|
|
Attila a HUN vezér |
2016.01.23. 11:31 |
|
|



|
Szia, sziasztok!
Lacházán már találkoztunk, Én street kategóriában versenyzem, igaz öcséddel többet beszélgettem, de talán Hexer mondta, hogy ezzel Ti is szembesültetek már:
https://www.youtube.com/watch?v=NWZUL_63f8c
A fenti videó(neten találtam, nem saját) megnézését azért kérném tőletek, mert ezen látni a panaszom. A lényeg számomra 19 és 22 másodperc között van.
Amint látjátok a nyomon, hogy folyamatos csík indul ami szaggatottá válik, kívülről nem látható módon de elpattog a kerék, amit bent olyan hang kísér mintha rázató padon lenne. Mindegy az út minősége, a gumi fajtája, kivitele, mérete, csinálja...
A kerék elpattogása miatt addig tart a rajt mint egy elsőkerekes Hondának(2.0), ami szégyen, nem a Honda miatt, hanem az elsőkerék hajtás miatt!
Köszönöm! |
E36 M52B28 +M50 Intake +DBilas Cams +Vems +Pegasus race exhaust +PiperCross filter= 259HP 318Nm |
Kecskemét - Nagykőrös 183 2013.07.09. 16:01 |
|
steinpatrick36 |
2016.01.23. 10:55 |
|
|



|
|
De4dsn4ke |
2014.03.11. 22:58 |
|
|


|
|
|
1 2008.07.28. 21:32 |
|
DOMY_M3 |
2013.11.12. 23:18 |
|
|



|
|
DOMY_M3 |
2013.10.26. 08:21 |
|
|



|
|
DOMY_M3 |
2013.10.24. 21:01 |
|
|



|
|
Turboá |
2013.10.24. 12:39 |
|
|


|
Hexer írta: | Turboá írta: | DOMY_M3 írta: | ugy a fekvo mint az osszes tobbi hajtokar csapagy kifogastalan alapotban volt.biztos hogy nem olajzasproblema volt.minden jarat tiszta volt.az olajtekno at lett alakitva.az aljabol kb 4 cm lett levagva es elore lett beletoldva.amit meg eszre vettem amikor leszedtem az olajteknot,az olajlecsapato lemez a 3,4,5,6 henger alatt ami van az le volt torve es szabadon mozgott.de utes nyoma vagy hasonlo dolgok nem voltak rajta..a 6 hengernel a fotengely 3/4 resze szep.kb egy 4 cm hosszusagban van rakalapalva a csapagy.abban biztam,hogy az ha lejon rola,alatta jo lesz a fotengely.de latom tevedtem.. |
a főtengely biztosan kuka.
Nem egyszerű találni jó s38 főtengelyt.
Ha nem találsz , arra az esetre tudok neked ajánlani replika megoldást.
De ezt még jegeljük, majd beszéljünk akkor róla ha rászorulsz. |
Nincs mit jegelni, ami benne volt nem mentheto.
Vagy egy s38 vagy akkor egy automata hibatlan tamcsapagyas m30 kell. |
te ....negyon te!
Az m30 főtengelyes eplika megoldást jegeljük hátha talál s38-asét.
Lehetne kérni alaposabban értelmezni amit írok, köszi!  |
új játék-új izgalom.
R.C.S. |
R.C.S. 7683 2005.03.14. 22:22 |
|
Hexer |
2013.10.24. 10:02 |
|
|


|
Turboá írta: | DOMY_M3 írta: | ugy a fekvo mint az osszes tobbi hajtokar csapagy kifogastalan alapotban volt.biztos hogy nem olajzasproblema volt.minden jarat tiszta volt.az olajtekno at lett alakitva.az aljabol kb 4 cm lett levagva es elore lett beletoldva.amit meg eszre vettem amikor leszedtem az olajteknot,az olajlecsapato lemez a 3,4,5,6 henger alatt ami van az le volt torve es szabadon mozgott.de utes nyoma vagy hasonlo dolgok nem voltak rajta..a 6 hengernel a fotengely 3/4 resze szep.kb egy 4 cm hosszusagban van rakalapalva a csapagy.abban biztam,hogy az ha lejon rola,alatta jo lesz a fotengely.de latom tevedtem.. |
a főtengely biztosan kuka.
Nem egyszerű találni jó s38 főtengelyt.
Ha nem találsz , arra az esetre tudok neked ajánlani replika megoldást.
De ezt még jegeljük, majd beszéljünk akkor róla ha rászorulsz. |
Nincs mit jegelni, ami benne volt nem mentheto.
Vagy egy s38 vagy akkor egy automata hibatlan tamcsapagyas m30 kell. |
|
1080 2007.03.10. 17:40 |
|
Turboá |
2013.10.24. 09:39 |
|
|


|
DOMY_M3 írta: | ugy a fekvo mint az osszes tobbi hajtokar csapagy kifogastalan alapotban volt.biztos hogy nem olajzasproblema volt.minden jarat tiszta volt.az olajtekno at lett alakitva.az aljabol kb 4 cm lett levagva es elore lett beletoldva.amit meg eszre vettem amikor leszedtem az olajteknot,az olajlecsapato lemez a 3,4,5,6 henger alatt ami van az le volt torve es szabadon mozgott.de utes nyoma vagy hasonlo dolgok nem voltak rajta..a 6 hengernel a fotengely 3/4 resze szep.kb egy 4 cm hosszusagban van rakalapalva a csapagy.abban biztam,hogy az ha lejon rola,alatta jo lesz a fotengely.de latom tevedtem.. |
a főtengely biztosan kuka.
Nem egyszerű találni jó s38 főtengelyt.
Ha nem találsz , arra az esetre tudok neked ajánlani replika megoldást.
De ezt még jegeljük, majd beszéljünk akkor róla ha rászorulsz.  |
új játék-új izgalom.
R.C.S. |
R.C.S. 7683 2005.03.14. 22:22 |
|
DOMY_M3 |
2013.10.24. 08:03 |
|
|



|
|
Hexer |
2013.10.23. 23:06 |
|
|


|
Turboá írta: | DOMY_M3 írta: | na.9 ido nem lett,viszont volt konstansan a 10.2-223-226 os atlepokkel es 1.55-1.58 60 labakkal,meg lett meg egy csapagyas motorom.szetszedtem es a 6 dugonal a csapagy atfordult a hajtokarban.hajtokar kuka,a fotengely meg kerdeses.viszont a 100 lovas teljesitmeny esesnek is meglett az okozoja.mindegyik kipufogo szelepnek benne van a lenyomata a dugoban.nagyon kicsit de benne van.47:28 percnel tortent az incidens egy durva gumimelegites utan..
http://www.youtube.com/watch?v=CcpLq5vO3gk&feature=youtu.be |
többi csapágy szép?
olajteknőben van átalakítás,már nem emlékszem..?
sajnálom. |
kerestetik fotengely. |
|
1080 2007.03.10. 17:40 |
|
Turboá |
2013.10.23. 22:07 |
|
|


|
DOMY_M3 írta: | na.9 ido nem lett,viszont volt konstansan a 10.2-223-226 os atlepokkel es 1.55-1.58 60 labakkal,meg lett meg egy csapagyas motorom.szetszedtem es a 6 dugonal a csapagy atfordult a hajtokarban.hajtokar kuka,a fotengely meg kerdeses.viszont a 100 lovas teljesitmeny esesnek is meglett az okozoja.mindegyik kipufogo szelepnek benne van a lenyomata a dugoban.nagyon kicsit de benne van.47:28 percnel tortent az incidens egy durva gumimelegites utan..
http://www.youtube.com/watch?v=CcpLq5vO3gk&feature=youtu.be |
többi csapágy szép?
olajteknőben van átalakítás,már nem emlékszem..?
sajnálom.  |
új játék-új izgalom.
R.C.S. |
R.C.S. 7683 2005.03.14. 22:22 |
|
DOMY_M3 |
2013.10.23. 18:37 |
|
|



|
|
DOMY_M3 |
2013.09.29. 14:44 |
|
|



|
|
lezsi |
2013.09.18. 13:29 |
|
|



|
En mindig shift-cut parti voltam gyari szeleprendszerrel , mert akasztottam mar ossze szelepeket durrogassal.
Ha 100% fuelcut van valtas kozben, akkor nyilvan nincs ALS funkcio, tehat lesz nyomas-eses is a teligazas valtas kozben (~0.5bar volt nekem), de igy is joval agresszivebb, mint folytoszelepzarassal valtani.
-Ha meg bizol a massziv technikaban, akkor lehet shiftcut kozben is adni neki (reszlegesen) benzint, ami effektive egy teligazas ALS. Igy akar novekedhet is a nyomas valtas kozben  |
A "felkapar" nem mértékegység... |
3215 2005.06.08. 14:21 |
|
jlaci74 |
2013.09.18. 12:45 |
|
|



|
Turboá írta: | SHIFT CUT. teligázas váltáshoz van kuplungod, hajtásod, és gumid.
als "ciruszi bohócoknak"játékmotoros rally autóknak való.
(na megint belopom magam egyesek szívébe) |
Nem először ...  |
|
Egyedi futómű megoldások, alkatrészek... 645 2009.08.26. 11:35 |
|
Turboá |
2013.09.18. 12:40 |
|
|


|
SHIFT CUT. teligázas váltáshoz van kuplungod, hajtásod, és gumid.
als "cirkuszi bohócoknak",játékmotoros rally autóknak való.
(na megint belopom magam egyesek szívébe)  |
A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2013.09.18. 13:18 (1). új játék-új izgalom.
R.C.S. |
R.C.S. 7683 2005.03.14. 22:22 |
|
DOMY_M3 |
2013.09.18. 08:15 |
|
|



|
|
kulin-papa |
2013.09.17. 22:53 |
|
|


|
Lehet akármekkora ALS-t csinálni, így nem lesz nyomásesés semmi. A shiftcut tulajdonképpen ALS üzemmód 100% TPS állásban. A kérdés az hogy a motor, turbó, váltó, szelepek, stb bírják-e ezt. Ezért nem lett korábban csak alap szintre belőve a dolog. |
|
60 2011.09.21. 22:18 |
|
DOMY_M3 |
2013.09.17. 22:27 |
|
|



|
|
DOMY_M3 |
2013.09.17. 08:45 |
|
|



|
|
DOMY_M3 |
2013.09.17. 08:45 |
|
|



|
|
Turboá |
2013.09.09. 09:36 |
|
|


|
Grat Domy!
Mondtam, hogy a súlycsökkentést meg kell csinálni, már hamarabb is kellett volna, az idő javulás, és a műszaki hibák miatt. ( a hajtásláncra gondolok)
De nekem is tanulságos volt, mert nem gondoltam volna, mi több, vitába is szálltam volna az ellen, hogy "csak" ennyi könnyítéstől ekkora átlépő sebesség különbség lesz.
Szóval számomra is hasznos volt látni mindezt!
Gratulálunk mégegyszer, lehetett volna jobb is ha nem ragad be az a fránya gomb. Úgy látszik ezt mindenkinek ki kell járni. Lezsi is beszopta egy kapcsolóval annó.
 |
új játék-új izgalom.
R.C.S. |
R.C.S. 7683 2005.03.14. 22:22 |
|
kulin-papa |
2013.09.08. 21:56 |
|
|


|
Hát igen. Az az igazság hogy 50-100Kg könnyítésnek sokkal nagyobb LE növekmény felel meg. Mindenképpen érdemes csökkenteni a kg-ok számát! |
|
60 2011.09.21. 22:18 |
|
DOMY_M3 |
2013.09.08. 21:46 |
|
|



|
|
|
|
hirdetési felület |
|
 |
 |
|