POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 2 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Általános témák  »   Üzemanyagárak, ki hol tankol, spórolás, megoldások?

ZSOSZ
2012.12.19. 08:33   






DBdobi írta:
Idézet:
Gatyába ráztam régebben egy stroker m20-at.11:1-hez,
95-ös benzinnel és melegedett.98-assal megszüntek ezek a hibák
-a 24V sokkal toleránsabb

Ez engem arra enged következtetni hogy a 98as benzin egy egy 24szelepes gömb égésterű hf-nél, jó kell legyen még 11,5 CRnél is.
Legalábbis a mostani összeállításomnál ilyen magas lenne a cr, elég vastag hf tömítéssel is.
Etanollal meg gondolom ilyen szinten, szívóban felesleges foglalkozni. ?

Kacsint


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-434-4214

szögedi betyár    3327    2007.01.19. 13:46
DBdobi
2012.12.18. 15:59   






Idézet:
Gatyába ráztam régebben egy stroker m20-at.11:1-hez,
95-ös benzinnel és melegedett.98-assal megszüntek ezek a hibák
-a 24V sokkal toleránsabb

Ez engem arra enged következtetni hogy a 98as benzin egy egy 24szelepes gömb égésterű hf-nél, jó kell legyen még 11,5 CRnél is.
Legalábbis a mostani összeállításomnál ilyen magas lenne a cr, elég vastag hf tömítéssel is.
Etanollal meg gondolom ilyen szinten, szívóban felesleges foglalkozni. ?


Budapest    160    2008.12.21. 03:00
ZSOSZ
2012.12.18. 15:27   






DBdobi írta:
Sziasztok!
Érdekelne a véleményetek az üzemanyagok kompressziótűréséről.
Amit nem tudok és neten se találtam infót, hogy emelt CR-ű motorhoz milyen benzin a jó amit itthon lehet kapni? pl néhány kútnál kapható 98as benya mekkora CR ig megfelelő?
Etanollal az a bajom hogy itt írták többször h vizezik, illetve már eléggé megdrágították kedves barátaink...
Írjon akinek van tapasztalata számszerű adatokkal.
Köszi szépen

Szassz!
Nagy általánosságban ha 1 egésszel emeled a C.R.-t már prémium minőségi benzin kell a gyári spechez képest
Kicsit részletesebben:
-a 2 szelepes motorok esetében mivel nem központi helyzetü a gyertya,igy érzékenyebb a benzin minőségére.Hajlamosabb detonálni.Gatyába ráztam régebben egy stroker m20-at.11:1-hez sik tetejü dugóval épült és sikolt volt a hf.Jól hallhatóan "ciripelt" gázadásra a 95-ös benzinnel és melegedett.98-assal megszüntek ezek a hibák,pedig csipszelve is volt.Persze az irott a jó ég tudja minek a másolata és milyen C.R-hez készült eredetileg.
-a 24V sokkal toleránsabb
A 100-as benzin a +100le/L teljesitményü épitett motorhoz való,ahol az elektronika a programozó elképzelései szerint funkcionál,szemben a gyári mérnökök által fejlesztettel ami valószinü precizebben kontrollált módon készült.
Extrém módon felhuzott motorhoz verseny ü.a. kell.
+12-nél 2 szelep esetén vagy etanol


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-434-4214

szögedi betyár    3327    2007.01.19. 13:46
DBdobi
2012.12.18. 14:25   






Sziasztok!
Érdekelne a véleményetek az üzemanyagok kompressziótűréséről.
Amit nem tudok és neten se találtam infót, hogy emelt CR-ű motorhoz milyen benzin a jó amit itthon lehet kapni? pl néhány kútnál kapható 98as benya mekkora CR ig megfelelő?
Etanollal az a bajom hogy itt írták többször h vizezik, illetve már eléggé megdrágították kedves barátaink...
Írjon akinek van tapasztalata számszerű adatokkal.
Köszi szépen


Budapest    160    2008.12.21. 03:00
Ogre84
2012.05.30. 22:48   






Woodstock írta:
xt198 írta:
Fóton a shellnél 2 literenként 1 decit csalnak, ráadásul sz*r is a minősége.

akkor ők a fuelsave-et máshogy értelmezik.... Very Happy Very Happy

Very Happy Very Happy
Ez a fuelsave szerintem egy marketingrizsa.


Százhalombatta    2349    2010.01.11. 19:21
Woodstock
2012.05.30. 22:21   






xt198 írta:
Fóton a shellnél 2 literenként 1 decit csalnak, ráadásul sz*r is a minősége.

akkor ők a fuelsave-et máshogy értelmezik.... Very Happy Very Happy


E36 320i '96

Győr    3834    2010.12.17. 17:52
xt198
2012.05.30. 17:09   






Fóton a shellnél 2 literenként 1 decit csalnak, ráadásul sz*r is a minősége.


   242    2012.04.12. 16:53
Woodstock
2012.05.22. 19:53   






Ogre84 írta:
kompartomi írta:
Én is így jártam (e30 m10) az összes OMW-nél Debrecenben. Most kipróbáltam a AGIP kutat a kassain és tök meglepő mennyire jó. Ráadásul van egy kedvezménykártya amivel 8ft\l lejön a végösszegből. már több ismerősömnek is mondtam akiknek ugyanez volt a tapasztalatuk. (nem csak BMW-sek)

Az Agippal nekem is jó tapasztalataim vannak. Ritkán szoktam náluk tankolni, mert pont nincs a környékemen, de BC szerint kicsit jobban fogyaszt vele. A Velencénél lévő, 7-es út melletti Enivel (régi Castrol kút) is elégedett voltam. Agip/Eni úgy tudom egykutya.

ja egykutya.,..csak itt győrben drágább a shell-nél...amúgy nekem az van közel ott tankolok de a -8ft csak akkor van ha a kártyáról X pontot rászánsz...amúgy nem...
összességében viszont nincs velük baj...amikor haverom egyszer máshol tankolt...az az AC-be került neki ezért nem is váltok Very Happy


E36 320i '96

Győr    3834    2010.12.17. 17:52
Ogre84
2012.05.22. 17:18   






kompartomi írta:
Én is így jártam (e30 m10) az összes OMW-nél Debrecenben. Most kipróbáltam a AGIP kutat a kassain és tök meglepő mennyire jó. Ráadásul van egy kedvezménykártya amivel 8ft\l lejön a végösszegből. már több ismerősömnek is mondtam akiknek ugyanez volt a tapasztalatuk. (nem csak BMW-sek)

Az Agippal nekem is jó tapasztalataim vannak. Ritkán szoktam náluk tankolni, mert pont nincs a környékemen, de BC szerint kicsit jobban fogyaszt vele. A Velencénél lévő, 7-es út melletti Enivel (régi Castrol kút) is elégedett voltam. Agip/Eni úgy tudom egykutya.


Százhalombatta    2349    2010.01.11. 19:21
kompartomi
2012.05.22. 14:24   






Én is így jártam (e30 m10) az összes OMW-nél Debrecenben. Most kipróbáltam a AGIP kutat a kassain és tök meglepő mennyire jó. Ráadásul van egy kedvezménykártya amivel 8ft\l lejön a végösszegből. már több ismerősömnek is mondtam akiknek ugyanez volt a tapasztalatuk. (nem csak BMW-sek)


Debrecen    14    2010.06.08. 07:36
Woodstock
2012.05.01. 13:17   






MachoJohnny írta:
Sziasztok!

Debrecenben van egy OMV benzinkút az István úton ahol nem igazán szeretek tankolni mert álltalában nem tudom miért de többet fogyaszt az E36.A motori is zajosabb és érzem hogy nem úgy megy a hogy kéne...

Nos tegnap pont épp ott fogyott ki a benya és hát muszály volt bemennem a fennt említett OMV kúthoz tankolni.Nyomtam bele 2.000 Ft-ért...csak hogy legalább eljussak a megszokott kútig.

Tehát 2000FT az kb 4 liter benya amivel legalább 40 KM-ert illene mennem városban de 14.5 KM után a kocsi elkezdett rángatni és éppen hogy bedöcögtem egy másik kútig tankolni.

Van esetleg valaki debreceni E36 tulaj aki pont igy járt mint én vagy csak az én autóm nem szereti a debreceni OMV benyát?

Van egy olyan érzésem hogy valami nem stimmel a fennt említett kuton a benzin minőségével vagy a mennyiségével... Surprised

Hasonló a tapasztalatom a pápai nagy MOL kúttal ami a városban van veszprémi oldalán pápának.
Tankolás után más volt az autó és nagyon ette a belerakott benyát...


E36 320i '96

Győr    3834    2010.12.17. 17:52
MachoJohnny
2012.05.01. 12:38   






Sziasztok!

Debrecenben van egy OMV benzinkút ahol nem igazán szeretek tankolni mert álltalában nem tudom miért de többet fogyaszt az E36.A motori is zajosabb és érzem hogy nem úgy megy a hogy kéne...

Nos tegnap pont épp ott fogyott ki a benya és hát muszály volt bemennem a fennt említett OMV kúthoz tankolni.Nyomtam bele 2.000 Ft-ért...csak hogy legalább eljussak a megszokott kútig.

Tehát 2000FT az kb 4 liter benya amivel legalább 40 KM-ert illene mennem városban de 14.5 KM után a kocsi elkezdett rángatni és éppen hogy bedöcögtem egy másik kútig tankolni.

Van esetleg valaki debreceni E36 tulaj aki pont igy járt mint én vagy csak az én autóm nem szereti a debreceni OMV benyát?

Van egy olyan érzésem hogy valami nem stimmel a fennt említett kuton a benzin minőségével vagy a mennyiségével... Surprised



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2012.05.02. 17:28 (1).

Debrecen    41    2010.11.18. 21:03
lezsi
2012.04.21. 13:35   






Dawe írta:
kögö írta:
Dawe írta:
kögö írta:
Dawe írta:
Woodstock írta:
Sajna ebben az országban az működik amit TUDI írt.
Vagy akinek dízel van és mezőgazdaságban melózik vagy fuvarozó és mutyizik a dízellel,stb stb
Itt becsületesen spórolni lehetetlen.
A gázosítás 300 egy 4 hengeres autóhoz ami már normálisabb munka.
De azt onnantól spéci szerelőhöz kell vinned és nem is vizsgáztathatod ahol akarod.
Ahol élek van 1 azaz 1 db hivatalos gázos szerelő vizsgáztató.
Az etanol már meghalt mert a kormány rájött h jó üzlet lehet...de hamar ellőték a patront mert várhattak volna még 3 évet amikor az országban már mindenki azt használja...
Kb ennyi.
Bocs a negatív hangvételért de sajnos így látom a dolgot.


Azért h valami ötletet is adjak én előző autómhoz használtam SPURI-t a pirosat nem a kéket és úgy vettem észre h azzal kevesebbet fogyasztott az autó,bár nem literekre kell gondolni.
BMW-nél még nem próbáltam.

há azért ez nem pontos adat a gázositásrol,mert egy 4 hengeres verdát 220ért Landi Renzo-hengerenkénti egységgel,pótkeréktartállyal meguszol simán és csak 1x kell kpmre vinned,utánna akárhol vizsgáztathatod
de az etanol is olcsbb még mindig cirka 100ftal a benzintöl
azért még mindig megéri azt tankolni föleg hogy itt a jobb idő és nem fagy bele a tankba Kacsint


Mostanában erőteljesen gondolkodom a gázosításon. Természetesen nem a bimmert, hanem a munkás autót. Az egyik cég honlapján van egy kalkulátor, miszerint nekem kb. egy év alatt hozza vissza az árát. Ez szép és jó volna, csak ha a gázzal is azt fogják csinálni ezek a tetű faszopó gecik, mint az alkohollal, akkor baszhatja az ember a befektetését.

neked mint autós oktatónak 1 év?? ne viccelj már haverom e30 316i m40 gázositott és 5 hónap alatt 0ás volt a gázszett Kacsint


Nem számoltam utána pontosan, csak egy netes kalkulátor adatait írtam. Nálunk egyébként 260 egy liter gáz, Debrecenben 205. Nemhiába Borsod megye a leggazdagabb az országban.

már itt is 240-245 a gáz


Nyaron kicsit vissza szokott menni az LPG ara, bar ha eleg ugyesen menekul a kormany az IMF-elol, akkor lesznek meg erdekes arfolyamok.

Amugy -elvileg- az LPG adotartamara van egy EU-s egyezmeny 2018-ig, ami garantalja az arelonyt, de mivel nagyon "kell a penz", lehet, hogy ez sem garancia semmire.

Na de pesszimista vagyok, akkor legyen inkabb nehany technikai tipp gazdasagosabb uzemhez, amit meg nem lattam itt:
- vekonyabb olaj (0w-30 es tarsai)
- kevesebb olaj (szintjelzo kozepere, vagy aljara feltoltve)
- szegeny keverek (ha ez megoldhato a vezerlessel)
- nagyobb gyertyahezag a tokeletesebb egeshez (ha birja a trafo)
- kis futofeluletu gumi, maximalis nyomasra fujva
- kis ellenallasu szivo es kipufogorendszer
- legellenallast novelo tenyezok csokkentese (szarnyak, szellozonyilasok, stb)
- uzemanyaghoz optimalizalt elogyujtas (ilyesmi elveket lovagolnak meg az adalekok is, csak forditva)
- tokeletes muszaki allapot Smile

Nagy csodakra azert nem kell szamitani, nehany szazalekot lehet igy osszeszedni.


   3215    2005.06.08. 14:21
L3HO
2012.04.21. 00:07   






Egy kis hol tankoljak, aki még nem futott volna bele. Csütörtökön illetve péntek estétől hétfő hajnalig Lukoil-nál 9-10 forinttal olcsóbb a nedű. Nem sok de több mint a semmi Shocked



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2012.04.24. 13:58 (1).

Budapest    685    2011.05.30. 15:07
Woodstock
2012.04.12. 13:18   






http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/04/12/hho_generator_elgazosodott_es_elillant_almok/2/#szoveg

Na tessék a HHO generátor titka... Very Happy


E36 320i '96

Győr    3834    2010.12.17. 17:52
Dawe
2012.04.11. 20:22   





Redneck Boss
kögö írta:
Dawe írta:
kögö írta:
Dawe írta:
Woodstock írta:
Sajna ebben az országban az működik amit TUDI írt.
Vagy akinek dízel van és mezőgazdaságban melózik vagy fuvarozó és mutyizik a dízellel,stb stb
Itt becsületesen spórolni lehetetlen.
A gázosítás 300 egy 4 hengeres autóhoz ami már normálisabb munka.
De azt onnantól spéci szerelőhöz kell vinned és nem is vizsgáztathatod ahol akarod.
Ahol élek van 1 azaz 1 db hivatalos gázos szerelő vizsgáztató.
Az etanol már meghalt mert a kormány rájött h jó üzlet lehet...de hamar ellőték a patront mert várhattak volna még 3 évet amikor az országban már mindenki azt használja...
Kb ennyi.
Bocs a negatív hangvételért de sajnos így látom a dolgot.


Azért h valami ötletet is adjak én előző autómhoz használtam SPURI-t a pirosat nem a kéket és úgy vettem észre h azzal kevesebbet fogyasztott az autó,bár nem literekre kell gondolni.
BMW-nél még nem próbáltam.

há azért ez nem pontos adat a gázositásrol,mert egy 4 hengeres verdát 220ért Landi Renzo-hengerenkénti egységgel,pótkeréktartállyal meguszol simán és csak 1x kell kpmre vinned,utánna akárhol vizsgáztathatod
de az etanol is olcsbb még mindig cirka 100ftal a benzintöl
azért még mindig megéri azt tankolni föleg hogy itt a jobb idő és nem fagy bele a tankba Kacsint


Mostanában erőteljesen gondolkodom a gázosításon. Természetesen nem a bimmert, hanem a munkás autót. Az egyik cég honlapján van egy kalkulátor, miszerint nekem kb. egy év alatt hozza vissza az árát. Ez szép és jó volna, csak ha a gázzal is azt fogják csinálni ezek a tetű faszopó gecik, mint az alkohollal, akkor baszhatja az ember a befektetését.

neked mint autós oktatónak 1 év?? ne viccelj már haverom e30 316i m40 gázositott és 5 hónap alatt 0ás volt a gázszett Kacsint


Nem számoltam utána pontosan, csak egy netes kalkulátor adatait írtam. Nálunk egyébként 260 egy liter gáz, Debrecenben 205. Nemhiába Borsod megye a leggazdagabb az országban.

már itt is 240-245 a gáz


ADJ MEG AZ AUTÓDNAK MINDENT,MINDENBŐL A LEGJOBBAT ÉS MINDIG... ...UTÁNA MEG HASZNÁLD,AHOGY KEDVED TARTJA.
/R.R.T./

vecsés west side    2740    2005.10.08. 15:11
kögö
2012.04.11. 06:30   






Dawe írta:
kögö írta:
Dawe írta:
Woodstock írta:
Sajna ebben az országban az működik amit TUDI írt.
Vagy akinek dízel van és mezőgazdaságban melózik vagy fuvarozó és mutyizik a dízellel,stb stb
Itt becsületesen spórolni lehetetlen.
A gázosítás 300 egy 4 hengeres autóhoz ami már normálisabb munka.
De azt onnantól spéci szerelőhöz kell vinned és nem is vizsgáztathatod ahol akarod.
Ahol élek van 1 azaz 1 db hivatalos gázos szerelő vizsgáztató.
Az etanol már meghalt mert a kormány rájött h jó üzlet lehet...de hamar ellőték a patront mert várhattak volna még 3 évet amikor az országban már mindenki azt használja...
Kb ennyi.
Bocs a negatív hangvételért de sajnos így látom a dolgot.


Azért h valami ötletet is adjak én előző autómhoz használtam SPURI-t a pirosat nem a kéket és úgy vettem észre h azzal kevesebbet fogyasztott az autó,bár nem literekre kell gondolni.
BMW-nél még nem próbáltam.

há azért ez nem pontos adat a gázositásrol,mert egy 4 hengeres verdát 220ért Landi Renzo-hengerenkénti egységgel,pótkeréktartállyal meguszol simán és csak 1x kell kpmre vinned,utánna akárhol vizsgáztathatod
de az etanol is olcsbb még mindig cirka 100ftal a benzintöl
azért még mindig megéri azt tankolni föleg hogy itt a jobb idő és nem fagy bele a tankba Kacsint


Mostanában erőteljesen gondolkodom a gázosításon. Természetesen nem a bimmert, hanem a munkás autót. Az egyik cég honlapján van egy kalkulátor, miszerint nekem kb. egy év alatt hozza vissza az árát. Ez szép és jó volna, csak ha a gázzal is azt fogják csinálni ezek a tetű faszopó gecik, mint az alkohollal, akkor baszhatja az ember a befektetését.

neked mint autós oktatónak 1 év?? ne viccelj már haverom e30 316i m40 gázositott és 5 hónap alatt 0ás volt a gázszett Kacsint


Nem számoltam utána pontosan, csak egy netes kalkulátor adatait írtam. Nálunk egyébként 260 egy liter gáz, Debrecenben 205. Nemhiába Borsod megye a leggazdagabb az országban.


http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatfotos/topic.asp?TOPIC_ID=20139

Kazincbarcika    2695    2004.12.09. 04:35
Dawe
2012.04.10. 22:27   





Redneck Boss
kögö írta:
Dawe írta:
Woodstock írta:
Sajna ebben az országban az működik amit TUDI írt.
Vagy akinek dízel van és mezőgazdaságban melózik vagy fuvarozó és mutyizik a dízellel,stb stb
Itt becsületesen spórolni lehetetlen.
A gázosítás 300 egy 4 hengeres autóhoz ami már normálisabb munka.
De azt onnantól spéci szerelőhöz kell vinned és nem is vizsgáztathatod ahol akarod.
Ahol élek van 1 azaz 1 db hivatalos gázos szerelő vizsgáztató.
Az etanol már meghalt mert a kormány rájött h jó üzlet lehet...de hamar ellőték a patront mert várhattak volna még 3 évet amikor az országban már mindenki azt használja...
Kb ennyi.
Bocs a negatív hangvételért de sajnos így látom a dolgot.


Azért h valami ötletet is adjak én előző autómhoz használtam SPURI-t a pirosat nem a kéket és úgy vettem észre h azzal kevesebbet fogyasztott az autó,bár nem literekre kell gondolni.
BMW-nél még nem próbáltam.

há azért ez nem pontos adat a gázositásrol,mert egy 4 hengeres verdát 220ért Landi Renzo-hengerenkénti egységgel,pótkeréktartállyal meguszol simán és csak 1x kell kpmre vinned,utánna akárhol vizsgáztathatod
de az etanol is olcsbb még mindig cirka 100ftal a benzintöl
azért még mindig megéri azt tankolni föleg hogy itt a jobb idő és nem fagy bele a tankba Kacsint


Mostanában erőteljesen gondolkodom a gázosításon. Természetesen nem a bimmert, hanem a munkás autót. Az egyik cég honlapján van egy kalkulátor, miszerint nekem kb. egy év alatt hozza vissza az árát. Ez szép és jó volna, csak ha a gázzal is azt fogják csinálni ezek a tetű faszopó gecik, mint az alkohollal, akkor baszhatja az ember a befektetését.

neked mint autós oktatónak 1 év?? ne viccelj már haverom e30 316i m40 gázositott és 5 hónap alatt 0ás volt a gázszett Kacsint


ADJ MEG AZ AUTÓDNAK MINDENT,MINDENBŐL A LEGJOBBAT ÉS MINDIG... ...UTÁNA MEG HASZNÁLD,AHOGY KEDVED TARTJA.
/R.R.T./

vecsés west side    2740    2005.10.08. 15:11
SID
2012.04.10. 12:22   






SID írta:
Ogre84 írta:
Kíváncsiságból én is vettem egy flakonnal, most fogyott el. Mostanában már nem mérek, csak a BC-t nézem, de gyanús, hogy tényleg számít valamennyit. Az a baj, hogy a fogyasztás mindig szór valamennyit, és sok minden befolyásolja. Spuri nélkül 14 körül szokott mutatni, ha a munkába menet mérek, ha benne van, akkor pedig 12 körül. Mondjuk a BC nem tudom mennyire pontos. Annak idején rátankolásnál volt, hogy pontosra jött ki, és volt, hogy 7 dl volt az eltérés.


Milyen a diffi áttétel? Ez a 14 városba még egy 28-tól is soknak tűnik. Nekem 3,46 és csak városban télen se ment 11 fölé és azért néha elgurult a gyógyszer Confused


Erre fel most 12-őt mértem Surprised


   2623    2011.08.29. 13:58
Woodstock
2012.04.08. 11:01   






Viktor 44 írta:
blueboi69 írta:
kögö írta:
blueboi69 írta:
Woodstock írta:
Azért h valami ötletet is adjak én előző autómhoz használtam SPURI-t a pirosat nem a kéket és úgy vettem észre h azzal kevesebbet fogyasztott az autó,bár nem literekre kell gondolni.
BMW-nél még nem próbáltam.


Mégis mitől fogyasztana kevesebbet?
A lovak zabbal mennek. Ha nyomod neki, akkor enni fog. Spórolni defenziv vezetéssel tudsz, lassú gyorsítás, hosszú kigurulások motorfékkel, kevés fékezés.


Bakker ezt én sem akartam elhinni és kipróbáltam. Az oktató autóba raktam egy darabig és tényleg kevesebbet fogyasztott kb. 5-6 decivel. Pedig a tanulók igazán nem takarékosan vezetnek.


Jó, most 5-6deci fogyasztást pont leszarom, mikor 9-10et bever városban, akárhogy finomkodok. Hosszabb difi kéne, azt kész.



Annak az 5 decinek az árát meg ráköltöd Spuri-ra. Akkor van értelme? Nincsenek csodák... Szemcsis

Egy 500ml-es spuri olyan 3500 körül van ha jól tom.
Ez 250liter üzemanyaghoz elég,ami 50 literes tank esetén 5 teli tank.
10 literes fogy.nál lesz ugye 9.5 liter,szóval egy tankból nem 500 hanem 525 km-t tudsz elmenni.
Magyarul 1 flakonnal 125km-t mehetsz pluszba,ami ugye nélküle 12.5 l benzin lenne,ami jelenleg (MOL árakat nézve) 5600Ft körül van,ha levonom a spuri árát ami 3500 akkor spóroltál 2100at ami tankonként 420 Ft....
Nem vagyok jó matekból(szóval ellenőrizzetek) de ha valaki nem hetente tankolja tele a gépet hanem úgy megy mint én h hetente 3szor előveszem akkor nem éri meg neki...
De aki heti 1 tankot elmegy az spórol havonta 1600at,évente meg 19ezret,ami már ha belegondolunk kijön egy éves olajcsere meg átnézése az autónak vagy egy plusz nap a wellnes nyaraláson stb.


E36 320i '96

Győr    3834    2010.12.17. 17:52
Viktor 44
2012.04.08. 10:43   






blueboi69 írta:
kögö írta:
blueboi69 írta:
Woodstock írta:
Azért h valami ötletet is adjak én előző autómhoz használtam SPURI-t a pirosat nem a kéket és úgy vettem észre h azzal kevesebbet fogyasztott az autó,bár nem literekre kell gondolni.
BMW-nél még nem próbáltam.


Mégis mitől fogyasztana kevesebbet?
A lovak zabbal mennek. Ha nyomod neki, akkor enni fog. Spórolni defenziv vezetéssel tudsz, lassú gyorsítás, hosszú kigurulások motorfékkel, kevés fékezés.


Bakker ezt én sem akartam elhinni és kipróbáltam. Az oktató autóba raktam egy darabig és tényleg kevesebbet fogyasztott kb. 5-6 decivel. Pedig a tanulók igazán nem takarékosan vezetnek.


Jó, most 5-6deci fogyasztást pont leszarom, mikor 9-10et bever városban, akárhogy finomkodok. Hosszabb difi kéne, azt kész.



Annak az 5 decinek az árát meg ráköltöd Spuri-ra. Akkor van értelme? Nincsenek csodák... Szemcsis


   402    2006.02.08. 18:00
=====TUDI=====
2012.04.08. 00:04   






Látom megy a vita,de jelenleg még mindig az én ötletem a legjárhatóbb és a legkifizetődőbb. Very Happy
Ja és szerintem hamarabb "kész van" mint pl: egy etanolra átprogramozott autó Very Happy Very Happy


SZERVÍZ: Soltvadkert 06 70/548-57-48    1310    2006.12.27. 02:28
Woodstock
2012.04.07. 16:41   






SID írta:
L3HO írta:
Idézet:
Ebben biztos lehetsz. Bizonyos benzinár felett egyre többen fognak belevágni, és innentől lehet gátlástalanul emelni meg adóztatni.


Így, hogy 200 körül/felett mozognak a gázrendszerek szerintem nem sokan vágnak bele, így gázból se fogy még annyi, hogy Viktor ezt is hirtelen felemelje.

Hidrogén generátorral kapcsolatban valakinek van esetleg tapasztalata? Ez most a legújabb, és a skála ugyan széles, de olyan 120-130 körül van a felső plafon, ami barátságosabban hangzik mint a 230. Kérdés, hogy ér-e annyit...?


Ugyanmár. http://totalcar.hu/magazin/technika/vizauto/

ja ez a hidrogén generátor egy vicc....ezt a cikkat is olvastam de máshol is volt róla szó és mindenhol megmondták h nevetséges átverés ez is...
ha csak a fizikáját nézi az ember már butaság
legjobb példa az volt h ok litereket számít de akkor egy vw lupo 3L-nél ha 1.5 literrel kevesebbet eszik az milyen már...mennyire lehetetlen...
Plusz ha jól emlékszem az a gáz amit ez termel(már ha azt a nevetséges mnnyiséget termelésnek nevezzük a motor szükségleteihez képest) az nem is pontosan az a kémiai összetétel amit közvetlenül el lehetne pöfékelni mert ahhoz nem pont ilyen kell...
Plusz ugye ezzel a szarral ilyeneket állítanak h 30-40%!!!!! könyörgöm...a gyárakban a mérnökök okés h meg van kötve a kezük az EU normák miatt de nem ilyen mértékben h ekkora lehetőséget h -30-40% ne hoznának ki ha lehetséges lenne...szóval azt akarják h elhidd h egy 1.4 polo ami eszik 7et 4et fog fogyasztani de ha neked egy hummered van ami eszik 22 litert akkor az csak 14et fog...valószínű... Very Happy Very Happy (csak hasraütés szerűen mondtam a számokat)
Ja és amit még a cikkben leírnak h még mielőtt ekkora hipe lett belőle a legdrágáb szett is 30-40 körül mozgott most meg már 130...amióta bezsélnek róla tök ugyanaz a szett...

ami példa még tetszik az ilyen csoda szerekre volt az a mágneses rezonátor cucc amit ha a benzincsőre kötöttél akkor elvileg valamiért kevesebbet evett volna...és a papper ment be az autósbolta és dícsérni kezdte h mekkora királyság és h alig eszik az autó meg jobban is megy stb...és amikor megnézték kiderült h az öreg rákötötte a vízkör kimenő csövére a cuccot vagy ablakmosó már nem is tudom de totál máshova....

Szóval az egész csak PLACEBÓ hatás ezeknél a "csodáknál"


E36 320i '96

Győr    3834    2010.12.17. 17:52
SID
2012.04.07. 09:01   






L3HO írta:
Idézet:
Ebben biztos lehetsz. Bizonyos benzinár felett egyre többen fognak belevágni, és innentől lehet gátlástalanul emelni meg adóztatni.


Így, hogy 200 körül/felett mozognak a gázrendszerek szerintem nem sokan vágnak bele, így gázból se fogy még annyi, hogy Viktor ezt is hirtelen felemelje.

Hidrogén generátorral kapcsolatban valakinek van esetleg tapasztalata? Ez most a legújabb, és a skála ugyan széles, de olyan 120-130 körül van a felső plafon, ami barátságosabban hangzik mint a 230. Kérdés, hogy ér-e annyit...?


Ugyanmár. http://totalcar.hu/magazin/technika/vizauto/


   2623    2011.08.29. 13:58
L3HO
2012.04.07. 00:52   






Idézet:
Ebben biztos lehetsz. Bizonyos benzinár felett egyre többen fognak belevágni, és innentől lehet gátlástalanul emelni meg adóztatni.


Így, hogy 200 körül/felett mozognak a gázrendszerek szerintem nem sokan vágnak bele, így gázból se fogy még annyi, hogy Viktor ezt is hirtelen felemelje.

Hidrogén generátorral kapcsolatban valakinek van esetleg tapasztalata? Ez most a legújabb, és a skála ugyan széles, de olyan 120-130 körül van a felső plafon, ami barátságosabban hangzik mint a 230. Kérdés, hogy ér-e annyit...?


Budapest    685    2011.05.30. 15:07
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 2 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2  Következő
Tartalomjegyzék  »   Általános témák

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére