POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 1 oldal     Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek  »   e28 m5

soM3
2013.05.15. 12:04   






HRing pályanap, vastagabb stabrudakkal. Most már mindenképpen a kerékdőlésen kell állítani, mert kutyául sodródom a visszafordítókban, ráznak a gumik mint az istennyila, ki is nyírtam megint a bal elsőt Sad

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=mwDnk5ypr-c


Bp    170    2009.07.13. 18:17
soM3
2012.03.26. 14:10   






2 pályanapos videó, az első HRing 03.19, a másik Slovakiaring 03.10.;

9:30-nál kuplung elszállt;
http://www.youtube.com/watch?v=t3_aclgRgsQ&feature=related

4:36-tól;
http://www.youtube.com/watch?v=w9F8e_F6DkU&feature=player_embedded

Motor: S38B38, módosítások nélkül
Difi: 3,91
Fékek: széria tárcsa, Ferodo DS2500
Futómű: Alpina ill. M5 gyári rugók, Bilstein gátlók
Yokohama slickek



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2013.04.26. 10:34 (1).

Bp    170    2009.07.13. 18:17
soM3
2011.02.18. 18:34   






Igazad vagyon, az amerikai modelleket leszámítva, ahol már 3,91-et használtak, 3,73-as volt a diffi, de az autón most 3,45-ös van.

Köszi, szerencsém is volt az autókkal, főképpen az e34-essel Smile

Az autókról a háttérinfo:

e34: tehát 3.8-as, 93-as, azaz még az 5seb (Getrag 260, ha nem tévedek).
Angliából hoztuk el a saját lábán anélkül, hogy hozzá kellett volna nyúlni, és hibátlanul hasított végig.
És itt jön egy tündérmese, nem fogjátok elhinni; az autót 15 éve (3 éves korában), egy 70 év körüli Sir! vette meg és használta idáig, és az autót a szerelőjétől vettem, aki BMW-s szaki, ő szervizelte az elmúlt 8 évben. Asszem ennél tisztább forrásból autót venn iszinte lehetetlen.
Többen írtatok már alkatrészek miatt, igen, az e34-es cuccai mind eladóak lesznek márc-ban, leszámítva a motor+váltó+leömlő+középdob+fék együttest.

e28: gyári M5, MK motorsport futómű, barna Recaro bőr, klíma, schiebedach, elektromos egységek, Becker Mexico eredeti kazettás rádió (über!).

No, egyelőre ennyi.


Bp    170    2009.07.13. 18:17
BMW M6 POWER
2011.02.18. 18:14   






Bocs hogy bele Vau,de E28 M5 ön 3.73 as diffi volt,ami 8 csavaros.
Am Nagyon teccetös kis projektnak indul,gratula a gépekhez.


Simple M Power!!!

Délvidék    354    2008.01.23. 01:12
soM3
2011.02.18. 17:36   






Köszi srácok a segítséget, ezért is imádom a fórumot, nem csak a BMW-k miatt Smile


Bp    170    2009.07.13. 18:17
Kox
2011.02.18. 17:22   





Site Admin
Működik ez, csak az a lényeg, hogy ha az itteni galériádból linkelsz, akkor azt a címet másold be ami kizárólag a képet jeleníti meg, azaz jpg -re végződik. Ezt úgy tudod elérni, hogy rákattintasz a megnyitott képre jobbal, és "kép megjelenítése", és az ekkor megnyíló ablak URL -jét másold, ami már jpg -re végződik.
A hozzászólásodban már kijavítottam. Kacsint


F*CK THE FUEL ECONOMY!!!

Budapest    1212    2005.04.09. 18:36
DéDé
2011.02.18. 17:14   






soM3 írta:
Nem bénázok tovább, URL-el sem működik, akit érdekel megnyitja, egyelőre most még úgyis csak három fotó van:

http://kepfeltoltes.hu/view/110218/m5e34a_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/110218/m5e34b_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/110218/m5e28_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Ha Explorert használsz akkor bonyolultabb. Képre jobb gomb, tulajdonságok, felugró ablakból kimásolod a címet és azt kell bemásolnod. FireFoxxal készült a leírás.


Turbo lag? I call it traction controll.

Bp    314    2010.09.14. 20:44
akiak
2011.02.18. 17:13   






soM3 írta:
Nem bénázok tovább, URL-el sem működik, akit érdekel megnyitja, egyelőre most még úgyis csak három fotó van:

http://kepfeltoltes.hu/view/110218/m5e34a_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/110218/m5e34b_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/110218/m5e28_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Én a www.kephost.hu val szoktam képet feltölteni, azzal egyszerű, a főoldalon feltöltöd a képet, akár többet is egyszerre, aztán lap alján "feltöltés", és a következő oldalon "Fórumba való beillesztéshez [eredeti képmérettel]:"

És sok képet kérünk, jófajta projekt lesz Kacsint


S54

kaparjáá    1629    2008.10.05. 16:13
soM3
2011.02.18. 16:54   






Nem bénázok tovább, URL-el sem működik, akit érdekel megnyitja, egyelőre most még úgyis csak három fotó van:













Bp    170    2009.07.13. 18:17
meszibalint
2011.02.18. 16:30   






soM3 írta:
Szia!

Kösz, hogy beraktad, szerintem annyira nem extrém, mivel az eredeti és a bekerülő blokk elvileg ugyanaz, bár az is igaz, hogy lesznek szérián túlnyúló módosítások is...

Figyu! A képbeillesztés csak nem sikerül, ugyanis a "09"-es pontban általad jelölt másolási funkciónál nekem nem azt az ablakot hozza fel, amit neked, és nincs "Kép címének másolása" parancs. Ezért nem tudom berakni a fotókat.
Van ötleted? Köszi!


Kép URL-jének másolása.


...AGRESSZIÓ és PRECÍZITÁS...
" HASZNÁLNI KELL EGY KOCSIT... "

www.facebook.com/koszibalintcom    476    2007.02.24. 21:34
soM3
2011.02.18. 15:25   






Szia!

Kösz, hogy beraktad, szerintem annyira nem extrém, mivel az eredeti és a bekerülő blokk elvileg ugyanaz, bár az is igaz, hogy lesznek szérián túlnyúló módosítások is...

Figyu! A képbeillesztés csak nem sikerül, ugyanis a "09"-es pontban általad jelölt másolási funkciónál nekem nem azt az ablakot hozza fel, amit neked, és nincs "Kép címének másolása" parancs. Ezért nem tudom berakni a fotókat.
Van ötleted? Köszi!


Bp    170    2009.07.13. 18:17
Kox
2011.02.18. 14:54   





Site Admin
Áthelyeztelek ide, mert ez elég extrémnek ígérkezik. Kacsint

A képfeltöltéshez egy kis segítség: http://www.powerfanatics.com/forum/viewtopic.php?t=887

Várjuk a képeket! Kellemes építgetést! Smile


F*CK THE FUEL ECONOMY!!!

Budapest    1212    2005.04.09. 18:36
soM3
2011.02.18. 14:19   






Sziasztok!

Az e30 m3 után méltó utódot kerestem, e28-e34 M5 átépítés lett a vége.

Tehát, a donor egy e34 m5 3.8 (s38b38), 93-as, mindössze 150e km-rel, patika motorral, hajtáslánccal. Mielőtt megkövezne bárki is, hogy szétszedünk egy ilyet - jobbkormányos, és esztétikailag nem top.
A fogadógép pedig egy eredeti e28 m5, már motor és hajtáslánc nélkül.

A terv nyilvánvaló; s38b38 szív saját váltójával és kiegészítőivel beépít, 3,45-ös sperr marad az e28-ban (az e34-es 3,91-esét vagy megtartom, vagy eladom, még elválik).
Átkerül az e34-es féke ill. a gyári M felnik.
Leömlő és középdob az e34 M5-ről úgy néz ki marad, csak a hátsó dobot kell az e28-ashoz középre igazítani - vagy keresek megfelelőt, vagy egyedileg gyártva lesz.
Az e28-as MK motorsportos M5-ös futóműve marad, a világért sem nyúlnánk hozzá!
Tulajdonképpen ennyi.

Műszaki guruknak - nem vagyok szaki, ezért a technikai megfogalmazásaim nagyjából laikus szintűek, úgyhogy e témában inkább kreatív hozzászólásokat vennék majd szívesen tőletek, (semmint kritikákat a gyér műszaki tudásomat illetően.)
Ellentétben velem, aki viszont építi a gépet, profi a témában.

Fotókat nem tudom hogy kell feltölteni, majd rákeresek a technikára és hamarosan posztolom a két gépről az első fotókat!

üdv!


Bp    170    2009.07.13. 18:17
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 1 oldal
Tartalomjegyzék  »   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére