POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 1 oldal     Hozzászólások megtekintése:

<   BMW E46   »   E46 318Ci-ből 320Ci vagy 325Ci varázslata


Megéri a motorcsere nagyobbra?
Igen
40%
 40%  [ 8 ]
Nem
60%
 60%  [ 12 ]
Összes szavazat : 20

csajty
2014.04.19. 18:52   






gs írta:
grimbow írta:
csajty írta:
Boczyt annyival egészíteném ki, (tök igaza van) hogy az egy dolog, hogy belerakod (rakatod) a blokkot, csereberéltek féltengelyt, kardánt, de ott a diffi, Tudtommal csak az m3 sperres... Vagy veszel m3 difit, vagy sperrbetétet csináltatsz a jelenlegi diffidbe, aminek az áttétele sanszosan szar a 30ihez. És a legfőbb dolog, hogy papirozod le? Biztosúr, azt úgy kell számolni, hogy 1 2 2 3 4 4... Papírozni meg ne szeressed, csak ha szeretsz a f.sz rosszabbik végén lenni. Járkálóst akarsz, akkor add el, és vegyél egyet ami 25i-30i, hidd el olcsóbb lesz. És nem fogsz félni, hogy na mikor szarik be.



plusz nem csinál magának egy eladhatatlan autót. Kacsint


Köszi srácok az eddigi hozzászólásokat.
Kicsit ambivalens a topic, mert erősebb a "hagyd a francba" mint a "gyerünk vágj bele" érzetem azok alapján amiket olvasok, a szavazás mégis 75%-25% arányban a bevállalás mellett szól! Very Happy Very Happy Very Happy

Nézegetem az autókat azért, hátha találok olyat ami tetszik is és mondjuk legalább 25i.
De lehet előbb ki kellene próbálnom egyet, hátha az abszolút billenti a mérleg nyelvét és nem kell ezen rugóznom tovább.

Mondjuk ha kb. lehetetlen lepapírozni, vagy csak méretes sz.pás, akkor a dolog eldőlt igen hamar.
Attól sokkal törvénytisztelőbb embernek tartom magam, hogy egy olyan autóval járjak-keljek aminek nem egészen vannak rendben a papírjai.


akkor áruld az autódat, !ha korrekt a kocsi! kicsit magasabb áron, elöbb utóbb aki tutira akar menni, megveszi. spórolsz közben és máris megvan a pénzed egy 25i-re Smile semmi szopás (csak karbantartás és ugye a BMW-k rejtett hibái)


Budapest    297    2012.03.17. 16:30
gs
2014.04.19. 08:46   






grimbow írta:
csajty írta:
Boczyt annyival egészíteném ki, (tök igaza van) hogy az egy dolog, hogy belerakod (rakatod) a blokkot, csereberéltek féltengelyt, kardánt, de ott a diffi, Tudtommal csak az m3 sperres... Vagy veszel m3 difit, vagy sperrbetétet csináltatsz a jelenlegi diffidbe, aminek az áttétele sanszosan szar a 30ihez. És a legfőbb dolog, hogy papirozod le? Biztosúr, azt úgy kell számolni, hogy 1 2 2 3 4 4... Papírozni meg ne szeressed, csak ha szeretsz a f.sz rosszabbik végén lenni. Járkálóst akarsz, akkor add el, és vegyél egyet ami 25i-30i, hidd el olcsóbb lesz. És nem fogsz félni, hogy na mikor szarik be.



plusz nem csinál magának egy eladhatatlan autót. Kacsint


Köszi srácok az eddigi hozzászólásokat.
Kicsit ambivalens a topic, mert erősebb a "hagyd a francba" mint a "gyerünk vágj bele" érzetem azok alapján amiket olvasok, a szavazás mégis 75%-25% arányban a bevállalás mellett szól! Very Happy Very Happy Very Happy

Nézegetem az autókat azért, hátha találok olyat ami tetszik is és mondjuk legalább 25i.
De lehet előbb ki kellene próbálnom egyet, hátha az abszolút billenti a mérleg nyelvét és nem kell ezen rugóznom tovább.

Mondjuk ha kb. lehetetlen lepapírozni, vagy csak méretes sz.pás, akkor a dolog eldőlt igen hamar.
Attól sokkal törvénytisztelőbb embernek tartom magam, hogy egy olyan autóval járjak-keljek aminek nem egészen vannak rendben a papírjai.


   2    2014.04.16. 20:27
grimbow
2014.04.18. 19:55   






csajty írta:
Boczyt annyival egészíteném ki, (tök igaza van) hogy az egy dolog, hogy belerakod (rakatod) a blokkot, csereberéltek féltengelyt, kardánt, de ott a diffi, Tudtommal csak az m3 sperres... Vagy veszel m3 difit, vagy sperrbetétet csináltatsz a jelenlegi diffidbe, aminek az áttétele sanszosan szar a 30ihez. És a legfőbb dolog, hogy papirozod le? Biztosúr, azt úgy kell számolni, hogy 1 2 2 3 4 4... Papírozni meg ne szeressed, csak ha szeretsz a f.sz rosszabbik végén lenni. Járkálóst akarsz, akkor add el, és vegyél egyet ami 25i-30i, hidd el olcsóbb lesz. És nem fogsz félni, hogy na mikor szarik be.



plusz nem csinál magának egy eladhatatlan autót. Kacsint


Zala megye    166    2011.07.14. 12:32
csajty
2014.04.18. 17:43   






Boczyt annyival egészíteném ki, (tök igaza van) hogy az egy dolog, hogy belerakod (rakatod) a blokkot, csereberéltek féltengelyt, kardánt, de ott a diffi, Tudtommal csak az m3 sperres... Vagy veszel m3 difit, vagy sperrbetétet csináltatsz a jelenlegi diffidbe, aminek az áttétele sanszosan szar a 30ihez. És a legfőbb dolog, hogy papirozod le? Biztosúr, azt úgy kell számolni, hogy 1 2 2 3 4 4... Papírozni meg ne szeressed, csak ha szeretsz a f.sz rosszabbik végén lenni. Járkálóst akarsz, akkor add el, és vegyél egyet ami 25i-30i, hidd el olcsóbb lesz. És nem fogsz félni, hogy na mikor szarik be.


Budapest    297    2012.03.17. 16:30
Tyetyi
2014.04.18. 17:34   






Csatlakozom az előttem szólókhoz. Ne 20-ast, azzal nem éri meg kínlódni.


Békéscsaba    4993    2005.12.14. 12:46
Boczy46
2014.04.18. 10:52   





Site Admin
csatis1 írta:
Kérdés hogy mennyire akarsz belemenni? Ha már csere akkor szerintem a lehető legnagyobbra. 28i de még inkább 30i (én 30i-t tennék).
Ha a munkadíjat ki kell fizetni (~200k +) akkor legyen is értelme. Szerintem 25i-ért nem éri meg kicserélni a motort, nem beszélve a kissebbről.
Motorokat könnyű szerezni, nem is olyan drágák már szerintem. Viszont ha ilyen nagy motor lesz (nem 25i), akkor ott a féltengelyek is vastagabbak és érdemes a fék csere is... bár ezeket lehet hogy a 25i-re szereléssel is cserélni kellene.

Ha rám hallgatsz m54b25 vagy m54b30at raksz bele, az utóbbi nyilván drágább.
Csatis!a 28as motor semmivel sem jobb mint a 25ös, csak régebbi, meg az még M52TU, a 25 meg M54!előbbi 98-2001/02 ig volt.
Szóval a korszerűbb, fiatalabb M54et választanám!
M54b22-vel nincs tapasztalatom, de olyasmi lehet mint a 323 m52tub25


Autóm Powerfanatics-on
Autóm carstylingon
E36 325Ci Coupe
R.R.T.

Magyarország, Pest megye,Gödöllő    9409    2007.08.20. 23:19
csatis1
2014.04.18. 07:50   






Kérdés hogy mennyire akarsz belemenni? Ha már csere akkor szerintem a lehető legnagyobbra. 28i de még inkább 30i (én 30i-t tennék).
Ha a munkadíjat ki kell fizetni (~200k +) akkor legyen is értelme. Szerintem 25i-ért nem éri meg kicserélni a motort, nem beszélve a kissebbről.
Motorokat könnyű szerezni, nem is olyan drágák már szerintem. Viszont ha ilyen nagy motor lesz (nem 25i), akkor ott a féltengelyek is vastagabbak és érdemes a fék csere is... bár ezeket lehet hogy a 25i-re szereléssel is cserélni kellene.


Orosháza    1137    2011.02.04. 16:20
gs
2014.04.17. 22:19   






Sziasztok!

Gimnazista korom óta vágyálmom volt egy facelift előtti E46 kupé.
Tavaly vettem egy szép 318Ci-t amit azóta folyamatosan csinosítgatok és nagyon szeretek. (azért csak 318 mert a keret is így állt rendelkezésre, és mert ezt találtam ami a legjobban megfelelt az akkori igényeknek).
Néha viszont úgy érzem, hogy elhibáztam a dolgot, jobb lenne a 6 henger, bármennyire is tetszik az összes többi dolga.

Szeretném megtudni - mivel nem vagyok nagy autószerelő mágus, villamosmérnök vagyok -, hogy Ti akik már jártasabbak vagytok a témában mit gondoltok az lehetőségeimről egy esetleges motorcsere esetén.

Az érdekelne, hogy mekkora szívás ez időben, anyagilag és papírozás tekintetében, mi az amire szükségem van ahhoz, hogy ezt véghezvigyem ha esetleg vállalkozom rá.
Nem mindegy, hogy azért nyúlok magamhoz a végén, mert a csillagokat veri az ára és az idegeim gatyán, vagy azért mert a több kraft nagyobb élményt fog adni és néha ki tudok menni kicsit csapatni egy reptérre.

A válaszokat előre is köszönöm, remélem sokan mondotok sok okosat!

A jelenlegi motor: N42B20
Amit szeretnék: M54B22 vagy M54B25

(ha meggyőződöm arról, hogy érdemes belevágni, dokumentálva felkerül az átalakulás)


   2    2014.04.16. 20:27
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 1 oldal
Tartalomjegyzék  »   BMW E46

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére