|
|
Laleeboy |
2014.09.09. 11:29 |
|
|



|
|
|
Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál 3909 2005.07.19. 15:10 |
|
Laleeboy |
2014.07.23. 09:28 |
|
|



|
|
|
Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál 3909 2005.07.19. 15:10 |
|
BMW E60 530xi |
2010.04.10. 16:00 |
|
|


|
Sziasztok! Köszönöm mindenkitől az információkat, sokat gondolkozunk még ezen, de nagyon valószínű, hogy Z3 lesz.
Mind a kettőt vonzónak tartom, ami az egyikből hiányzik, az a másikban van.
mégegyszer köszönöm, ha kérdésem lesz felteszem, és ha ti szeretnétek kérdezni valamit az E60, E61, illetve E90-ről, szóljatok, sokmindenben tudok segíteni:) |
|
Nagymaros-Visegrád 2 2010.04.06. 10:30 |
|
MADV12 |
2010.04.07. 20:58 |
|
|



|
Sok a "mende-monda" a 8-asok körül, leginkább rosszak és azoktól származnak akik még csak nem is ültek benne !!
Nekem 2 850-es van , 6 éve egy Csi M-Tech Motorsport és egy sima széria Ci. A kézi váltós ( 6 ) Csi elmegy pályán 10 alatt, városban ki lehet hozni 13-14-el, de az automata Ci sokkal sokkal többet zabál.
Nekem soha nem volt problémám velük, meg kell adni a kellő szervizelést ( NEM a BMW-nél !!!!! ) és akkor kimennek a világból. Nagyon is megbízható autók, a vezetési élményről ne is beszéljünk
Egy álom |
Black Beauty --- E31 850 M-Tech Motorsport Individual 6 speed S70 / 5.6L V12 / 470 LE |
BUDAPEST / SYDNEY 80 2008.09.05. 17:59 |
|
Tds |
2010.04.06. 23:24 |
|
|



|
|
admin |
2010.04.06. 22:20 |
|
|



Site Admin
|
Milyen szempontok szerint szeretnél dönteni?
850 alkatrész ellátás elég nehézkes és könnyen melegedős beteg motor néha melette rengeteget zabál és az M roadsterrel szemben gyengébb. Vezetési élményben a Roadster ha hoszabb útra indulsz akkor a 850 nagyonkényelmes igazi GT és a 250es tempót nem érezni benne. |
|
1305 2005.11.25. 01:11 |
|
BMW E60 530xi |
2010.04.06. 10:57 |
|
|


|
Üdv. Vettem egy 2007-es 530xi-t, és szeretnék mellé egy hétvégi túraautót. A barátnőm 850CSi-t szeretne, de én meg Z3 M Roadster-t. Mivel igazából az E60, E61, és az E90-esekhez értek, a 8-ashoz és a Z3-hoz nem, ezért szeretnék kérni tőletek véleményt mind a kettő autóról. (gyakori hibák, alkatrészárak, vezetési élmény, stb..)
Mindenképpen gyári állapotú autót szeretnék, maximum gyári sportkülső érdekel, nagyon undorodok a gagyi tuningtól.
Aki tud kérem segítsen a választásban
Köszi |
|
Nagymaros-Visegrád 2 2010.04.06. 10:30 |
|
Popey |
2008.12.05. 14:35 |
|
|



|
|
bmw750i |
2008.11.29. 02:47 |
|
|



|
MR. V12 írta: | Udv.
Eleg jol porog ez a topik.Most,hogy a vencsibesz kimult megvalosulni latszik egy regi alom,a 850i.A nejem is hajlik ra ha a kolykok elfernek hatul akkor atulunk a 8-asba.Itt Irorszagban egyetlen 850-est sem talaltam viszont majd 20db 840-es van elado.Anglia johet meg szoba de ott is a 46 elado 8-asbol 4!!! 850-es van a tobbi az 840.A nemet piacon kb fele-fele az arany,csak azok ugye balkormanyosok,azzal eleg tre itt kozlekedni.Kicsit utanaolvastam az itteni BMW magazinba,azt irjak rola,hogy amikor kijott megelozte a korat,technikai "tour the force"volt.Sok megoldas mai napig is csak az M modellekben talahato meg.A futomu etalonnak szamitott,ennek megfeleloen eleg bonyolult es draga a javitasa.Az ujsagirok melegen ajanljak a v8-ast is,szerintuk a 4.4-es mar ugy megy mint az elso v12-esek,csak joval kevesebb benyat eget hozza.Mar en is hallotam,hogy a 850-esek ertelmetlenul sokat isznak,allitolag 16l ala nem lehet nyomni,tojashejon sem,talan a sulya miatt.A formaja kivul/belul megigez a mai napig,engem legalabb is.Az ara,hat igen 2-3 db 750-est is adnak 1 araert.
Ha valaki birtokolt mar 8-ast megoszthatna a tapasztalatait,vagy ha valamelyik muhelytulajdonos/szerelo kolleganak van 8-as az ugyfelei kozt,nyilatkozzon ha van kedve.Erdekelne a 4.4 v8-al kapcsolatban minden amit tudnom kell/lehet.
Asszem a hetvegen kiprobalok egyet,miheztartas vegett. |
Hali! Nekem volt E39 540i-m, most van E38 750i-m. Az 540-es nálam 11,6l/100km alá nem tudtam levinni, de a 750-essel már 10,2-re is le tudtam menni, egyszer Csorvásra mentünk, szép nyugodt tempóval, tempoma belőve, 100/110km/ó, akkor 9,3l-re jött ki. De mivel Somogy dimbes-dombos területén lakom itt 10alá nem tudom levinni. Az őszinte igazság az, hogy nem is nézegetem, hogy menjek az átlagfogy.mérő szerint, ahogyesik úgy puffanik jött már ki 17,4l-re is, de ahogy én használom 14,5l az aranyátlag. Egy hibáját rónám fel a 4,4i-nek a trafós gyertyapipákat, mert azt cserélni eléggé költséges, 20eFt/db. Ezen a hibáján kívül nagyon jó motor, hozzá teszem a 750-est szó nélkül legyorsulná. A V12-es tartósságával szerintem viszont egyik motor sem vetekszik. |
Bognár Gábor |
Igal 30 2007.12.25. 00:55 |
|
MR. V12 |
2008.06.04. 21:13 |
|
|



|
Udv.
Eleg jol porog ez a topik.Most,hogy a vencsibesz kimult megvalosulni latszik egy regi alom,a 850i.A nejem is hajlik ra ha a kolykok elfernek hatul akkor atulunk a 8-asba.Itt Irorszagban egyetlen 850-est sem talaltam viszont majd 20db 840-es van elado.Anglia johet meg szoba de ott is a 46 elado 8-asbol 4!!! 850-es van a tobbi az 840.A nemet piacon kb fele-fele az arany,csak azok ugye balkormanyosok,azzal eleg tre itt kozlekedni.Kicsit utanaolvastam az itteni BMW magazinba,azt irjak rola,hogy amikor kijott megelozte a korat,technikai "tour the force"volt.Sok megoldas mai napig is csak az M modellekben talahato meg.A futomu etalonnak szamitott,ennek megfeleloen eleg bonyolult es draga a javitasa.Az ujsagirok melegen ajanljak a v8-ast is,szerintuk a 4.4-es mar ugy megy mint az elso v12-esek,csak joval kevesebb benyat eget hozza.Mar en is hallotam,hogy a 850-esek ertelmetlenul sokat isznak,allitolag 16l ala nem lehet nyomni,tojashejon sem,talan a sulya miatt.A formaja kivul/belul megigez a mai napig,engem legalabb is.Az ara,hat igen 2-3 db 750-est is adnak 1 araert.
Ha valaki birtokolt mar 8-ast megoszthatna a tapasztalatait,vagy ha valamelyik muhelytulajdonos/szerelo kolleganak van 8-as az ugyfelei kozt,nyilatkozzon ha van kedve.Erdekelne a 4.4 v8-al kapcsolatban minden amit tudnom kell/lehet.
Asszem a hetvegen kiprobalok egyet,miheztartas vegett. |
|
irorszag 214 2008.03.15. 18:31 |
|
NEED for SPEED |
2007.12.31. 19:15 |
|
|


|
|
admin |
2007.01.31. 00:52 |
|
|



Site Admin
|
|
|
1305 2005.11.25. 01:11 |
|
|
|
hirdetési felület |
|
 |
 |
|