POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 2 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Veterán autó projektek  »   Karmann E24 by Korman Autoworks

SID
2014.05.14. 11:56   






A pofám leszakad, ez k*rva jó Kacsint.


   2622    2011.08.29. 13:58
Laleeboy
2014.05.14. 11:44   






Nagyon szimpi az ember hogy ennyi régi dolgot megoszt a kocsi történetéből, szerintem ettől még értékesebb/érdekesebb és személyes dologgá teszi, nem "csak egy autó" lesz hanem családtag (mint ahogy az is volt a képek alapján)

GRAT


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3873    2005.07.19. 15:10
soM3
2014.05.14. 10:37   






Megtaláltam a neten a barack víztornyot;









Bp    170    2009.07.13. 18:17
soM3
2014.05.14. 10:30   






"A fekete-fehér fotón látható az eredeti twin-turbo beépítés vizes/levegős intecoolerrel. Saját padunkon állítottuk be és teszteltük le 360HP teljesítményen. A motor akkor még mindig csak 3 literes volt. Hosszú történet, mire egy másik turbóra cseréltük évekkel később."





Bp    170    2009.07.13. 18:17
soM3
2014.05.14. 10:26   






" A "trükkös" fotó, ahol úgy látszik, mintha egy gigantikus narancs vagy barack lenne a motorháztetőn, Spartanburg közelében készült, Dél-Karolinában. Nagyon sok barackfa van a közelben, de amit látsz az egy nagy víztorony, kb. 1 km-re az autó mögött, melynek formája barack és a festése is barackra emlékeztet. Én lefeküdtem a földre a fényképezőgépemmel, megtalálva a megfelelő szöget, mondtam a feleségemnek, hogy hogyan irányítsa a kezét, és a fotó elkészült."





Bp    170    2009.07.13. 18:17
soM3
2014.05.14. 10:20   






"A BMW Club of America ROUNDEL Magazinnak készítettem ezt a fotót a Seabrook szigeten Charleston közelében, Dél-Karolinában. Ez az 1985 áprilisi kiadás. nehéz elhinni, hogy 29 éve volt!"





Bp    170    2009.07.13. 18:17
soM3
2014.05.14. 10:17   






A fotó a pálmafákkal a floridai Auto Show-n készült sok éve, talán 1985-ben.





Bp    170    2009.07.13. 18:17
soM3
2014.05.14. 10:11   






Tegnap ismét jött egy levél, fotókkal, a levélben tett megjegyzéseket a fotókhoz fogom feltölteni;

"Hello Soma,

This is our very busy time of year, I will find more information when I have more time. For now here are some photos you may enjoy.

The black and white photo shows my original twin turbo installation with water/air intercooler. We tuned and tested it on our engine dynometer at 360HP. The engine then was still just 3 liters. It is a long story to when we changed to a different turbo many years later.

The photo with the Palm trees was taken at an Auto Show in Florida many years ago, maybe 1985.

For the national BMW Club of America ROUNDEL Magazine I took this photo on Seabrook Island near Charleston, South Carolina. That is the April 1985 edition. Hard to believe, that was 29 years ago!

The “trick” photo where it looks like a giant orange or peach is on the hood of the car was taken near Spartanburg, South Carolina. There are many peach orchards in the area and what you see is a big water tower about a kilometer beyond my car that is shaped and painted to look like a giant peach. I laid on the ground with my camera, found the right angle, told my wife to move her hands just so, and took this photo.

I trust you are enjoying the car as much as I did.

Best regards,

Ray Korman"


Bp    170    2009.07.13. 18:17
soM3
2014.04.06. 20:54   






Köszönöm, igyekszünk majd méltóak lenni ennek az autónak a felújításához. Az öregnek pedig max. respect, megmaradt egy kedves, közvetlen úriembernek.


Bp    170    2009.07.13. 18:17
petibmw
2014.04.06. 16:36   






soM3 írta:
Az autó felújítása még uborkaszezonját éli, közben azonban az a megtiszteltetés ért, hogy beszélhettem az öreggel magával, Ray Kormannel. Meglepően kedves volt, ezt a levelet küldte, melyben visszaigazolta, hogy az övé volt a gép;

Subject: BMW 635 Turbo
Date: Fri, 4 Apr 2014 15:16:54 +0000

Hello Mr Czirok,

If the chassis number on the car matches the documents you e-mailed then this is the 1977 BMW 630CS that I purchased used in 1981 and rebuilt with our twin turbo motor. I drove the car for many years and sold it to a fellow in Arkansas who later sold it to the fellow in New Jersey. Then we updated the motor to 3.5 and with our newer more powerful triple Mikuni turbo system.

I will send you more information later this month. I am preparing for a ten day trip to England. My Grandson is studying Formula 1 engineering at Oxford and we will visit him. I was in the US Air Force and stationed in England in the 1960s. My daughter Karen was born there in England so we will take my Grandson to see the little thatched cottage that we lived in when his mother was born.

When I return I expect a busy time catching up on missed inquiries but I will enjoy getting together some history of the car for you. Last year my wife and I visited Vienna and took a cruise on the Danube to Melk. I did see that they also have cruises from Vienna to Budapest. We would like to visit Budapest some time. if you are near there it would be enjoyable to meet youand see my old six series once more.

I will tell you later about all the shows and BMW club events in which that car has participated.

I am glad you have contacted me.

Yours truly,

Ray Korman


Nem semmi, milyen jó fej Smile
Gyönyörű autó, az egyik legszebb BMW az E24, amit valaha gyártottak. Kitartást a felújításához!


BMW - Freude am Fahren    1526    2006.08.02. 15:38
Tyetyi
2014.04.04. 22:30   






Ez tök aranyos Kacsint


Békéscsaba    4992    2005.12.14. 12:46
soM3
2014.04.04. 21:35   






Az autó felújítása még uborkaszezonját éli, közben azonban az a megtiszteltetés ért, hogy beszélhettem az öreggel magával, Ray Kormannel. Meglepően kedves volt, ezt a levelet küldte, melyben visszaigazolta, hogy az övé volt a gép;

Subject: BMW 635 Turbo
Date: Fri, 4 Apr 2014 15:16:54 +0000

Hello Mr Czirok,

If the chassis number on the car matches the documents you e-mailed then this is the 1977 BMW 630CS that I purchased used in 1981 and rebuilt with our twin turbo motor. I drove the car for many years and sold it to a fellow in Arkansas who later sold it to the fellow in New Jersey. Then we updated the motor to 3.5 and with our newer more powerful triple Mikuni turbo system.

I will send you more information later this month. I am preparing for a ten day trip to England. My Grandson is studying Formula 1 engineering at Oxford and we will visit him. I was in the US Air Force and stationed in England in the 1960s. My daughter Karen was born there in England so we will take my Grandson to see the little thatched cottage that we lived in when his mother was born.

When I return I expect a busy time catching up on missed inquiries but I will enjoy getting together some history of the car for you. Last year my wife and I visited Vienna and took a cruise on the Danube to Melk. I did see that they also have cruises from Vienna to Budapest. We would like to visit Budapest some time. if you are near there it would be enjoyable to meet youand see my old six series once more.

I will tell you later about all the shows and BMW club events in which that car has participated.

I am glad you have contacted me.

Yours truly,

Ray Korman


Bp    170    2009.07.13. 18:17
soM3
2013.11.29. 14:09   






Kösz Smile


Bp    170    2009.07.13. 18:17
CSLs Garage
2013.11.28. 21:12   






Grat a géphez, sok sikert hozzá! Kacsint Kacsint


   271    2011.02.25. 14:37
soM3
2013.11.28. 14:19   






Köszönjük a jókívánságokat, már alig várom, hogy megtegyük vele az első kört, amit mindenképp levideózunk, és feltesszük majd.

Ha van valakinek egy eredeti Bosch 044-ese, vevő lennék rá, mert az eredeti benzinszivattyú tönkrement.


Bp    170    2009.07.13. 18:17
spongebob
2013.11.28. 01:30   






Örömmel látom ezt a projectet,sok sikert hozzá,igazán egyedi és különleges darab a verda. Kacsint


Budapest    851    2007.05.11. 21:37
kögö
2013.11.20. 20:00   






soM3 írta:
Belső:
77-es széria kialakítás modernizálása még '87-ben; váltókonzol módosítás, új műszerfal héj, turbónyomás mérő, kézifékkonzol, el.ablak kezelőszervek áthelyezése, új biztonsági öv szett, 3-dik féklámpa, egyedi szőnyegezés, Momo Motorsport kormány és váltógomb.
Alpine kazettás fejegység ADS erősítővel, Infinity hangsugárzókkal, mélynyomóval, csipogókkal.
Recaro Style C felfújható, több ponton ergonómikusan állítható bőr sportülések.
Akkutálca átépítés csomiba.

















Ez beszarás, milyen gyönyörü ez a belső. Ez a kedvenc bőrszinem. Az E24 amúgy is a kedenc bimmerem, igazi stricimobil. A legszebb forma. Surprised Surprised Surprised


Kazincbarcika    2695    2004.12.09. 04:35
soM3
2013.11.20. 16:36   






e30 m3:













Bp    170    2009.07.13. 18:17
soM3
2013.11.20. 16:34   






e21:





Bp    170    2009.07.13. 18:17
soM3
2013.11.20. 16:24   






Az öreg tiszteletére a versenyeredményei - akit érdekel;

http://www.ultimateracinghistory.com/racelist2.php?uniqid=14950

http://www.racingsportscars.com/driver/results/Ray-Korman-USA.html

és az autói:

02-es:













Bp    170    2009.07.13. 18:17
grafo
2013.11.20. 15:39   






ezen én is lefostam a bokám, nemcsak te!

figyelek!!! Very Happy


graffo.uw.hu/dragtimes.xls

Kecskemét    1095    2007.05.30. 20:44
soM3
2013.11.20. 15:17   






Egy AC kell hozzá, lecseréljük az olajakat és egyéb szükséges dolgokat, és utána fogjuk elvinni tesztre, hogy műszakilag mit kell még rendbe tenni, cserélni.
A tél folyamán pedig lakatoljuk, fényezzük, bőrt, tetőkárpitot felújítjuk, új szőnyegezést kap, rendbe tesszük a korabeli hifit és kap egy másik felnigarnitúrát.


Bp    170    2009.07.13. 18:17
soM3
2013.11.20. 15:14   






Kaszniban: 110.000 mérföld, motorban 40.000 mérföld.

Fékek: Alpina könnyített, hűtött, négydugattyús elöl, rozsdamentes/teflon fékcsövek
Futómű: Korman Bilstein szett P36-229-B46-802, vastag stabrudak (22 és 28 mm), erősített rugók, szilentek

Optika: 635 spoiler kit, Zender hátsó spoiler, BBS RS021 16”, színezett üvegek, M6 el.tükrök


Bp    170    2009.07.13. 18:17
soM3
2013.11.20. 15:12   






Hajtáslánc:
5seb overdrive Getrag váltó
3.64 sperr
Módosított hátsó híd a difihez


Bp    170    2009.07.13. 18:17
soM3
2013.11.20. 15:10   






Ray Korman saját autója volt, aki BMW tuner és autóversenyző volt a maga által épített e21-eivel.
Az autó megjelent a Roundel című amerikai BMW magazin két lapszámában, a "BMW Bavaria Driving machines...." című könyvben. Továbbá több díjat is nyert különböző sókon.
Nekem ez tetszett: "Its zero to 100 mph performance will exceed a new Ferrari Testa Rosa" (tehát egy rózsaszín fejű Ferrarit megelőz)






A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2013.11.20. 15:20 (1).

Bp    170    2009.07.13. 18:17
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 2 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2  Következő
Tartalomjegyzék  »   Veterán autó projektek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére