POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 16 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 14, 15, 16  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek  »   bal!nt - e30 ...

meszibalint
2013.11.21. 14:11   






Összeraktam a hátulját is. Tudom, ez már sokaknak megadatott jóval korábban, de nekem még furcsa, hogy van fék, kézifék, használható a futómű... tiszta komfort, full extra. Very Happy Újra kell barátkoznom vele, és van értelme berakni a 4 pontos övet, mivel a gyári ülés marad, és adott esetben átülök a másik oldalra... Az első kör után biztos lett, hogy megérte a küzdelem, szinte erőn felül, éjjel dolgozni rajta... Egyenlőre várom a jóidőt, 17-es téligumikkal.
Vannak még kisebb tervek, küszöb csere, lakatos munkák, akksi hátra költöztetés.. aztán jönnek a nagyobb tervek.









































www.facebook.com/koszibalintcom    476    2007.02.24. 21:34
meszibalint
2013.08.25. 21:25   






Néha én is odaérek a sajátomhoz, előkészületek vannak egy későbbi komolyabb igénybevételre... csak utálom ide is feltöltögetni a képeket. Smile Első futómű+fék.

































www.facebook.com/koszibalintcom    476    2007.02.24. 21:34
meszibalint
2013.03.29. 14:39   






t_ricsi írta:
Üdv. Ha a bal oldali pályát nézem az ok olyat látott már sok midenki de a jobb oldalán a két pályának a végén van két váll az szolgálna valamit vagy csak úgy adta ki a megfelelő szögeket?


Annak semmi jelentősége, nem is vakítás Smile csak a köszörűs nem csinálta meg teljesen a pálya kifutását, mert így adta ki a kő, egy fogásra. Nem okozott gondot, nem szedettem le, mert mire a tengely odaér, az 3 mm emelkedés összesen, a házban pedig max 0,8-1 mm hely marad, ha lazára hézagolom.


www.facebook.com/koszibalintcom    476    2007.02.24. 21:34
t_ricsi
2013.03.29. 10:49   






Üdv. Ha a bal oldali pályát nézem az ok olyat látott már sok midenki de a jobb oldalán a két pályának a végén van két váll az szolgálna valamit vagy csak úgy adta ki a megfelelő szögeket?


Tiszalök    509    2010.08.03. 18:46
Vasutas
2013.03.29. 08:12   






Remélem azért sikerült elolvasnia annak, akire vonatkozott?!
Sajnálom, hogy törölted... Szemcsis


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
meszibalint
2013.03.29. 00:51   






Mts írta:
meszibalint írta:
Mts írta:
Nem is értem mi ez,,, :eek:Minden valamire valo tuningátornak "" meg van a gert hack által irt könyv könyvek,,,, az AUTOS SCHENELLER MACHEN,, amiben pl 3 oldalon tálalja a zf lamellen sperrdifferential jellemzöit, sperrwert 25%-100%ig stb ,, Kacsint aber muss ejn pisszen dajcs sprechen oder föstén,,,, Szemcsis


Akkor én nem vagyok valamire való... és azt is tudom, hogy ez megint melegvíz téma. Leszarom. Oké? Kritizálni mindíg tudsz mindent. Nem kell vitába bonyolódnunk, nézegesd a gyári, motorsportos alkatrészeket, aztán írjál nekik, hogy b+, ezt már a japánok, vagy az amerikaiak is megcsinálták előttetek...

Tudom, hogy mit jelent az, hogy egy sperr hány %-os. De azért ez menet közben elég sokmindentől függ, és van egy tól-ig határa. Én meg nem fogok 2-3 nyomatékmérővel itthon különböző terheléseket, útviszonyokat szimulálni, csak hogy ezt megtudjam...

A motorfékre zárásról meg csak annyit, hogy régen a gyári difis zsigulival olyan szép két csíkot húztunk mindíg, tempónál visszarakva egyesbe, hogy keresztbeálljon, hogy öröm volt nézni, és akkor még csak képen sem láttunk sperrt, még hegesztettet sem.
Te Bálint én tisztelem az igyekezetedet, meg az elszántságodat az alkotás mezején.) De ami jol csuszik , az nem biztos hogy jol gurul,,,De ezt már rég irtam neked a sperr tengelyedre. Smile Azok a lada sperrek meg hát ugy jöttek az országba gy a béke barátság kupába anno valaki hozzá jutott,,,, s szorgalmas magyarversenyzök lemásoltatták,,, kinek igy kinek ugy sikeredett. Ugy hogy nem kellett a melegvizet feltalálni...Egyszer irtam neked ezt , hogy a váltokkal is ezt kéne csinálni,,, azaz nem azt a vicces kapcsolási lada systemát a bmw be eröltetni. Surprised Mert ugye az autosportot amihez válto diffi stb kell , idöre mérik. Very Happy Láttam egy két rally videot azokkal a vicces kapcsolásu váltokkal.))nem gyöztek meg Szemcsis


Akkor ezt túltárgyaltuk, remélem. Ez nem a meggyőzésről szól! És az csak annak vicces, aki nem ért hozzá, vagy sosem zsigulizott, vagy csak egyszerűen kevés a km a kezében. Le lett írva korábban, hogy miért olyan. A nem vicces váltók szerintem még viccesebbek, mikor kalapáccsal ütik a váltókart, mert nem akar váltani... ne vitázzunk ezen, mert egyikünknek sem lesz igaza. Aki pedig konyhapénzből versenyez, az nem fog téged követni azon az úton.
Arról sincsen szó, hogy most aztán ezt kell megvenni. Nem ebből élek, nem csinálok semmit sem ipari mennyiségben.
Ez érdekesség, csupán ennyi, én is örültem volna, ha annak idején belelátok a különböző alkatrészekbe, mert pont érdekelt volna... biztos vagyok benne, hogy a többség ugyanígy van vele. Az a megszokott dolog, hogy a cuccait mindenki nagyon félti, engem meg pont nem érdekel, ha ezek alapján valaki csinál ugyanilyet, ugyanannyi hajtépést, meg rajzolgatást, és gondolkozást kívánok neki.
Természetesen véleményt is lehet írni mindenről, kell is, várom is, hogy mennyire csináltam ökörséget, vagy éppen jót, csak próbáljuk meg úgy, hogy inkább építsük a közösséget, szerencsére van, akinek ez sikerült is. Ha pedig visszatérő problémák vannak, akkor meg gondolkozzunk el, és vegyük észre azt. Úgy tudom, nekem még nem törölték hozzászólásomat, ellentétben veled. Ha van alapja mindannak, amit mondasz, csinálsz, az oké, viszont ha mindezt bezárod a fiókodba, akkor csak beszélsz róla, okoskodsz.
Segítek... ha mondjuk leírtad volna, hogy mit olvastál abban a könyvben, akkor nem megint ott tartanánk, hogy mindenki utál egy okoskát, és majd ki lesz törölve megint egy oldal, hanem egy értelmes téma indult volna meg. Ha teszek nagyféket a kocsimra, akkor leírod, hogy azt már kik, és mikor megcsinálták? Smile többek közt Te is, csak senki nem tud róla, mert ugye titkos... Nekem erre nincs szükségem, nem is tudom, miért reagáltam a hozzászólásodra, mikor azt megtették helyettem mások.
Ocsibacsi leírta, hogy szereted csinálni, és jót csináltál. Örülök neki, hogy hallani valami munkádról, és hogy pozitív. Ennyi, ne basztassuk egymást, én tisztelem azokat, akik nem kizárólagos haszonszerzés céljából vannak a sportban, hanem mert szeretik, életformájuk lett, és tesznek érte, hogy mások is szeressék...

A további hülyeségre, nem idevaló tartalomra igyekszem nem reagálni. Kacsint


www.facebook.com/koszibalintcom    476    2007.02.24. 21:34
Mts
2013.03.28. 20:12   






meszibalint írta:
Mts írta:
Nem is értem mi ez,,, :eek:Minden valamire valo tuningátornak "" meg van a gert hack által irt könyv könyvek,,,, az AUTOS SCHENELLER MACHEN,, amiben pl 3 oldalon tálalja a zf lamellen sperrdifferential jellemzöit, sperrwert 25%-100%ig stb ,, Kacsint aber muss ejn pisszen dajcs sprechen oder föstén,,,, Szemcsis


Akkor én nem vagyok valamire való... és azt is tudom, hogy ez megint melegvíz téma. Leszarom. Oké? Kritizálni mindíg tudsz mindent. Nem kell vitába bonyolódnunk, nézegesd a gyári, motorsportos alkatrészeket, aztán írjál nekik, hogy b+, ezt már a japánok, vagy az amerikaiak is megcsinálták előttetek...

Tudom, hogy mit jelent az, hogy egy sperr hány %-os. De azért ez menet közben elég sokmindentől függ, és van egy tól-ig határa. Én meg nem fogok 2-3 nyomatékmérővel itthon különböző terheléseket, útviszonyokat szimulálni, csak hogy ezt megtudjam...

A motorfékre zárásról meg csak annyit, hogy régen a gyári difis zsigulival olyan szép két csíkot húztunk mindíg, tempónál visszarakva egyesbe, hogy keresztbeálljon, hogy öröm volt nézni, és akkor még csak képen sem láttunk sperrt, még hegesztettet sem.
Te Bálint én tisztelem az igyekezetedet, meg az elszántságodat az alkotás mezején.) De ami jol csuszik , az nem biztos hogy jol gurul,,,De ezt már rég irtam neked a sperr tengelyedre. Smile Azok a lada sperrek meg hát ugy jöttek az országba gy a béke barátság kupába anno valaki hozzá jutott,,,, s szorgalmas magyarversenyzök lemásoltatták,,, kinek igy kinek ugy sikeredett. Ugy hogy nem kellett a melegvizet feltalálni...Egyszer irtam neked ezt , hogy a váltokkal is ezt kéne csinálni,,, azaz nem azt a vicces kapcsolási lada systemát a bmw be eröltetni. Surprised Mert ugye az autosportot amihez válto diffi stb kell , idöre mérik. Very Happy Láttam egy két rally videot azokkal a vicces kapcsolásu váltokkal.))nem gyöztek meg Szemcsis


   627    2005.11.15. 19:23
Vasutas
2013.03.28. 20:06   






Kox írta:
Mts írta:
Kox írta:
meszibalint írta:
Kox írta:
meszibalint írta:
A saját szaromra még mindíg nincs időm, de kicsit újítottunk, Adorjan kolega ráhatásának köszönhetően...





Hmm ez komolynak tűnik. Hány fokosak az ékpályák?


40/90. Értelem szerűen a 40 a hajtásirány, a 90 a motorfék, ami megegyezik a gyárival.

Százalékban nem tudom kifejezni...
Gyáriban a 25%-os az 90/90, a 40 %-os az 60/60. De itt több lamella is van, más előfeszítés, menet közben pedig egyébként is automatán csinálja a dolgát.






Akkor valahogy máshogyan számoljuk a szögeket, mert az én olvasatomban a gyári az 45/45, tehát összesen 90 fok, az átalakított meg ugye 45 motorfék, és kép alapján kb 60-70 hajtásirány.
Nem is értem mi ez,,, :eek:Minden valamire valo tuningátornak "" meg van a gert hack által irt könyv könyvek,,,, az AUTOS SCHENELLER MACHEN,, amiben pl 3 oldalon tálalja a zf lamellen sperrdifferential jellemzöit, sperrwert 25%-100%ig stb ,, Kacsint aber muss ejn pisszen dajcs sprechen oder föstén,,,, Szemcsis


Köszönjük az újabb értelmes hozzászólást! Nem is értem mit szeretnél ezekkel elérni.
Jó lenne ha egyszer bemutatnád hogyan kellene, Te hogyan csinálod a saját vagy az ügyfeleid autóján, mert gondolom Te "valamire való tuningátor" vagy.

És ha már ilyen jól tudsz németül, akkor igazán megtanulhatnál magyarul is...

Egyetértek! Szemcsis


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
speer
2013.03.28. 20:04   






Kox írta:
Mts írta:
Kox írta:
meszibalint írta:
Kox írta:
meszibalint írta:
A saját szaromra még mindíg nincs időm, de kicsit újítottunk, Adorjan kolega ráhatásának köszönhetően...





Hmm ez komolynak tűnik. Hány fokosak az ékpályák?


40/90. Értelem szerűen a 40 a hajtásirány, a 90 a motorfék, ami megegyezik a gyárival.

Százalékban nem tudom kifejezni...
Gyáriban a 25%-os az 90/90, a 40 %-os az 60/60. De itt több lamella is van, más előfeszítés, menet közben pedig egyébként is automatán csinálja a dolgát.






Akkor valahogy máshogyan számoljuk a szögeket, mert az én olvasatomban a gyári az 45/45, tehát összesen 90 fok, az átalakított meg ugye 45 motorfék, és kép alapján kb 60-70 hajtásirány.
Nem is értem mi ez,,, :eek:Minden valamire valo tuningátornak "" meg van a gert hack által irt könyv könyvek,,,, az AUTOS SCHENELLER MACHEN,, amiben pl 3 oldalon tálalja a zf lamellen sperrdifferential jellemzöit, sperrwert 25%-100%ig stb ,, Kacsint aber muss ejn pisszen dajcs sprechen oder föstén,,,, Szemcsis


Köszönjük az újabb értelmes hozzászólást! Nem is értem mit szeretnél ezekkel elérni.
Jó lenne ha egyszer bemutatnád hogyan kellene, Te hogyan csinálod a saját vagy az ügyfeleid autóján, mert gondolom Te "valamire való tuningátor" vagy.

És ha már ilyen jól tudsz németül, akkor igazán megtanulhatnál magyarul is...

Én sem értem...Bálint topicjában tök okos dolgok vannak közzétéve,mi ez az észosztás pont neki? Ha valakinek ezek evidenciák akkor átfut rajta és kész,nem kell kommentálni . Ha valaki nem képes építő jellegű normális hangnemű hozzászólásra,akkor attól pláne nem kellenek a rébuszok mögé bújtatott elmés kritikák sem! Be kéne fejezni ezt a kóstólgatós játékot.... Surprised


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
Kox
2013.03.28. 18:50   





Site Admin
Mts írta:
Kox írta:
meszibalint írta:
Kox írta:
meszibalint írta:
A saját szaromra még mindíg nincs időm, de kicsit újítottunk, Adorjan kolega ráhatásának köszönhetően...





Hmm ez komolynak tűnik. Hány fokosak az ékpályák?


40/90. Értelem szerűen a 40 a hajtásirány, a 90 a motorfék, ami megegyezik a gyárival.

Százalékban nem tudom kifejezni...
Gyáriban a 25%-os az 90/90, a 40 %-os az 60/60. De itt több lamella is van, más előfeszítés, menet közben pedig egyébként is automatán csinálja a dolgát.






Akkor valahogy máshogyan számoljuk a szögeket, mert az én olvasatomban a gyári az 45/45, tehát összesen 90 fok, az átalakított meg ugye 45 motorfék, és kép alapján kb 60-70 hajtásirány.
Nem is értem mi ez,,, :eek:Minden valamire valo tuningátornak "" meg van a gert hack által irt könyv könyvek,,,, az AUTOS SCHENELLER MACHEN,, amiben pl 3 oldalon tálalja a zf lamellen sperrdifferential jellemzöit, sperrwert 25%-100%ig stb ,, Kacsint aber muss ejn pisszen dajcs sprechen oder föstén,,,, Szemcsis


Köszönjük az újabb értelmes hozzászólást! Nem is értem mit szeretnél ezekkel elérni.
Jó lenne ha egyszer bemutatnád hogyan kellene, Te hogyan csinálod a saját vagy az ügyfeleid autóján, mert gondolom Te "valamire való tuningátor" vagy.

És ha már ilyen jól tudsz németül, akkor igazán megtanulhatnál magyarul is...


Budapest    1212    2005.04.09. 18:36
Kox
2013.03.28. 18:28   





Site Admin
meszibalint írta:
Kox írta:
meszibalint írta:
Kox írta:
meszibalint írta:
A saját szaromra még mindíg nincs időm, de kicsit újítottunk, Adorjan kolega ráhatásának köszönhetően...





Hmm ez komolynak tűnik. Hány fokosak az ékpályák?


40/90. Értelem szerűen a 40 a hajtásirány, a 90 a motorfék, ami megegyezik a gyárival.

Százalékban nem tudom kifejezni...
Gyáriban a 25%-os az 90/90, a 40 %-os az 60/60. De itt több lamella is van, más előfeszítés, menet közben pedig egyébként is automatán csinálja a dolgát.






Akkor valahogy máshogyan számoljuk a szögeket, mert az én olvasatomban a gyári az 45/45, tehát összesen 90 fok, az átalakított meg ugye 45 motorfék, és kép alapján kb 60-70 hajtásirány.


A szöget úgy értettem, hogy amit a két fél csésze egymással szembefordítva alkot.


Értem már, én meg pont fordítva számoltam, tehát oldalanként. Smile


Budapest    1212    2005.04.09. 18:36
meszibalint
2013.03.28. 17:27   






Mts írta:
Nem is értem mi ez,,, :eek:Minden valamire valo tuningátornak "" meg van a gert hack által irt könyv könyvek,,,, az AUTOS SCHENELLER MACHEN,, amiben pl 3 oldalon tálalja a zf lamellen sperrdifferential jellemzöit, sperrwert 25%-100%ig stb ,, Kacsint aber muss ejn pisszen dajcs sprechen oder föstén,,,, Szemcsis


Akkor én nem vagyok valamire való... és azt is tudom, hogy ez megint melegvíz téma. Leszarom. Oké? Kritizálni mindíg tudsz mindent. Nem kell vitába bonyolódnunk, nézegesd a gyári, motorsportos alkatrészeket, aztán írjál nekik, hogy b+, ezt már a japánok, vagy az amerikaiak is megcsinálták előttetek...

Tudom, hogy mit jelent az, hogy egy sperr hány %-os. De azért ez menet közben elég sokmindentől függ, és van egy tól-ig határa. Én meg nem fogok 2-3 nyomatékmérővel itthon különböző terheléseket, útviszonyokat szimulálni, csak hogy ezt megtudjam...

A motorfékre zárásról meg csak annyit, hogy régen a gyári difis zsigulival olyan szép két csíkot húztunk mindíg, tempónál visszarakva egyesbe, hogy keresztbeálljon, hogy öröm volt nézni, és akkor még csak képen sem láttunk sperrt, még hegesztettet sem.


www.facebook.com/koszibalintcom    476    2007.02.24. 21:34
meszibalint
2013.03.28. 17:01   






Kox írta:
meszibalint írta:
Kox írta:
meszibalint írta:
A saját szaromra még mindíg nincs időm, de kicsit újítottunk, Adorjan kolega ráhatásának köszönhetően...





Hmm ez komolynak tűnik. Hány fokosak az ékpályák?


40/90. Értelem szerűen a 40 a hajtásirány, a 90 a motorfék, ami megegyezik a gyárival.

Százalékban nem tudom kifejezni...
Gyáriban a 25%-os az 90/90, a 40 %-os az 60/60. De itt több lamella is van, más előfeszítés, menet közben pedig egyébként is automatán csinálja a dolgát.






Akkor valahogy máshogyan számoljuk a szögeket, mert az én olvasatomban a gyári az 45/45, tehát összesen 90 fok, az átalakított meg ugye 45 motorfék, és kép alapján kb 60-70 hajtásirány.


A szöget úgy értettem, hogy amit a két fél csésze egymással szembefordítva alkot.


...AGRESSZIÓ és PRECÍZITÁS...
" HASZNÁLNI KELL EGY KOCSIT... "

www.facebook.com/koszibalintcom    476    2007.02.24. 21:34
Mts
2013.03.28. 14:31   






Kox írta:
meszibalint írta:
Kox írta:
meszibalint írta:
A saját szaromra még mindíg nincs időm, de kicsit újítottunk, Adorjan kolega ráhatásának köszönhetően...





Hmm ez komolynak tűnik. Hány fokosak az ékpályák?


40/90. Értelem szerűen a 40 a hajtásirány, a 90 a motorfék, ami megegyezik a gyárival.

Százalékban nem tudom kifejezni...
Gyáriban a 25%-os az 90/90, a 40 %-os az 60/60. De itt több lamella is van, más előfeszítés, menet közben pedig egyébként is automatán csinálja a dolgát.






Akkor valahogy máshogyan számoljuk a szögeket, mert az én olvasatomban a gyári az 45/45, tehát összesen 90 fok, az átalakított meg ugye 45 motorfék, és kép alapján kb 60-70 hajtásirány.
Nem is értem mi ez,,, :eek:Minden valamire valo tuningátornak "" meg van a gert hack által irt könyv könyvek,,,, az AUTOS SCHENELLER MACHEN,, amiben pl 3 oldalon tálalja a zf lamellen sperrdifferential jellemzöit, sperrwert 25%-100%ig stb ,, Kacsint aber muss ejn pisszen dajcs sprechen oder föstén,,,, Szemcsis


   627    2005.11.15. 19:23
Kox
2013.03.28. 13:59   





Site Admin
meszibalint írta:
Kox írta:
meszibalint írta:
A saját szaromra még mindíg nincs időm, de kicsit újítottunk, Adorjan kolega ráhatásának köszönhetően...





Hmm ez komolynak tűnik. Hány fokosak az ékpályák?


40/90. Értelem szerűen a 40 a hajtásirány, a 90 a motorfék, ami megegyezik a gyárival.

Százalékban nem tudom kifejezni...
Gyáriban a 25%-os az 90/90, a 40 %-os az 60/60. De itt több lamella is van, más előfeszítés, menet közben pedig egyébként is automatán csinálja a dolgát.






Akkor valahogy máshogyan számoljuk a szögeket, mert az én olvasatomban a gyári az 45/45, tehát összesen 90 fok, az átalakított meg ugye 45 motorfék, és kép alapján kb 60-70 hajtásirány.


F*CK THE FUEL ECONOMY!!!

Budapest    1212    2005.04.09. 18:36
meszibalint
2013.03.28. 13:20   






A Vasutas írta:
meszibalint írta:
Kox írta:
meszibalint írta:
A saját szaromra még mindíg nincs időm, de kicsit újítottunk, Adorjan kolega ráhatásának köszönhetően...





Hmm ez komolynak tűnik. Hány fokosak az ékpályák?


40/90. Értelem szerűen a 40 a hajtásirány, a 90 a motorfék, ami megegyezik a gyárival.

Százalékban nem tudom kifejezni...
Gyáriban a 25%-os az 90/90, a 40 %-os az 60/60. De itt több lamella is van, más előfeszítés, menet közben pedig egyébként is automatán csinálja a dolgát.




Oda a titkom...! Sad Confused


Ja... ez titkos projekt lett volna? Nem csak ez az egy készült ám... viszont azt hiszem, nálad fog először üzemelni.


...AGRESSZIÓ és PRECÍZITÁS...
" HASZNÁLNI KELL EGY KOCSIT... "

www.facebook.com/koszibalintcom    476    2007.02.24. 21:34
Vasutas
2013.03.27. 20:06   






meszibalint írta:
Kox írta:
meszibalint írta:
A saját szaromra még mindíg nincs időm, de kicsit újítottunk, Adorjan kolega ráhatásának köszönhetően...





Hmm ez komolynak tűnik. Hány fokosak az ékpályák?


40/90. Értelem szerűen a 40 a hajtásirány, a 90 a motorfék, ami megegyezik a gyárival.

Százalékban nem tudom kifejezni...
Gyáriban a 25%-os az 90/90, a 40 %-os az 60/60. De itt több lamella is van, más előfeszítés, menet közben pedig egyébként is automatán csinálja a dolgát.




Oda a titkom...! Sad Confused


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
meszibalint
2013.03.26. 22:58   






Kox írta:
meszibalint írta:
A saját szaromra még mindíg nincs időm, de kicsit újítottunk, Adorjan kolega ráhatásának köszönhetően...





Hmm ez komolynak tűnik. Hány fokosak az ékpályák?


40/90. Értelem szerűen a 40 a hajtásirány, a 90 a motorfék, ami megegyezik a gyárival.

Százalékban nem tudom kifejezni...
Gyáriban a 25%-os az 90/90, a 40 %-os az 60/60. De itt több lamella is van, más előfeszítés, menet közben pedig egyébként is automatán csinálja a dolgát.





www.facebook.com/koszibalintcom    476    2007.02.24. 21:34
Kox
2013.03.26. 13:23   





Site Admin
meszibalint írta:
A saját szaromra még mindíg nincs időm, de kicsit újítottunk, Adorjan kolega ráhatásának köszönhetően...





Hmm ez komolynak tűnik. Hány fokosak az ékpályák?


F*CK THE FUEL ECONOMY!!!

Budapest    1212    2005.04.09. 18:36
meszibalint
2013.03.26. 00:12   






A saját szaromra még mindíg nincs időm, de kicsit újítottunk, Adorjan kolega ráhatásának köszönhetően...





www.facebook.com/koszibalintcom    476    2007.02.24. 21:34
meszibalint
2012.12.04. 00:05   






Egy szép napon ez is jól működő, csak éppen itthoni váltó lesz. Ha az összes váltóm hiba nélkül fog menni, akkor azt fogom mondnani, hogy megérte feltalálni újra a melegvizet... itthon a műhelyben.


Mts írta:
Jo napot,,, az én véleményem hogy meg kéne venni a már jol müködö külhoni váltot , Kacsint s azt másolni,,,nem kéne ujbol felfedezni a melegvizet))) de kisérletezni kell meg jo dolog , csak költséges........


...AGRESSZIÓ és PRECÍZITÁS...
" HASZNÁLNI KELL EGY KOCSIT... "

www.facebook.com/koszibalintcom    476    2007.02.24. 21:34
Karcsika
2012.12.03. 22:04   






Rendes gyári kiosztása van ,aszthiszem 2,7-2,8 körüli 1-es fokozattal és 5.2 diffi áttétellel, 6,25 kerékkel. Kb. 4-5000 versenykilóméterrel!


Budapest    33    2009.10.24. 21:03
Mts
2012.12.03. 14:38   






Jo napot,,, az én véleményem hogy meg kéne venni a már jol müködö külhoni váltot , Kacsint s azt másolni,,,nem kéne ujbol felfedezni a melegvizet))) de kisérletezni kell meg jo dolog , csak költséges........


   627    2005.11.15. 19:23
meszibalint
2012.12.03. 10:20   






Taz írta:
Turboá írta:
Na barátom ez a kísérletezés, kitartás, és alázat , a hibák elismerése , igzán elismerésre méltó! Smile

csak az nem hibázik aki nem dolgozik, nekem is sokmiden landolt már a kukába,ez ezzel jár,de elszántág kitartás mindig meghozza maga gyümölcsét Kacsint


Tudom, és hiszek is benne, de erre Te vagy a legjobb példa! Kacsint


...AGRESSZIÓ és PRECÍZITÁS...
" HASZNÁLNI KELL EGY KOCSIT... "

www.facebook.com/koszibalintcom    476    2007.02.24. 21:34
meszibalint
2012.12.03. 10:18   






Karcsika írta:
Szia ,amit én építettem E30 Is-t egy Hamza Ernő féle körmös váltó van ,kb 2-3 verseny után akadt be 2-3 közé visszaváltás közben. Válrási hibára gondoltunk de már akkor hallottam,hogy gyári széria váltóknál is probléma,és az összes váltógyártó is ezzel a problémával küzd.(Nekem személyszerint a hátrament helyétől is hidegrázásom van visszakettőnél sokszor beakasztottam a hátramenet vízszintes vonalába ,mire korrigáltam pont beleálltunk egy lassítóba ,vagy kézifékesnél szűk úton gond nélkül bebasztam hátramenetbe ,mire rájöttem ,hogy tolatunk majdnem késő volt.)Visszatérve azután többször is előfordult ez a probléma amin Ernő mindig módosított és alakított. Mostanában az autó kevés versenyen megy ezért nem tudjuk végleg megjavult vagy csak ritkábban csinál vele olyat ami kihozza ezt a problémát.
Összegezve mindegyik Magyar gyártmányú váltóval voltak vannak ilyen gondok csak a 3db samsonas váltóról nem hallottam rosszat (4500 euroért) .Ne add fel jó irányba haladsz a zsigulis tapasztalatok hasznosak lesznek itt! Ajánlhatnám Kálmán Tomi barátomat nem lakik messze tőled, egy beszélgetést megér hátha tudtok akár közösen is dolgozni.
Sok sikert kívánok és kitartást .Antus Károly


Köszi!
Egy ilyen szerkezetnek - ha rendben működik - tolerálnia kell a váltási hibákat. Azért nen nyugodtam bele...
Annak a váltónak mik a sebességkiosztásai? Talán balra lent 1, balra fent R ?
Kálmán Tomival pont a napokban beszéltem, ahogy kiszűrtem a szavaiból, nem nagyon van oda a magyar kisipari gyártmányokért, Lada váltót sem csinál már évek óta.


...AGRESSZIÓ és PRECÍZITÁS...
" HASZNÁLNI KELL EGY KOCSIT... "

www.facebook.com/koszibalintcom    476    2007.02.24. 21:34
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 16 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 14, 15, 16  Következő
Tartalomjegyzék  »   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére