|
|
KASZA Mester |
2009.02.28. 15:31 |
|
|



Kiemelt hirdető
 |
McSk írta: | KASZA Mester írta: | McSk írta: | KASZA Mester írta: | Érdeklődéssel figyelem a V12-es projektet.
Némileg érdekel vagyok e témakörbe.
Üdv. |
Én is érdeklődve , lesegetem a kis pinásod!!
Nagyon igényes az egész!
Üdv!
UI:Van most V12-re alkalmas váltód ? |
Váltom??-Na az nincsen.
Mongyuk én már a kézi váltos megoldástmár régota szem előtt tartom a saját projektbe,de én speciel a gyári megoldások hive vagyok,és várok.Várom az alkalmat,egy frissen elhalálozott 850-esből,persze kinti országokba,mert ithon ez lehetetlen küldetés.Szinte nekem minden héten van kint autom áruért,ha beesik egy frissen meghalt példány ebből a 850-ből,akkor én abbol veszem ki az egész mindenes szettet,vezérlőkkel,mindennel,és be fog épülni a szépség dijas,750 ilonkámba.
Csak ugy kérdezem,hogyha beteszel egy kézi váltot,akkor a motor vezérlők,EML vezérlő nem fogja keresni az automata válto vezérlő jeleit??
Lesz rendes motor járás,alapjárat?Nem fogja a motor szervizállásba tenni magát?
Csak kérdem?!Nem akarok bele szolni. |
hi!
Jó a felvetés, ezen én is agyaltam, de igazad van ,nem fog tetszeni
a motornak hogy levetted a vezérlőt.
Na most azért jó ez a fórum mert itt mindenre van válasz,csak
keresni kell :
Englishman 350i projektjéböl idézek:
"Ám adódott 1 aprócska probléma,1500rpm-nél tiltott"
"Így néz ki a motortér napjainkban.
Az 1500-as tiltást a 7-es műszeregységének a beépítése,és bekötése megoldotta.Sikerűlt átverni a kompjutereket,mert a motorvezérlő azt hiszi sportfokozatban van a váltó,így pontosabbak a gázreakciók,és dinamikusabb a moci is "
Na szoval,ez a helyzet...English szerint!
Aztán majd látjuk ! |
Jol van,én csak kérdeztem.
Én ezért várok,szépen türelmesen egy donorra,aminél kézi válto a gyári dolog,és annak a motor vezérlőit is átraknám.Ugy cakk-pakk,és akkor tökély lenne a 7-esem is.
Láttam én már több v12-es motort e30-ba,meg itt-ott,és biztosan megoldhato a dolog vhogyan,azért kérdeztem rá,mert ezt az aprocska momentumrol nem tettél emlitést,hogy hogyan is lesz.
De ha tudjuk a tuti megoldást,akkor már ujabb dologgal lettem okosabb.
(mert az ember minnél régebb ota szerel,meg bont-azt hiszi hogy már mennyit tud a bm,w.-ről,aztán egy szép napon rádöbben,hogy még valojába mindig kevés!)
Figyelem a projektet,uccu neki.  |
|
Szfvár 2346 2007.04.30. 12:32 |
|
McSk |
2009.02.28. 15:05 |
|
|


|
KASZA Mester írta: | McSk írta: | KASZA Mester írta: | Érdeklődéssel figyelem a V12-es projektet.
Némileg érdekel vagyok e témakörbe.
Üdv. |
Én is érdeklődve , lesegetem a kis pinásod!!
Nagyon igényes az egész!
Üdv!
UI:Van most V12-re alkalmas váltód ? |
Váltom??-Na az nincsen.
Mongyuk én már a kézi váltos megoldástmár régota szem előtt tartom a saját projektbe,de én speciel a gyári megoldások hive vagyok,és várok.Várom az alkalmat,egy frissen elhalálozott 850-esből,persze kinti országokba,mert ithon ez lehetetlen küldetés.Szinte nekem minden héten van kint autom áruért,ha beesik egy frissen meghalt példány ebből a 850-ből,akkor én abbol veszem ki az egész mindenes szettet,vezérlőkkel,mindennel,és be fog épülni a szépség dijas,750 ilonkámba.
Csak ugy kérdezem,hogyha beteszel egy kézi váltot,akkor a motor vezérlők,EML vezérlő nem fogja keresni az automata válto vezérlő jeleit??
Lesz rendes motor járás,alapjárat?Nem fogja a motor szervizállásba tenni magát?
Csak kérdem?!Nem akarok bele szolni. |
hi!
Jó a felvetés, ezen én is agyaltam, de igazad van ,nem fog tetszeni
a motornak hogy levetted a vezérlőt.
Na most azért jó ez a fórum mert itt mindenre van válasz,csak
keresni kell :
Englishman 350i projektjéböl idézek:
"Ám adódott 1 aprócska probléma,1500rpm-nél tiltott"
"Így néz ki a motortér napjainkban.
Az 1500-as tiltást a 7-es műszeregységének a beépítése,és bekötése megoldotta.Sikerűlt átverni a kompjutereket,mert a motorvezérlő azt hiszi sportfokozatban van a váltó,így pontosabbak a gázreakciók,és dinamikusabb a moci is "
Na szoval,ez a helyzet...English szerint!
Aztán majd látjuk ! |
Köbcenti a legjobb tuning.. |
Magyarhon 17 2008.08.15. 20:52 |
|
BMW M6 POWER |
2009.02.28. 12:38 |
|
|



|
McSk írta: | BMW M6 POWER írta: | Na nekem öszintén ez nem jön be,csak sajnálni tudom szegény cápit hogy igy felplasztikázták.Szerintem aki ilyent akar az csináljon egy replika Ferrarit,vagy olyasmit!Egy E24 az E24 ugy jó ahogy van,nem Ferrari testarossa kihuzásal.
De mondom elöre ez saját privi vélemény,nem kötöszködni akarok.
Külömb nekes is bejön a BBS RS,kedvencem!Nehogy arra a 20collos króm kerekre gondolj,hogy nekem azok jönnek be!Helló!!!Mert Hülye azért nem vagyok!
Csak hát kukkancs rá hogy mekkora kerekekkel jött ki a 635CSI.
Pl. TRX 390mm esek,meg 415mm,ezért gondoltam!
Az ET számokat nem tom pontosan,de láttam 9.5x17meg11x17 es felnivel 635CSI t.Van pár képem róla,ha érdekel.
Mi próbáltunk E24be 10x17 eset ET 19 el 275/40 gumival,és simán bevette,elöre pedig 8.5x17 eset ET 13 al,de azok bent voltak,szóval kisebb ET vel is lehetett volna! |
Höhöhöhöööööö
Eszemben sincs ennyit szélesiteni...
Egyébként ez nem ferrári koppermány (igaz kicsit hajaz rá),
de nem minden az ami széles ,ezt a szélesitést láttam
már több 6oson is..(kékben/feketében láttam,még tetszett is)
, de nem tudom melyik cég csinálhatta !?
(aki megfejti kap egy banánt)
Szal én csak azt mondom hogy majd a felni mondja meg hogy
lesz e szélesités vagy nem és ha lesz akkor mekkora,de öszintén
szolva most ez a legutolsó számomra...
Üdvözlégy!
Lacc |
Hali amit a képen van sárga az Schuster féle,de a König Special is foglalkozott velük! |
Simple M Power!!! |
Délvidék 354 2008.01.23. 01:12 |
|
KASZA Mester |
2009.02.28. 09:43 |
|
|



Kiemelt hirdető
 |
McSk írta: | KASZA Mester írta: | Érdeklődéssel figyelem a V12-es projektet.
Némileg érdekel vagyok e témakörbe.
Üdv. |
Én is érdeklődve , lesegetem a kis pinásod!!
Nagyon igényes az egész!
Üdv!
UI:Van most V12-re alkalmas váltód ? |
Váltom??-Na az nincsen.
Mongyuk én már a kézi váltos megoldástmár régota szem előtt tartom a saját projektbe,de én speciel a gyári megoldások hive vagyok,és várok.Várom az alkalmat,egy frissen elhalálozott 850-esből,persze kinti országokba,mert ithon ez lehetetlen küldetés.Szinte nekem minden héten van kint autom áruért,ha beesik egy frissen meghalt példány ebből a 850-ből,akkor én abbol veszem ki az egész mindenes szettet,vezérlőkkel,mindennel,és be fog épülni a szépség dijas,750 ilonkámba.
Csak ugy kérdezem,hogyha beteszel egy kézi váltot,akkor a motor vezérlők,EML vezérlő nem fogja keresni az automata válto vezérlő jeleit??
Lesz rendes motor járás,alapjárat?Nem fogja a motor szervizállásba tenni magát?
Csak kérdem?!Nem akarok bele szolni. |
|
Szfvár 2346 2007.04.30. 12:32 |
|
McSk |
2009.02.28. 02:24 |
|
|


|
635csi Turbo írta: | köszi
Remélem, hogy jó lesz.Én is sokáig filoztam a V12-en, van is fent egy a youtube-on.Komolyat megy
Nekem, ha minden igaz, most készül el a váltóm, aztán mehet a motor szétszerelés... |
Kiváncsian várom a fejleményeid ,
nagyon nagyon komoly projekt a tiéd !
Minden tiszteletem!
Amugy két 650 is van a youtube-on,
egy piros és egy fekete (az egy igazi
bömbölő) .
Érdekes lesz MAJD összehasonlitani
a két 24-est...
ÜDV!
Lacc |
Köbcenti a legjobb tuning.. |
Magyarhon 17 2008.08.15. 20:52 |
|
McSk |
2009.02.28. 02:04 |
|
|


|
|
Köbcenti a legjobb tuning.. |
Magyarhon 17 2008.08.15. 20:52 |
|
McSk |
2009.02.28. 01:58 |
|
|


|
BMW M6 POWER írta: | Na nekem öszintén ez nem jön be,csak sajnálni tudom szegény cápit hogy igy felplasztikázták.Szerintem aki ilyent akar az csináljon egy replika Ferrarit,vagy olyasmit!Egy E24 az E24 ugy jó ahogy van,nem Ferrari testarossa kihuzásal.
De mondom elöre ez saját privi vélemény,nem kötöszködni akarok.
Külömb nekes is bejön a BBS RS,kedvencem!Nehogy arra a 20collos króm kerekre gondolj,hogy nekem azok jönnek be!Helló!!!Mert Hülye azért nem vagyok!
Csak hát kukkancs rá hogy mekkora kerekekkel jött ki a 635CSI.
Pl. TRX 390mm esek,meg 415mm,ezért gondoltam!
Az ET számokat nem tom pontosan,de láttam 9.5x17meg11x17 es felnivel 635CSI t.Van pár képem róla,ha érdekel.
Mi próbáltunk E24be 10x17 eset ET 19 el 275/40 gumival,és simán bevette,elöre pedig 8.5x17 eset ET 13 al,de azok bent voltak,szóval kisebb ET vel is lehetett volna! |
Höhöhöhöööööö
Eszemben sincs ennyit szélesiteni...
Egyébként ez nem ferrári koppermány (igaz kicsit hajaz rá),
de nem minden az ami széles ,ezt a szélesitést láttam
már több 6oson is..(kékben/feketében láttam,még tetszett is)
, de nem tudom melyik cég csinálhatta !?
(aki megfejti kap egy banánt)
Szal én csak azt mondom hogy majd a felni mondja meg hogy
lesz e szélesités vagy nem és ha lesz akkor mekkora,de öszintén
szolva most ez a legutolsó számomra...
Üdvözlégy!
Lacc |
A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2009.02.28. 02:06 (1). Köbcenti a legjobb tuning.. |
Magyarhon 17 2008.08.15. 20:52 |
|
McSk |
2009.02.28. 01:48 |
|
|


|
KASZA Mester írta: | Érdeklődéssel figyelem a V12-es projektet.
Némileg érdekel vagyok e témakörbe.
Üdv. |
Én is érdeklődve , lesegetem a kis pinásod!!
Nagyon igényes az egész!
Üdv!
UI:Van most V12-re alkalmas váltód ? |
Köbcenti a legjobb tuning.. |
Magyarhon 17 2008.08.15. 20:52 |
|
McSk |
2009.02.28. 01:35 |
|
|


|
Jay325i írta: | üdv
sok sikert és kitartást kivánok a projekthez!
nagy érdeklődéssel fogom figyelni, mert hasonló cipöben járok én is (E30+M70 kombináció, itt a projektek között)
váltó ügyben majd megoszthatnánk a tapasztalatokat ha lesznek, mert még nekem sem fix, v8 vagy 30d vagy m30...
hatos alá nem tudom mekkora diffi megy, én e30 325eta 2,93as diffit vettem, ha lesznek tapasztalatok majd megosztom
hajrá! |
Köszi! Projektedben válaszoltam! |
Köbcenti a legjobb tuning.. |
Magyarhon 17 2008.08.15. 20:52 |
|
Jay325i |
2009.02.27. 20:55 |
|
|

Vendég
|
üdv
sok sikert és kitartást kivánok a projekthez!
nagy érdeklődéssel fogom figyelni, mert hasonló cipöben járok én is (E30+M70 kombináció, itt a projektek között)
váltó ügyben majd megoszthatnánk a tapasztalatokat ha lesznek, mert még nekem sem fix, v8 vagy 30d vagy m30...
hatos alá nem tudom mekkora diffi megy, én e30 325eta 2,93as diffit vettem, ha lesznek tapasztalatok majd megosztom
hajrá!  |
|
|
|
KASZA Mester |
2009.02.27. 20:15 |
|
|



Kiemelt hirdető
 |
|
BMW M6 POWER |
2009.02.27. 19:29 |
|
|



|
Na nekem öszintén ez nem jön be,csak sajnálni tudom szegény cápit hogy igy felplasztikázták.Szerintem aki ilyent akar az csináljon egy replika Ferrarit,vagy olyasmit!Egy E24 az E24 ugy jó ahogy van,nem Ferrari testarossa kihuzásal.
De mondom elöre ez saját privi vélemény,nem kötöszködni akarok.
Külömb nekes is bejön a BBS RS,kedvencem!Nehogy arra a 20collos króm kerekre gondolj,hogy nekem azok jönnek be!Helló!!!Mert Hülye azért nem vagyok!
Csak hát kukkancs rá hogy mekkora kerekekkel jött ki a 635CSI.
Pl. TRX 390mm esek,meg 415mm,ezért gondoltam!
Az ET számokat nem tom pontosan,de láttam 9.5x17meg11x17 es felnivel 635CSI t.Van pár képem róla,ha érdekel.
Mi próbáltunk E24be 10x17 eset ET 19 el 275/40 gumival,és simán bevette,elöre pedig 8.5x17 eset ET 13 al,de azok bent voltak,szóval kisebb ET vel is lehetett volna! |
Simple M Power!!! |
Délvidék 354 2008.01.23. 01:12 |
|
McSk |
2009.02.27. 00:41 |
|
|


|
BMW M6 POWER írta: | Bocs hogy beleugatok,de a 15 ös kerekek nagyon kicsik benne,még E30 ban is kicsik,de ha neked ugy teccik ne halgass rám,mert izlések és pofonok!
Bár én 17coll álatt nem tennék bele tuti.
Ja külömb a 9es elfér elöl karoszéria alakitás nélkül,meg hátul a 11 széles is elmegy karoszéria alakitás nélkül! |
Szia!
"a 15 ös kerekek nagyon kicsik benne,még E30 ban is kicsik"
Én nem igy látom ,szerinted nem láttam már ilyet nagyvason?
Nézd meg ezt a linket (és a méreteket) :
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vffaui2a2nof
Csak egy példa... (megnézném én ezt egy E30-on)
"Bár én 17coll álatt nem tennék bele tuti."
Régimódi vagyok... Régi klasszikus autóval
(polir BBS RS,vagy valami hasonló)
Én viszont ugy látom,hogy magyar utakra 17 fölé menni őrültség.
"Ja külömb a 9es elfér elöl karoszéria alakitás nélkül,meg hátul a 11 széles is elmegy karoszéria alakitás nélkül!"
Milyen ET- vel ????????????
Mert mint tudjuk ,hogy nem csak szélesség
van....
Volt már PLS felnim 15x10 ET-67 (minusz!!!) ,
Ez is csak egy példa..persze nem ilyen rettenet lesz rajt !
"Bocs hogy beleugatok"
Nem ugattál bele ,véleményeket cserélünk !
"de ha neked ugy teccik ne halgass rám,mert izlések és pofonok!"
Ez pontosan így van...
Peace!
 |
Köbcenti a legjobb tuning.. |
Magyarhon 17 2008.08.15. 20:52 |
|
BMW M6 POWER |
2009.02.26. 23:15 |
|
|



|
|
635csi Turbo |
2009.02.26. 14:24 |
|
|


|
|
McSk |
2009.02.26. 13:08 |
|
|


|
635csi Turbo írta: | nagyon is várjuk |
Átolvastam a projekted és sok sikert kivánok hozzá ,biztos nagyon jó lesz!
Én is várom a tiédet !
ÜDV! |
Köbcenti a legjobb tuning.. |
Magyarhon 17 2008.08.15. 20:52 |
|
McSk |
2009.02.26. 13:03 |
|
|


|
Turboá írta: | McSk írta: | nandi írta: | Hm..de jó idő van felétek |
De jóóóó lenne, ha ez most is igy lenne...
Látom te sem alvásra használod az éjszakát ! |
hi! kicsit bővebben ha lehetne,!
Mikor kezdted, milyen ambícióid vannak, mit honnan veszel, hányan csináljátok? Ilyesmi érdekelne. Amúgy izgalmas elképzelés sok sikert, várjuk a fejleményeket! |
Üdvözletem uraim!
Elnézést kérek hogy ilyen szűkszavú lett az első hsz,
de már nem fogott az agyam olyan későn!
Szal, akkor most kifejtem bőven a projektet!
Régi álmom az E24-es és mindig is szerelmes voltam a típusba,
anno megfogadtam hogy ha tehetem akkor veszek egyet!
Most úgy áll hogy május után sok szabadidőm lesz foglalkozni vele,
(gazdasági válság hurrá..) a nyáron nem valószínű hogy el fogok helyezkedni,
így lesz egy jó nyaram végre, másrészt lesz időm öcsémmel megépíteni a gépjárművet ,
meg persze egy két haver besegít.
M70-re azért esett a választásom mert szerintem egy megbízható ,
hatalmas tartalékokkal rendelkező, olcsó, jól tuningolhatót motor,
na és nem utolsó sorban V12
Agyaltam turbósításon is (hasonló projekten mint „635CSI TURBO” kolega),
de lebeszéltem magam a várható költségek - a végeredmény kétségessége – a másoktól való függés (motor építő + programozó) ,stb stb
Ami még az M70 mellett szól ,hogy ha eldurran a blokk akkor nem fakadok sírva....
1-2 héten belül ott röfög a helyén a következő!
Motor: M70 ,teljesítményét kb 360-400le-ig tervezem (szívóban) ,ami úgy érzem elérhető.
(egyedi cihp teljesítményre megírva e85-höz, kompressio növelés, portolás,nyitott kipufogó rendszer és a szokásosak).
Váltó: 30D vagy 40i lesz átharangolva ,vagy valami más.
(majd kereslek ez ügyben Turboá).
Difi: erős sperr lesz, de még nem tudom milyen áttétel lesz és
miből kerül bele.
Futómű: ésszerű ültetés és még utcára elfogadhatóan kemény gátlók/rugók, felni elöl 8-9x15 hátul 10-11x15 nagyon alacsony ET vel.
Fék: Még nem tudom...majd kiderül !
Karosszéria: Kilakatolva, lakk fekete fény, a felnihez szükséges szélesités-el ,letisztítva, esetleg valamilyen "gyári" spoiler set.
Ezek a tervek dióhéjban ,aztán majd látjuk hogy alakul ,biztos még fog csiszolódni.
Ha túljutok a projekten , idővel tuti kevés lesz a kraft,
így a távlati célok egy 450-500le körüli feltöltött motor ,vagy m112 esetleg
M90 eaton kompressoros megoldás vagy esetleg a két hóna alá kaphatna egy-egy turbót .
De az még nagyon-nagyon a jövő zenéje !
Májusig anyag gyűjtés lesz, onnantól időm mint a tenger !
A projekt szeretném ha lefutna augusztusig ,persze majd
minden érdemi fejleményről rakok fel képet ,addig is minden
tanácsot elfogadok !
Köszönöm hogy benéztél !
Lacó  |
A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2009.03.01. 15:34 (1). Köbcenti a legjobb tuning.. |
Magyarhon 17 2008.08.15. 20:52 |
|
635csi Turbo |
2009.02.25. 14:50 |
|
|


|
|
Turboá |
2009.02.25. 07:58 |
|
|


|
McSk írta: | nandi írta: | Hm..de jó idő van felétek |
De jóóóó lenne, ha ez most is igy lenne...
Látom te sem alvásra használod az éjszakát ! |
hi! kicsit bővebben ha lehetne,!
Mikor kezdted, milyen ambícióid vannak, mit honnan veszel, hányan csináljátok? Ilyesmi érdekelne. Amúgy izgalmas elképzelés sok sikert, várjuk a fejleményeket!  |
új játék-új izgalom.
R.C.S. |
R.C.S. 7683 2005.03.14. 22:22 |
|
McSk |
2009.02.25. 04:49 |
|
|


|
nandi írta: | Hm..de jó idő van felétek |
De jóóóó lenne, ha ez most is igy lenne...
Látom te sem alvásra használod az éjszakát !  |
Köbcenti a legjobb tuning.. |
Magyarhon 17 2008.08.15. 20:52 |
|
nandi |
2009.02.25. 04:01 |
|
|



|
|
|
Miskolc 742 2006.01.10. 20:20 |
|
McSk |
2009.02.25. 02:17 |
|
|


|
|
|
|
hirdetési felület |
|
 |
 |
|