POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 11 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   BMW E30   »   Jay E30 328i 24V

Jay350i
2014.10.09. 15:47   






Qenk írta:
Az efféle rángásokat pont a kettős tömegű nyeli el. Ha szétkopott akkor a terhelésváltásokat nem jól osztja el. Bár a 28i erős, nyomatékos, nem kellene csavargatnia a 39 erőátvitelét. Difi és váltó lamellák nyúlása is növeli ezt a jelenséget. Nekem e34 be szimpla kuplung van, ugyan ezt érzem benne 20i nél.

Valószinü a 17éves 290000et futott kettőstömegű már ne látja el a gyári funkcióját, nekem E30ban elvileg ugyanez a lendkerék van csak az feleennyit se futott, semmi hasonlót nem produkál akkor és ugy lépek le a kupplungrol ahogy akarok max akkorát "ránt" amekkora a fordulatkülönbség a motor és a kerekek között, az E39nél valamiért irreálisan nagyot ránt plusz a hirtelen gázadásra/elvételre is darabosabban reagál a hajtáslánc ugyhogy kidobom a francba belőle kap szimplatömegűt az mindig ugyanolyan és örök éléetű. legalább fordulatot is könnyebben veszi majd


"Az a baj az Interneten terjedő idézetekkel, hogy nem tudod róluk megállapítani, valódiak-e."
Petőfi Sándor

Bristol, United Kingdom    1038    2010.02.23. 23:19
Qenk
2014.10.03. 22:33   






Az efféle rángásokat pont a kettős tömegű nyeli el. Ha szétkopott akkor a terhelésváltásokat nem jól osztja el. Bár a 28i erős, nyomatékos, nem kellene csavargatnia a 39 erőátvitelét. Difi és váltó lamellák nyúlása is növeli ezt a jelenséget. Nekem e34 be szimpla kuplung van, ugyan ezt érzem benne 20i nél.


kÓCSmA    1196    2011.02.01. 09:27
Jay350i
2014.10.03. 00:19   






Nem szándékozok sok mindent írni az E39ről, főleg nem nyitok neki külön topicot, de pár jobb minőségű képet azért lőttem róla.

Nem először vezettem már E39et de ez az első általam birtokolt példány, eddigi tapasztalataim vegyesek vele kapcsolatban, van ami elég pozitív, mint például:
- Sokkal masszívabb, mint az A6osom volt, akár járdára parkolok akár fekvőrendőrön megyek át semmi nyissznyüssz sehonnan, kuss van, ez egy tank.
- kanyarban sokkal nagyobb tempókat lehet autózni vele mint az audival, (igen, amaz quattro volt!) teljesen semlegesen fordul, nem tolja az orrát, csak betámaszt és elfordul a hajó Smile
- kevesebbet fogyaszt mint a 2,5 v6 tdi fogyasztott
- marhajó a fék, határozottan fog, tökéletesen adagolható, pedálerő is hibátlan, közúti sportos használat során nem melegszik, pályára meg nem megyünk hajóval Smile
negatív is akad azért:
- külső tükrök használhatatlanul kicsik, főleg ebben az osztott kivitelben, nem látok benne semmit, mindenképp kicserélem a tükörlapokat sima telire mihamarább
- nem tudom, hogy a böszmenehéz kettőstömegű miatt van e vagy a kupplungom nem az igazi, de sokkal nehezebb finoman vezetni mint az E34et vagy akár az A6ot volt. Elalszok két fokozat között olyan lassan esik le a fordulat, ha korábban ráengedem a kupplungot akkor meg akkorát ránt, kitörik a nyakam. Ha van türelmem kivárni akkor finom mint a vaj, de ennél dinamikusabban szeretek közlekedni, nem igazán partner a stílusomhoz, szóval lehet kap egy könnyű szimplatömegűt ha máshoz is hozzá kell nyúlni a hajtáslánc környékén. Ezért önmagában még nem szedjük le a váltót.
- E34 ülése kényelmesebb volt, hozzáteszem ebben alapkivitel van
- kormányművét bár mondhatni megszoktam már de meg nem szerettem, nulla visszajelzés nulla erőhatás, olyan mint egy Logitech G27et tekergetni kikapcsolt/áramtalanított állapotában. Ha keresztbecsapom (mert a hülyegyerek mért is ne próbálná ki ezt is XD) kapkodhatom utána a kormányt mert magától a legkevésbé sem szándékozik beállni menetirányba az első kerék

hibalista eddig:
- néha kevesebb hengerrel indul, még nem jártam utána miért
- csomagtérzár, nyit de nem zár, azért lóg ott az a kötél hátul, azzal zárom jelenleg
- külső hőmérséklet jeladó (6,20GBP volt az új Meyle, napokban hozza a posta)
- kormány és kézifékszoknya szakadt
- nagyszőnyeg hátsó fele elég foszlott, kap másikat
- ülések ki vannak kopva, kap másikat
- motor elejéről csapágysurrogás hallatszik, nagyszervíz hamarosan
- egyik ülésfoglaltság jeladó rossz
- jobb hátsó lámpa nap mint nap kivágja a helyzetjelző izzót
- első gumik nem kopottak de nagyon öregek repedezettek
- fejegység nem játssza le a kazettát, Jesszusom MI LESZ VELÜNK ÍGY??!! XD (kap 1DINes keretet meg fejegységet, gyárit is megtartom mert pont semmi értelme, de megtartom Smile )
- klímapanelen két nem nagy jelentőségű gomb nem működik
- nincs bele passzoló kisszőnyegem
- kupplung pedálgumi hiányzik
- ablakmosó egyik csöve törött, (vagy lehet ez a gyári motormosás funkció? Smile )
- akad pár kisebb nagyobb karc, valamint köped a lakk a tetőn a hosszanti müanyagokrol illetve még egy helyen bal hátul (képen pont látszik) csomagtérfedél első sarka mellett.











"Az a baj az Interneten terjedő idézetekkel, hogy nem tudod róluk megállapítani, valódiak-e."
Petőfi Sándor

Bristol, United Kingdom    1038    2010.02.23. 23:19
pinyti
2014.09.18. 21:09   






InsectKiller írta:
Vezermutengely jelado? Nekem az csinalt erdekes dolgokat, hasonlo tunettel!


Én is azt mondanám. Az enyém is attól indult nehezebben, bár nekem volt hibakód.


Nagykanizsa    537    2011.11.20. 18:13
InsectKiller
2014.09.18. 20:27   






Vezermutengely jelado? Nekem az csinalt erdekes dolgokat, hasonlo tunettel!

Jay350i írta:
Akad egy kisebb problémám is vele aminek keresem még az okát, (de ezért volt olcsó Smile )
szóval egyvanosos M52van benne és nem mindig indul 6hengerrel, van hogy csak kb 4el. Ha előfordul akkor csak leállítom, újraindítom és tökéletes, utána menet közben nem produkál semmi rendelleneset, nincs hibakód se. Viszont külsö hőmérséklet -40fok, tehát szenzor nem müködik. Nézi ezt a motorvezérlő valamennyire? összefügghet vele?
Válaszokat előre is köszi ;)


   683    2008.07.18. 21:55
Jay350i
2014.09.18. 17:43   






Akad egy kisebb problémám is vele aminek keresem még az okát, (de ezért volt olcsó Smile )
szóval M52van benne és nem mindig indul 6hengerrel, van hogy csak kb 4el. Ha előfordul akkor csak leállítom, újraindítom és tökéletes, utána menet közben nem produkál semmi rendelleneset, nincs hibakód se. Viszont külsö hőmérséklet -40fok, tehát szenzor nem müködik. Nézi ezt a motorvezérlő valamennyire? összefügghet vele?
Válaszokat előre is köszi ;)



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2014.10.02. 02:51 (1).

"Az a baj az Interneten terjedő idézetekkel, hogy nem tudod róluk megállapítani, valódiak-e."
Petőfi Sándor

Bristol, United Kingdom    1038    2010.02.23. 23:19
Jay350i
2014.09.18. 17:37   






pinyti írta:
Az elveszett ember! Very Happy Very Happy

Jay350i írta:
Ez egy más világ... Smile


Ezt én is alátámaszthatom... Smile

mármint angliára gondoltam Kacsint
De az e39 is Smile


"Az a baj az Interneten terjedő idézetekkel, hogy nem tudod róluk megállapítani, valódiak-e."
Petőfi Sándor

Bristol, United Kingdom    1038    2010.02.23. 23:19
pinyti
2014.09.15. 22:17   






Az elveszett ember! Very Happy Very Happy

Jay350i írta:
Ez egy más világ... Smile


Ezt én is alátámaszthatom... Smile


Nagykanizsa    537    2011.11.20. 18:13
Jay350i
2014.09.15. 00:11   






Fehérke most lepihen egy időre, hogy erősebben, könnyebben, fittebben szülessen újjá a nem oly távoli jövőben. Addig is kell sor6 a házhoz, íme a helyettes:
- 170000mile
- vezetett szervízkönyv, csak BMW szakszervíz
- friss MOT (műszaki) egy darab fékcső-korrózió hibával
- második tulaj aki 10éve birtokolja
- 6 hónap UK roadtax
- sehol semmi rozsda még buborék se csak pár karc a fényezésen (kit érdekel?)
És mindez szaros 450fontért...

Ez egy más világ... Smile








A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2015.01.13. 18:50 (1).

"Az a baj az Interneten terjedő idézetekkel, hogy nem tudod róluk megállapítani, valódiak-e."
Petőfi Sándor

Bristol, United Kingdom    1038    2010.02.23. 23:19
Djury
2014.03.09. 10:16   






Én is fűznék hozzá néhány mondatot...

- Ezt sohasem értettem ebben a 10-11 milliós koszfészekben,hogy miért kell nyílvánosan "osztani" egymást.Miért nem lehet személyesen elintézni vagy legalább privátban,telefonon.Engem személy szerint nem érdekel,ha két ember fikázza egymást és ez nem egy "anyázzuk egymást fórum" Erről ennyit...

-Személy szerint én sem szeretek irreális árat fizetni semmiért sem és az tény,hogy néhány alkatrész ára nagyon elszállt,de mindennek annyi az értéke amennyiért el lehet adni és amennyit fizetnek érte.Ha van idő keresgélni akkor lehet találni jó árut jó áron. Erről is ennyit...

- A BMW nem gyártson V6-os motort, a "sorhat" a BMW védjegye és hozzá tartozik a márkához. Semmihez sem hasonlítható egy BMW sorhat hangja még más gyártó sorhat-jához sem hasonlít egy V6-hoz pedig végképp nem. Aki egy picit szereti az autókat és hallja hogy jön valami az messziről megmondja hogy Bayer foh érkezni,annyira jellegzetes és egyedi. Én imádom a BMW sorhat-ot. Erről is ennyit.

- A motor eddigi átlagon felüli állapotát igazolom,januárban egy hónapig volt nálam és szinte minden nap foglalkoztam vele. (Kellett is,volt mivel tölteni az időt...) Ez nem beépítve volt,hanem csak slendrián módon bele baszva és a csupasz motoron kívül nem volt olyan "kiegészítő egység" ahol ne lett volna hiba. Lentebb olvasható a majdnem teljes hibalista és még lett volna finomítandó dolog és esztétikai változtatás.
Az igazsághoz az is hozzá tartozik,hogy Jay barátom nem teljesen átlagosan és nem teljesen rendeltetés szerűen használja,csapatja neki rendesen Smile Lehet,hogy most bosszúlta meg magát,hogy eddig nem volt normális hűtése a motornak és 3/4-es hőmérő állásssal működött,vagy egyszerűen csak elfáradt valami. Sajna az igazság csak szétborítás után fog kiderülni... (Sajnálom,kár érte mert ez a motor a tényleg jó M52-k közé tartozott)


   546    2005.06.25. 11:08
Jay350i
2014.03.07. 21:53   






zsydr@vadasz írta:
Jay350i írta:
Megint beütött a szar eddig is magas kartergáza volt az autónak de mára rohamosan romlott a helyzet, gyakorlatilag füstbeborítottam a környéket és alapjáraton csörömpölő hangja van a motornak, igaz gázadásra egyből megszűnik.
Leginkább motorfék üzemben okádja a füstöt, 100mérfölt alatt egy liter olajat megevett Sad

Mindig újabb és újabb esélyt adtam a sor6nak, szar az összes és kész! Miért nem képes a BMW csinálni végre egy értelmes V6os motort??!!
M60 következik! Motortartókat már megrendeltem zsír újat Schmiedmann bácsitól.
Van valakinek X5 4,6is leömlő párja eladósorban? dobjon egy üzit megegyezünk!


Mindent szarhugyért keresel, és általában annyiért is veszed. Aztán leoltod a gecibe az illetőt, aki elkéri a normális állapotú motorért a pénzt. Neked meg maradnak a szarok. Vegyél 70-80ezrekért 25-28i motorokat, aztán várd a csodát.

m60-al is így fogsz járni, gondolom azért se fogsz 120tól többet adni.

Egyreszt jelenlegi motorban 90000merfold van es mar tobb mint félmilliomban van csak a motor szoval amit irsz az totál alaptalan, sőt igazan egy esetet nem tudok mondani amire illik amit irtál, másrészt te pont csöndben maradhatnál negy eve vettem toled futomuvet azota se erkezett meg

De mar tudom miert nagy a szád mert anno valami horror osszegert akartal ramsozni elolpupos kartert es nemet mondtam masnap harmadaron vettem mastol


"Az a baj az Interneten terjedő idézetekkel, hogy nem tudod róluk megállapítani, valódiak-e."
Petőfi Sándor

Bristol, United Kingdom    1038    2010.02.23. 23:19
zsydr@vadasz
2014.03.07. 21:11   






Jay350i írta:
Megint beütött a szar eddig is magas kartergáza volt az autónak de mára rohamosan romlott a helyzet, gyakorlatilag füstbeborítottam a környéket és alapjáraton csörömpölő hangja van a motornak, igaz gázadásra egyből megszűnik.
Leginkább motorfék üzemben okádja a füstöt, 100mérfölt alatt egy liter olajat megevett Sad

Mindig újabb és újabb esélyt adtam a sor6nak, szar az összes és kész! Miért nem képes a BMW csinálni végre egy értelmes V6os motort??!!
M60 következik! Motortartókat már megrendeltem zsír újat Schmiedmann bácsitól.
Van valakinek X5 4,6is leömlő párja eladósorban? dobjon egy üzit megegyezünk!


Mindent szarhugyért keresel, és általában annyiért is veszed. Aztán leoltod a gecibe az illetőt, aki elkéri a normális állapotú motorért a pénzt. Neked meg maradnak a szarok. Vegyél 70-80ezrekért 25-28i motorokat, aztán várd a csodát.

m60-al is így fogsz járni, gondolom azért se fogsz 120tól többet adni.


   231    2011.02.02. 17:32
Jay350i
2014.03.07. 19:21   






Megint beütött a szar eddig is magas kartergáza volt az autónak de mára rohamosan romlott a helyzet, gyakorlatilag füstbeborítottam a környéket és alapjáraton csörömpölő hangja van a motornak, igaz gázadásra egyből megszűnik.
Leginkább motorfék üzemben okádja a füstöt, 100mérfölt alatt egy liter olajat megevett Sad

Mindig újabb és újabb esélyt adtam a sor6nak, szar az összes és kész! Miért nem képes a BMW csinálni végre egy értelmes V6os motort??!!
M60 következik! Motortartókat már megrendeltem zsír újat Schmiedmann bácsitól.
Van valakinek X5 4,6is leömlő párja eladósorban? dobjon egy üzit megegyezünk!


"Az a baj az Interneten terjedő idézetekkel, hogy nem tudod róluk megállapítani, valódiak-e."
Petőfi Sándor

Bristol, United Kingdom    1038    2010.02.23. 23:19
Laleeboy
2014.03.03. 10:31   






Jay350i írta:





Csak ezt tudom mondani





Surprised Kacsint Surprised


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3909    2005.07.19. 15:10
Jay350i
2014.03.01. 01:31   






Kössz srácok! ;)

hAMU írta:
A múltkor még azt írtad hogy nem szereted a peremes felniket.... Very Happy
Nagyon sokat emel az összképen, nagyon jól néz ki! Surprised

Tényleg nem szeretem, de ennek élőben nem tudtam ellenállni úgy áll rajta mint Katiban a gyerek...

Még pár kép:

















A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2014.03.02. 01:27 (1).

"Az a baj az Interneten terjedő idézetekkel, hogy nem tudod róluk megállapítani, valódiak-e."
Petőfi Sándor

Bristol, United Kingdom    1038    2010.02.23. 23:19
hAMU
2014.03.01. 00:29   






A múltkor még azt írtad hogy nem szereted a peremes felniket.... Very Happy
Nagyon sokat emel az összképen, nagyon jól néz ki! Surprised


   839    2006.09.12. 22:09
2014.02.28. 22:43   






Ez tényleg fasza! Én sehol se találtam mikor kellett volna Smile


Debrecen - Tatabánya

Debrecen - Tatabánya    58    2009.12.25. 14:11
Bandita
2014.02.28. 22:37   






Jó választás, eddigi legjobb ami rajta volt szerintem,grat hozzá! Kacsint


Kecskemét    3286    2005.07.29. 01:47
Jay350i
2014.02.28. 20:16   






Djury említettem hogy találtam jó felnit az ix ívekhez, mégegyszer köszönöm h lebeszéltél az eladásukról, nézd mit köszönhetek neked!:

Borbet B
5x120
Elöl: 8,5x17"ET13 215/40/17
Hátul: 10x17" ET20 245/35/17














"Az a baj az Interneten terjedő idézetekkel, hogy nem tudod róluk megállapítani, valódiak-e."
Petőfi Sándor

Bristol, United Kingdom    1038    2010.02.23. 23:19
Djury
2014.02.06. 23:04   






Jay350i írta:
Djury írta:
Jay350i írta:
Eladom az iX szélesitést mert nem tudok jobban ültetni tőle ha valakit érdekel irjon privit 25pénzre gondoltam érte... (nagylámpásra való!)
igény szerint első original teile rozsdamentes sárvédőket is adom hozzá plusz pénzért persze


Szerintem ne add el a gallérokat mert rengeteget dob az autó kinézetén,buta lenne nélküle.És így még van egy aránylag használható hasmagassága a E30-nak,de a teknőre így is vigyázni kell.Szerintem még egy pici ültetést lehet neki adni, bár így is mocsok módon ül.Ez az én véleményem...

De akkor meg kellene egy jó műanyagos aki szépen gyáriasan feljebb "vágná" az első íveket, mert annyival lejjebb kerül így a perem, hogy 17"be csak bután nagy ET-s kerekeket lehetne egyáltalán bármennyire is alászedni.
Csak nem akarom megint a rizikót, mivan ha a műanyagos elcseszi nem lesz szép akkor dobhatom a kukába a szép ix-szettet, másik lehetőség mivan ha a műanyagos dolog sem segít a problémán azaz úgy sem tudom alászedni, és akkor még nem beszéltem a fényezésről se... nincs kedvem tovább szarakodni vele inkább leveszem őket és egy nagyobb ET-s (mondjuk gyári E36-E46 felnik, 8x17 & 9x17) kereket teszek fel ami szépen kitölti a gyári E30 sárvédőket...
Szerinted?


Szerintem jó lesz ez így ahogy van és műanyagos sem kell. Kívülről nem kell vágni semmit sem csak belülről kell szépen kiperemezni és a legfontosabb,hogy a futóművet rendbe kell rakni,hogy ott legyen a kerék közép ahol kell,helyre kell tenni a dőlését is,kell egy kemény gátló-rugó pár és akkor szépen elfordul mundjuk egy 8J x 17" ET 20 215/40 17-el még úgy is,ha rá van ültetve...


   546    2005.06.25. 11:08
Jay350i
2014.02.06. 09:53   






Djury írta:
Jay350i írta:
Eladom az iX szélesitést mert nem tudok jobban ültetni tőle ha valakit érdekel irjon privit 25pénzre gondoltam érte... (nagylámpásra való!)
igény szerint első original teile rozsdamentes sárvédőket is adom hozzá plusz pénzért persze


Szerintem ne add el a gallérokat mert rengeteget dob az autó kinézetén,buta lenne nélküle.És így még van egy aránylag használható hasmagassága a E30-nak,de a teknőre így is vigyázni kell.Szerintem még egy pici ültetést lehet neki adni, bár így is mocsok módon ül.Ez az én véleményem...

De akkor meg kellene egy jó műanyagos aki szépen gyáriasan feljebb "vágná" az első íveket, mert annyival lejjebb kerül így a perem, hogy 17"be csak bután nagy ET-s kerekeket lehetne egyáltalán bármennyire is alászedni.
Csak nem akarom megint a rizikót, mivan ha a műanyagos elcseszi nem lesz szép akkor dobhatom a kukába a szép ix-szettet, másik lehetőség mivan ha a műanyagos dolog sem segít a problémán azaz úgy sem tudom alászedni, és akkor még nem beszéltem a fényezésről se... nincs kedvem tovább szarakodni vele inkább leveszem őket és egy nagyobb ET-s (mondjuk gyári E36-E46 felnik, 8x17 & 9x17) kereket teszek fel ami szépen kitölti a gyári E30 sárvédőket...
Szerinted?


"Az a baj az Interneten terjedő idézetekkel, hogy nem tudod róluk megállapítani, valódiak-e."
Petőfi Sándor

Bristol, United Kingdom    1038    2010.02.23. 23:19
Djury
2014.02.05. 09:19   






Jay350i írta:
Eladom az iX szélesitést mert nem tudok jobban ültetni tőle ha valakit érdekel irjon privit 25pénzre gondoltam érte... (nagylámpásra való!)
igény szerint első original teile rozsdamentes sárvédőket is adom hozzá plusz pénzért persze


Szerintem ne add el a gallérokat mert rengeteget dob az autó kinézetén,buta lenne nélküle.És így még van egy aránylag használható hasmagassága a E30-nak,de a teknőre így is vigyázni kell.Szerintem még egy pici ültetést lehet neki adni, bár így is mocsok módon ül.Ez az én véleményem...


   546    2005.06.25. 11:08
Jay350i
2014.02.05. 00:40   






Eladom az iX szélesitést mert nem tudok jobban ültetni tőle ha valakit érdekel irjon privit 25pénzre gondoltam érte... (nagylámpásra való!)
igény szerint első original teile rozsdamentes sárvédőket is adom hozzá plusz pénzért persze


"Az a baj az Interneten terjedő idézetekkel, hogy nem tudod róluk megállapítani, valódiak-e."
Petőfi Sándor

Bristol, United Kingdom    1038    2010.02.23. 23:19
Jay350i
2014.01.28. 19:10   






Swari írta:
Jay350i írta:
- főfékhenger csere e28ra, (20,64->23,81mm) felújítva

Szia!
E28 főfékhenger mennyi átalakítást igényelt? Ezen is 12-esre kell cserélni a hátsó fékcsövet? Tartály, felfogatás stimmel? Köszi!
Hali
Nem tudom ne engem kérdezz ezügyben. Smile


"Az a baj az Interneten terjedő idézetekkel, hogy nem tudod róluk megállapítani, valódiak-e."
Petőfi Sándor

Bristol, United Kingdom    1038    2010.02.23. 23:19
Swari
2014.01.28. 08:36   






Jay350i írta:
- főfékhenger csere e28ra, (20,64->23,81mm) felújítva

Szia!
E28 főfékhenger mennyi átalakítást igényelt? Ezen is 12-esre kell cserélni a hátsó fékcsövet? Tartály, felfogatás stimmel? Köszi!


Bp, Szfvár    1527    2009.02.08. 02:23
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 11 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Következő
Tartalomjegyzék  »   BMW E30

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére