POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 31 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 29, 30, 31  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Drag projektek  »   Top-chop by R.C.S.

Laleeboy
2014.08.30. 20:45   






Grat

Lassan itt az ideje kipróbálni a többi fokozatot is Very Happy Kacsint


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3909    2005.07.19. 15:10
veszettkutya
2014.08.30. 14:34   






Surprised Kacsint


VESZETTKUTYA
10.82@211 Csabix Motoren Werke THX R.C.S.

kormány mögött ball oldalt :-)    2959    2005.08.01. 13:03
Turboá
2014.08.29. 14:36   






gurul is, lassul is Smile
https://www.facebook.com/video.php?v=788203547896513&set=vb.100001206267695&type=2&theater&notif_t=like_tagged


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2014.08.28. 12:01   






breki írta:
Turboá írta:
ritkán vagyok itt, régen is írtam. Sikerült összeraknom kijavítva a hibát, a hiányzó alkatrészt köszönöm Lezsinek és Repülős Gizinek! Látszólag minden rendben, gyanúsan is. Túl szépen működik, csendes, nagyon nyugodt síma járású, mechanikus zajnak semmi nyoma, nem ilyen szokott lenni.
Lassan elkezdünk vele gurulni, futómű állítás, egyenes futás ellenőrzés, fékek ,kuplung, hajtás, megnézzük üzem közbe mit mutat. A vízhűtő venti ad enni, közeli a mágneses tere a főtengely jeladóhoz, ez néha viccesen beleszól, de Lezsi rajta van az ügyön, ha nem boldogul új helyet kap a senzor. Nagyjából ennyi, ha adódik lehetőség videó is lesz Smile Lezsi, külön köszönöm az áldozatkész hozzáállást!!!






Smile


már nagyon várom, remélem egyszer megküzdünk Smile


én is várom, a család az első, kevés időm, és pénzem jut erre, de ha összeáll és megérik rá megküzdünk ígérem Smile


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
breki
2014.08.27. 16:17   






Turboá írta:
ritkán vagyok itt, régen is írtam. Sikerült összeraknom kijavítva a hibát, a hiányzó alkatrészt köszönöm Lezsinek és Repülős Gizinek! Látszólag minden rendben, gyanúsan is. Túl szépen működik, csendes, nagyon nyugodt síma járású, mechanikus zajnak semmi nyoma, nem ilyen szokott lenni.
Lassan elkezdünk vele gurulni, futómű állítás, egyenes futás ellenőrzés, fékek ,kuplung, hajtás, megnézzük üzem közbe mit mutat. A vízhűtő venti ad enni, közeli a mágneses tere a főtengely jeladóhoz, ez néha viccesen beleszól, de Lezsi rajta van az ügyön, ha nem boldogul új helyet kap a senzor. Nagyjából ennyi, ha adódik lehetőség videó is lesz Smile Lezsi, külön köszönöm az áldozatkész hozzáállást!!!





Smile


már nagyon várom, remélem egyszer megküzdünk Smile


MIT ÉR AZ ERŐ HA NEM URALOD??!!!!!!!!!!!!!!!
9.31@239
M.o. egyetlen 9es BMW-je

NYÍREGYHÁZA    692    2006.09.15. 13:47
Turboá
2014.08.27. 13:47   






ritkán vagyok itt, régen is írtam. Sikerült összeraknom kijavítva a hibát, a hiányzó alkatrészt köszönöm Lezsinek és Repülős Gizinek! Látszólag minden rendben, gyanúsan is. Túl szépen működik, csendes, nagyon nyugodt síma járású, mechanikus zajnak semmi nyoma, nem ilyen szokott lenni.
Lassan elkezdünk vele gurulni, futómű állítás, egyenes futás ellenőrzés, fékek ,kuplung, hajtás, megnézzük üzem közbe mit mutat. A vízhűtő venti ad enni, közeli a mágneses tere a főtengely jeladóhoz, ez néha viccesen beleszól, de Lezsi rajta van az ügyön, ha nem boldogul új helyet kap a senzor. Nagyjából ennyi, ha adódik lehetőség videó is lesz Smile Lezsi, külön köszönöm az áldozatkész hozzáállást!!!





Smile


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2014.03.16. 22:31   










új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
fapuma8
2014.02.02. 14:31   






Lesz vele meló hogy ha nem 402m ragacsos pályán tolod, ne drifteljen Smile

Jó lesz, de mindenképp élmény, várom Smile


www.qfp.hu

www.raceworld.hu

   2    2014.02.02. 13:05
Turboá
2014.01.28. 00:31   






veszettkutya írta:
Jó lenne már látni gurulni mert lassan eluralkodik felettem a szürkehályog és lemaradok mindenröl Sad
Mennyivel fogod fújkálni elsőre ilyen sűritéssel 1.7 körül?


hát ez az....
nem tudom 1,5-el kezdünk 2körül várom a négy számjegyet, meglátjuk. Egyelőre rendbe hozom az elbaszást. Dugók befűzve,szelepek leellenőrizve, szerencsémre megúszták.







új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
veszettkutya
2014.01.26. 14:51   






Jó lenne már látni gurulni mert lassan eluralkodik felettem a szürkehályog és lemaradok mindenröl Sad
Mennyivel fogod fújkálni elsőre ilyen sűritéssel 1.7 körül?


VESZETTKUTYA
10.82@211 Csabix Motoren Werke THX R.C.S.

kormány mögött ball oldalt :-)    2959    2005.08.01. 13:03
Turboá
2014.01.25. 23:51   






spongebob írta:
Látom a tettek mezejére léptél,és nem teketóriáztál a dugó tetőkkel Smile
Az esztergálás után ujra köbölöd a dugókat,hogy kizárd az eltérés lehetőségét,vagy nincs ilyesmire szükség? Surprised
...amúgy meg zsír a kis csaj verdája a bodyguardok mellett Very Happy


nem szaroztam ,bár elsőre neki estem volna,... mindegy.
A dugattyúk egyformák lettek ,az esztergán beállítottam a végállásokat, mérésre nem szór pár csak századot. letörtem még a széleket, eldolgoztam a vékony részeket.
Befűztem őket, látszólag rendben lesz.






új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
spongebob
2014.01.24. 03:36   






Látom a tettek mezejére léptél,és nem teketóriáztál a dugó tetőkkel Smile
Az esztergálás után ujra köbölöd a dugókat,hogy kizárd az eltérés lehetőségét,vagy nincs ilyesmire szükség? Surprised
...amúgy meg zsír a kis csaj verdája a bodyguardok mellett Very Happy


Budapest    851    2007.05.11. 21:37
Turboá
2014.01.21. 15:31   






Hexer írta:
Turboá írta:
Hexer írta:
Turboá írta:
Hexer írta:
Turboá írta:
róka837 írta:
Fincsik ezek az elmagyarázo,szemléltetö képsorozatok! nem értek a motor öszeépitéséhez vagy átalakitásához de ahogy a "mester" képekel alátámasztja az elméletét csodás! Szemcsis Csak igy tovább és minnél több hasonlo képeket ha lehet. Surprised


Az igazat megvallva más topicocba már van néhány kép erről.
A lényeg, hogy valós szelepzseb lenyomatot úgy tudsz készíteni, hogy sajnos egy m5 fejet felszeletelsz( lehetőleg egy rosszat)
és abból készítesz marógépen egy szerszámot.
A szerszámba beleteszel egy 6-os tengelyű marótartót,( ami passzol a szelepvezetőbe és az aktuális szeleptányérnak megfelelő méretű maróval beleállsz. A lenyomat egyértelműen mutatja a pontatlanságot. Ezt követően rátartás végett kb 2mm-el nagyobb maróra cserélsz és avval a kimért mélységre marsz. Sokkal mélyebbre mint gyárilag. A kipufogó szelep 32-es tányér átmérőjéhez 35-ös marót, míg a szívó 37-eshez 40-es marót használtam.
Így biztosítva vagyok, hogy a lehető legnagyobb helyet alakítottam ki neki amit a lehetőségek engedtek.
Smile


Milyen melyre mentel a maroval? Gyarilag szivo 1,8mm kipuf 2mm korneyeken megy, ezhez kb 3,5-4mm zseb eleg ha beleszamolod a tomitest.
Nagy atmarovel ovatosan mert konnyen lereped a ket szelep kozti resz ha tul melyre mesz nagy atmerovel.
Dugo hf kozt meg 1,5 mm ha biztosra akarsz menni.


5mm-re megyek le a legméllyebb ponton, ( egyébb okok miatt is főleg a kipufogó oldalon) ez a felső gyűrűhorony belső felétől már sugár irányba is eltávolodik, a kritikus pillanatban ahol a legközelebb van a két kimunkált felület egymáshoz, ott egy pár négyzetmiliméterben 2,5mm falvastagsággal bír. Remélem érted.

nem kell aggódnod nem reped le, nagyon sok anyag van ráadásul abból alig veszek el.

a harmadik felvetésedre viszont teliteláltál, mert 1,6mm-t hagytam. De nem vagyok nyugodt.Nem azért mert nem elég, hanem mert nehogy sok legyen. A gyártó 5 századra! -jól írtam-játratta az elképzelése szerint (nem adott meg tömítésvastagságot de 2mm-es esetében) a dugattyút a hengerfejhez.
Az aggodalmam azért nem lohad, mert éppen csinálok egy másik szettet is valami noname dugattyún, és érdekes módon ugyanoda járatja azt is, tehát egyezik a fejmagassága. A legnagyobb meglepetésemre ez a szett szelepzseb szempontjából teljesen pontos, ez az első ilyen amivel találkotztam,persze a mélysége kritikán aluli,de ott van ahol lennie kell.
A gyári dugattyú szintbe jár, tehát nem jár ki 1,75mm-re mint ezek a turbós dugók. Az jutott eszembe, hogy mi van akkor ha arra játszik, hogy védje a tömítés tűzkarika részét annak érintkező felületeit az alá/fölé fújástól ?
Attól függetlenül,hogy milyen típusú és vastagságú tömítést használunk.
Most nem vagyok magabiztos,tartok tőle, hogy ha mindet leesztergálom akár árthatok is. De már mindegy mert megcsináltam. A régi tesztmotoromat is így oldottam meg,attól nem is tartok,hogy 7-800 lóerőnél gond lehet vele, de felette akár jól is jöhetett volna a tömítettség védelme. Most ki fog derülni.


Smile


En mindig a legvekonyabb tomitest keresem es ahoz olyan dugot hogy 1.5mm-re legyek a hengerfejtol, szivo motornal mondjuk 0.7-0.8 de ott mas illesztessel van a dugo.

Viszont nem magas a suritesi igy hogy sik fole jart a dugo, 2mm tomitessel? Vagy csak etanol/versenybenzin es akkor mindegy.

Zsebbol meg 2mm tomites + 5mm zseb az mar derek, kifer a 300-as tengely is 12.5-13 emelessel. M5 jo als-el nem lebeg be, attol nem kell tartani, egyik m-es bmw sem, ha belebeg akkor kikopi a tokerol a lapkat vagy leszakad.


Ez már tetszik ,kezdünk egy nyelvet beszélni.
Szóval , a sűrítése alacsony ezeknek a dugóknak mert mély medrű.
Csak a széle "sávban" magasabb mint kellene szerintem. Szó sincs magas oktánszámról csak a kialakítása a szélének szokatlan,túl felfut.

nem als-től, és nem magas rpm-től tartva "lebeg be" hogy a szóhasználatoddal éljek, ( igazából nem is annyira belebegés mint hirtelen benyitás, és ennek a kicsillapodása, másik esetben vezérlés lemaradás)
hanem 2 másik jelenség miatt.
Egyébként szelep belebegéstől, pl magas rpm-en ,nem a lapkát- veri össze ez a típus, le sem szakad mindjárt, nagyon sokáig elmegy így, hanem más ( hallható) előjele van, és szétszedéskor meg is találod.


Smile


Elokeresem a mereseim de keprol akkora dome-al nem hiszemhogy 9 ala menne a kompot...biztos a gyarto nem irt elo 3mm tomitest? Legtobb m-es dugohoz eloirjak hogy csak ugy lesz meg a megadott kompot.

Szelep zaraskor lebeg, jellemzoen miutan bezar utanna visszapattan a feszekrol vagy max nyitasnal meg egy kicsit tullo es elkezd pattogni a visszafele zaro butykon.

Mire gondoltal a szetszedenel lathato lebegesre?


Ne fáradj ,( de köszi) a sűrítése jó, megmértem mikor össze volt rakva. A megadott arány, a kiköbölés, és a mért nyomás ( a szokásos eszközzel) teljesen összhangban van. 8,5:1
Alacsonyabbat akartam eleve, de ez jutott, na most alacsonyabb lesz,úgyhogy végül minden úgy alakul ahogy szerettem volna.
Igaz, nem elsőre, de most már így is jó.

nekem nem szokott evvel problémám lenni, szerintem ez a motor nem érzékeny rá gyári rpm -en. Az álltalad felsorolt komponensek teljesen kopásmentesek szoktak lenni sokszázezer km után is. ( pont most van az asztalon kiterítve 3 ilyen fej, sikerült bevásárolnom)

Ami megsínyli azt meg észre fogod venni, gyanakodj ha szokottnál jobban zörög.
Smile


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Hexer
2014.01.21. 00:07   






Turboá írta:
Hexer írta:
Turboá írta:
Hexer írta:
Turboá írta:
róka837 írta:
Fincsik ezek az elmagyarázo,szemléltetö képsorozatok! nem értek a motor öszeépitéséhez vagy átalakitásához de ahogy a "mester" képekel alátámasztja az elméletét csodás! Szemcsis Csak igy tovább és minnél több hasonlo képeket ha lehet. Surprised


Az igazat megvallva más topicocba már van néhány kép erről.
A lényeg, hogy valós szelepzseb lenyomatot úgy tudsz készíteni, hogy sajnos egy m5 fejet felszeletelsz( lehetőleg egy rosszat)
és abból készítesz marógépen egy szerszámot.
A szerszámba beleteszel egy 6-os tengelyű marótartót,( ami passzol a szelepvezetőbe és az aktuális szeleptányérnak megfelelő méretű maróval beleállsz. A lenyomat egyértelműen mutatja a pontatlanságot. Ezt követően rátartás végett kb 2mm-el nagyobb maróra cserélsz és avval a kimért mélységre marsz. Sokkal mélyebbre mint gyárilag. A kipufogó szelep 32-es tányér átmérőjéhez 35-ös marót, míg a szívó 37-eshez 40-es marót használtam.
Így biztosítva vagyok, hogy a lehető legnagyobb helyet alakítottam ki neki amit a lehetőségek engedtek.
Smile


Milyen melyre mentel a maroval? Gyarilag szivo 1,8mm kipuf 2mm korneyeken megy, ezhez kb 3,5-4mm zseb eleg ha beleszamolod a tomitest.
Nagy atmarovel ovatosan mert konnyen lereped a ket szelep kozti resz ha tul melyre mesz nagy atmerovel.
Dugo hf kozt meg 1,5 mm ha biztosra akarsz menni.


5mm-re megyek le a legméllyebb ponton, ( egyébb okok miatt is főleg a kipufogó oldalon) ez a felső gyűrűhorony belső felétől már sugár irányba is eltávolodik, a kritikus pillanatban ahol a legközelebb van a két kimunkált felület egymáshoz, ott egy pár négyzetmiliméterben 2,5mm falvastagsággal bír. Remélem érted.

nem kell aggódnod nem reped le, nagyon sok anyag van ráadásul abból alig veszek el.

a harmadik felvetésedre viszont teliteláltál, mert 1,6mm-t hagytam. De nem vagyok nyugodt.Nem azért mert nem elég, hanem mert nehogy sok legyen. A gyártó 5 századra! -jól írtam-játratta az elképzelése szerint (nem adott meg tömítésvastagságot de 2mm-es esetében) a dugattyút a hengerfejhez.
Az aggodalmam azért nem lohad, mert éppen csinálok egy másik szettet is valami noname dugattyún, és érdekes módon ugyanoda járatja azt is, tehát egyezik a fejmagassága. A legnagyobb meglepetésemre ez a szett szelepzseb szempontjából teljesen pontos, ez az első ilyen amivel találkotztam,persze a mélysége kritikán aluli,de ott van ahol lennie kell.
A gyári dugattyú szintbe jár, tehát nem jár ki 1,75mm-re mint ezek a turbós dugók. Az jutott eszembe, hogy mi van akkor ha arra játszik, hogy védje a tömítés tűzkarika részét annak érintkező felületeit az alá/fölé fújástól ?
Attól függetlenül,hogy milyen típusú és vastagságú tömítést használunk.
Most nem vagyok magabiztos,tartok tőle, hogy ha mindet leesztergálom akár árthatok is. De már mindegy mert megcsináltam. A régi tesztmotoromat is így oldottam meg,attól nem is tartok,hogy 7-800 lóerőnél gond lehet vele, de felette akár jól is jöhetett volna a tömítettség védelme. Most ki fog derülni.


Smile


En mindig a legvekonyabb tomitest keresem es ahoz olyan dugot hogy 1.5mm-re legyek a hengerfejtol, szivo motornal mondjuk 0.7-0.8 de ott mas illesztessel van a dugo.

Viszont nem magas a suritesi igy hogy sik fole jart a dugo, 2mm tomitessel? Vagy csak etanol/versenybenzin es akkor mindegy.

Zsebbol meg 2mm tomites + 5mm zseb az mar derek, kifer a 300-as tengely is 12.5-13 emelessel. M5 jo als-el nem lebeg be, attol nem kell tartani, egyik m-es bmw sem, ha belebeg akkor kikopi a tokerol a lapkat vagy leszakad.


Ez már tetszik ,kezdünk egy nyelvet beszélni.
Szóval , a sűrítése alacsony ezeknek a dugóknak mert mély medrű.
Csak a széle "sávban" magasabb mint kellene szerintem. Szó sincs magas oktánszámról csak a kialakítása a szélének szokatlan,túl felfut.

nem als-től, és nem magas rpm-től tartva "lebeg be" hogy a szóhasználatoddal éljek, ( igazából nem is annyira belebegés mint hirtelen benyitás, és ennek a kicsillapodása, másik esetben vezérlés lemaradás)
hanem 2 másik jelenség miatt.
Egyébként szelep belebegéstől, pl magas rpm-en ,nem a lapkát- veri össze ez a típus, le sem szakad mindjárt, nagyon sokáig elmegy így, hanem más ( hallható) előjele van, és szétszedéskor meg is találod.


Smile


Elokeresem a mereseim de keprol akkora dome-al nem hiszemhogy 9 ala menne a kompot...biztos a gyarto nem irt elo 3mm tomitest? Legtobb m-es dugohoz eloirjak hogy csak ugy lesz meg a megadott kompot.

Szelep zaraskor lebeg, jellemzoen miutan bezar utanna visszapattan a feszekrol vagy max nyitasnal meg egy kicsit tullo es elkezd pattogni a visszafele zaro butykon.

Mire gondoltal a szetszedenel lathato lebegesre?


   1080    2007.03.10. 17:40
Turboá
2014.01.20. 15:10   






Hexer írta:
Turboá írta:
Hexer írta:
Turboá írta:
róka837 írta:
Fincsik ezek az elmagyarázo,szemléltetö képsorozatok! nem értek a motor öszeépitéséhez vagy átalakitásához de ahogy a "mester" képekel alátámasztja az elméletét csodás! Szemcsis Csak igy tovább és minnél több hasonlo képeket ha lehet. Surprised


Az igazat megvallva más topicocba már van néhány kép erről.
A lényeg, hogy valós szelepzseb lenyomatot úgy tudsz készíteni, hogy sajnos egy m5 fejet felszeletelsz( lehetőleg egy rosszat)
és abból készítesz marógépen egy szerszámot.
A szerszámba beleteszel egy 6-os tengelyű marótartót,( ami passzol a szelepvezetőbe és az aktuális szeleptányérnak megfelelő méretű maróval beleállsz. A lenyomat egyértelműen mutatja a pontatlanságot. Ezt követően rátartás végett kb 2mm-el nagyobb maróra cserélsz és avval a kimért mélységre marsz. Sokkal mélyebbre mint gyárilag. A kipufogó szelep 32-es tányér átmérőjéhez 35-ös marót, míg a szívó 37-eshez 40-es marót használtam.
Így biztosítva vagyok, hogy a lehető legnagyobb helyet alakítottam ki neki amit a lehetőségek engedtek.
Smile


Milyen melyre mentel a maroval? Gyarilag szivo 1,8mm kipuf 2mm korneyeken megy, ezhez kb 3,5-4mm zseb eleg ha beleszamolod a tomitest.
Nagy atmarovel ovatosan mert konnyen lereped a ket szelep kozti resz ha tul melyre mesz nagy atmerovel.
Dugo hf kozt meg 1,5 mm ha biztosra akarsz menni.


5mm-re megyek le a legméllyebb ponton, ( egyébb okok miatt is főleg a kipufogó oldalon) ez a felső gyűrűhorony belső felétől már sugár irányba is eltávolodik, a kritikus pillanatban ahol a legközelebb van a két kimunkált felület egymáshoz, ott egy pár négyzetmiliméterben 2,5mm falvastagsággal bír. Remélem érted.

nem kell aggódnod nem reped le, nagyon sok anyag van ráadásul abból alig veszek el.

a harmadik felvetésedre viszont teliteláltál, mert 1,6mm-t hagytam. De nem vagyok nyugodt.Nem azért mert nem elég, hanem mert nehogy sok legyen. A gyártó 5 századra! -jól írtam-játratta az elképzelése szerint (nem adott meg tömítésvastagságot de 2mm-es esetében) a dugattyút a hengerfejhez.
Az aggodalmam azért nem lohad, mert éppen csinálok egy másik szettet is valami noname dugattyún, és érdekes módon ugyanoda járatja azt is, tehát egyezik a fejmagassága. A legnagyobb meglepetésemre ez a szett szelepzseb szempontjából teljesen pontos, ez az első ilyen amivel találkotztam,persze a mélysége kritikán aluli,de ott van ahol lennie kell.
A gyári dugattyú szintbe jár, tehát nem jár ki 1,75mm-re mint ezek a turbós dugók. Az jutott eszembe, hogy mi van akkor ha arra játszik, hogy védje a tömítés tűzkarika részét annak érintkező felületeit az alá/fölé fújástól ?
Attól függetlenül,hogy milyen típusú és vastagságú tömítést használunk.
Most nem vagyok magabiztos,tartok tőle, hogy ha mindet leesztergálom akár árthatok is. De már mindegy mert megcsináltam. A régi tesztmotoromat is így oldottam meg,attól nem is tartok,hogy 7-800 lóerőnél gond lehet vele, de felette akár jól is jöhetett volna a tömítettség védelme. Most ki fog derülni.


Smile


En mindig a legvekonyabb tomitest keresem es ahoz olyan dugot hogy 1.5mm-re legyek a hengerfejtol, szivo motornal mondjuk 0.7-0.8 de ott mas illesztessel van a dugo.

Viszont nem magas a suritesi igy hogy sik fole jart a dugo, 2mm tomitessel? Vagy csak etanol/versenybenzin es akkor mindegy.

Zsebbol meg 2mm tomites + 5mm zseb az mar derek, kifer a 300-as tengely is 12.5-13 emelessel. M5 jo als-el nem lebeg be, attol nem kell tartani, egyik m-es bmw sem, ha belebeg akkor kikopi a tokerol a lapkat vagy leszakad.


Ez már tetszik ,kezdünk egy nyelvet beszélni.
Szóval , a sűrítése alacsony ezeknek a dugóknak mert mély medrű.
Csak a széle "sávban" magasabb mint kellene szerintem. Szó sincs magas oktánszámról csak a kialakítása a szélének szokatlan,túl felfut.

nem als-től, és nem magas rpm-től tartva "lebeg be" hogy a szóhasználatoddal éljek, ( igazából nem is annyira belebegés mint hirtelen benyitás, és ennek a kicsillapodása, másik esetben vezérlés lemaradás)
hanem 2 másik jelenség miatt.
Egyébként szelep belebegéstől, pl magas rpm-en ,nem a lapkát- veri össze ez a típus, le sem szakad mindjárt, nagyon sokáig elmegy így, hanem más ( hallható) előjele van, és szétszedéskor meg is találod.


Smile


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Hexer
2014.01.20. 01:24   






Turboá írta:
Hexer írta:
Turboá írta:
róka837 írta:
Fincsik ezek az elmagyarázo,szemléltetö képsorozatok! nem értek a motor öszeépitéséhez vagy átalakitásához de ahogy a "mester" képekel alátámasztja az elméletét csodás! Szemcsis Csak igy tovább és minnél több hasonlo képeket ha lehet. Surprised


Az igazat megvallva más topicocba már van néhány kép erről.
A lényeg, hogy valós szelepzseb lenyomatot úgy tudsz készíteni, hogy sajnos egy m5 fejet felszeletelsz( lehetőleg egy rosszat)
és abból készítesz marógépen egy szerszámot.
A szerszámba beleteszel egy 6-os tengelyű marótartót,( ami passzol a szelepvezetőbe és az aktuális szeleptányérnak megfelelő méretű maróval beleállsz. A lenyomat egyértelműen mutatja a pontatlanságot. Ezt követően rátartás végett kb 2mm-el nagyobb maróra cserélsz és avval a kimért mélységre marsz. Sokkal mélyebbre mint gyárilag. A kipufogó szelep 32-es tányér átmérőjéhez 35-ös marót, míg a szívó 37-eshez 40-es marót használtam.
Így biztosítva vagyok, hogy a lehető legnagyobb helyet alakítottam ki neki amit a lehetőségek engedtek.
Smile


Milyen melyre mentel a maroval? Gyarilag szivo 1,8mm kipuf 2mm korneyeken megy, ezhez kb 3,5-4mm zseb eleg ha beleszamolod a tomitest.
Nagy atmarovel ovatosan mert konnyen lereped a ket szelep kozti resz ha tul melyre mesz nagy atmerovel.
Dugo hf kozt meg 1,5 mm ha biztosra akarsz menni.


5mm-re megyek le a legméllyebb ponton, ( egyébb okok miatt is főleg a kipufogó oldalon) ez a felső gyűrűhorony belső felétől már sugár irányba is eltávolodik, a kritikus pillanatban ahol a legközelebb van a két kimunkált felület egymáshoz, ott egy pár négyzetmiliméterben 2,5mm falvastagsággal bír. Remélem érted.

nem kell aggódnod nem reped le, nagyon sok anyag van ráadásul abból alig veszek el.

a harmadik felvetésedre viszont teliteláltál, mert 1,6mm-t hagytam. De nem vagyok nyugodt.Nem azért mert nem elég, hanem mert nehogy sok legyen. A gyártó 5 századra! -jól írtam-játratta az elképzelése szerint (nem adott meg tömítésvastagságot de 2mm-es esetében) a dugattyút a hengerfejhez.
Az aggodalmam azért nem lohad, mert éppen csinálok egy másik szettet is valami noname dugattyún, és érdekes módon ugyanoda járatja azt is, tehát egyezik a fejmagassága. A legnagyobb meglepetésemre ez a szett szelepzseb szempontjából teljesen pontos, ez az első ilyen amivel találkotztam,persze a mélysége kritikán aluli,de ott van ahol lennie kell.
A gyári dugattyú szintbe jár, tehát nem jár ki 1,75mm-re mint ezek a turbós dugók. Az jutott eszembe, hogy mi van akkor ha arra játszik, hogy védje a tömítés tűzkarika részét annak érintkező felületeit az alá/fölé fújástól ?
Attól függetlenül,hogy milyen típusú és vastagságú tömítést használunk.
Most nem vagyok magabiztos,tartok tőle, hogy ha mindet leesztergálom akár árthatok is. De már mindegy mert megcsináltam. A régi tesztmotoromat is így oldottam meg,attól nem is tartok,hogy 7-800 lóerőnél gond lehet vele, de felette akár jól is jöhetett volna a tömítettség védelme. Most ki fog derülni.


Smile


En mindig a legvekonyabb tomitest keresem es ahoz olyan dugot hogy 1.5mm-re legyek a hengerfejtol, szivo motornal mondjuk 0.7-0.8 de ott mas illesztessel van a dugo.

Viszont nem magas a suritesi igy hogy sik fole jart a dugo, 2mm tomitessel? Vagy csak etanol/versenybenzin es akkor mindegy.

Zsebbol meg 2mm tomites + 5mm zseb az mar derek, kifer a 300-as tengely is 12.5-13 emelessel. M5 jo als-el nem lebeg be, attol nem kell tartani, egyik m-es bmw sem, ha belebeg akkor kikopi a tokerol a lapkat vagy leszakad.


   1080    2007.03.10. 17:40
Turboá
2014.01.19. 21:54   






Hexer írta:
Turboá írta:
róka837 írta:
Fincsik ezek az elmagyarázo,szemléltetö képsorozatok! nem értek a motor öszeépitéséhez vagy átalakitásához de ahogy a "mester" képekel alátámasztja az elméletét csodás! Szemcsis Csak igy tovább és minnél több hasonlo képeket ha lehet. Surprised


Az igazat megvallva más topicocba már van néhány kép erről.
A lényeg, hogy valós szelepzseb lenyomatot úgy tudsz készíteni, hogy sajnos egy m5 fejet felszeletelsz( lehetőleg egy rosszat)
és abból készítesz marógépen egy szerszámot.
A szerszámba beleteszel egy 6-os tengelyű marótartót,( ami passzol a szelepvezetőbe és az aktuális szeleptányérnak megfelelő méretű maróval beleállsz. A lenyomat egyértelműen mutatja a pontatlanságot. Ezt követően rátartás végett kb 2mm-el nagyobb maróra cserélsz és avval a kimért mélységre marsz. Sokkal mélyebbre mint gyárilag. A kipufogó szelep 32-es tányér átmérőjéhez 35-ös marót, míg a szívó 37-eshez 40-es marót használtam.
Így biztosítva vagyok, hogy a lehető legnagyobb helyet alakítottam ki neki amit a lehetőségek engedtek.
Smile


Milyen melyre mentel a maroval? Gyarilag szivo 1,8mm kipuf 2mm korneyeken megy, ezhez kb 3,5-4mm zseb eleg ha beleszamolod a tomitest.
Nagy atmarovel ovatosan mert konnyen lereped a ket szelep kozti resz ha tul melyre mesz nagy atmerovel.
Dugo hf kozt meg 1,5 mm ha biztosra akarsz menni.


5mm-re megyek le a legméllyebb ponton, ( egyébb okok miatt is főleg a kipufogó oldalon) ez a felső gyűrűhorony belső felétől már sugár irányba is eltávolodik, a kritikus pillanatban ahol a legközelebb van a két kimunkált felület egymáshoz, ott egy pár négyzetmiliméterben 2,5mm falvastagsággal bír. Remélem érted.

nem kell aggódnod nem reped le, nagyon sok anyag van ráadásul abból alig veszek el.

a harmadik felvetésedre viszont teliteláltál, mert 1,6mm-t hagytam. De nem vagyok nyugodt.Nem azért mert nem elég, hanem mert nehogy sok legyen. A gyártó 5 századra! -jól írtam-játratta az elképzelése szerint (nem adott meg tömítésvastagságot de 2mm-es esetében) a dugattyút a hengerfejhez.
Az aggodalmam azért nem lohad, mert éppen csinálok egy másik szettet is valami noname dugattyún, és érdekes módon ugyanoda járatja azt is, tehát egyezik a fejmagassága. A legnagyobb meglepetésemre ez a szett szelepzseb szempontjából teljesen pontos, ez az első ilyen amivel találkotztam,persze a mélysége kritikán aluli,de ott van ahol lennie kell.
A gyári dugattyú szintbe jár, tehát nem jár ki 1,75mm-re mint ezek a turbós dugók. Az jutott eszembe, hogy mi van akkor ha arra játszik, hogy védje a tömítés tűzkarika részét annak érintkező felületeit az alá/fölé fújástól ?
Attól függetlenül,hogy milyen típusú és vastagságú tömítést használunk.
Most nem vagyok magabiztos,tartok tőle, hogy ha mindet leesztergálom akár árthatok is. De már mindegy mert megcsináltam. A régi tesztmotoromat is így oldottam meg,attól nem is tartok,hogy 7-800 lóerőnél gond lehet vele, de felette akár jól is jöhetett volna a tömítettség védelme. Most ki fog derülni.


Smile


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Hexer
2014.01.19. 18:16   






Turboá írta:
róka837 írta:
Fincsik ezek az elmagyarázo,szemléltetö képsorozatok! nem értek a motor öszeépitéséhez vagy átalakitásához de ahogy a "mester" képekel alátámasztja az elméletét csodás! Szemcsis Csak igy tovább és minnél több hasonlo képeket ha lehet. Surprised


Az igazat megvallva más topicocba már van néhány kép erről.
A lényeg, hogy valós szelepzseb lenyomatot úgy tudsz készíteni, hogy sajnos egy m5 fejet felszeletelsz( lehetőleg egy rosszat)
és abból készítesz marógépen egy szerszámot.
A szerszámba beleteszel egy 6-os tengelyű marótartót,( ami passzol a szelepvezetőbe és az aktuális szeleptányérnak megfelelő méretű maróval beleállsz. A lenyomat egyértelműen mutatja a pontatlanságot. Ezt követően rátartás végett kb 2mm-el nagyobb maróra cserélsz és avval a kimért mélységre marsz. Sokkal mélyebbre mint gyárilag. A kipufogó szelep 32-es tányér átmérőjéhez 35-ös marót, míg a szívó 37-eshez 40-es marót használtam.
Így biztosítva vagyok, hogy a lehető legnagyobb helyet alakítottam ki neki amit a lehetőségek engedtek.
Smile


Milyen melyre mentel a maroval? Gyarilag szivo 1,8mm kipuf 2mm korneyeken megy, ezhez kb 3,5-4mm zseb eleg ha beleszamolod a tomitest.
Nagy atmarovel ovatosan mert konnyen lereped a ket szelep kozti resz ha tul melyre mesz nagy atmerovel.
Dugo hf kozt meg 1,5 mm ha biztosra akarsz menni.


   1080    2007.03.10. 17:40
Turboá
2014.01.18. 21:27   






róka837 írta:
Fincsik ezek az elmagyarázo,szemléltetö képsorozatok! nem értek a motor öszeépitéséhez vagy átalakitásához de ahogy a "mester" képekel alátámasztja az elméletét csodás! Szemcsis Csak igy tovább és minnél több hasonlo képeket ha lehet. Surprised


Az igazat megvallva más topicocba már van néhány kép erről.
A lényeg, hogy valós szelepzseb lenyomatot úgy tudsz készíteni, hogy sajnos egy m5 fejet felszeletelsz( lehetőleg egy rosszat)
és abból készítesz marógépen egy szerszámot.
A szerszámba beleteszel egy 6-os tengelyű marótartót,( ami passzol a szelepvezetőbe és az aktuális szeleptányérnak megfelelő méretű maróval beleállsz. A lenyomat egyértelműen mutatja a pontatlanságot. Ezt követően rátartás végett kb 2mm-el nagyobb maróra cserélsz és avval a kimért mélységre marsz. Sokkal mélyebbre mint gyárilag. A kipufogó szelep 32-es tányér átmérőjéhez 35-ös marót, míg a szívó 37-eshez 40-es marót használtam.
Így biztosítva vagyok, hogy a lehető legnagyobb helyet alakítottam ki neki amit a lehetőségek engedtek.
Smile


Régóta törjük a fejünket egy olyan gyermek-családi programon, ami 2-3 órára leköti a kisgyerekes családokat, akár borús idő esetére is. Nagyon szeretnénk ha a Ha van rá igény szervezünk egy tó körüli kis túrát néhány érdekességgel. A Kutyabemutató végeztével indulna a kemping bejáratától Kárpáti Árpád kutyakiképző vezetésével



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2014.05.20. 20:21 (1).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
róka837
2014.01.18. 21:00   






Fincsik ezek az elmagyarázo,szemléltetö képsorozatok! nem értek a motor öszeépitéséhez vagy átalakitásához de ahogy a "mester" képekel alátámasztja az elméletét csodás! Szemcsis Csak igy tovább és minnél több hasonlo képeket ha lehet. Surprised


4244    264    2008.06.14. 12:52
Turboá
2014.01.18. 20:28   






Majd beállítottam a fejmagasságot is mert az is pluszos volt és miután kimértem egy gyárit azt láttam, hogy nem is kicsit.
Dugóeszterga célszerszám stb..















A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2014.01.18. 21:17 (1).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2014.01.18. 20:24   






Szóval nagy levegő, motor ki, szét és amit elmulasztottam, azt most bepótolom.

A szelepzsebek nem ott vannak ahol lennie kellene,( kimodelleztem tömítéssel) de az eddigiek közül amikkel találkoztam ez volt a legközelebb ahhoz.


















A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2014.01.18. 20:30 (1).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
powered
2013.11.27. 20:15   






Idézet:
Már beindult, és amúgy szépen járt is


Igen olvastam! Figyellek ám! Kacsint


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
Turboá
2013.11.27. 17:32   






powered írta:
Nagy gratula itt is, és üdv a lányos apák büszke táborában! Kacsint

ui : indítsd már be ezt a rohadék lapostetűt! Szóval, ha a motor már jár, nem kellhet sok hogy a kerekek is forogjanak.... Very Happy


Köszi! 3:2 a javadra, még van egy dobásom. Csak nehogy mellé lőjjek! Very Happy

Már beindult, és amúgy szépen járt is, kuplung fék kb rendben. Gurultam is vele. Smile



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2014.01.18. 20:11 (2).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
powered
2013.11.27. 06:25   






Nagy gratula itt is, és üdv a lányos apák büszke táborában! Kacsint

ui : indítsd már be ezt a rohadék lapostetűt! Szóval, ha a motor már jár, nem kellhet sok hogy a kerekek is forogjanak.... Very Happy


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 31 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 29, 30, 31  Következő
Tartalomjegyzék  »   Drag projektek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére