POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 15 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 13, 14, 15  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek  »   Nandi 325 cabrio

nandi
2014.06.19. 03:47   






Nem sok dolog történt mostanában, azon kívül, hogy ősszel pár dió nyomot hagyott a motorháztetőn, beletört 2 csavar a difikihajtásba de lényegesebb és pozitívabb, hogy írattam a Németo.ban ismert Conny-val egy chipet a Motronichoz.

2,7l motorhoz és 290 tengelyhez speciálisan, ROZ98 ajánlott. Kevésbé rángat 2000ford. alatt, sőt 1500nál sem tapasztaltam, finomabb emelt alapjárat, alig rázza már a nyelestengelyt. Érezhetően jobb, főleg középmagas fordszámon ahol a sp.veztengely él, 7000es fordulatnál tilt.

Most olajcsere következik majd, 10w60 mint korábban. És az erős szelephang miatt talán majd bele kéne nézni a hf.-be.

Taz garázsában is jártunk a leömlőket szabta át, mert gyenge pontja volt az ültetés miatt a kipurendszer eleje és közepe. Sikerült emelni a rendszeren és a lambdaszonda is át lett pozicionálva.
Megvártam amíg elkészül és maximálisan elégedetten távoztam, a munkája abszolut minőségi így most végre összeáll már a rendszerem. Kacsint


Wolf im Schafspelz

Miskolc    742    2006.01.10. 20:20
nandi
2013.11.06. 05:44   






oldalindex




kilincs




Wolf im Schafspelz

Miskolc    742    2006.01.10. 20:20
nandi
2013.11.06. 05:42   






Na tegnap be is szóltak a rendőrök miatta Very Happy Shocked







Wolf im Schafspelz

Miskolc    742    2006.01.10. 20:20
nandi
2013.10.22. 14:24   






16?
Elöl 2,5collos peremek vannak tehát 8coll széles kb a gumik 205/50 hátul 225/50 3collos peremekkel. A magyar utakra ezek biztonságosabb méretek viszont nem olyan mutatósak és mivel magasabb az oldalfala a guminak nem lehet olyan szépen leültetni hozzá a futóművet.
A sárvédő peremek gyáriak, nem is szerettem volna nagyon szélesíteni, én úgy gondolom az autó így nagyobb érték.
Vannak 215/45ös gumik is ahhoz passzolna elöl a 205/45, vagy akár a 195/45...


Wolf im Schafspelz

Miskolc    742    2006.01.10. 20:20
ZSOSZ
2013.10.22. 07:49   






nandi írta:




Patika! Kacsint
215/35-16? A másik véglet


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3323    2007.01.19. 13:46
nandi
2013.10.22. 03:56   






A balatoni találkozó előtt szélesebb kb. 9,5 collos felniket tettem hátra de mivel magasabbra nem lehetett már állítani a futóművet gyári új 3cm-es rugótányérokat használtunk így 2 személlyel még el lehet vele gurulni. A gumik mérete 225/50R15 ami ebben a konfigban már vagy peresebb kéne legyen vagy kevésbé széles ami jobban feszül és nem ilyen ballonos akkor nem vágna bele a szélébe a hátsó sárvédő.




Wolf im Schafspelz

Miskolc    742    2006.01.10. 20:20
nandi
2013.10.22. 03:41   






A motortér fényezésnél elmaradt nagy szomorúságomra ezért még nyáron jó időben rászántam pár napot. Egyébként is bosszantott az elöregedett kébelköteg amit letisztítottam átnéztem, ha kellett újraforrasztottam végül bandázsoltam.




Keményfából csináltunk nagy teherbírású rámpát így tudtam a szabadban dolgozni. Ami mozdítható volt az elején és a motortérben azt leszedtem. Ahol a festék lekívánkozott drótkoronggal nekimentem, rozsdát ahol volt eltávolítottam.




Motorteret hőálló fekete festékkel fújtam majd hőálló lakkal. Nem lett volna muszáj ezekkel de ha már megvolt felhasználtam. A leömlőnél pl. kifejezetten előnyös, elég meleg tud lenni...
Akkusarukat is lecseréltem aranyozottra Very Happy és testkábeleket is felújítottam.




Átment egy kiadós motormosáson is még festés előtt.
Bekötöttem az oldalindexeket amik korábban nem voltak de a sárvédők amiket megörökölt ki voltak ott vágva így nem volt más választásom. Szerencsére találtam a fehér elsőkhöz passzoló fehér oldalsókat is újat.




Összepakolás után teljesen más kép fogadott, letisztultabb szép motortérrel.







Wolf im Schafspelz

Miskolc    742    2006.01.10. 20:20
nandi
2013.10.22. 03:18   






El vagyok maradva itt pedig időm lett volna mostanában Shocked

A felniket magam raktam össze még nyár elején, nem sok súly kellett rájuk centírozásnál.





Szilikonos tömítőpasztával de csak vékonyan.




Wolf im Schafspelz

Miskolc    742    2006.01.10. 20:20
Laleeboy
2013.07.10. 08:40   






nandi írta:
Ki mit tud E30 hátsó rugókról? Touring, cabrio, coupe között van különbség? Úgy tudom touring és cabrio talán erősebb, vagy a 6 hengeresek rugói erősebbek?

Nem tetszenek nekem ezek a KW hátsó rugók. Mintha gyengék lennének, coupeban voltak valamikor.

Most a BBS-ek miatt tűnt fel, mert beleér néha a hátsó ív a gumi szélébe. És tervben, hogy emelek rajtuk 2cm-t bogácsákkal.
Az állítási lehetőség már kilőve mert maxon vannak, a rugók viszont eléggé laposak...


Úgy tudom hogy méretileg megegyeznek tehát bemegy egyik a másik helyett és nincs különbség a hengerszám miatt.
A touring-é a legerősebb és az magasabb is ha jól tudom.
Ha információim nem csalnak akkor E36 hátsó rugó is jó lehet bele


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3897    2005.07.19. 15:10
nandi
2013.07.09. 23:56   






Ki mit tud E30 hátsó rugókról? Touring, cabrio, coupe között van különbség? Úgy tudom touring és cabrio talán erősebb, vagy a 6 hengeresek rugói erősebbek?

Nem tetszenek nekem ezek a KW hátsó rugók. Mintha gyengék lennének, coupeban voltak valamikor.

Most a BBS-ek miatt tűnt fel, mert beleér néha a hátsó ív a gumi szélébe. És tervben, hogy emelek rajtuk 2cm-t pogácsákkal.
Az állítási lehetőség már kilőve mert maxon vannak, a rugók viszont eléggé laposak...



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2013.07.10. 21:51 (1).

Wolf im Schafspelz

Miskolc    742    2006.01.10. 20:20
nandi
2013.06.23. 21:33   






Utolsó pillanatban dobtuk fel a 2 évig pihenő BBS-eket, új Yokohama és Dunlop gumikkal.





Wolf im Schafspelz

Miskolc    742    2006.01.10. 20:20
nandi
2013.06.23. 21:27   






A tetőfedél is fényezve lett, a műbőr gyári huzat nem volt már 100%os de egyben vettük le még később be lehet húzni. Egyelőre tetszik így.




Wolf im Schafspelz

Miskolc    742    2006.01.10. 20:20
nandi
2013.06.23. 19:42   






























Wolf im Schafspelz

Miskolc    742    2006.01.10. 20:20
nandi
2013.06.22. 00:54   






215/40ZR16


Wolf im Schafspelz

Miskolc    742    2006.01.10. 20:20
Zsaat
2013.06.21. 22:49   






nandi írta:
A kis felújítás eléggé elhúzódott, az utolsó 3-4 napot nagyon megnyomtuk, kedden kezdtük összepakolni az autót. Nem vagyok 100% elégedett.
Sajnos a motortér rendbetételére máskor kerül sor, így is veszélyben a soltvadkerti út. Bár az autó egyben lesz péntek estére, de vannak hiányosságok.

Szia, milyen méretű gumi van a borbeteken?


Nem baszik be, csak te baszol be ha megiszod Smile (greenpowerE85)
NEW: https://youtu.be/P7Tu66cWWZo

Cegléd    550    2005.06.30. 00:46
nandi
2013.06.21. 02:51   






A kis felújítás eléggé elhúzódott, az utolsó 3-4 napot nagyon megnyomtuk, kedden kezdtük összepakolni az autót. Nem vagyok 100% elégedett.
Sajnos a motortér rendbetételére máskor kerül sor, így is veszélyben a soltvadkerti út. Bár az autó egyben lesz péntek estére, de vannak hiányosságok.


Wolf im Schafspelz

Miskolc    742    2006.01.10. 20:20
nandi
2013.05.15. 20:53   






blueboi69 írta:
Szívósorról meg az airboxkisérletekről van képed? Érdekelne!


Hanyagoltam eddig a dolgot mert elég bosszúságot okozott és jelenleg szabadidőm van de tőkém nincs a kísérletezésre.


Wolf im Schafspelz

Miskolc    742    2006.01.10. 20:20
blueboi69
2013.05.15. 08:15   






Szívósorról meg az airboxkisérletekről van képed? Érdekelne!


"blue tanácsai meg mindig a leghasznosabbak itt a fórumon, tipikusan az az állatfaj ami ha nem létezne ki kéne találni" by Rolcsi85

Celebfalva :Đ - Prosport User    5279    2007.04.03. 22:20
blueboi69
2013.05.15. 08:13   






nandi írta:

A másik programozás után szebben muzsikált az első indításnál egyből indult hidegen de miután 40km megtétele után elment a korábban szép alapjárat nehezen ment a hidegindítás. Az illető nevesebb programozó és a Vemset javasolta és javasolja a mai napig is.


Privátban leírnád ki volt ez a nagyokos? Smile


"blue tanácsai meg mindig a leghasznosabbak itt a fórumon, tipikusan az az állatfaj ami ha nem létezne ki kéne találni" by Rolcsi85

Celebfalva :Đ - Prosport User    5279    2007.04.03. 22:20
nandi
2013.05.15. 03:25   






Kerékjáratok és doblemez fel lettek pucolva és ahol szükséges volt korrózió ellen kezelve, különös figyelemmel a hátsó ívek belsejére, karosszériatömítővel megfelelően kikenve.






Idei első útja, a fényezőhöz...igaz nem a saját 4 kerekén.





Mindkét első sárvédőt cserélni kellett, egyrészt mert korrodált belülről, másrészt nem kabrióhoz valók voltak... ugyanis a küszübnél egészen más, mint a többi. Jó állapotú bontottakat kapott amik sajnos oldalindexesek de nem vakoltuk be.
A sárvédő színe a képen diamatschwarz metallic, ami az autó gyári színe is egyébként. Az eddigi szín valami egyszerű mélyfekete volt ami nekem szintén tetszett, ilyesmi az unischwarz vagy schwarz II. Sokat gondolkodtam a színkódokon pl. a Saphirschwarz metallic lakkon is míg végül az eredeti színe mellett döntöttem.




Miskolc    742    2006.01.10. 20:20
nandi
2013.05.15. 02:42   






Szaporodnak az új dolgok:

300N csomagtető teleszkóp, 350N Mocitetőteleszkóp, 2x 180N vászontető fedél teleszkóp




Hella rendszámtáblavilágítás, ledes izzók




Ajtó belső lehúzógumik. Ez drága mulatság a külsők maradnak szebb állapotú használtak amíg bírják esztétikailag.




Első krómlökő műanyag sarkok




Néhány új kerékcsavar, nem kínai




Wolf im Schafspelz

Miskolc    742    2006.01.10. 20:20
nandi
2013.04.27. 02:10   






Belső sárvédőlemez a helyére kalapálva, mert ez is gányolva volt...




Helyén az új hátsó fal...




Tető fedél tömítő, elég szép összeg egy darab gumiért de sajnos cserélni kell.




Wolf im Schafspelz

Miskolc    742    2006.01.10. 20:20
nandi
2013.04.24. 14:58   














Wolf im Schafspelz

Miskolc    742    2006.01.10. 20:20
nandi
2013.04.17. 03:16   






Tavaszi készülődés. Kozmetika, öregedés jeleinek eltüntetése Very Happy







M-tech2 szárny nélkül letisztultabb.




Korához képes kevés rozsda, itt is felületi.





Megtaláltuk a gyári kilincs gyári helyét, nem kell vágni, pótolni.













Lehet majd végre nyitni zárni, nem kell szenvedni vele... Smile




A jobb oldala sérült valamikor, balfaszul csinálták meg, több darabból illesztették össze a hátsó oldalát, és az ív sem cabriohoz való. Az oldal díszléc alatt volt összevarrva. Ezt komplett cseréljük.
Főleg mert nem kezelték le és eszi a rozsda...




Az eleje itt rendben. Korábban már a taposó és kerékdob között volt egy kis munka vele.




Miskolc    742    2006.01.10. 20:20
nandi
2013.04.14. 19:31   






Már nagyon vágyott ki a ponyva alól.






A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2013.04.17. 03:36 (3).

Wolf im Schafspelz

Miskolc    742    2006.01.10. 20:20
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 15 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 13, 14, 15  Következő
Tartalomjegyzék  »   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére