POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 2 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Márkafüggetlen részleg - BMW sek egyéb jármű Projektjei  »   Jaguár powered extrém off road trial terepjáró

Turboá
2013.03.28. 13:32   













új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2013.03.28. 13:30   



















új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Lacc E36
2013.02.08. 21:07   






Turboá írta:
Lacc E36 írta:
hmm...alublokk?


igen ,hüvelyes, a tűzkarika horony a hüvelyperembe van bemunkálva. Smile

Kacsint


Diesel..fuel for life. Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy.....Racing petrol fuel for life!!!!!

   53    2011.09.21. 15:47
Turboá
2013.02.07. 20:54   






Lacc E36 írta:
hmm...alublokk?


igen ,hüvelyes, a tűzkarika horony a hüvelyperembe van bemunkálva. Smile


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Lacc E36
2013.02.06. 23:01   






hmm...alublokk?


Diesel..fuel for life. Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy.....Racing petrol fuel for life!!!!!

   53    2011.09.21. 15:47
Turboá
2013.02.06. 18:18   






Motor felfúrva és tűzkarikázva:




új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2012.12.01. 10:54   






Itt ezen a ponton éles fordulatot vesz a projekt, mert egy teljesen új autót fogunk építeni. Teljes csővázas kompromisszumok nélküli járművet készítünk.
Joci a végstádiumban van villanymotoros csőhengerítővel, így hosszú idő után végre szabadon alkothat.
A volt félcsővázas bódét alaposan átalakította, és egy V8-as bmw motor fogja hajtani egyedileg vezérelt automata váltóval.
Ennek az autónak nyitok egy külön projektet. Smile


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2012.04.15. 17:01   






A következő a terv.
Bmw turbós dugókat fogok bele fúratni. 91-ről 92-re. Így a hüvelyek felülete is új lesz és a dugattyúkhoz is van minden.
A hajtókarokat átperselyeztetem 23,8-ról 22-esre.
Végül a dugattyúkat átesztergálom, és beállítom a 9:1-hez sűrítési arányt.


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2012.04.15. 16:57   






Vegymosás után:




új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2012.04.15. 16:57   
















új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2012.04.12. 08:38   






Így beleugrottunk a mélyvízbe.
Először is a motort felhozzuk , fúrás, gyűrűzés csapágyazás szinten felújított szintre.










új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2012.04.10. 15:51   






Dawe írta:
uff ha kell valami ehez a mocihoz a bossnak van ugyanilyen jagsija és hullára van rohadva,amugy pöcc röff automata váltós Kacsint


Köszi, van itt is minden, de jó, hogy szólsz ,bármikor szükség lehet a segítségre.


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Dawe
2012.04.08. 20:20   





Redneck Boss
uff ha kell valami ehez a mocihoz a bossnak van ugyanilyen jagsija és hullára van rohadva,amugy pöcc röff automata váltós Kacsint


ADJ MEG AZ AUTÓDNAK MINDENT,MINDENBŐL A LEGJOBBAT ÉS MINDIG... ...UTÁNA MEG HASZNÁLD,AHOGY KEDVED TARTJA.
/R.R.T./

vecsés west side    2740    2005.10.08. 15:11
Turboá
2012.04.08. 13:11   






Így leültünk beszélgetni, hogy hogyan tovább, és miből.
Már régebben is nézegettem ezt a motort abból az elképzelésből, hogy mi lenne ha töltenénk.
Ákos, és Lezsi a próba út során azt mondták, hogy alakalmatlan nagy csúcsteljesítmények hajszolására, és a szelepek étmérőjét, szívócsatornák kialakítását szemügyre véve igazuk is volt.
De tisztán csak erősebbet építeni mint ami valójában, pl 450-500ps-t kihozni belőle alkalmasnak gondolom. Azért is mert nagy , erős, alublokkos, de acél hüvelyes, 24 szelepes batár, olcsó!, és könnyen beszerezhető, reprodukélható, mint a legó ,variálható motor ez a sorhatos Jaguár.
Józsi, Lezsi, és én úgy döntöttünk, hogy megépítjük újra , közös összefogással, nem titkolt reklám célokkal.
Joci nekiállt a tapasztalatok alalpján átalakítani a vázat, nyújtani a tengelytávon, a szükségtelen már a motorvariánsok miatt kialakított, használaton kívüli kialakításokat megszüntetni, gyermekebetegségeket kijavítani.
A terv az, hogy úgy is nézzen ki mintha mindíg ilyen lett , így született volna. Mi lezsivel pedig a motort, és a váltót, tehát a hajtóművet vesszük kezelésbe.
Lezsié az anyagbeszerzés, elektronika telepítése - programozás, enyém pedig a mechanikai részek kialakítása.


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2012.04.08. 12:45   






Indítottunk de nem most, hanem már egy éve.
Az elmúlt év sok tapasztalatot hozott.
Jobbára emberi hibák miatt nem jutott jó eredményhez, holott a versenyek befejezése előtt pontokkal vezette a kategóriát, de végül még célba sem ért. Tehát nagyon kontrasztos volt a szereplés, látszott , hogy minden versenyt meg tudna nyerni, de képtelen volt, a jobbára technikai okok-hibák miatt befejezni azt.
Így a bizakodás megmaradt.
Persze a mezőny tovább erősödött. Komoly turbó diesel járgányok vannak az extrém kat-ban, és jól is szerepelnek, egyenletes teljesítményük végül bajnoki címhez juttatja őket.
Ezek több milliós projektek, de mindegyiken látszik a biztonságos szereplésre való törekvés, a nem elszállt, higgadt, már-már félős, újat,nem próbáló, fejleszteni, nagyot álmodni nem akaró építés.
A versenyek bizonyos szakaszában, az alacsonyabb teljesítményük , és kéziváltójuk miatt hátrébb kerültek, de végül mindig a hibáink miatt nyerni tudtak, és kikaptunk.
Viszont több olyan verseny is volt ahol a Jaguár motor bizony teljes erejével küzdve is gyengének látszott, persze a többiek még jobban, de az kezdett kirajzolódni, hogy ha erősebbek is lehetnénk akkor jópár csörlőzési-kötési hibapontot megspórolhatnánk.
Ha erősebbek lehetnénk és mindehhez hozzátesszük a tapasztalatokat, a hibáink kijavítását, akkor nagyon komoly esélye lehetne a bajnoki cím elnyerésére a Jaguárnak.
A váz szerkezete, súlyelosztása nagyon jó, kimagasló , átgondolt elképzelésre vall a gyakorlati akadályok leküzdésekor.


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2010.09.24. 11:01   






Nemsokára indítunk, ha van fejlemény jelentkezem. Smile




új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2010.09.24. 10:59   






Az utastér így lett toldva













új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2010.09.24. 10:56   






:







új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2010.09.24. 10:54   






Teknő is elfér, váltó is befért, a gyári kapcsolókar maradt













Egy kis kormánymű fejlesztés:




új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2010.09.24. 10:50   






Az új Konik is elfoglalták helyüket







új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2010.09.24. 10:47   






Ezután már befért a motor:







új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2010.09.24. 10:44   






A motortér egyszerűen úgy lett toldva, hogy a tűzfalnál le lett vágva
és új nyúlványokat kapott.







új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2010.09.23. 15:10   






Gondolkodóba estünk.
Sokáig árulgattam egy Jaguárt, végül nem kellett senkinek.
Így csak az lett a vége, hogy Jocinak adtam, saját belátása szerint rendelkezni.
A motor egy 4L-es sorhat 24V, kb 220-240le-vel.
Sajnos nem fért bele a motortérbe, ezért a motorteret meg kellett hosszabbítani.
Ha már toldotta a nyúlványt, toldott a fülkén is, mert kicsit kevés volt a hely.
Azt tudni kell, hogy az egész bódé úgy indult, hogy Joci vett 40m csövet, és nekiállt készíteni egy csővázat az unimog portal hidakhoz, majd azt belemezelte.
Most a desing is megváltozik, mert Jaguárosra vesszük a figurát.
Tudom, hogy viccesen hangzik, de meglátjátok, hogy mire képes egy jó szemű, ügyes kezű lakatos.
A karosszéria elemeket is felhasználjuk, ajtókat, sárvédőket motorháztetőt, lámpákat,első frontot Jaguár vesét.
Kimért elegáns amolyan Angolzöld színe lesz.
Az autómata váltó is be lett építve, persze a gumi hardy-k mind ki lettek váltva műanyagra.
Képeket a napokban teszek fel.

Smile
gyáhé!









A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2012.04.08. 12:31 (1).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2010.04.04. 14:40   






zacc írta:
Ha lehet egy kérdésem akkor milyen rendszerű csörlője van a gépnek?
Láttam egy videót és nem egyszerű sebességgel húzta ki az árokból.
Kacsint


Jó a meglátás Zacc 5-ös!
bmw kisházas 3,41-es difi a csörlő, ami a főtengelyről hajt, gázadásra gyorsul.



ez lenne az:
http://www.youtube.com/watch?v=_4FlH8SQNPM&NR=1



Megpróbáltuk támogatni Bmw alkatrészekkel, így ebbe az irányba mozdult el már az összeállítás elején az ügy. Egy m40-es 318-as motort-váltót, és a szükséges alkatrészeket adtunk neki ,gondolván ez majd elegendő lehet, a leáttételezés miatt, és nem is foglal sok helyet, nem nehéz. Ráadásul nem kellett megerőltetnünk magunkat, mert ezek nem is kellettek nagyon senkinek, ha pedig tönkremegy , akkor fillérekért javítható/ pótolható.







Ezt követően ( miután az m40 szétfosódott) kapott egy 18is motort.
Ez néhány hónap után lecsapágyasodott, és végelgyengült.
Főként az elöl púpos olajteknőt okoltuk, mikor meredek falra feltették nem kaphatott elég olajat.




Ezutnák kapott egy másik 18 is-t már hátul púpos teknővel.
Ahogy telt az idő látszódott, hogy kevés lessz a teljesítmény, noha jól lépett, de a mezőny erősödött.
Ráadásul a kéziváltós szinter, tönkre ment, és az autómata váltó került látószögbe. Ekkor ezt az is motort beépítette egy suzuki vitarába és motor nélkül maradt.
Ez időtályt így nézett ki még az is motorral ha jól emlékszem.
A találkozóinkon kint is volt a kapcsolatra való tekintettel:





A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2012.04.08. 13:29 (5).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
zacc
2010.04.04. 10:48   






Ha lehet egy kérdésem akkor milyen rendszerű csörlője van a gépnek?
Láttam egy videót és nem egyszerű sebességgel húzta ki az árokból.
Kacsint


B.A.Z.megye    311    2007.01.08. 15:46
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 2 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2  Következő
Tartalomjegyzék  »   Márkafüggetlen részleg - BMW sek egyéb jármű Projektjei

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére