POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 5 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3, 4, 5  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek  »   Piroska és a Farkas R.C.S.

Turboá
2013.06.25. 09:53   













új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Lacc E36
2012.09.15. 20:36   






Turboá írta:
jlaci74 írta:
Turboá írta:


de jó hogy már elmúlt. Velem is reszeltettek zsiguli szarokat, azok is pont ilyen hebrákolós, erőtlen, egy fordulatra tervezett mocskok voltak.
....


Most a lelkembe gázoltál...



Ne haragudj, nem akartalak megbántani!
Sad
De a zsigulátor egy rakás fos.De csak az első és a hátsó rendszámtábla közötti része, a többi kifogástalan.

Kacsint

Bizonyára megsérültem lelkileg, mikor a szentesi afitnál voltam tanuló, és reszeltették velem a grammozott selejtes anyagminőségből készült szétmálós motoralkatrészeket, gondolván, hogy ez micsoda előrelépés. Majd később nagy eredményeket elért maszek autószerelők mellett ugyanezt kellett csinálni, a koncepció nélküli hozzánemértés oltárán.

Pokolra a szeméttel.
A zsigulátor az ördög átka.
Nincs olyan alkatrésze amit ne kellene újra gyártani, átalakítani. Nincs olyan eleme amit úgy ahogy legyártották használni lehetne.
Egy ipari hulladék. A generációnk rákfenéje.
Aki ilyet szeret az perverzebb mahzohista nálunk.
Very Happy

naneemaaaaa.....!!!!akkor en mocskos perverz vagyok......az a zsiguli amit mi utottunk az pedig mocskos jol birta....:)es nagyon szeretik egymast a bmwvel a garazsban Anti komamnal....bar az is igaz h velem nem reszeltettek annyi biguli alkatreszt tanulo koromban....lehet ezert tudom szeretni oket.....Smile


Diesel..fuel for life. Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy.....Racing petrol fuel for life!!!!!

   53    2011.09.21. 15:47
BunkóBMWs
2012.09.15. 16:40   






Jó az a zsiguli,és nem is hajlik olyan könnyen!




Mások dolgaiban    6    2012.01.02. 10:39
Woodstock
2012.09.15. 16:20   






Turboá írta:
jlaci74 írta:
Turboá írta:


de jó hogy már elmúlt. Velem is reszeltettek zsiguli szarokat, azok is pont ilyen hebrákolós, erőtlen, egy fordulatra tervezett mocskok voltak.
....


Most a lelkembe gázoltál...



Ne haragudj, nem akartalak megbántani!
Sad
De a zsigulátor egy rakás fos.De csak az első és a hátsó rendszámtábla közötti része, a többi kifogástalan.

Kacsint

Bizonyára megsérültem lelkileg, mikor a szentesi afitnál voltam tanuló, és reszeltették velem a grammozott selejtes anyagminőségből készült szétmálós motoralkatrészeket, gondolván, hogy ez micsoda előrelépés. Majd később nagy eredményeket elért maszek autószerelők mellett ugyanezt kellett csinálni, a koncepció nélküli hozzánemértés oltárán.

Pokolra a szeméttel.
A zsigulátor az ördög átka.
Nincs olyan alkatrésze amit ne kellene újra gyártani, átalakítani. Nincs olyan eleme amit úgy ahogy legyártották használni lehetne.
Egy ipari hulladék. A generációnk rákfenéje.
Aki ilyet szeret az perverzebb mahzohista nálunk.
Very Happy

ÁMEN!

2 hónapig bírtam az ezeröcsiben...azóta orosz eszköz közelébe sem megyek ha tehetem...


E36 320i '96

Győr    3834    2010.12.17. 17:52
Turboá
2012.09.15. 15:59   






korponaiz írta:
Turboá írta:

Egy ipari hulladék. A generációnk rákfenéje.

De mégis a megszállott Ladásokból lesznek a megszállott BMW-sek. Míg például a Skodás haverból Fosvágenes lesz vagy Ajúdis.


ez igaz, mint ahogy az is, hogy amikor volt zsigulátor, már volt e21,és volt e30 is talán.
Csak nem ismertük. Velünk van a baj, hiszen azt hittük, hogy a zsigulátor az isten, nincs is annál jobb. Ezzel nem is lenne gond, mert akkor, és ott ez volt az elérhető. Csak közben eltelt éppen 30 év, van aki váloztatott a szemléletén, és van aki úgy maradt.
Na aki úgy maradt, annak szól, hogy "hahó wc-én ülsz nem kocsiba". Very Happy Very Happy
Senki ne vegye személyesre, én is be voltam halva a kifordított felnis ezeröcsinek, adidas matricával a hátsó szélvédő alján. Mi több be is kerültem a kórházba mikor gyök kettővel elütöttem egy villanykarót és rámhajlott az egész húgy.
Úgy hogy mondom, mert mondhatom. Isten óvjon bennünket barátaim ettől a szörnyűségtől. Very Happy Very Happy


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
sixday
2012.09.15. 12:47   






korponaiz írta:
Turboá írta:

Egy ipari hulladék. A generációnk rákfenéje.

De mégis a megszállott Ladásokból lesznek a megszállott BMW-sek. Míg például a Skodás haverból Fosvágenes lesz vagy Ajúdis.


A motorizáció darwini elmélete? Very Happy


Budapest    1018    2006.10.05. 11:02
korponaiz
2012.09.15. 11:32   






Turboá írta:

Egy ipari hulladék. A generációnk rákfenéje.

De mégis a megszállott Ladásokból lesznek a megszállott BMW-sek. Míg például a Skodás haverból Fosvágenes lesz vagy Ajúdis.


Csak három betűt mondok...

   78    2006.01.22. 07:21
Turboá
2012.09.15. 10:01   






jlaci74 írta:
Turboá írta:


de jó hogy már elmúlt. Velem is reszeltettek zsiguli szarokat, azok is pont ilyen hebrákolós, erőtlen, egy fordulatra tervezett mocskok voltak.
....


Most a lelkembe gázoltál...



Ne haragudj, nem akartalak megbántani!
Sad
De a zsigulátor egy rakás fos.De csak az első és a hátsó rendszámtábla közötti része, a többi kifogástalan.

Kacsint

Bizonyára megsérültem lelkileg, mikor a szentesi afitnál voltam tanuló, és reszeltették velem a grammozott selejtes anyagminőségből készült szétmálós motoralkatrészeket, gondolván, hogy ez micsoda előrelépés. Majd később nagy eredményeket elért maszek autószerelők mellett ugyanezt kellett csinálni, a koncepció nélküli hozzánemértés oltárán.

Pokolra a szeméttel.
A zsigulátor az ördög átka.
Nincs olyan alkatrésze amit ne kellene újra gyártani, átalakítani. Nincs olyan eleme amit úgy ahogy legyártották használni lehetne.
Egy ipari hulladék. A generációnk rákfenéje.
Aki ilyet szeret az perverzebb mahzohista nálunk.
Very Happy


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Hexer
2012.09.12. 23:09   






Turboá írta:
powered írta:
Turboá írta:
m3dtm írta:
Turboá írta:
m3dtm írta:
Gratulálok,egy igazi ritkaság! De én az S14 2,5 evo szívvel szeretnémigazán! Kacsint


Köszi!
Szeretnéndigazán? Ha kipróbálnál egy ilyet, akkor már nem is szeretnél annyira egy "olyatigazán". Very Happy


De a négyhengeres hangja az ISTENI, főleg carbon szívósorral,schiebellel! Szemcsis


jah az agyvérzéses remegős, erőtlen szeme alj bevérzősen erölködős vérnyákolást szereted? Very Happy



http://www.youtube.com/watch?v=i1vSYPbZIRs

400+ ló...teljesen szar, erőtlen, szeme alja bevérzős.... Smile


de jó hogy már elmúlt. Velem is reszeltettek zsiguli szarokat, azok is pont ilyen hebrákolós, erőtlen, egy fordulatra tervezett mocskok voltak.
Ez valamivel jobb, de nem sokkal. Very Happy


Azert egy ls7 utan vagy valami rendesebb turboshoz kepes erotlen, verszegeny az s54, 100-120-ig meg tartani kell a fejed, utanna...
No de turboval... Kacsint


   1080    2007.03.10. 17:40
jlaci74
2012.09.12. 22:01   






Turboá írta:


de jó hogy már elmúlt. Velem is reszeltettek zsiguli szarokat, azok is pont ilyen hebrákolós, erőtlen, egy fordulatra tervezett mocskok voltak.
....


Most a lelkembe gázoltál...


Egyedi futómű megoldások, alkatrészek...    645    2009.08.26. 11:35
m3dtm
2012.09.12. 21:38   






Turboá írta:
m3dtm írta:
Turboá írta:
m3dtm írta:
Turboá írta:
m3dtm írta:
Gratulálok,egy igazi ritkaság! De én az S14 2,5 evo szívvel szeretnémigazán! Kacsint


Köszi!
Szeretnéndigazán? Ha kipróbálnál egy ilyet, akkor már nem is szeretnél annyira egy "olyatigazán". Very Happy


De a négyhengeres hangja az ISTENI, főleg carbon szívósorral,schiebellel! Szemcsis


jah az agyvérzéses remegős, erőtlen szeme alj bevérzősen erölködős vérnyákolást szereted? Very Happy


Igen,mert az agyadig hatol Very Happy ! Igaz nem volt 400 ló felett soha egy ilyen motor,de akkor is a legszebb hang számomra a 4hengeres versenymotoré. Én már csak ily maradi vagyok
Surprised


Akkor halgassátok csak szépen szorgalmassan kistüdőt.

Very Happy


Hát igen kedves fiam,ez már a korral jár Very Happy Very Happy Very Happy


   186    2007.11.21. 11:35
Janoka
2012.09.12. 21:38   






Dehogyha teszünk bele Pavlov féle hajtókarokat és Lenin féle csapszegeket, akkor még jobb is lehet. Mad


Mindíg tövig nyomd (a gázt)!

06 30 4191891 és Ostffyasszonyfa    1157    2005.05.15. 18:32
Turboá
2012.09.12. 21:26   






powered írta:
Turboá írta:
m3dtm írta:
Turboá írta:
m3dtm írta:
Gratulálok,egy igazi ritkaság! De én az S14 2,5 evo szívvel szeretnémigazán! Kacsint


Köszi!
Szeretnéndigazán? Ha kipróbálnál egy ilyet, akkor már nem is szeretnél annyira egy "olyatigazán". Very Happy


De a négyhengeres hangja az ISTENI, főleg carbon szívósorral,schiebellel! Szemcsis


jah az agyvérzéses remegős, erőtlen szeme alj bevérzősen erölködős vérnyákolást szereted? Very Happy



http://www.youtube.com/watch?v=i1vSYPbZIRs

400+ ló...teljesen szar, erőtlen, szeme alja bevérzős.... Smile


de jó hogy már elmúlt. Velem is reszeltettek zsiguli szarokat, azok is pont ilyen hebrákolós, erőtlen, egy fordulatra tervezett mocskok voltak.
Ez valamivel jobb, de nem sokkal. Very Happy


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2012.09.12. 21:24   






m3dtm írta:
Turboá írta:
m3dtm írta:
Turboá írta:
m3dtm írta:
Gratulálok,egy igazi ritkaság! De én az S14 2,5 evo szívvel szeretnémigazán! Kacsint


Köszi!
Szeretnéndigazán? Ha kipróbálnál egy ilyet, akkor már nem is szeretnél annyira egy "olyatigazán". Very Happy


De a négyhengeres hangja az ISTENI, főleg carbon szívósorral,schiebellel! Szemcsis


jah az agyvérzéses remegős, erőtlen szeme alj bevérzősen erölködős vérnyákolást szereted? Very Happy


Igen,mert az agyadig hatol Very Happy ! Igaz nem volt 400 ló felett soha egy ilyen motor,de akkor is a legszebb hang számomra a 4hengeres versenymotoré. Én már csak ily maradi vagyok
Surprised


Akkor halgassátok csak szépen szorgalmassan kistüdőt.

Very Happy


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
m3dtm
2012.09.12. 21:08   






Turboá írta:
m3dtm írta:
Turboá írta:
m3dtm írta:
Gratulálok,egy igazi ritkaság! De én az S14 2,5 evo szívvel szeretnémigazán! Kacsint


Köszi!
Szeretnéndigazán? Ha kipróbálnál egy ilyet, akkor már nem is szeretnél annyira egy "olyatigazán". Very Happy


De a négyhengeres hangja az ISTENI, főleg carbon szívósorral,schiebellel! Szemcsis


jah az agyvérzéses remegős, erőtlen szeme alj bevérzősen erölködős vérnyákolást szereted? Very Happy


Igen,mert az agyadig hatol Very Happy ! Igaz nem volt 400 ló felett soha egy ilyen motor,de akkor is a legszebb hang számomra a 4hengeres versenymotoré. Én már csak ily maradi vagyok
Surprised


   186    2007.11.21. 11:35
Tüsszögő vaddisznó
2012.09.12. 18:10   






Nekem volt valaha mind e30, mind e36 M3-am, utcán egyértelműen az e36-os M-es a nyerő, pályára viszont előszeretettel tették a felhúzott S14-es motort az e36-ba, úgy tudom, hogy többek között a kedvezőbb súlyeloszlás miatt.
Szóval piroskába a belevaló motor került Very Happy


   242    2009.05.10. 11:45
lezsi
2012.09.12. 17:07   






powered írta:
Royal írta:
Idézet:
http://www.youtube.com/watch?v=i1vSYPbZIRs

400+ ló...teljesen szar, erőtlen, szeme alja bevérzős.... Smile


Jól látom hogy az te vagy fiatalabb kiadásban a videón??


Ó, csak tizenpáréve volt. Nem sok az... Smile

Idézet:
Linder was a race team in the early 80 `s.
The Linder Team raced the most time with BMW cars. As BMW starts in the DTM with the M3, Linder was a works team. After BMW stopped to race in the DTM at the end of 1992, Luggi Linder built a BMW E36 with M3 E30 engine. The engines has had around 410 hp.



Hahh, a copfos! Very Happy

Milyen karakterisztikaja van egy ilyen 400+os szornynek? (nyomatekgorbe)


A "felkapar" nem mértékegység...

   3215    2005.06.08. 14:21
powered
2012.09.12. 16:56   






Royal írta:
Idézet:
http://www.youtube.com/watch?v=i1vSYPbZIRs

400+ ló...teljesen szar, erőtlen, szeme alja bevérzős.... Smile


Jól látom hogy az te vagy fiatalabb kiadásban a videón??


Ó, csak tizenpáréve volt. Nem sok az... Smile

Idézet:
Linder was a race team in the early 80 `s.
The Linder Team raced the most time with BMW cars. As BMW starts in the DTM with the M3, Linder was a works team. After BMW stopped to race in the DTM at the end of 1992, Luggi Linder built a BMW E36 with M3 E30 engine. The engines has had around 410 hp.


PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
Royal
2012.09.12. 15:43   






Idézet:
http://www.youtube.com/watch?v=i1vSYPbZIRs

400+ ló...teljesen szar, erőtlen, szeme alja bevérzős.... Smile


Jól látom hogy az te vagy fiatalabb kiadásban a videón??


   127    2011.03.28. 20:12
powered
2012.09.12. 15:23   






Turboá írta:
m3dtm írta:
Turboá írta:
m3dtm írta:
Gratulálok,egy igazi ritkaság! De én az S14 2,5 evo szívvel szeretnémigazán! Kacsint


Köszi!
Szeretnéndigazán? Ha kipróbálnál egy ilyet, akkor már nem is szeretnél annyira egy "olyatigazán". Very Happy


De a négyhengeres hangja az ISTENI, főleg carbon szívósorral,schiebellel! Szemcsis


jah az agyvérzéses remegős, erőtlen szeme alj bevérzősen erölködős vérnyákolást szereted? Very Happy



http://www.youtube.com/watch?v=i1vSYPbZIRs

400+ ló...teljesen szar, erőtlen, szeme alja bevérzős.... Smile


PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
Turboá
2012.09.12. 11:34   






m3dtm írta:
Turboá írta:
m3dtm írta:
Gratulálok,egy igazi ritkaság! De én az S14 2,5 evo szívvel szeretnémigazán! Kacsint


Köszi!
Szeretnéndigazán? Ha kipróbálnál egy ilyet, akkor már nem is szeretnél annyira egy "olyatigazán". Very Happy


De a négyhengeres hangja az ISTENI, főleg carbon szívósorral,schiebellel! Szemcsis


jah az agyvérzéses remegős, erőtlen szeme alj bevérzősen erölködős vérnyákolást szereted? Very Happy


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
m3dtm
2012.09.11. 21:24   






Turboá írta:
m3dtm írta:
Gratulálok,egy igazi ritkaság! De én az S14 2,5 evo szívvel szeretnémigazán! Kacsint


Köszi!
Szeretnéndigazán? Ha kipróbálnál egy ilyet, akkor már nem is szeretnél annyira egy "olyatigazán". Very Happy


De a négyhengeres hangja az ISTENI, főleg carbon szívósorral,schiebellel! Szemcsis


   186    2007.11.21. 11:35
Lacc E36
2012.09.10. 22:05   






ez a gep is a leheto legjobb helyen epult ossze!!!!!jo latni h egyben van es milyen minosegben es igenyesseggel keszult...grat mindenkinek hozza!!!!! Kacsint


Diesel..fuel for life. Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy.....Racing petrol fuel for life!!!!!

   53    2011.09.21. 15:47
Turboá
2012.09.10. 16:27   






m3dtm írta:
Gratulálok,egy igazi ritkaság! De én az S14 2,5 evo szívvel szeretnémigazán! Kacsint


Köszi!
Szeretnéndigazán? Ha kipróbálnál egy ilyet, akkor már nem is szeretnél annyira egy "olyatigazán". Very Happy


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
m3dtm
2012.09.10. 13:45   






Gratulálok,egy igazi ritkaság! De én az S14 2,5 evo szívvel szeretnémigazán! Kacsint


   186    2007.11.21. 11:35
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 5 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3, 4, 5  Következő
Tartalomjegyzék  »   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére