POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 1 oldal     Hozzászólások megtekintése:

<   Szériák szerint E..  »   E31 " 8 series "

Laleeboy
2014.09.09. 11:29   






http://www.autonavigator.hu/sztori/25_eves_a_bmw_8-as_kupe-12515


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3895    2005.07.19. 15:10
Laleeboy
2014.07.23. 09:28   






http://totalcar.hu/tesztek/2014/07/23/bmw_850_ci_hasznalt_kisokos/

Very Happy


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3895    2005.07.19. 15:10
BMW E60 530xi
2010.04.10. 16:00   






Sziasztok! Köszönöm mindenkitől az információkat, sokat gondolkozunk még ezen, de nagyon valószínű, hogy Z3 lesz.
Mind a kettőt vonzónak tartom, ami az egyikből hiányzik, az a másikban van.Smile
mégegyszer köszönöm, ha kérdésem lesz felteszem, és ha ti szeretnétek kérdezni valamit az E60, E61, illetve E90-ről, szóljatok, sokmindenben tudok segíteni:)


Nagymaros-Visegrád    2    2010.04.06. 10:30
MADV12
2010.04.07. 20:58   






Sok a "mende-monda" a 8-asok körül, leginkább rosszak és azoktól származnak akik még csak nem is ültek benne !!
Nekem 2 850-es van , 6 éve egy Csi M-Tech Motorsport és egy sima széria Ci. A kézi váltós ( 6 ) Csi elmegy pályán 10 alatt, városban ki lehet hozni 13-14-el, de az automata Ci sokkal sokkal többet zabál.
Nekem soha nem volt problémám velük, meg kell adni a kellő szervizelést ( NEM a BMW-nél !!!!! ) és akkor kimennek a világból. Nagyon is megbízható autók, a vezetési élményről ne is beszéljünk Smile
Egy álom


Black Beauty --- E31 850 M-Tech Motorsport Individual 6 speed S70 / 5.6L V12 / 470 LE

BUDAPEST / SYDNEY    80    2008.09.05. 17:59
Tds
2010.04.06. 23:24   






Szia! Ha 850i-t veszel, könnyen előfordulhat hogy el megy a kedved egy jó időre tőle, nagyon kényes a motorja, és ritka hozzá minden meg drága.
Több ismerősöm is van aki z3 tulajdonos egyik sem M-es motorral szerelt, de mindannyian nagyon szeretik, sőt ha jól emlékszem nem is volt javítgatva egyik sem, hiba miatt. Szerintem megbízható hétvégi autó, bármilyen motorral is veszed. Az autóhoz igaz nincs akkora alkatrész ellátás mint egy hétköznapi szériához de, azt tudni kell hogy a z3 alapja a 3as BMW volt, szóval onnan azért vannak csereszabatos alkatrészek.
Én a z3at javaslom Smile Kacsint


Székesfehérvár    2441    2005.05.18. 19:01
admin
2010.04.06. 22:20   





Site Admin
Milyen szempontok szerint szeretnél dönteni?
850 alkatrész ellátás elég nehézkes és könnyen melegedős beteg motor néha melette rengeteget zabál és az M roadsterrel szemben gyengébb. Vezetési élményben a Roadster ha hoszabb útra indulsz akkor a 850 nagyonkényelmes igazi GT és a 250es tempót nem érezni benne.


   1305    2005.11.25. 01:11
BMW E60 530xi
2010.04.06. 10:57   






Üdv. Vettem egy 2007-es 530xi-t, és szeretnék mellé egy hétvégi túraautót. A barátnőm 850CSi-t szeretne, de én meg Z3 M Roadster-t. Mivel igazából az E60, E61, és az E90-esekhez értek, a 8-ashoz és a Z3-hoz nem, ezért szeretnék kérni tőletek véleményt mind a kettő autóról. (gyakori hibák, alkatrészárak, vezetési élmény, stb..)
Mindenképpen gyári állapotú autót szeretnék, maximum gyári sportkülső érdekel, nagyon undorodok a gagyi tuningtól.
Aki tud kérem segítsen a választásban
Köszi


Nagymaros-Visegrád    2    2010.04.06. 10:30
Popey
2008.12.05. 14:35   








http://www.dragtimes.com/BMW-840Ci-Timeslip-13777.html Kacsint


optics is nothing without power http://www.powerfanatics.com

Budapest    1028    2004.11.03. 12:10
bmw750i
2008.11.29. 02:47   






MR. V12 írta:
Udv.

Eleg jol porog ez a topik.Most,hogy a vencsibesz kimult megvalosulni latszik egy regi alom,a 850i.A nejem is hajlik ra ha a kolykok elfernek hatul akkor atulunk a 8-asba.Itt Irorszagban egyetlen 850-est sem talaltam viszont majd 20db 840-es van elado.Anglia johet meg szoba de ott is a 46 elado 8-asbol 4!!! 850-es van a tobbi az 840.A nemet piacon kb fele-fele az arany,csak azok ugye balkormanyosok,azzal eleg tre itt kozlekedni.Kicsit utanaolvastam az itteni BMW magazinba,azt irjak rola,hogy amikor kijott megelozte a korat,technikai "tour the force"volt.Sok megoldas mai napig is csak az M modellekben talahato meg.A futomu etalonnak szamitott,ennek megfeleloen eleg bonyolult es draga a javitasa.Az ujsagirok melegen ajanljak a v8-ast is,szerintuk a 4.4-es mar ugy megy mint az elso v12-esek,csak joval kevesebb benyat eget hozza.Mar en is hallotam,hogy a 850-esek ertelmetlenul sokat isznak,allitolag 16l ala nem lehet nyomni,tojashejon sem,talan a sulya miatt.A formaja kivul/belul megigez a mai napig,engem legalabb is.Az ara,hat igen 2-3 db 750-est is adnak 1 araert.
Ha valaki birtokolt mar 8-ast megoszthatna a tapasztalatait,vagy ha valamelyik muhelytulajdonos/szerelo kolleganak van 8-as az ugyfelei kozt,nyilatkozzon ha van kedve.Erdekelne a 4.4 v8-al kapcsolatban minden amit tudnom kell/lehet.
Asszem a hetvegen kiprobalok egyet,miheztartas vegett.


Hali! Nekem volt E39 540i-m, most van E38 750i-m. Az 540-es nálam 11,6l/100km alá nem tudtam levinni, de a 750-essel már 10,2-re is le tudtam menni, egyszer Csorvásra mentünk, szép nyugodt tempóval, tempoma belőve, 100/110km/ó, akkor 9,3l-re jött ki. De mivel Somogy dimbes-dombos területén lakom itt 10alá nem tudom levinni. Az őszinte igazság az, hogy nem is nézegetem, hogy menjek az átlagfogy.mérő szerint, ahogyesik úgy puffanik jött már ki 17,4l-re is, de ahogy én használom 14,5l az aranyátlag. Egy hibáját rónám fel a 4,4i-nek a trafós gyertyapipákat, mert azt cserélni eléggé költséges, 20eFt/db. Ezen a hibáján kívül nagyon jó motor, hozzá teszem a 750-est szó nélkül legyorsulná. A V12-es tartósságával szerintem viszont egyik motor sem vetekszik.


Bognár Gábor

Igal    30    2007.12.25. 00:55
MR. V12
2008.06.04. 21:13   






Udv.

Eleg jol porog ez a topik.Most,hogy a vencsibesz kimult megvalosulni latszik egy regi alom,a 850i.A nejem is hajlik ra ha a kolykok elfernek hatul akkor atulunk a 8-asba.Itt Irorszagban egyetlen 850-est sem talaltam viszont majd 20db 840-es van elado.Anglia johet meg szoba de ott is a 46 elado 8-asbol 4!!! 850-es van a tobbi az 840.A nemet piacon kb fele-fele az arany,csak azok ugye balkormanyosok,azzal eleg tre itt kozlekedni.Kicsit utanaolvastam az itteni BMW magazinba,azt irjak rola,hogy amikor kijott megelozte a korat,technikai "tour the force"volt.Sok megoldas mai napig is csak az M modellekben talahato meg.A futomu etalonnak szamitott,ennek megfeleloen eleg bonyolult es draga a javitasa.Az ujsagirok melegen ajanljak a v8-ast is,szerintuk a 4.4-es mar ugy megy mint az elso v12-esek,csak joval kevesebb benyat eget hozza.Mar en is hallotam,hogy a 850-esek ertelmetlenul sokat isznak,allitolag 16l ala nem lehet nyomni,tojashejon sem,talan a sulya miatt.A formaja kivul/belul megigez a mai napig,engem legalabb is.Az ara,hat igen 2-3 db 750-est is adnak 1 araert.
Ha valaki birtokolt mar 8-ast megoszthatna a tapasztalatait,vagy ha valamelyik muhelytulajdonos/szerelo kolleganak van 8-as az ugyfelei kozt,nyilatkozzon ha van kedve.Erdekelne a 4.4 v8-al kapcsolatban minden amit tudnom kell/lehet.
Asszem a hetvegen kiprobalok egyet,miheztartas vegett.


irorszag    214    2008.03.15. 18:31
NEED for SPEED
2007.12.31. 19:15   






B.U.É.K.


http://dreamgate.bmwklub.hu Szemcsis

Baja    3110    2007.01.12. 20:10
admin
2007.01.31. 00:52   





Site Admin
Kacsint




   1305    2005.11.25. 01:11
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 1 oldal
Tartalomjegyzék  »   Szériák szerint E..

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére