogy kicsit sok volt a volnám egy mondatban/ Very Happy Very Happy


de ha jól tudom ezt nem Dani rakta össze...


'a króm úgy szép, ha matt fekete'

hol itt, hol ott... :)    435    2008.03.04. 12:55
Tóth1976
2014.08.03. 22:05   






Üdv.! Ha nekem a Dani így rakta volna össze, és ez miatt ment volna tönkre a turbinám,én azonnal kifizetettem volna vele. / lehet hogy kicsit sok volt a volnám egy mondatban/ Very Happy Very Happy


Százhalombatta    84    2013.02.05. 14:56
cseszter
2014.08.03. 21:39   






















százhalombatta    528    2008.01.16. 17:27
cseszter
2014.08.01. 07:14   






powered írta:
cseszter írta:
kész a turbo kicsit nagyon fájt teljes középrész csere 90000 ft radasul azért ment tönkre mert kokány modon legyártot nem ide való olajzo csavart raktak bele ezért a középrész kuka ezen az auton ez már a sokadik ilyen és ehez hasonló megoldásokból fakadó hiba ez valószinűleg a felületes és a minél olcsobb legyen cimszó miatt ez és az ehez hasonló hibák igen kölcségesek felfogom mint tanuló pénz de arra is ráébrettem hogy az a jo és megbizható amit az ember magának csinál de sajnos turbositás terén igen csekély a tudásom ezért biztam másra NA EZ VOLT AZ UTOLSÓ utó irat az autóval kb 10 12 ezer kilométert mentem normál használatrol beszélunk nem pedig extrem használatrol Szemcsis




igen mert a olajzó furat 08mm volt de mivel ez nem golyos turbo hanem siklós igy ennek az olajzó furatanak 3mm kellet volna lennie ha jol tudom ebböl adódóan ment tönkre a középrész mivel minimális olajat kapott a csavar pedig 1házilag faragott volt meg is van ha gondolod lefényképezem esetleg szakvéleményt is mellékelek a turbos jovoltaból





" azért ment tönkre mert kokány modon legyártot nem ide való olajzo csavart raktak bele ezért a középrész kuka "

Erre gondolsz Ati?
Szemcsis


százhalombatta    528    2008.01.16. 17:27
powered
2014.08.01. 06:11   






cseszter írta:
kész a turbo kicsit nagyon fájt teljes középrész csere 90000 ft radasul azért ment tönkre mert kokány modon legyártot nem ide való olajzo csavart raktak bele ezért a középrész kuka ezen az auton ez már a sokadik ilyen és ehez hasonló megoldásokból fakadó hiba ez valószinűleg a felületes és az minél olcsobb legyen cimszó miatt ez és az ehez hasonló hibák igen kölcségesek felfogom mint tanuló pénz de arra is ráébrettem hogy az a jo és megbizható amit az ember magának csinál de sajnos turbositás terén igen csekély a tudásom ezért biztam másra NA EZ VOLT AZ UTOLSÓ utó irat az autóval kb 10 12 ezer kilométert mentem normál használatrol beszélunk nem pedig extrem használatrol Szemcsis










" azért ment tönkre mert kokány modon legyártot nem ide való olajzo csavart raktak bele ezért a középrész kuka "

Erre gondolsz Ati?


PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
cseszter
2014.07.31. 17:27   






kész a turbo kicsit nagyon fájt teljes középrész csere 90000 ft radasul azért ment tönkre mert kokány modon legyártot nem ide való olajzo csavart raktak bele ezért a középrész kuka ezen az auton ez már a sokadik ilyen és ehez hasonló megoldásokból fakadó hiba ez valószinűleg a felületes és a minél olcsobb legyen cimszó miatt ez és az ehez hasonló hibák igen kölcségesek voltak felfogom mint tanuló pénz de arra is ráébrettem hogy az a jo és megbizható amit az ember magának csinál de sajnos turbositás terén igen csekély a tudásom ezért biztam másra NA EZ VOLT AZ UTOLSÓ utó irat az autóval kb 10 12 ezer kilométert mentem normál használatrol beszélunk nem pedig extrem használatrol Szemcsis



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2014.08.02. 17:15 (1).

százhalombatta    528    2008.01.16. 17:27
cseszter
2014.06.11. 12:28   






na nálam a vadkörte kimarad ugyanis a turbo bemondta az unalmast igy a gép cévaganyra kerűlt majd fojt köv mert most nem tudok vele foglalkozni de ahogy lessz időm megy turboshoz ha levettem :(kb 10 ezer kilométert mentem az autoval miota kész van BurningMan Sad Sad


százhalombatta    528    2008.01.16. 17:27
Tóth1976
2013.12.23. 22:05   






Boldog Karácsonyt.!!!


Százhalombatta    84    2013.02.05. 14:56
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 6 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő
Tartalomjegyzék  »   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére