|
|
admin |
2014.03.16. 03:06 |
|
|



Site Admin
|
Befejezett, lezárt topic. |
|
1305 2005.11.25. 01:11 |
|
Joseph24 |
2014.01.19. 02:48 |
|
|



|
m3cabrio2 írta: | Na szoval mivel eza szar a kutyának se kellett,igy adok neki még egy esélyt a váltonak iilletve ha netán tud valaki segiteni abba hogy kitudna 2váltobol eggyet csinálni az joljönne.A 1számu válto,hibája nincsbenne 4ill 5dik.minden más van.2számu válto,hibanem indul már 1esbe se,csak hosszu gáz adás után lök eggyet és ellindul service programban.na valohy innen kéne elinditani a dolgot hogy ki ért ezekhez a váltokhoz.tipus.5hp30 A5S560Z. Köszo hátha van valakinek elfekvöbe. |
Örülök hogy adsz neki mégegy esélyt. Csak összeáll már. Amúgy váltófelújítás űgyben az index 7-er fórum topicját keresd. Ott tudnak szakikat erre. |
Bmw 325i fekete coupe e36 1992 |
Dunaújváros 614 2010.12.06. 03:27 |
|
m3cabrio2 |
2014.01.18. 20:16 |
|
|



|
|
Joseph24 |
2013.12.16. 11:52 |
|
|



|
m3cabrio2 írta: | Eladó a vas vátohibásan...csak bontásra.motor végre jó lett az ujturbokkal indul megy a válto csak service programban müködik.régi motort ill régi rossz voltot is adom hozzá.500ezer.cakk pakk |
Uh sajnálom.  |
Bmw 325i fekete coupe e36 1992 |
Dunaújváros 614 2010.12.06. 03:27 |
|
mrlan |
2013.12.15. 10:34 |
|
|



|
m3cabrio2 írta: | Eladó a vas vátohibásan...csak bontásra.motor végre jó lett az ujturbokkal indul megy a válto csak service programban müködik.régi motort ill régi rossz voltot is adom hozzá.500ezer.cakk pakk |
A GPS vevőegységet majd még be kéne próbálni a mienkbe... |
|
Kecskemét 341 2012.06.28. 08:10 |
|
m3cabrio2 |
2013.12.14. 00:49 |
|
|



|
|
Joseph24 |
2013.10.19. 11:48 |
|
|



|
m3cabrio2 írta: | Na szóval,kicsit pihentettem a gépet mert vannak átirási problémáim vele,a nagyon fasza előző tulaj miatt!,kb 2honap állás után gondoltam megmozditom már a vasat.De kár volt!Aksi ledöglött,csere másikra inditás csak tekeri és más semmi,ugy hogy félre basztam a fa alá.ott rohad meg!!!Majd tavasszal ujra próbálom éleszteni,mert ez csak ujból pénz lapátolás lenne megint. |
Főleg sajna a 7-esek nem szeretik az állást. Rohamosan romlik az állapotuk sajna. Ha állandóan mennek akkor is kell rájuk költeni.
40d amúgy is egy érdekes konstrukció. Ahogy a 30d-hez hozzá se kell nyúlni a 40d-kel ha baj van sosem lesznek az igaziak.  |
Bmw 325i fekete coupe e36 1992 |
Dunaújváros 614 2010.12.06. 03:27 |
|
MM |
2013.10.18. 12:01 |
|
|



|
Tavaszig teljesen tönkremegy... az enyém is ilyen ha nem indítottam be 2 hétig minden elromlott.. amikor meg napi használatban van semmi gondja. |
BMW 540 |
408 2008.12.30. 04:15 |
|
m3cabrio2 |
2013.10.18. 02:22 |
|
|



|
|
mrlan |
2013.09.01. 13:37 |
|
|



|
m3cabrio2 írta: | Rég irtam már,megyeget az autó,kapott egy kis matricát hátra.ill két turbó csere lessz hamarosan!Megjártam a zamárdit talit is illetve bukarest oda visszát,eggyenlőre jóó nyilvan a hosszu szenvedés ára csak megjött! jön kép is. |
Végre már Üdv a működő 40d-k klubbjában  |
|
Kecskemét 341 2012.06.28. 08:10 |
|
mrlan |
2013.09.01. 13:37 |
|
|



|
m3cabrio2 írta: | Rég irtam már,megyeget az autó,kapott egy kis matricát hátra.ill két turbó csere lessz hamarosan!Megjártam a zamárdit talit is illetve bukarest oda visszát,eggyenlőre jóó nyilvan a hosszu szenvedés ára csak megjött! jön kép is. |
Végre már Üdv a működő 40d-k klubbjában  |
|
Kecskemét 341 2012.06.28. 08:10 |
|
m3cabrio2 |
2013.08.31. 00:45 |
|
|



|
|
m3cabrio2 |
2013.07.01. 10:46 |
|
|



|
baupexim1 írta: | szia.
ebay-en van...
250 euro:(( | Hali,jaja láttam ökör ár érte,volt másik is kb negyed ennyiért,licitáltam is rá de lejárat elött levette,mert csak én voltam rá! |
|
kecskemét 254 2006.08.23. 18:00 |
|
baupexim1 |
2013.07.01. 10:16 |
|
|



|
|
m3cabrio2 |
2013.06.30. 16:16 |
|
|



|
|
m3cabrio2 |
2013.06.24. 17:28 |
|
|



|
Phantomas írta: | Szia! Még csak most találtam rá a projektedre úgyhogy még nem futottam végig de pár ötlet főleg az előző oldalon lévő hibához.
Ahogy nézem ez egy újabb generációs rendszer cp3 szivattyúval, csodálom is mert más autókba jóval később került bele.
Szóval, ez már hozamszabályzós rendszer, nem azonos a korabeli első generációs 530d stb-vel.
A common rail környékén 3 elektromos dolgot találsz.
A railon vagyis neked azon az elosztó tömbön van egy nyomás érzékelő és egy nyomás szabályzó.
Na de, a legfontosabb magán a nagynyomásún lévő hozamszabályzó szelep. Ennél a rendszernél már csak a szükséges mennyiséget engedték a nagynyomású szivattyúba, ennek mennyiségét szabályozza a hozamszabályozó szelep rajta.
Ha ez szar akkor nem kerül elég nafta a szivattyúba.
A rail csövön lévő nyomásszabályzónak már így csak némi pontosabb korrekció a feladata.
Tehát amíg ez a három dolog nem jó addig sosem lesz jó.
Én személy szerint kicserélném mindet, újra, és viccen kívül mondom hogy minden "d"-n megvételkor kötelezően előírnám a cseréjét.
Ha ezek újak, jó a tápszivattyú, akkor nem lesz gond.
Ahogy nézem a te nagynyomásúdon még fogaskerék szivattyú is van, így csak a tankban van egy kis szivattyú. (nincs az ülés alatti 3báros dög mint a 30d-ken)
(na lesz időm elolvasom visszafelé a történeted)
Üdv. István
"BMW Power" az indexen. | Szia,hát az új csere dolgok még arra gyüjtenem kell jócskán,tehát most ott tartok hpgy volt a régi motorja ami hibátlanúl müködtek ezek a dolgok és átis raktam,de viszont a nyagyomásút most cseréltük át jelenleg indúl de mivel még mindig nincs kardánom ami kicentirozhatatlan állitolag ezt monták pesten,igy nem tok vele proba utra menni,.De a lényegre rátapintottál és örülök neki hogy valaki azért próbál segiteni,és ötleteket adni ,de rohattul nem tom kifizetni pl egy szakműhely munkályát ami javitási orákban és anyagban biztos horribilis lenne igy eggyenlőre hogy igy mondgyam magam (kokányolom).De amit leirtál jo dolgok mert nem értettem hogy mi szabályoz mit!A tankból jön a nafta amit ac nyom fel ami (ÚJ)onnan két cső jüntovább a gázolaj szűröhöz ugy tovább a nagynyomásúba és tovább stb. |
|
kecskemét 254 2006.08.23. 18:00 |
|
Phantomas |
2013.06.24. 16:12 |
|
|


|
Szia! Még csak most találtam rá a projektedre úgyhogy még nem futottam végig de pár ötlet főleg az előző oldalon lévő hibához.
Ahogy nézem ez egy újabb generációs rendszer cp3 szivattyúval, csodálom is mert más autókba jóval később került bele.
Szóval, ez már hozamszabályzós rendszer, nem azonos a korabeli első generációs 530d stb-vel.
A common rail környékén 3 elektromos dolgot találsz.
A railon vagyis neked azon az elosztó tömbön van egy nyomás érzékelő és egy nyomás szabályzó.
Na de, a legfontosabb magán a nagynyomásún lévő hozamszabályzó szelep. Ennél a rendszernél már csak a szükséges mennyiséget engedték a nagynyomású szivattyúba, ennek mennyiségét szabályozza a hozamszabályozó szelep rajta.
Ha ez szar akkor nem kerül elég nafta a szivattyúba.
A rail csövön lévő nyomásszabályzónak már így csak némi pontosabb korrekció a feladata.
Tehát amíg ez a három dolog nem jó addig sosem lesz jó.
Én személy szerint kicserélném mindet, újra, és viccen kívül mondom hogy minden "d"-n megvételkor kötelezően előírnám a cseréjét.
Ha ezek újak, jó a tápszivattyú, akkor nem lesz gond.
Ahogy nézem a te nagynyomásúdon még fogaskerék szivattyú is van, így csak a tankban van egy kis szivattyú. (nincs az ülés alatti 3báros dög mint a 30d-ken)
(na lesz időm elolvasom visszafelé a történeted)
Üdv. István
"BMW Power" az indexen. |
|
7 2013.06.24. 15:54 |
|
m3cabrio2 |
2013.06.04. 20:48 |
|
|



|
akkor elkezdem előről a dolgokat megint,szivótorok le köteg étnézése,nyomás szabályzó szelep csere!Ujjra próbáltam a gépet,a balos turbó összeszekatt,1 liter olaj jött ki a culer csövekből.Még jó hogy a régiket megtartottam,már pesten vannak átnézésen és takaritáson,(20ezer /db).A kardán is le lett szedve újból az is pesten centirozáson,Új gázolaj tankolás,Mól,Shell,OMV, akénmentes gázolajat kap mostantól ,és új Mahle gázolajszürőt finom szűrös betéttel mert a (COMMON RAIL) rendszer csak ezt szereti,itt kérdeztem DE:LANDSHUT BMW SERVICE GMBH.Ha már arra jártam  Küzdök továbra is mint MALAC A JÉGEN!  |
|
kecskemét 254 2006.08.23. 18:00 |
|
m3cabrio2 |
2013.06.02. 14:29 |
|
|



|
|
|
kecskemét 254 2006.08.23. 18:00 |
|
m3cabrio2 |
2013.06.02. 14:22 |
|
|



|
|
m3cabrio2 |
2013.05.27. 18:56 |
|
|



|
|
m3cabrio2 |
2013.05.27. 13:35 |
|
|



|
|
|
kecskemét 254 2006.08.23. 18:00 |
|
m3cabrio2 |
2013.05.09. 10:39 |
|
|



|
grafo írta: | m3cabrio2 írta: | Uza rendszer átakaritva,4db porlaszto cserélve,résolajveszteség mérés teljesitve és hibátlanul szol a paripa,jelenleg!Kardán felfugesztő a gyári gyenge fos,VAN VALKINEK OTLETE HOGYAN LEHET MEGEROSITENI???? MERT 15KM UTÁN FELSZAKATT AZ UJ...... |
gyári bmw-t vettél? | az kb 1honapot bir,pedig nem volt sérulve és a kardán is jol van osszerakva, |
|
kecskemét 254 2006.08.23. 18:00 |
|
grafo |
2013.05.08. 20:07 |
|
|



|
m3cabrio2 írta: | Uza rendszer átakaritva,4db porlaszto cserélve,résolajveszteség mérés teljesitve és hibátlanul szol a paripa,jelenleg!Kardán felfugesztő a gyári gyenge fos,VAN VALKINEK OTLETE HOGYAN LEHET MEGEROSITENI???? MERT 15KM UTÁN FELSZAKATT AZ UJ...... |
gyári bmw-t vettél? |
graffo.uw.hu/dragtimes.xls |
Kecskemét 1095 2007.05.30. 20:44 |
|
m3cabrio2 |
2013.05.08. 15:58 |
|
|



|
|
|
|
hirdetési felület |
|
 |
 |
|